Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Tipper Kontent har hanket inn oppdraget på vegne av stallen sin og cbe.no.

Tenkt scenario:

BodyLab sendte bestilling til Kontent: "Vi vil bruke influensermarkedsføring, dette er budsjettet for å selge mer. Har dere noen som passer til konseptet vårt og som vi kan lage noe "eksklusivt" med?"

Kontent: "Her, blant flere. Treningsglad tobarnsmor fra Østfold som skal bli PT. Litt eldre, men mange følgere på Insta. Passer til budsjettet deres. Har hatt noen designsamarbeid."

BL: "Er ikke dette fotballfrue? Trodde hun hadde lagt opp. Ser bra ut. Vi setter opp møte og skriver avtale. Tar utgangspunkt i at veteranen vet hva hun gjør."

Kontent til cbe.no: "Kjør hvasomhelst hardt på Snap."

Adm.dir i Treasures as: "Fremstår som jeg "designer" noe igjen, kan vise meg frem og se deilig ut samtidig som jeg driver butikk i butikken med Netfit og får mer 🍑🔥♥️ Lurt oppdrag."

Resultat: Rutinemessig modus operandi - kjører mest mulig posert, vinklet og filtrert kropp i proteinvafler og leker mors kjemisett på kjøkkenet = made by me. Håret må slenge rundt, for det vokser og det er viktig. Magen også. Den vokser iķke. Hår og mage er varemerket mitt. BL bryr seg midt i ryggen bare de tjener noen kroner etter endt oppdrag. KG ler. Henrik Troy ler. Potensielle kunder lurer på hva de ser, og lke fyller treningslokale med sine ubegrensede midler og er uenig med de fleste på X.

Tilslutt: Proteinvaflene kastes under bussen og forsvinner i det stille etter et brutt maratonløp i utlandet. Det eksperimenteres fjes rutinemessig hos TM-klinikken, og etes mer loff med syltetøy. Det legges opp til tre økter per dag. Det går mot jul, trappekalender, tinnsoldater og sorte sløyfer på plast-yogatreet i stua. Julemiddagen blir pasta med 200g laksefilet i hvit saus fordelt over fire sorte tallerkener. Matkassen er fra Hællæ fræsk, et av Treasures AS designkonsept med Omvendt Julenisse Sarpsborg. Budsjettet har begrensede midler satt av en ekte sunnmøring.

Finner døren selv.

Takk!🤣🤸

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et sykt skue den siste reelsen. Jaja, dette er det hun vil at jenter skal vokse opp til. Hun drar seg mot 40, tobarnsmor og virker jo som det bare blir verre og verre. Samtidig så lite naturlig (på alle måter) utstråling foran kamera. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez. Ukas 😳 det der var virkelig vondt å se på. (Vondt i øynene-emoji savnes)

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, cerruti said:

For et sykt skue den siste reelsen. Jaja, dette er det hun vil at jenter skal vokse opp til. Hun drar seg mot 40, tobarnsmor og virker jo som det bare blir verre og verre. Samtidig så lite naturlig (på alle måter) utstråling foran kamera. 

Jeg blir tom for ord. Trutemunn når man nærmer seg 40. Jeg hadde blitt flau om det var moren min. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (1 time siden):

Jeg så den med de to kjolene nå.

Dette blir virkelig bare verre og verre.

Inntrykken den videoen ga meg var samme inntrykk som en eller annen amerikansk "housewife"-serie for mange år tilbake, hvor en av hovedpersonene går hjemme, er ulykkelig, deprimert og desperat, ruser seg og forsøker å holde en statusfasade hun ikke lenger tror på selv.

Og nei, jeg tror ikke CBE ruser seg - jeg kommenterer på inntrykket denne videoen gir når jeg ser den, helt uavhengig av at det er CBE som er i den.

At bedriftseierne mener at dette er en god strategi for innhold i sine forretningskanaler, det er nesten så man ikke greier å tro det.

At dette i tillegg er bedriftseiere på ca 40 år, men to små jenter hjemme - da blir det skremmende, spesielt siden barna publiseres og eksponeres på samme bedriftskanaler.

Ikke noe bedre når LKE i går la ut at han trener selv om han knapt har sovet, og fremstiller seg selv som machomann med stålvilje - når det eneste han som personlig trener viser er at han overhodet ikke tar hensyn til egen helse.

Det oser mer og mer desperasjon hos bedriftseierne.

Og daglig leder av Netfit AS / Netfit.no, han er ikke bedre, der han har åpnet sin IG-konto igjen og publiserer det som ikke kan kalles for annet enn umerket reklame - og barneeksponering.

For et rottereir av umoralske bedriftseiere!

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (9 minutter siden):

Ikke noe bedre når LKE i går la ut at han trener selv om han knapt har sovet, og fremstiller seg selv som machomann med stålvilje - når det eneste han som personlig trener viser er at han overhodet ikke tar hensyn til egen helse.

Og samme mann trener barn, hvilke signaler er det han gir når egen helse heller ikke blir tatt hensyn til

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør ikke se. Det kan motivere til ytterligere kreativitet hvis jeg begynner å bruke tid på sånt.:sjenert:

For tiden er det kraftig fokus på viljestyrke til å legge bånd på tastaturet når det gjelder en nært forestående livesending fra en glamorøs fødestue med en godt betalt fødebag full av sexy undertøy, nøstebarn, spa-behandlinger og EMV-spraytan. Selfie-stangen er nok med for å kunne selge selve øyeblikket til Se & Hør, der lille H sprenger seg frem som en Alien filmatisert av Ridley Scott, og vordende far besvimer etter å nysgjerrig ha kikket i øyeblikket til tross for heftig forbud fra den vordende mor, som helst vil være LITT ikke-gravid et lite kvarter før barnepiken overtar alt.

Det er en seanse Treasures AS gråter en hel Glomma for, da de to eierne har mer enn nok med å gjøre som Kontent dikterer for å lage content som omhandler to vektstabile i Østfold som kjemper sin egen Mesternes mester-kamp for å holde vekta og konkurrerer i en treningsgren kalt Tynn. Eller Tyn? Ikke sikker på babyens navn siden magene og fettprosenten holdes flatere enn noen kan si redigerings- og kommentarfelttragedie og manglende søvn fortsatt er like utpreget.

Beklager, kan noen geleide meg til utgangen? Jeg har brukt altfor mange arbeidstimer på å zoome mens jeg slafser i meg den nye kilos-pizzaen fra Kiwi og blitt særs nærsynt.

Endret av Revenge o'Cavatina
feil ord
  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Og samme mann trener barn, hvilke signaler er det han gir når egen helse heller ikke blir tatt hensyn til

Måten han avslører noe av egne barns mest personlige erfaringer er virkelig ille også.

Jeg fatter ikke at foreldre tør la ham få trene sine barn!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert på story, men på selve profilen på insta er det faktisk svært lite av de to minste i familien nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Det er sikkert på story, men på selve profilen på insta er det faktisk svært lite av de to minste i familien nå. 

Det er jo egentlig bare enda verre, for det første forstår de jo da selv at dette ikke er innafor, og for det andre så forsvinner det og barna vil aldri vite hvor mye og hva andre har fått følge med på. Skamme seg burde de (og alle andre som gjør det samme). 

• Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (2 minutter siden):

Skamme seg burde de (og alle andre som gjør det samme). 

......og alle de som forsvarer disse menneskene

• Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (7 minutter siden):

Det er jo egentlig bare enda verre, for det første forstår de jo da selv at dette ikke er innafor, og for det andre så forsvinner det og barna vil aldri vite hvor mye og hva andre har fått følge med på. Skamme seg burde de (og alle andre som gjør det samme). 

Jeg tenkte at det er bra at de i det minste ikke er på veggen der like mye lenger og motsatt at på story forsvinner det i det minste. Og en får beskjed om noen tar screenshot (?) 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger nok ute på Internett av de to barna så uansett om de tror de er lure og har det på story så vil alle bildene aldri forsvinne. Og selv om bildene forsvinner fra story kan de innen den tid ha havnet helt andre plasser. Når egoet er større enn viljen til å respektere andres rett til privatliv. 

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke vært lite barneeksponering i det siste, påske og før påske var det jo en del, hun har vel også begynt å eksponere dem på snap, de er blitt brukt i umerket reklame...

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (18 minutter siden):

Jeg tenkte at det er bra at de i det minste ikke er på veggen der like mye lenger og motsatt at på story forsvinner det i det minste. Og en får beskjed om noen tar screenshot (?) 

Nei. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 timer siden):

Det må være et tomt og innholdsløst liv når dette er det beste hun kan poste. Trist tvert igjennom. Ihjelfiltrert mor som gestikulerer som en desperat og prater om hjernedøde ting. Virker helt nevrotisk. 

Kontent - not so much

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (29 minutter siden):

Nei, det er ren kynisme for å nå ut til flere og tjene penger.  Det produseres generelt mindre på IG nå fordi det er der aktiviteten skjer. Deler av det vises på IG etter det har vært i andre kanaler først. Det er mye som nevnes i tråden jeg aldri har sett fordi jeg ikke ser på snapchat, men det hender det senere vises på IG. Snapchat er influensernes lekeplass nå.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (11 timer siden):

Tipper Kontent har hanket inn oppdraget på vegne av stallen sin og cbe.no.

Tenkt scenario:

BodyLab sendte bestilling til Kontent: "Vi vil bruke influensermarkedsføring, dette er budsjettet for å selge mer. Har dere noen som passer til konseptet vårt og som vi kan lage noe "eksklusivt" med?"

Kontent: "Her, blant flere. Treningsglad tobarnsmor fra Østfold som skal bli PT. Litt eldre, men mange følgere på Insta. Passer til budsjettet deres. Har hatt noen designsamarbeid."

BL: "Er ikke dette fotballfrue? Trodde hun hadde lagt opp. Ser bra ut. Vi setter opp møte og skriver avtale. Tar utgangspunkt i at veteranen vet hva hun gjør."

Kontent til cbe.no: "Kjør hvasomhelst hardt på Snap."

Adm.dir i Treasures as: "Fremstår som jeg "designer" noe igjen, kan vise meg frem og se deilig ut samtidig som jeg driver butikk i butikken med Netfit og får mer 🍑🔥♥️ Lurt oppdrag."

Resultat: Rutinemessig modus operandi - kjører mest mulig posert, vinklet og filtrert kropp i proteinvafler og leker mors kjemisett på kjøkkenet = made by me. Håret må slenge rundt, for det vokser og det er viktig. Magen også. Den vokser iķke. Hår og mage er varemerket mitt. BL bryr seg midt i ryggen bare de tjener noen kroner etter endt oppdrag. KG ler. Henrik Troy ler. Potensielle kunder lurer på hva de ser, og lke fyller treningslokale med sine ubegrensede midler og er uenig med de fleste på X.

Tilslutt: Proteinvaflene kastes under bussen og forsvinner i det stille etter et brutt maratonløp i utlandet. Det eksperimenteres fjes rutinemessig hos TM-klinikken, og etes mer loff med syltetøy. Det legges opp til tre økter per dag. Det går mot jul, trappekalender, tinnsoldater og sorte sløyfer på plast-yogatreet i stua. Julemiddagen blir pasta med 200g laksefilet i hvit saus fordelt over fire sorte tallerkener. Matkassen er fra Hællæ fræsk, et av Treasures AS designkonsept med Omvendt Julenisse Sarpsborg. Budsjettet har begrensede midler satt av en ekte sunnmøring.

Finner døren selv.

Snakk om å treffe spot on!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke anorektisk ut IRL. Berg Eriksen gjør det hun kan og tar i bruk alle virkemidler for å fremstille seg selv som noe som kan forbindes med en viss type dyrekjøpt image som "tynn".

Daglig leder av Treasures as klarer ikke å oppnå sitt åpenbart eget ideal på annen måte enn heftig posering og  evt. redigering av utseende.

• Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...