Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, MissLucy skrev:

det er så bedriten stråmannsdebatteknikk hun holder på med, at jeg blir bare sur.

Det kommer kanskje an på dagsformen, men jeg syns det er hysterisk morsomt. Hun gjør det jo helt umulig for noen å ta henne alvorlig. 

Stakkars misforståtte blogger, liksom 🤪

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX
56 minutter siden, MissLucy skrev:

håper det. Jeg håper virkelig at denne nye satsingen ikke bare blir et nytt sted å dumpe voldsomme mengder klær som ikke burde vært kjøpt in the first place. Ble litt skeptisk da jeg leste at konseptet er å levere inn pent brukte klær for å få en tilgodelapp på pent brukte klær som andre har levert inn. Litt redd for at enkelte kan bruke det som fretex, bare mot penger. Jeg trodde det skulle være utleie/abonnement på nye klær, som man ikke eier, men leverer tilbake, for å slippe å kjøpe nytt.

Ser ut til at man både kan leie og «swop». Forøvrig er det et par ting som gir noen røde flagg; 

https://tuckify.com/abonnement/

Betingelsene er skrevet i et språk som fremstår som svært dårlig norsk. Det går i mangel på tegnsetting, surr med stor og liten forbokstav, ustødig rettskriving og begreper som er ulne/direkte oversatt fra et annet språk. 

Merk også at de i betingelsene truer med politianmeldelse for tyveri dersom du ikke leverer inn produkt til avtalt tid. 

Nettbutikken inneholder 3 produkter og fokuset er på at du kan investere. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lin10 skrev:

 Jeg har sett både den rødaktige sist i september 2018 med bukse og det mintgrønne settet på vårparten, så du får Google og lete litt..

Variasjon i klærne når en er toppblogger er veldig vanlig, så hvis fokuset skal være på miljø, så anbefaler jeg deg å finne en blogger som fokusere kun  på det. 

Det har jeg ikke sett, men jeg fant derimot jakka i enda en farge, nemlig hvit. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/09/25/forrige-ukes-sykkeltur-denne-ukens-lopetur/

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det stilles utrolig mange velskrevne, forsiktige spørsmål ifht nye turklær etc., i siste innlegg på bloggen. Men bloggeier klarer jaggu å vri og vende på hver eneste kommentar, og påstår hardnakket at det blant annet «ikke er tre like jakker, men to like og en fôret», og hun gjør seg mer enn én gang til et offer. 
Kanskje har hun ikke et dra-til-tryne, men definitivt en slik oppførsel i alle fall! Ydmykhet, CBE - look it up!
 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/03/salambakken-opp/#comments

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
5 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Jeg synes det stilles utrolig mange velskrevne, forsiktige spørsmål ifht nye turklær etc., i siste innlegg på bloggen. Men bloggeier klarer jaggu å vri og vende på hver eneste kommentar, og påstår hardnakket at det blant annet «ikke er tre like jakker, men to like og en fôret», og hun gjør seg mer enn én gang til et offer. 
Kanskje har hun ikke et dra-til-tryne, men definitivt en slik oppførsel i alle fall! Ydmykhet, CBE - look it up!
 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/03/salambakken-opp/#comments

Sier hun noe om de er sponset eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Jeg synes det stilles utrolig mange velskrevne, forsiktige spørsmål ifht nye turklær etc., i siste innlegg på bloggen. Men bloggeier klarer jaggu å vri og vende på hver eneste kommentar, og påstår hardnakket at det blant annet «ikke er tre like jakker, men to like og en fôret», og hun gjør seg mer enn én gang til et offer. 
Kanskje har hun ikke et dra-til-tryne, men definitivt en slik oppførsel i alle fall! Ydmykhet, CBE - look it up!
 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/03/salambakken-opp/#comments

Herregud så utrolig patetiske kommentarer, tipse henne om hvilken str hun skal ha. Gir meg ende over i forundring av hva noen spyr ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg
7 minutter siden, Klink skrev:

Herregud så utrolig patetiske kommentarer, tipse henne om hvilken str hun skal ha. Gir meg ende over i forundring av hva noen spyr ut. 

Det er vel meningen med at hun legger ut disse kommentarene? For at folk skal få sympati slik at de  ikke skal forholde seg til x antall jakker og manglende merking av både de og sko? 🤔

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Klink skrev:

Herregud så utrolig patetiske kommentarer, tipse henne om hvilken str hun skal ha. Gir meg ende over i forundring av hva noen spyr ut. 

Hvorfor tror du at hun publiserer slike kommentarer egentlig?

Jeg postet to mye mindre kritiske og konfronterende kommentarer som ikke ble godkjent. Fordi de var saklig kritisk og ikke egnet til å provosere de som er bekymret for ‘stakkars Caroline’ tenker jeg. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Klink skrev:

Herregud så utrolig patetiske kommentarer, tipse henne om hvilken str hun skal ha. Gir meg ende over i forundring av hva noen spyr ut. 

Hun velger nøyaktig hvilke kommentarer som blir godkjent og ikke - full regi. Så folk er nok ikke så spysyke som du tror. Hun har full kontroll.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Eevee said:

Hun velger nøyaktig hvilke kommentarer som blir godkjent og ikke - full regi. Så folk er nok ikke så spysyke som du tror. Hun har full kontroll.

Ja, de har full kontroll på kommentarfeltet i bloggen, og det i den grad at det for noen år tilbake ble avdekket at firmaet hadde drevet med utstrakt juks i kommentarfeltet over en lang periode.

Etter at dette jukset ble avdekket så stengte de for muligheten til å ettergå slikt. 

https://influencere.wordpress.com/cbe-kommentarjukset/

https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg

https://tjomlid.com/2015/01/12/kortpost-om-fotballfrue-og-kommentarfusk/

https://www.vg.no/rampelys/i/Kwgd5/fotballfrue-jeg-er-saa-utrolig-lei-meg

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halle-Palle skrev:

Hvorfor tror du at hun publiserer slike kommentarer egentlig?

Jeg postet to mye mindre kritiske og konfronterende kommentarer som ikke ble godkjent. Fordi de var saklig kritisk og ikke egnet til å provosere de som er bekymret for ‘stakkars Caroline’ tenker jeg. 

Jeg postet et hyggelig innlegg om hundene hennes, det ble aldri godkjent. :laugh: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Aquarius04 skrev:

Jeg synes det stilles utrolig mange velskrevne, forsiktige spørsmål ifht nye turklær etc., i siste innlegg på bloggen. Men bloggeier klarer jaggu å vri og vende på hver eneste kommentar, og påstår hardnakket at det blant annet «ikke er tre like jakker, men to like og en fôret», og hun gjør seg mer enn én gang til et offer. 
Kanskje har hun ikke et dra-til-tryne, men definitivt en slik oppførsel i alle fall! Ydmykhet, CBE - look it up!
 

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/10/03/salambakken-opp/#comments

Men Lill er på plass med sabler for å forsvare CBE

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MarianneE skrev:

Men Lill er på plass med sabler for å forsvare CBE

Når jeg igjen leser linkene @Mme Blavatsky legger ut over her, så kan jeg ikke fatte og begripe at folk ikke skjønner tegninga til hva det er bedriften / bloggen CBE driver med. Løgn og bedrag fra ende til annen. Alt annet enn redelig drift i alle fall. 
Så hvorfor folk her inne og Caroline-politiet forsvarer henne med nebb og klør er for meg en gåte.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er vel meningen med at hun legger ut disse kommentarene? For at folk skal få sympati slik at de  ikke skal forholde seg til x antall jakker og manglende merking av både de og sko? 🤔

Hun kan ha så mange jakker hun vil. Og folk må vel ha skrevet kommentarene selv om hun kunne unnlatt å legge de ut på veggen? Og str hennes er også diskutert her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en smule navlebeskuende å tro at «folk kritiserer meg bare for å kritisere», i stedet for å ta in over seg en legitim kritikk som går på forbruk? Noe helt annet, med nydelig hytte på Dovre, hvorfor ikke reise dit i  stedet?  Være i fred for folk, gå uten sminke og bare være sammen som familie uten kamera...

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Mme Blavatsky la ut en lenke til tjomlid, ente opp flere innlegg. 

Nå er ikke dette innlegget relevant til diskusjonen akkurat nå, men alkoholkonsumet rundt barn har ofte vært oppe til diskusjon her. Innlegget "Fem grunner til å ikke drikke alkohol foran barna dine" synes jeg er verd å lese.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Undreguri skrev:

Er det ikke en smule navlebeskuende å tro at «folk kritiserer meg bare for å kritisere», i stedet for å ta in over seg en legitim kritikk som går på forbruk? Noe helt annet, med nydelig hytte på Dovre, hvorfor ikke reise dit i  stedet?  Være i fred for folk, gå uten sminke og bare være sammen som familie uten kamera...

Det er ikke noen penger å tjene på det og hun hadde nok fått abstinenser om hun ikke får sin daglige dose med kommentarer om hvor flott hun er. Det har liksom ikke skjedd om hun ikke får blogge om det. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke bare det er "bitchene" på KG som stiller spørsmål om deres forbruk, men også faste lesere. Jeg håper og tror at dette kan føre til endringer innad i CBE slik at de kan påvirke et annet forbruk, for å holde på leserne sine. Folk ser at det ikke nytter å dytte klimaproblemet foran seg lengre, alle må gjøre endringer. Eller å si at andre er verre, derfor kan man kjøre på som før.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Undreguri skrev:

Noe helt annet, med nydelig hytte på Dovre, hvorfor ikke reise dit i  stedet?  Være i fred for folk, gå uten sminke og bare være sammen som familie uten kamera...

Det er vel teknisk sett ikke deres hytte, så det kan jo hende den er i bruk av noen andre.
Enten annen familie - eller kanskje den til og med leies ut i perioder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...