Populært innlegg AnnaCotta Skrevet 15. februar 2024 Populært innlegg #93261 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Off, dette er så kleint. 1. Å rebrande et eksisterende produkt med en falmet influenser, dernest 2. bruke et manipulerende og falskt markedsføringspråk som sier at sier at hun har utviklet produktet når det er identisk med et eksisterende produkt, og 3. når forbrukerne oppdager det og stiller spørsmål på IG, slette postene og tro at problemet går bort. Nå blir jo kundene bare enda mer irritert og føler at Bodylab fører dem bak lyset. Så amatørmessig. Endret 15. februar 2024 av AnnaCotta språk 41 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. februar 2024 #93262 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg fikk henne opp på "utforsk" på snap og tittet raskt innom. -Doselfievideo fra flyplassen på GranCanaria. -Poserende foran speilet på hotellrommet mens hun forteller at hun har blitt sååååå forkjølet. Intet nytt under solen (bokstavelig talt siden de er i Syden) der altså. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukka Skrevet 15. februar 2024 #93263 Del Skrevet 15. februar 2024 Finnes det lenger en oversikt over antall klikk bloggere/influensere får per uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. februar 2024 #93264 Del Skrevet 15. februar 2024 AnnaCotta skrev (1 time siden): Off, dette er så kleint. 1. Å rebrande et eksisterende produkt med en falmet influenser, dernest 2. bruke et manipulerende og falskt markedsføringspråk som sier at sier at hun har utviklet produktet når det er identisk med et eksisterende produkt, og 3. når forbrukerne oppdager det og stiller spørsmål på IG, slette postene og tro at problemet går bort. Nå blir jo kundene bare enda mer irritert og føler at Bodylab fører dem bak lyset. Så amatørmessig. Her burde absolutt media vært på banen, men de bryr seg nada om CBE som regel 😛 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva K Skrevet 15. februar 2024 #93265 Del Skrevet 15. februar 2024 Svar fra Bodylab🤦🏽♀️ 27 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2024 #93266 Del Skrevet 15. februar 2024 Skammelig opplegg! 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar 2024 #93267 Del Skrevet 15. februar 2024 Sunniva K skrev (52 minutter siden): Svar fra Bodylab🤦🏽♀️ For 6 dager siden skriver de jo at de har skapt 2 nye produkter. De har jo ikke skapt vaffelmixen når den var der fra før. Det er helt utrolig hvordan bedriften cbe.no holder på, hver gang er det snusk og rusk. Man er jo ikke overrasket mtp historien, men utrolig spesielt at de bare får fortsette. At noen vil samarbeide med dem er jo helt uforståelig. 38 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2024 #93268 Del Skrevet 15. februar 2024 (endret) Håper @FruJohansen vil ta denne saken! Endret 15. februar 2024 av Kollontaj 15 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. februar 2024 #93269 Del Skrevet 15. februar 2024 Der kom posering og info om forkjølelse på IG også, gitt. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 15. februar 2024 #93270 Del Skrevet 15. februar 2024 FruRosa skrev (2 timer siden): Der kom posering og info om forkjølelse på IG også, gitt. Slår aldri feil🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 15. februar 2024 #93271 Del Skrevet 15. februar 2024 Sunniva K skrev (5 timer siden): Svar fra Bodylab🤦🏽♀️ Så CBE har spart på vannet for å kunne steke røra i vaffeljern. Så innovativt! 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 15. februar 2024 #93272 Del Skrevet 15. februar 2024 Lesestoff med på stranden? 2-3 kopierte ark 🥸😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. februar 2024 #93273 Del Skrevet 15. februar 2024 PecanPie skrev (27 minutter siden): Så CBE har spart på vannet for å kunne steke røra i vaffeljern. Så innovativt! Jeg syntes derimot den røra så fryktelig tynn ut. Hadde bare rent ut av mitt jern. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Py Skrevet 15. februar 2024 #93274 Del Skrevet 15. februar 2024 ... kanskje litt vel usaklig, men tanken som slo meg da jeg så dette var "det var rette ræva som feis" 😅 I mitt hode er ikke det der noe dummere enn gjennomgående filterbruk, rumpepute og thinspo-poseringer. Skjermdump fra Caroline Berg Eriksens Snapchat-story 39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. februar 2024 #93275 Del Skrevet 15. februar 2024 Lille Py skrev (2 minutter siden): ... kanskje litt vel usaklig, men tanken som slo meg da jeg så dette var "det var rette ræva som feis" 😅 I mitt hode er ikke det der noe dummere enn gjennomgående filterbruk, rumpepute og thinspo-poseringer. Skjermdump fra Caroline Berg Eriksens Snapchat-story Hadde dette firmaet betalt henne for å reklamere for produktene sine, så hadde nok pipa fått en annen lyd... ALT er til salgs for penger i den familien. 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 15. februar 2024 Populært innlegg #93276 Del Skrevet 15. februar 2024 Hun reklamerte for piller som skulle få håret på (kun) hodet til å vokse fortere... Like dumt det! 53 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. februar 2024 #93277 Del Skrevet 15. februar 2024 Hele dama og bedriften er dum. Fordummende opplegg de bedriver. Er ikke til noe nytte. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. februar 2024 #93278 Del Skrevet 15. februar 2024 Xstrella skrev (5 minutter siden): Hele dama og bedriften er dum. Fordummende opplegg de bedriver. Er ikke til noe nytte. Dessverre så får de fortsatt samarbeid og spons, merkelig nok 😕 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. februar 2024 #93279 Del Skrevet 15. februar 2024 Frisk Frosk skrev (21 timer siden): https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Ja, jeg har sett det nå. Takk! Hun har selvfølgelig sittet nitidig på laben i månedsvis og eksperimentert før dette fantastiske sluttproduktet endelig kunne se dagens lys. Yrkesstolthet er definitivt et fremmedord her. Ikke det minste rart at mange Ikke gidder å engasjere seg i influenserbransjen når den legger til grunn at forbrukerne er dumme som brød. Et slikt premiss er for de fleste ikke relaterbart, forståelig nok. 29 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 15. februar 2024 #93280 Del Skrevet 15. februar 2024 FruRosa skrev (6 timer siden): Der kom posering og info om forkjølelse på IG også, gitt. Det er sånn jeg ser ut når jeg er forkjølet også! 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå