enkefru Skrevet 11. februar 2024 #93081 Del Skrevet 11. februar 2024 Xmasclovn skrev (16 minutter siden): Jo «Caroline» kverrulerer og slenger om seg med store ord. Det er garantert ikke Caroline som svarer 🤣 Det er jo bare sååå gjennomskuelig 🤦🏻♀️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 11. februar 2024 #93082 Del Skrevet 11. februar 2024 Ikke alene om å tenke det; 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 11. februar 2024 #93083 Del Skrevet 11. februar 2024 Merk at alle som trykker liker på kritiske kommentarer, står i fare for å bli blokkert 😅 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 11. februar 2024 #93084 Del Skrevet 11. februar 2024 Fjugur skrev (2 minutter siden): Merk at alle som trykker liker på kritiske kommentarer, står i fare for å bli blokkert 😅 Ja, jeg har aldri kommentert eller likt noe inne hos CBE, men jeg fulgte beckmann saken og har sikkert likt en kommentar der, altså på beckmann. Blokkert 🤷 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #93085 Del Skrevet 11. februar 2024 Fjugur skrev (31 minutter siden): Det er garantert ikke Caroline som svarer 🤣 Det er jo bare sååå gjennomskuelig 🤦🏻♀️ Det er nok sjølvaste tastaturkrigeren ja😅 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #93086 Del Skrevet 11. februar 2024 Hallepalle2 skrev (37 minutter siden): Gidder noe å legge ved skjermdump? Håper noen andre kan gjøre det, for jeg bruker instanavigation og der er det litt pes å få tatt ordentlig skjermdump. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. februar 2024 #93087 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) XXXXXXXX Gratulerer, men jeg skulle ønske flere unnlot å tilsette søtningsmiddel i slike produkter. Dette gir kjøper mulighet for å velge søtning selv. Selv om det står at den ikke er tilsatt sukker(burde blir spesifisert med raffinert rørsukker) , er den tilsatt et sukkeralkohol, som også påvirker både tarm og blodsukker (ses ved cgm), nesten 70% av det vanlig sukker gjør... 10 February 2024 11:06:54 XXX Dette var veldig billige poeng med ingen sammenheng? Når har jeg nevnt alternativ medisin? produktet du nå promoterer gjør jo nettopp at folk trenger medisin. Så litt ironisk. Men Jeg er ikke her for å forsvare alternativ medisin. Du sier det ikke stemmer på noen måte. Jeg vet ikke hvor mye du har lest. Men et enkelt google søk gjør nytten. Mye nyttig fra pubmed. Selvfølgelig er isolate og Konsentrat ulike proteiner? Isolate er KUN Proteinet (uten laktosen) lett for kroppen å fordøye. Konsentrat inneholder laktose og er et mye billigere protein og mye hardere for tarmen. Igjen, dette kan man google. (jeg sier ikke det er nødvendigvis dårlig) men her er det snakk om å kutte ned på kostnader og ikke fokusere på kvalitet. Selvfølgelig er det stor forskjell på opptak Caroline. Dette blir bare flaut. Dette har vært kjent lenge. Men du nevner ikke et eneste ord om alle de andre "ingrediensene" . Dette er bare flaut for din del. Dette er ikke noe jeg finner opp. Du svarer som alle andre store matprodusenter gjør. Som gir meg inntrykk av at bodylab har skrevet svaret for deg. Det å tilsette gluten, er problematisk. Det er en grunn for at vi i 2024 tåler gluten mye dårligere enn det vi gjorde i 1997 for eksempel. Det er naturlig for kroppen å gå gluten på denne måten. Men dette kan du lese deg opp på, hvor flere studier har sett på hvorfor vi i dag tåler gluten mye dårligere enn tidligere. Nettopp på grunn av slike produkter og "tilsatt gluten". Men dette er siste jeg gidde å skrive, alt jeg sier kan alle følgere dine finne på nett. Så kan de selv velge hvem de stoler på. Ei som prøver å selge de en ingrediensliste som ikke har noe som helst med verken vaffel, trening eller mat å gjøre. Eller kunnskap som er tilgjengelig for alle. For det er ikke tilfeldig hvorfor de valgte de billigeste ingrediensene for dette produktet. cash is king💰 10 February 2024 11:08:32 carolinebergeriksenno @XXX Igjen, det du skriver er feil. Isolate og konsentrat er IKKE ulike proteiner. Tvert i mot beskriver det bare hvordan proteinet er ekstrahert fra matvaren. Her beskrives forskjellen: 𝘞𝘩𝘦𝘺 𝘪𝘴𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘺𝘱𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘧𝘢𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘤𝘵𝘰𝘴𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦. 𝘞𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘢𝘵, 𝘭𝘢𝘤𝘵𝘰𝘴𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘢𝘳𝘣𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘳𝘦𝘵𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘯𝘶𝘵𝘳𝘪𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘪𝘰𝘢𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴. 𝐆𝐣ø𝐫 𝐥𝐚𝐤𝐭𝐨𝐬𝐞 𝐢𝐧𝐧𝐡𝐨𝐥𝐝𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐧𝐬𝐤𝐞𝐥𝐢𝐠 å 𝐛𝐫𝐲𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐠 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐫𝐛𝐞𝐫𝐞? 𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘨𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘺 𝘪𝘴𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘮𝘢𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘢𝘤𝘵𝘰𝘴𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰𝘭𝘦𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦. Med andre ord, så lenge du ikke er laktoseintolerant er det kun minimale forskjeller i nedbryting og absorpsjon. Og den forskjellen har ingenting med proteinet å gjøre, men rett og slett fordi konsentrat inneholder mer næringsstoffer noe som gjør at det tar lenger tid å fordøye. 10 February 2024 11:30:30 XXX Hvordan klarer du å snu om dette til å handle om protein type? Du svarer som en politiker. Du kan gjør det så glamorøst du ønsker. Shit er fremdeles shit. Siden du ignorer hele poenget. Så for jeg forkorte det igjen. Jeg sa aldri at konsentrat er nødvendigvis dårligere protein. Men BILLIGERE. Som reflekterer resten av ingredienslisten. Har du lest den? Ser dette ut som topp produkt for deg? Er dette virkelig noe du vil at barna dine eller du selv skal få i deg? Jeg har ikke noe i mot slike produkter eller deg. Jeg noe i mot at man selger seg selv til den som tilbyr mest penger uten å ville ta konsekvensene for dette og forsvare slike produkter fordi du har fått betalt for det. Se igjen, 3 forskjellige type søtningsstoffer Caroline....3 ! ikke en. come on….☠️ 10 February 2024 12:10:43 carolinebergeriksenno @XXX. 1. Det er du som nevner proteintype, jeg bare svarer på det du skriver. 𝟐. Konsentrat er billigere fordi det er 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐫𝐭 enn isolate. 𝟑. Søtningsstoffer som finnes i masse andre matvarer, som er trygt å konsumere og en super erstatning for sukker. 10 February 2024 12:15:23 XYXYXYX Ultraprosessert så det holder. Sunnere med rene råvarer enn dette. Skuffende at du promoterer slikt. 10 February 2024 12:42:19 carolinebergeriksenno @XYXYXYX mat laget fra bunnen av er selvsagt alltid å foretrekke og bør utgjøre majoriten av kostholdet 🙌🏻 Handler om kontekst, og en liten andel UP går helt fint. Dette er jo ikke noe som man skal basere kostholdet på. 10 February 2024 14:08:13 Kilde: Instanavigation.com bodylabnorge Insta-navn anonymisert av meg. Endret 11. februar 2024 av CityCityBangBang 8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. februar 2024 #93088 Del Skrevet 11. februar 2024 Kudos til CBE som nevner mødrene i Gaza. Fint gjort! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. februar 2024 #93089 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) CityCityBangBang skrev (2 timer siden): XXXXXXXX Gratulerer, men jeg skulle ønske flere unnlot å tilsette søtningsmiddel i slike produkter. Dette gir kjøper mulighet for å velge søtning selv. Selv om det står at den ikke er tilsatt sukker(burde blir spesifisert med raffinert rørsukker) , er den tilsatt et sukkeralkohol, som også påvirker både tarm og blodsukker (ses ved cgm), nesten 70% av det vanlig sukker gjør... 10 February 2024 11:06:54 XXX Dette var veldig billige poeng med ingen sammenheng? Når har jeg nevnt alternativ medisin? produktet du nå promoterer gjør jo nettopp at folk trenger medisin. Så litt ironisk. Men Jeg er ikke her for å forsvare alternativ medisin. Du sier det ikke stemmer på noen måte. Jeg vet ikke hvor mye du har lest. Men et enkelt google søk gjør nytten. Mye nyttig fra pubmed. Selvfølgelig er isolate og Konsentrat ulike proteiner? Isolate er KUN Proteinet (uten laktosen) lett for kroppen å fordøye. Konsentrat inneholder laktose og er et mye billigere protein og mye hardere for tarmen. Igjen, dette kan man google. (jeg sier ikke det er nødvendigvis dårlig) men her er det snakk om å kutte ned på kostnader og ikke fokusere på kvalitet. Selvfølgelig er det stor forskjell på opptak Caroline. Dette blir bare flaut. Dette har vært kjent lenge. Men du nevner ikke et eneste ord om alle de andre "ingrediensene" . Dette er bare flaut for din del. Dette er ikke noe jeg finner opp. Du svarer som alle andre store matprodusenter gjør. Som gir meg inntrykk av at bodylab har skrevet svaret for deg. Det å tilsette gluten, er problematisk. Det er en grunn for at vi i 2024 tåler gluten mye dårligere enn det vi gjorde i 1997 for eksempel. Det er naturlig for kroppen å gå gluten på denne måten. Men dette kan du lese deg opp på, hvor flere studier har sett på hvorfor vi i dag tåler gluten mye dårligere enn tidligere. Nettopp på grunn av slike produkter og "tilsatt gluten". Men dette er siste jeg gidde å skrive, alt jeg sier kan alle følgere dine finne på nett. Så kan de selv velge hvem de stoler på. Ei som prøver å selge de en ingrediensliste som ikke har noe som helst med verken vaffel, trening eller mat å gjøre. Eller kunnskap som er tilgjengelig for alle. For det er ikke tilfeldig hvorfor de valgte de billigeste ingrediensene for dette produktet. cash is king💰 10 February 2024 11:08:32 carolinebergeriksenno @XXX Igjen, det du skriver er feil. Isolate og konsentrat er IKKE ulike proteiner. Tvert i mot beskriver det bare hvordan proteinet er ekstrahert fra matvaren. Her beskrives forskjellen: 𝘞𝘩𝘦𝘺 𝘪𝘴𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘱𝘳𝘰𝘤𝘦𝘴𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘺𝘱𝘪𝘤𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘳𝘰𝘵𝘦𝘪𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘧𝘢𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘤𝘵𝘰𝘴𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦. 𝘞𝘩𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘢𝘵, 𝘭𝘢𝘤𝘵𝘰𝘴𝘦, 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘢𝘳𝘣𝘴, 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘳𝘦𝘵𝘢𝘪𝘯𝘴 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘯𝘶𝘵𝘳𝘪𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘪𝘰𝘢𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴. 𝐆𝐣ø𝐫 𝐥𝐚𝐤𝐭𝐨𝐬𝐞 𝐢𝐧𝐧𝐡𝐨𝐥𝐝𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐧𝐬𝐤𝐞𝐥𝐢𝐠 å 𝐛𝐫𝐲𝐭𝐞 𝐧𝐞𝐝 𝐨𝐠 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐫𝐛𝐞𝐫𝐞? 𝘛𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘥𝘪𝘨𝘦𝘴𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘺 𝘪𝘴𝘰𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘵𝘦 𝘪𝘴 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘮𝘪𝘯𝘪𝘮𝘢𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘭𝘢𝘤𝘵𝘰𝘴𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘰𝘭𝘦𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦. Med andre ord, så lenge du ikke er laktoseintolerant er det kun minimale forskjeller i nedbryting og absorpsjon. Og den forskjellen har ingenting med proteinet å gjøre, men rett og slett fordi konsentrat inneholder mer næringsstoffer noe som gjør at det tar lenger tid å fordøye. 10 February 2024 11:30:30 XXX Hvordan klarer du å snu om dette til å handle om protein type? Du svarer som en politiker. Du kan gjør det så glamorøst du ønsker. Shit er fremdeles shit. Siden du ignorer hele poenget. Så for jeg forkorte det igjen. Jeg sa aldri at konsentrat er nødvendigvis dårligere protein. Men BILLIGERE. Som reflekterer resten av ingredienslisten. Har du lest den? Ser dette ut som topp produkt for deg? Er dette virkelig noe du vil at barna dine eller du selv skal få i deg? Jeg har ikke noe i mot slike produkter eller deg. Jeg noe i mot at man selger seg selv til den som tilbyr mest penger uten å ville ta konsekvensene for dette og forsvare slike produkter fordi du har fått betalt for det. Se igjen, 3 forskjellige type søtningsstoffer Caroline....3 ! ikke en. come on….☠️ 10 February 2024 12:10:43 carolinebergeriksenno @XXX. 1. Det er du som nevner proteintype, jeg bare svarer på det du skriver. 𝟐. Konsentrat er billigere fordi det er 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞𝐫𝐭 enn isolate. 𝟑. Søtningsstoffer som finnes i masse andre matvarer, som er trygt å konsumere og en super erstatning for sukker. 10 February 2024 12:15:23 XYXYXYX Ultraprosessert så det holder. Sunnere med rene råvarer enn dette. Skuffende at du promoterer slikt. 10 February 2024 12:42:19 carolinebergeriksenno @XYXYXYX mat laget fra bunnen av er selvsagt alltid å foretrekke og bør utgjøre majoriten av kostholdet 🙌🏻 Handler om kontekst, og en liten andel UP går helt fint. Dette er jo ikke noe som man skal basere kostholdet på. 10 February 2024 14:08:13 Kilde: Instanavigation.com bodylabnorge Insta-navn anonymisert av meg. De kunne spart seg egen ydmykelse ved å skrive kun det siste. LKE forsøkte seg også på et latterliggjørende smil i går i samme kommentarfelt, under signaturen coach Eriksen, i tillegg til å leke Caroline. Jeg vet ikke, men det er vel ingen som har glemt nivået i podkasten Life by Caroline eller LKE' s frekventering i diverse kommentarfelt som tilsier at vi skulle finne noe av dette her troverdig og ikke ekstremt umodent. Endret 11. februar 2024 av ~ Ada ~ 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. februar 2024 #93090 Del Skrevet 11. februar 2024 Kollontaj skrev (3 timer siden): Kudos til CBE som nevner mødrene i Gaza. Fint gjort! Joda, det er fint nok det. Dessverre så virker det påtatt når det kommer innimellom umerket og merket reklame hvor hun også fronter proana, sponset hotellopphold, umerket reklame for ICIW, rødvin/pizza hjemme og snikfotografering av mann og barn tidlig på morgenen. Tenker på mødre i Gaza som mister barna sine rett etter hun selv har eksponert egne barn uten samvittighet på forrige bilde. Det er noe med helheten i det som dessverre gjør at budskapet til Planorge blir helt feil på CBEno, selv om det kanskje er vel ment. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 11. februar 2024 #93091 Del Skrevet 11. februar 2024 Frisk Frosk skrev (21 minutter siden): Joda, det er fint nok det. Dessverre så virker det påtatt når det kommer innimellom umerket og merket reklame hvor hun også fronter proana, sponset hotellopphold, umerket reklame for ICIW, rødvin/pizza hjemme og snikfotografering av mann og barn tidlig på morgenen. Tenker på mødre i Gaza som mister barna sine rett etter hun selv har eksponert egne barn uten samvittighet på forrige bilde. Det er noe med helheten i det som dessverre gjør at budskapet til Planorge blir helt feil på CBEno, selv om det kanskje er vel ment. Selv om 99,99 % av innholdsproduksjonen til CBE består av dilldall, så er det likevel bra at hun en sjelden gang glimter til med noe som faktisk er viktig og meningsfylt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 11. februar 2024 #93092 Del Skrevet 11. februar 2024 Ekte forskning tyder på at proteinpulver er helt unødvendig: https://www.forskning.no/trening/ny-forskning-kan-snu-opp-ned-pa-hvordan-kroppsbyggere-bor-bruke-protein-etter-styrketrening/2320984?fbclid=IwAR2u4uA7u4x-tW3qGAU7-DEiSMEy2piwkA7EQ1zn0ii-LhyHBIT1789TeSo Sitat Som Luc van Loon betoner Raastad at vanlig variert kost, der det inngår meierivarer, dekker behovet for proteiner hos de aller fleste av oss. – Det er i dag et stort trykk på markedsføring. Mange unge har et veldig stort proteininntak som de ikke behøver, sier Raastad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. februar 2024 #93093 Del Skrevet 11. februar 2024 For et helt unødvendig produkt. Og er det ikke hun som selv sliter med magen? Malitol? Jeg hadde ikke spist dette om jeg fikk det kastet etter meg. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 11. februar 2024 #93094 Del Skrevet 11. februar 2024 (endret) Rastebenk skrev (2 timer siden): Selv om 99,99 % av innholdsproduksjonen til CBE består av dilldall, så er det likevel bra at hun en sjelden gang glimter til med noe som faktisk er viktig og meningsfylt. Joda, i utgangspunktet enig. Men det blir allikevel noe malplassert innimellom alt @Frisk Frosk nevner. Mødre på Gaza som lever i helvete på jord, innimellom thinspo, hotell-luksus, barneeksponering, god mat og drikke... Og som Frisk Frosk skriver så er det noe med helheten i bilde-karusellen som gjør at det virker påtatt. Heier jo på fokus mot Gaza og blodbadet som pågår. Men at enkelte influencere bruker andres elendighet for å fremheve seg selv er det ingen tvil om. Endret 11. februar 2024 av K_mb 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. februar 2024 #93095 Del Skrevet 11. februar 2024 K_mb skrev (28 minutter siden): Joda, i utgangspunktet enig. Men det blir allikevel noe malplassert innimellom alt @Frisk Frosk nevner. Mødre på Gaza som lever i helvete på jord, innimellom thinspo, hotell-luksus, barneeksponering, god mat og drikke... Og som Frisk Frosk skriver så er det noe med helheten i dele-karusellen som gjør at det virker påtatt. Heier jo på fokus mot Gaza og blodbadet som pågår. Men at enkelte influencere bruker andres elendighet for å fremheve seg selv er det ingen tvil om. Hun ble nok inspirert og fikk ideer fra gårsdagens Vixen hvor Palestina og Gaza fikk oppmerksomhet, så hun slang randomly inn litt fokus på det blandt alt det vanlige uinspirerende greiene hun deler. Selvsagt for egen vinning. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. februar 2024 #93096 Del Skrevet 11. februar 2024 K_mb skrev (45 minutter siden): Joda, i utgangspunktet enig. Men det blir allikevel noe malplassert innimellom alt @Frisk Frosk nevner. Mødre på Gaza som lever i helvete på jord, innimellom thinspo, hotell-luksus, barneeksponering, god mat og drikke... Og som Frisk Frosk skriver så er det noe med helheten i dele-karusellen som gjør at det virker påtatt. Heier jo på fokus mot Gaza og blodbadet som pågår. Men at enkelte influencere bruker andres elendighet for å fremheve seg selv er det ingen tvil om. Selvsagt påtatt, selvsagt ikke passende med alt annet møl som serveres. MEN; hun kunne valgt å ikke ta det med. Som alltid late til det party, men likevel, får et pluss i boka fra meg (det var ingen der fra før). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 11. februar 2024 #93097 Del Skrevet 11. februar 2024 Vet ikke helt hvofor de tenkte dette var et bra bilde å bruke, hvor hånden er i en rar posisjon og ser ut som en klo. https://www.bodylab.no/shop/bodylab-x-caroline-3684c1.html 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. februar 2024 #93098 Del Skrevet 11. februar 2024 Snødronninga skrev (4 minutter siden): Vet ikke helt hvofor de tenkte dette var et bra bilde å bruke, hvor hånden er i en rar posisjon og ser ut som en klo. https://www.bodylab.no/shop/bodylab-x-caroline-3684c1.html Synes det er verre for kommunikasjonen at personen ikke har øyekontakt med oss som ser. Virker lite tillitsvekkende. Funkygines kampanjer er mye bedre på det. (Ja, hun inngir tillit med det). 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. februar 2024 #93099 Del Skrevet 11. februar 2024 Finnes mange eksempler, jeg tror CBE mangler denne kontakten med kjøperne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remoraid Skrevet 11. februar 2024 #93100 Del Skrevet 11. februar 2024 I kommentarfeltet forsvarer hun ultraprossesert vaffelmix med hud og negler. Fritt sitert skriver hun « mat fra bunnen er alltid best, men det er ikke alltid at tiden strekker til». Igjen lurer jeg på hvor tiden til CBE og hennes make blir av? Jeg har vondt for å forstå at to voksne mennesker, tilsynelatende oppegående, ikke skal klare å gi seg selv og to barn i vekst 3-4 sunne måltider om dagen. Enda vanskeligere blir det å forstå når man vet at disse to går hjemme, de er ikke i jobb. De ønsker å fremstå som opptatt av kropp og helse, men serverer barna vaffelmix til frokost. Trist å se hvor selvopptatt det er mulig å bli. 29 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå