Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #93021 Del Skrevet 9. februar 2024 Pusern3 skrev (2 minutter siden): Hun var ikke nominert til en eneste pris i år 🥹 Sjokk. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. februar 2024 #93022 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) loffen skrev (1 time siden): Artikkelen fra juli i fjor?? Har ikke peiling , var nå det jeg såg! Beklager jeg ser det handlet om vixen nå. Jeg så bare et merkelig bilde av cbe og lke da jeg søkte opp for å finne ut hvorfor hun var i se og hør! Det bildet var uansett merkelig. Endret 9. februar 2024 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. februar 2024 #93023 Del Skrevet 9. februar 2024 Xmasclovn skrev (16 minutter siden): Sjokk. Nei…til å være influenser, influerer hun svært lite! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 9. februar 2024 #93024 Del Skrevet 9. februar 2024 Nei, fader heller. Samarbeid med BodyLab! Argh!!!! Lagd eget design. At det går ann BodyLab! Så ekstremt skuffende! Jeg er ferdig med de … De og! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. februar 2024 #93025 Del Skrevet 9. februar 2024 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Det er nok LKE ja (eller i hvertfall en annen) for hun ble intervjuet på VG tv når den siste kommentaren der ble skrevet. Man ser det på måten det er formulert på at det nok er Lassebasse som sitter å svarer. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. februar 2024 #93026 Del Skrevet 9. februar 2024 Isola2 skrev (16 minutter siden): Man ser det på måten det er formulert på at det nok er Lassebasse som sitter å svarer. Det synes jeg er skikkelig utidig av han. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #93027 Del Skrevet 9. februar 2024 Isola2 skrev (51 minutter siden): Nei…til å være influenser, influerer hun svært lite! Det er vel det hun gjør minst av ironisk nok. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 9. februar 2024 #93028 Del Skrevet 9. februar 2024 Isola2 skrev (1 time siden): Man ser det på måten det er formulert på at det nok er Lassebasse som sitter å svarer. Etter at han la opp fotballbenken og ble mer delaktig i sin kones virksomhet, har jeg stort sett vært dønn sikker på at kommentarfeltrøktingen er hans selvvalgte fokusområde. Påtagelig at etter ramponering av bil og pusteøvelser via mobil at han er blitt mer perifer i konas virke, og likevel gjenkjennelig i kommentarfelt. Det blir jo selvforklarende hvorfor han fremstår som en impertinent og selvforherligende blodigle på X/Twitter. 31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet 10. februar 2024 #93029 Del Skrevet 10. februar 2024 Imblar skrev (3 timer siden): Bare et stillbilde fra video, men sminken ser virkelig helt merkelig ut. Har du link? Jeg har lett men fant ikke dette intervjuet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 10. februar 2024 #93030 Del Skrevet 10. februar 2024 Escadamango skrev (24 minutter siden): Har du link? Jeg har lett men fant ikke dette intervjuet. Så det på en live-stream av Vixen på VGTV. Spennende fredag her altså. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. februar 2024 #93031 Del Skrevet 10. februar 2024 Etter at Caroline fikk guilty pleasure-pris på Vixen så har hun vel aldri vært nominert igjen? (Forøvrig en pris de laget kun for å ære hennes lange og tro "tjeneste" - som en slags "ha en fin pensjonisttilværelse") Men hun nekter å gi seg! Det er litt patetisk at de klorer seg fast. De bruker mye tid på å fake at de fortsatt er i vinden. Patetisk at det fortsatt er annonsører som ikke ser på engasjementsrate også. Det gjør at jeg automatisk ikke klarer å ta annonsøren seriøst. Det forteller meg at de er litt "jalla" og harry rett og slett. 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 10. februar 2024 #93032 Del Skrevet 10. februar 2024 Imblar skrev (6 timer siden): Så det på en live-stream av Vixen på VGTV. Spennende fredag her altså. De intervjuet henne i pausen mellom utdelingen, mot slutten. Man må lete i selve streamen (har dessverre ikke tidskode), ikke noe eget klipp. Aner ikke hva de snakket om dog, jeg så det uten lyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. februar 2024 #93033 Del Skrevet 10. februar 2024 Isola2 skrev (31 minutter siden): De intervjuet henne i pausen mellom utdelingen, mot slutten. Man må lete i selve streamen (har dessverre ikke tidskode), ikke noe eget klipp. Aner ikke hva de snakket om dog, jeg så det uten lyd. Ca 4:02:40 i sendingen til VGTV her: https://www.vg.no/rampelys/i/XbKk3B/vixen-awards-2023 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 10. februar 2024 #93034 Del Skrevet 10. februar 2024 Roadrunner skrev (21 minutter siden): Ca 4:02:40 i sendingen til VGTV her: https://www.vg.no/rampelys/i/XbKk3B/vixen-awards-2023 Grøss! De som pratmakerne og cbe var jo alle like dårlige fremfor kamera. Armer og kropp alle veier, pille seg i ansiktet, se feil vei. Bra dette betales rett ut av annonsekroner til firmaer og ikke skattepenger. Men synd dette medfører dyrere pris for oss forbrukere. Men vi kan jo i større grad velge og kjøpe eller ikke. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. februar 2024 #93035 Del Skrevet 10. februar 2024 Hva er den stadige ansiktspillinga godt for? 🧐 Må være surt at en fyr med 100 000 følgere på Tik Tok vinner beste treningsprofil. Tror ikke han har egen app, engang. Derimot har han to bachelor-grader fra Idrettshøgskolen. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 10. februar 2024 #93036 Del Skrevet 10. februar 2024 "Hva driver du med nå?" "Netfit, trening og sosiale medier" This is going nowhere... fast! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 10. februar 2024 #93037 Del Skrevet 10. februar 2024 Isola2 skrev (9 timer siden): Man ser det på måten det er formulert på at det nok er Lassebasse som sitter å svarer. Hun ville aldri skrevet slik, f.eks. om oligosakkarider som ikke er en komponent i protein, matvarenes kontekst osv. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriskro Skrevet 10. februar 2024 #93038 Del Skrevet 10. februar 2024 Tydelig at hun ikke ville vise ansiktet forfra på TV… må være slitsomt å hele tiden skjule halve ansiktet. Hun er jo så mye flottere naturlig enn når hun faker utseende med filter. Rart at mangementet ikke klarer å veilede henne til å slutte med det. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 10. februar 2024 #93039 Del Skrevet 10. februar 2024 Jeg har sett på innholdet i proteinvaflene til Caroline. Rekkefølgen i innholdsfortegnelsen viser hva det er mest av. Den første ingrediensen er hvetemel. Greit nok, også vanlige vafler består i hovedsak av hvetemel. Den andre ingrediensen er gluten. Gluten er et protein. Proteinene i vaflene til Caroline er altså først og fremst gluten. Gluten er ikke et fullverdig protein, slik som proteinene fra egg, kjøtt og quinoa, og funker derfor dårlig til muskelbygging. Det er også omdiskutert om store mengder gluten er sunt. Lars Kristian er nesten kostholdsekspert i følge LinkedIn. Hva mener han om næringsinnholdet til vaflene min tro? 17 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. februar 2024 #93040 Del Skrevet 10. februar 2024 Ultraprosesserte vafler er ikke sunt. Lag dem selv. Og som kommentaren i bildet sier, ja akkurat - bruk egg og melk. Mer enn gode nok proteinkilder. Dette er et produkt ingen trenger. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno?igsh=MzRlODBiNWFlZA== 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå