Gjest Snurring Skrevet 9. februar 2024 #92981 Del Skrevet 9. februar 2024 Xmasclovn skrev (12 minutter siden): Fordi du er den eneste her som tok det at Nille ikke er av høyeste kvalitet som utelukkende negativt og gikk i automatisk forsvars- og angrepsmodus. Resten skjønte poenget, og flere har i ettertid sitert deg med samme forklaring For min del handler ikke dette om forsvar eller angrep, men reaksjon på en nedlatende holdning til en butikk jeg er ganske så sikker på at mange her inne handler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 9. februar 2024 #92982 Del Skrevet 9. februar 2024 Felis skrev (45 minutter siden): For ordens skyld, så kalte LKE folk som kjørte skoda for "lada familier" (uten bindestrek) bare for å presisere hvor langt under hans verdighet det var å kjøre Norges mest solgte bil... Fint for Caroline at hun endelig fikk et par samarbeid, jeg tenker at hun er smertelig klar over at hun ikke lenger kan velge på øverste hylle, så Nille og Bodylab er sikkert kjærkomment der i huset. I likhet med flere andre her så tar jeg meg i å synes synd på henne, for selv om dette er selvforskyldt, må det være trist å se at hun har kastet bort alt hun hadde. Derfor synes jeg det er så innmari rart at hun ikke gjør jobben skikkelig når hun endelig får et oppdrag. Stadige lovnader om oppskrift, nedtelling (til midnatt, hvem spiser vafler på natta?) til intet osv. Det er nesten så jeg lurer på om hun ikke kan klokka? Eller ikke vet at et døgn har 24 timer. Jeg holder det ikke for helt usannsynlig. Det er faktisk mer usannsynlig at hun endelig har fått et oppdrag, og så utfører det så ræva med vilje. Synes også denne nedtellingen til deling av denne fantastiske «oppskriften» er bare rar og misvisende. Det gav jo egentlig inntrykk av en oppskrift med som skulle være egenkomponert (selv om mange antydet at det var et samarbeid rundt et proteinpulver). Vaffelmix som blandes med vann…en «oppskrift»? 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 9. februar 2024 #92983 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) Snurring skrev (8 minutter siden): For min del handler ikke dette om forsvar eller angrep, men reaksjon på en nedlatende holdning til en butikk jeg er ganske så sikker på at mange her inne handler på. Du argumenterer og forsvarer som om påstanden var «Nille og First Price er noe dårlig dritt og bare dumme fattigfolk handler der». Vi (jeg) trenger ikke å høre at «….fra folkemengden på nille, så er det svært mange som handler der», for det tror jeg alle som har satt sin fot inn i en Nille butikk eller har litt kunnskap om handelsbransjen er klar over. Å ramse opp hva du selv handler der er også totalt irrelevant både for tråden og for koblingen CBE-Nille. Endret 9. februar 2024 av Xmasclovn Glemte sitering 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 9. februar 2024 #92984 Del Skrevet 9. februar 2024 52 minutter siden, Felis said: For ordens skyld, så kalte LKE folk som kjørte skoda for "lada familier" (uten bindestrek) bare for å presisere hvor langt under hans verdighet det var å kjøre Norges mest solgte bil... Håper det kommer en dag hvor LKE blir nødt til å jobbe som vanlige mennesker. Kanskje det kan gjøre han litt mindre virkelighetsfjern. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 9. februar 2024 #92985 Del Skrevet 9. februar 2024 Minthia skrev (3 timer siden): CBE er plast, forbruk, dårlig kvalitet og ultraprosessert mat, postordreyoga og usunn trening. Synes det er naturlig at hun reklamerer for Nille og proteinpulver. Det er jo det hun er og spiser. Proteinpulver er uansett unødvendig, en lettvint erstatning for ordentlig mat. Det passer jo sammen med at hun ser ut som hun har gitt opp å lage sunn mat og lever på smoothiebowl (babygrøt) og kokt pasta. Nok et tegn på at hun har gitt opp. Før laget hun kokebok med ordentlige råvarer og postet oppskrifter på bloggen, nå selger hun proteinpulver. Godt skrevet, så enig! CBE og alt hun fronter er plast, fillers, implantater, kunstig mat og pulver. Grøss! 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. februar 2024 #92986 Del Skrevet 9. februar 2024 issoras skrev (3 timer siden): Hvorfor? De har jo alltid reklamert heftig via influensere, ser ikke at dette er så mye verre? Syns det blir dobbeltmoralsk å fint spise pulvermat pushet av influensere, men når CBE gjør det, nei DA må vi ta avstand?! Jeg bruker ikke pulvermat, og jeg vet svært lite om enkelt-influencere generelt. Jeg vet etterhvert ganske mye om CBE, og engasjerer meg i tråden om henne pga. den totale mengden av useriøsitet disse driver med, for å si det pent. Jeg vet ikke hvilke andre influencere Bodylab samarbeider med. Å si fra til Bodylab synes jeg imidlertid er helt på sin plass. Caroline Berg Eriksen er en bedriftseier som er kjent for å i 14-15 år ha jukset med eget utseende, bilderedigering for å få henne til å fremstå som noe hun ikke er. I tillegg har hun i flere år frontet både thinspo og proana. Dette gjøres samtidig som hun selger seg som "treningscoach" innen emner hun har null utdanning innen. Igjen - juks og bedrag. I tillegg er CBE og co kjent for å begå lovbrudd når det kommer til reklamesamarbeid - noe som også bekreftes i dette samarbeidet med BL... Og på toppen av dette driver CBE også umerket reklame for sin ektemann og medeier Lars Kristian Eriksen for hans coach_eriksen, som nå har begynt å trene barn helt ned i 7 år, og i det siste kun har vist barne"kunder", hvorav to er egne barn. Og dette er kanskje det aller mest alvorlige i det ekteparet Eriksen med sine firma Treasures AS, Netfit AS, Coached by Eriksen/coach_eriksen driver med! Ikke bare har de stått for ekstrem barneeksponering i 10 + år, de driver med barnearbeid, og nå forsøker de altså å kapre barn som kunder for deres firmaer, både gjennom coach_eriksen og Netfit.no (Netfit AS skriver på sine sider at det er ingen nedre aldersgrense for å bli kunde..). Når DETTE nå samkjøres med reklame for ultraprosessert pulver som fremstilles som mat, så er dette ekstremt farlige influencere! Og når en aktør som Bodylab bevisst velger å samarbeide med en influencer og bedrifter (for her er det bedrifter i flertall samarbeidet omfatter, da det reklameres både på CBEno/Treasures AS og Netfit.no/Netfit AS) som har et så dårlig rykte, bedriftseiere og bedrifter som har en så rufsete og uprofesjonell historie med lovbrudd, barneeksponering, bildejuks, farlig kroppspress, så BØR Bodylab få tilbakemeldinger på hvor totalt uforsvarlige de er i valg av samarbeidspartnere! 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 9. februar 2024 #92987 Del Skrevet 9. februar 2024 Har kjøpt mye fra bodylab og er svært skuffet. Er på plass med en sint mail tenker jeg. Håper flere også sender mail! Kommer ikke til å kjøpe mer fra dem. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. februar 2024 #92988 Del Skrevet 9. februar 2024 Hehe, hørte med lyd for en gangs skyld (den reklamevideoen for pulvermat). Man kan nesten ikke bli mer uengasjert enn det der! Men videoen viser en mer ekte utgave av CBE, det er flott. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iNord Skrevet 9. februar 2024 #92989 Del Skrevet 9. februar 2024 aldri kommentert hos henne på insta, men nå er jeg blokkert. så greit. 12 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. februar 2024 #92990 Del Skrevet 9. februar 2024 Emilia Wallin (offentlig person med firma) har lagt inn kommentar både med egen konto og firmakontoen. Her skal det backes! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 9. februar 2024 #92991 Del Skrevet 9. februar 2024 Apropo det kostholdet som Lars Kristian Eriksen som Caroline Berg Eriksen de siste årene har frontet (svært mye karbohyrater, ultraprosessert mat, pulvermat og proteinbarer)... Nå annonserer de da altså også for pulver"mat" (foreløpig på CBEno og Netfit.no) mens Lars Kristian Eriksen / coach_eriksen / athlete excel satser på "profesjonell" treningsopplegg for barn helt ned til 7 år. Her er en fotballspiller som har et sunt forhold til kosthold: https://www.vg.no/sport/fotball/i/9zP41d/dette-spiser-erling-braut-haaland-deler-dietten Braut Haaland er rangert som en av verdens 10 beste fotballspillere... 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. februar 2024 #92992 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) Nå ble jeg faktisk inspirert til å lage vafler! I stedet for proteinpulver så vil jeg bruke proteinrike ingredienser. Med et enkelt googlesøk, finner jeg mange å velge mellom. Tror jeg skal forsøke denne fra Desiree Andersen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal velge pulvervafler når det er så enkelt å lage fra bunnen av. Sunnere også! https://desireeandersen.no/den-perfekte-vaffelen-til-bade-sott-og-salt-palegg/ Endret 9. februar 2024 av Snødronninga Skrivefeil 15 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 9. februar 2024 #92993 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) Kollontaj skrev (På 9.2.2024 den 15.24): Emilia Wallin (offentlig person med firma) har lagt inn kommentar både med egen konto og firmakontoen. Her skal det backes! Wallum er firmaet som tok bilder/lagde videoen til Bodylab og hun er venninne med CBE og sykepleieren. De tre var sammen på podcasten til sykepleieren ‘Bak fasaden’ før bryllupet til sykepleieren. Sykepleieren backer også. Nesten en parodi dette… På hvilken måte har hun utviklet produktene til BodyLab? Hvilken utdannelse har hun som gjør henne kvalifisert til å utvikle ernæringsprodukter? Inngår disse pulverproduktene i oppskriftene på netfit-appen? Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 34 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 9. februar 2024 #92994 Del Skrevet 9. februar 2024 Snurring skrev (6 timer siden): Så da skal man synke ned på samme lave nivå? Ja, det er så morsomt 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 9. februar 2024 #92995 Del Skrevet 9. februar 2024 (endret) issoras skrev (7 timer siden): Hvorfor? De har jo alltid reklamert heftig via influensere, ser ikke at dette er så mye verre? Syns det blir dobbeltmoralsk å fint spise pulvermat pushet av influensere, men når CBE gjør det, nei DA må vi ta avstand?! Jeg har ikke sett Bodylab bli pushet av andre, men det er sikkert flere influensere som reklamerer for de. Spiser ikke mye pulvermat og ultraprossert, men jo ..har noen Bodylab produkter som eg spiser iblant . Og det er litt hva hun ellers viser i some kanaler som gjør at hun får kritikk. Forøvrig var det fint å se en filmsnutt som ikke var redigert inn i himmelen Endret 9. februar 2024 av gladidag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 9. februar 2024 #92996 Del Skrevet 9. februar 2024 Det er forresten vixen i kveld. Rart fruen ikke har nedtelling til det 🤔 spørs om hun er invitert 😗 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 9. februar 2024 #92997 Del Skrevet 9. februar 2024 Marihone skrev (8 timer siden): Jeg la merke til det samme. Det var stor forskjell fra det hun selv legger i sine kanaler. Hun så naturlig og mer ekte ut. Enig. Og stemmen. Så mye mindre lys og tilgjort enn ellers. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 9. februar 2024 #92998 Del Skrevet 9. februar 2024 Kollontaj skrev (19 timer siden): Men det var da vafler det var nedtelling til? Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). Nille har kvalitet! Men ikke kvalitetsreklame her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet 9. februar 2024 #92999 Del Skrevet 9. februar 2024 Videoen til Bodylab er nok sikkert ganske redigert, og hun er profesjonelt sminket, men la merke til hvor mye mer inspirerende fargene og lyset i videoen er enn de kjipe joggeselfiene fra mølla eller fra løpeturene med hunden er! Der kan de lære litt! Caroline har også sin ufiltrerte hodeform og kroppsfasong, som er veldig flott! Hun ser såå mye sunnere, friskere og flottere ut i denne videoen enn i alt hun selv har lagt ut på flere år! Til og med noen glimt av hodet fra høyre side. Jeg håper egentlig for deres del at dette selger mer enn det andre de har drevet med de siste årene så de ser hvor lite som egentlig skal til for å kunne inspirere noe mer. Jeg fikk ihvertfall lyst til å gå ut og løpe fra denne videoen, noe alt innholdet til CBE og netfit har failet i å gjøre i mange år. Og selv om jeg aldri ville kjøpt proteinvafler fikk jeg lyst på vanlige vafler! 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 9. februar 2024 #93000 Del Skrevet 9. februar 2024 I Bodylab reel'en sier hun: Har du lyst til å kose deg samtidig som du spiser sunt? Tror ikke jeg vet om noen som er så opptatt av å spise sunt og være sunn, men som faktisk ikke nødvendigvis gjør det/er det. Godt vi får se en mer natulig CBE, men det skulle vel bare mangle når de hadde et team som filmet. Filmen var grei, men hun ser ikke i kamera en eneste gang. Det er som om det på dø og liv ikke skal kommuniseres med publikum. På slutten av filmen hadde det passa bra å henvende seg til den som ser på. Forsidebilde på reel'en oppsummerer bra hvordan Caroline liker å formidle. Posere med en hånd i lomma, se bort, og ha et tomt blikk. Tenk om hun smilte og så i kamera! Det er som om det alltid skal være litt avstand mellom henne og mottaker. 22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå