Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fikk nyhetsbrev fra Bodylab idag. Er kunne gledelig fortelle at Caroline nå er en del av Bodylab familien🤬🤬
FA…. og. 
Det hender eg kjøper produkter derfra.. tenker eg slutter m det nå. 

Endret av gladidag
  • Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snurring skrev (7 minutter siden):

Det er mange mennesker som ikke har råd til å handle i dyre butikker, men fornyer seg på nille. Jeg tenker det er godt nok både for fiffen på Kulås  og alle andre. Så hvorfor så nedlatende?

Fordi de kaller andre Skodafolk og er nedlatende selv sikkert 😄

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladidag skrev (2 minutter siden):

Fikk nyhetsbrev fra Bodylab idag. Er kunne gledelig fortelle at Caroline nå er en del av Bodylab familien🤬🤬🤬 
FA…. Og

Det finnes da minst 20 ulike online proteinpulverbutikker.

Endret av Rastebenk
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (2 minutter siden):

Det finnes da minst 20 ulike online proteinpulverbutikker.

Det gjør det. Men Bodylab er tilgjengelig på min lokale Sunkost, smaker godt og har mye utvalg av andre ting enn bare pulver 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring
Korsihalsen skrev (6 minutter siden):

Fordi de kaller andre Skodafolk og er nedlatende selv sikkert 😄

Så da skal man synke ned på samme lave nivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To filmer av proteinvafler - umerket… for så å slenge inn lenke til vaflene fra bodylab på neste instapost. Er det innafor sånn ift reklamemerking?

IMG_7730.thumb.png.a392e94a6bc9c16237735d9336152800.png

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn og tittet på det siste innlegget på Instagrammen til CBE. Reklamefilmen for Bodylab. Så pen og naturlig hun var der! Er det sånn hun virkelig ser ut? Jeg regner med at den reklamefilmen er filmet og redigert av Bodylab og ikke av LKE.

Endret av Hulderen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurring skrev (20 minutter siden):

Det er mange mennesker som ikke har råd til å handle i dyre butikker, men fornyer seg på nille. Jeg tenker det er godt nok både for fiffen på Kulås  og alle andre. Så hvorfor så nedlatende?

Ikke føl deg så truffet, det er det ingen grunn til. Nille er helt greit, men det er ikke kvalitet og high end, så det er ikke noe overraskende eller wow over at de ønsker et samarbeid med CBE. Det at TM-Design ol fiffefruen innreder villaen sin med varer fra Nille er mer overraskende, men likevel forståelig når inntekten stuper. Som noen over sa så var ikke Skoda godt nok, men Nille er. Logisk nok😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE er plast, forbruk, dårlig kvalitet og ultraprosessert mat, postordreyoga og usunn trening. Synes det er naturlig at hun reklamerer for Nille og proteinpulver. Det er jo det hun er og spiser.

Proteinpulver er uansett unødvendig, en lettvint erstatning for ordentlig mat. Det passer jo sammen med at hun ser ut som hun har gitt opp å lage sunn mat og lever på smoothiebowl (babygrøt) og kokt pasta. Nok et tegn på at hun har gitt opp. Før laget hun kokebok med ordentlige råvarer og postet oppskrifter på bloggen, nå selger hun proteinpulver.

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurring skrev (19 minutter siden):

Jeg handler gjerne first price og synes f.eks Rusta har mye fint. Men synes likevel det er litt snålt at noen som rakker så mye ned på "Skoda-familier" og er så opptatt av luksuriøse merker, takker ja til samarbeid med Nille, Chiquelle og andre billigvarer.

• Liker 30
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (1 time siden):

Ikke sant. 

"Sammen med bodylab har jeg utviklet to produkter.. " 

Nei. De har satt navnet hennes på produkt de allerede har.. men for all del. Gratulerer med oppdrag! 

… utviklet to produkter…

Altså, om du tror at du har funnet opp vafler, så har vaffeljern og vaffelrøre eksistert lengre enn deg, CBE!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er sykt, rett og slett. 

100% ultraprosessert. «Ikke tilsatt sukker». Maisstivelse er sukker i praksis, og vil påvirke glukose/blodsukker.

Søtningsmidlene er meget omdiskuterte i fagmiljøet.

IMG_1043.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var rimelig "ut" med 0% fett nå for tiden jeg. Og at de fleste kostholdseksperter, og helsedirektoratets kostholdsråd sier at kroppen vår faktisk trenger noe fett. Og ultraprossesert mat er vel også noe som diskuteres ganske heftig om dagen. Men Caroline lever i sin egen verden...

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
39 minutter siden, Hulderen said:

Jeg gikk inn og tittet på det siste innlegget på Instagrammen til CBE. Reklamefilmen for Bodylab. Så pen og naturlig hun var der! Er det sånn hun virkelig ser ut? Jeg regner med at den reklamefilmen er filmet og tedigert av Bodylab og ikke av LKE.

Jeg la merke til det samme. Det var stor forskjell fra det hun selv legger i sine kanaler. Hun så naturlig og mer ekte ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal være litt positiv har i hvert fall Bodylabs fått henne til å droppe den fordummende babystemmen. Og ja, hun ser jo mye flottere ut der enn i sin egen filtrerte «virkelighet». Nå spiser ikke jeg slik kunstig mat siden det finnes naturlige og bedre alternativer, så Bodylabs får ikke en kunde her heller.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, spenol said:

Dette er sykt, rett og slett. 

100% ultraprosessert. «Ikke tilsatt sukker». Maisstivelse er sukker i praksis, og vil påvirke glukose/blodsukker.

Søtningsmidlene er meget omdiskuterte i fagmiljøet.

IMG_1043.jpeg

Vil du ha en vaffeloppskrift uten å støtte CBE? Helt gratis og mye billigere. Se oppskrift nedenfor. Ta inn en proteinpulver i røren om du vil, men det er ikke nødvendig.  :)  Dette er mye sunnere for tarmene, enn ingrediensene ovenfor. Helt enig at mange av ingrediensene er omdiskuterte. 

Sunne havrevafler

4 dl havremel

3 ss laktosefri mager kesam

4 egg

Laktosefri skummetmelk til passe konsistens

1 ts bakepulver

1 ts kardemomme

½ ts vaniljepulver

Dryss kanel

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

reiseglad skrev (1 time siden):

Og der kom vaflene, tilsatt kunstig fremstilt pulver for ekstra sunnhet…

Hva med å bruke egg, melk og havregryn, evt cottage cheese for ekstra proteiner?

Er det ikke veldig "ut" med pulvermat om dagen? 😬

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...