Rev. Revenge Skrevet 8. februar 2024 #92921 Skrevet 8. februar 2024 Tenk å være mor til to jenter og produsere innhold som for enhver pris får "muttærn" til å fremstå spiseforstyrret som i filtrert/posert tynnere, yngre og helt annerledes enn virkeligheten: En helt vanlig dame fra Sarpsborg som lever av å dele bilder av seg selv for å få omsetning i et par aksjeselskap. 36
Frøken Globus Skrevet 8. februar 2024 #92922 Skrevet 8. februar 2024 Var det reklamen for Nille det var nedtelling til? 😳 9
Frisk Frosk Skrevet 8. februar 2024 #92923 Skrevet 8. februar 2024 Frøken Globus skrev (19 minutter siden): Var det reklamen for Nille det var nedtelling til? 😳 I så fall ytterst pinlig av henne.. Hun vil kanskje si "se hvor mye oppmerksomhet det fikk på KG". Alt hun har oppnådd er å sikre at Nille fra nå av har fått en mindre kunde i meg. Var det hensikten til Nille og CBE, så har de jo lyktes 14 6
Korsihalsen Skrevet 8. februar 2024 #92924 Skrevet 8. februar 2024 Frøken Globus skrev (29 minutter siden): Var det reklamen for Nille det var nedtelling til? 😳 De kan jo velge og vrake i eksklusive oppdrag 😁 11
Kollontaj Skrevet 8. februar 2024 #92925 Skrevet 8. februar 2024 Men det var da vafler det var nedtelling til? Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). 20 4
Frisk Frosk Skrevet 8. februar 2024 #92926 Skrevet 8. februar 2024 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Men det var da vafler det var nedtelling til? Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). Så mange nedtellinger de har er det ikke rart om det går i surr av og til 🤪 6
bun9 Skrevet 8. februar 2024 #92927 Skrevet 8. februar 2024 Storyen der hun står i heisen og rygger ut døra... Jeg trenger sårt en tolkning av Henrik Troy. 20 1 1
Xmasclovn Skrevet 8. februar 2024 #92928 Skrevet 8. februar 2024 Kollontaj skrev (43 minutter siden): Men det var da vafler det var nedtelling til? Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). Enig. Nille er interiørets svar på First Price. Men tydeligvis godt nok for fiffen i Kulås, så lenge det bringer inn penger. 13 1
Frisk Frosk Skrevet 9. februar 2024 #92929 Skrevet 9. februar 2024 Babyshoweren som liksom var til søsteren, det var ren umerket reklame for Nille! Siden man egentlig bare skal legge inn ett bilde pr. innlegg, så blir det flere innlegg fra meg om dette. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Post på carolinebergeriksenno den 3. februar 2024, med video som viser bordet, servise, glass, servietter m.m. Ingen merking som reklame. 16 9
Snødronninga Skrevet 9. februar 2024 #92930 Skrevet 9. februar 2024 Sinccis skrev (På 6.2.2024 den 18.48): Something very fun indeed, så morsomt at det ikke ble noe av en gang. Hun som gleeeedet seg så til torsdag for å endelig!!! kunne dele oppskriften. What a joke! 18
Frisk Frosk Skrevet 9. februar 2024 #92931 Skrevet 9. februar 2024 6. februar 2024: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Åtte bilder av produkter fra Nille, kamuflert som forberedelser til babyshower for søsteren, som også posten den 3. februar var. 15 8
Frisk Frosk Skrevet 9. februar 2024 #92932 Skrevet 9. februar 2024 Først 8. februar kommer det merket reklame for NilleNorge: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og nå med retusjert person, som heller ikke er merket som retusjert person. På tide Forbrukertilsynet tar et dypdykk i hva disse bedriftene faktisk holder på med! 30 18
Frisk Frosk Skrevet 9. februar 2024 #92933 Skrevet 9. februar 2024 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Something very fun indeed, så morsomt at det ikke ble noe av en gang. Hun som gleeeedet seg så til torsdag for å endelig!!! kunne dele oppskriften. What a joke! Siden 8. februar tydeligvis var dagen Nillereklamene skulle bli lovlige, så kan den nedtellingen faktisk kalles som villedende reklame for Nille, siden det var eneste større hendelse på kanalen (bortsett fra også umerket reklame for Kontent..). 24 1
Populært innlegg Isild Skrevet 9. februar 2024 Populært innlegg #92934 Skrevet 9. februar 2024 Kollontaj skrev (6 timer siden): Men det var da vafler det var nedtelling til? Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). Det blir noe litt komisk over at samarbeid med Nille er greit, men at de (han) måtte kjøre Skoda da Volvoen var til reparasjon var langt under deres (hans) "nivå". 44 7
ingo Skrevet 9. februar 2024 #92935 Skrevet 9. februar 2024 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Siden 8. februar tydeligvis var dagen Nillereklamene skulle bli lovlige, så kan den nedtellingen faktisk kalles som villedende reklame for Nille, siden det var eneste større hendelse på kanalen (bortsett fra også umerket reklame for Kontent..). Men det skal hun ha; Fine kjoler til rette anledninger i det siste 😎 Ikke at jeg har noe i mot utringingninger og pupp i monitor; men enkelte anledninger ser det ikke så smart ut. 9
Populært innlegg reiseglad Skrevet 9. februar 2024 Populært innlegg #92936 Skrevet 9. februar 2024 Og der kom vaflene, tilsatt kunstig fremstilt pulver for ekstra sunnhet… Hva med å bruke egg, melk og havregryn, evt cottage cheese for ekstra proteiner? 38 14
blåbærpai Skrevet 9. februar 2024 #92937 Skrevet 9. februar 2024 reiseglad skrev (Akkurat nå): Og der kom vaflene, tilsatt kunstig fremstilt pulver for ekstra sunnhet… Hva med å bruke egg, melk og havregryn, evt cottage cheese for ekstra proteiner? Ikke sant. "Sammen med bodylab har jeg utviklet to produkter.. " Nei. De har satt navnet hennes på produkt de allerede har.. men for all del. Gratulerer med oppdrag! 23 1
Laia Skrevet 9. februar 2024 #92938 Skrevet 9. februar 2024 Frisk Frosk skrev (8 timer siden): Først 8. februar kommer det merket reklame for NilleNorge: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og nå med retusjert person, som heller ikke er merket som retusjert person. På tide Forbrukertilsynet tar et dypdykk i hva disse bedriftene faktisk holder på med! Og ikke bare FT; annonsøren har vel også ansvar for korrekt reklamemerking (så vidt jeg forstår? Det virker som at veldig få virkelig følger opp denne forpliktelsen. Påligger det annonsør like stort ansvar for dette som hos influencer? Noen som vet? 12
Gjest Snurring Skrevet 9. februar 2024 #92939 Skrevet 9. februar 2024 Xmasclovn skrev (9 timer siden): Enig. Nille er interiørets svar på First Price. Men tydeligvis godt nok for fiffen i Kulås, så lenge det bringer inn penger. Det er mange mennesker som ikke har råd til å handle i dyre butikker, men fornyer seg på nille. Jeg tenker det er godt nok både for fiffen på Kulås og alle andre. Så hvorfor så nedlatende?
Rastebenk Skrevet 9. februar 2024 #92940 Skrevet 9. februar 2024 (endret) To ukers nedtelling for å presentere ultraprosesserte reklamevafler 🤡 (Nei jeg klikker meg aldri inn og "ser" da jeg ikke har behov for daglig bombardement av svette silikonpupper og ribbein, jeg får vite mer enn nok ved å lese noen minutter i denne tråden). Endret 9. februar 2024 av Rastebenk 25 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå