Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenk å være mor til to jenter og produsere innhold som for enhver pris får "muttærn" til å fremstå spiseforstyrret som i filtrert/posert tynnere, yngre og helt annerledes enn virkeligheten: En helt vanlig dame fra Sarpsborg som lever av å dele bilder av seg selv for å få omsetning i et par aksjeselskap.

• Liker 36
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det reklamen for Nille det var nedtelling til? 😳

• Liker 9
Skrevet
Frøken Globus skrev (19 minutter siden):

I så fall ytterst pinlig av henne..

Hun vil kanskje si "se hvor mye oppmerksomhet det fikk på KG".

Alt hun har oppnådd er å sikre at Nille fra nå av har fått en mindre kunde i meg. Var det hensikten til Nille og CBE, så har de jo lyktes ;)

• Liker 14
  • Nyttig 6
Skrevet
Frøken Globus skrev (29 minutter siden):

De kan jo velge og vrake i eksklusive oppdrag 😁

• Liker 11
Skrevet

Men det var da vafler det var nedtelling til?  Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Kollontaj skrev (21 minutter siden):

Men det var da vafler det var nedtelling til?  Nille handler jeg ikke hos, men du verden; ikke akkurat kvalitet man forbinder Nille med (ikke CBE, heller, så sånn sett en bra match). 

Så mange nedtellinger de har er det ikke rart om det går i surr av og til 🤪

• Liker 6
Skrevet

Storyen der hun står i heisen og rygger ut døra... Jeg trenger sårt en tolkning av Henrik Troy.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (43 minutter siden):

Enig. Nille er interiørets svar på First Price. Men tydeligvis godt nok for fiffen i Kulås, så lenge det bringer inn penger.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Babyshoweren som liksom var til søsteren, det var ren umerket reklame for Nille!

Siden man egentlig bare skal legge inn ett bilde pr. innlegg, så blir det flere innlegg fra meg om dette.

image.png.452cee8fc549de7d6a8fc56c29cc9759.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Post på carolinebergeriksenno den 3. februar 2024, med video som viser bordet, servise, glass, servietter m.m. Ingen merking som reklame.

• Liker 16
  • Nyttig 9
Skrevet
Sinccis skrev (På 6.2.2024 den 18.48):

IMG_2923.png

Something very fun indeed, så morsomt at det ikke ble noe av en gang. Hun som gleeeedet seg så til torsdag for å endelig!!! kunne dele oppskriften. What a joke! 

• Liker 18
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Something very fun indeed, så morsomt at det ikke ble noe av en gang. Hun som gleeeedet seg så til torsdag for å endelig!!! kunne dele oppskriften. What a joke! 

Siden 8. februar tydeligvis var dagen Nillereklamene skulle bli lovlige, så kan den nedtellingen faktisk kalles som villedende reklame for Nille, siden det var eneste større hendelse på kanalen (bortsett fra også umerket reklame for Kontent..).

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (6 timer siden):

Siden 8. februar tydeligvis var dagen Nillereklamene skulle bli lovlige, så kan den nedtellingen faktisk kalles som villedende reklame for Nille, siden det var eneste større hendelse på kanalen (bortsett fra også umerket reklame for Kontent..).

Men det skal hun ha; Fine kjoler til rette anledninger i det siste 😎 Ikke at jeg har noe i mot utringingninger og pupp i monitor; men enkelte anledninger ser det ikke så smart ut. 

• Liker 9
Skrevet
reiseglad skrev (Akkurat nå):

Og der kom vaflene, tilsatt kunstig fremstilt pulver for ekstra sunnhet…

Hva med å bruke egg, melk og havregryn, evt cottage cheese for ekstra proteiner?

Ikke sant. 

"Sammen med bodylab har jeg utviklet to produkter.. " 

Nei. De har satt navnet hennes på produkt de allerede har.. men for all del. Gratulerer med oppdrag! 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (8 timer siden):

Først 8. februar kommer det merket reklame for NilleNorge:

image.png.22ff5f434ec45035ede3eddd58dbd0e3.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Og nå med retusjert person, som heller ikke er merket som retusjert person.

På tide Forbrukertilsynet tar et dypdykk i hva disse bedriftene faktisk holder på med!

Og ikke bare FT; annonsøren har vel også ansvar for korrekt reklamemerking (så vidt jeg forstår? Det virker som at veldig få virkelig følger opp denne forpliktelsen. 

Påligger det annonsør like stort ansvar for dette som hos influencer? Noen som vet?

• Liker 12
Gjest Snurring
Skrevet
Xmasclovn skrev (9 timer siden):

Enig. Nille er interiørets svar på First Price. Men tydeligvis godt nok for fiffen i Kulås, så lenge det bringer inn penger.

Det er mange mennesker som ikke har råd til å handle i dyre butikker, men fornyer seg på nille. Jeg tenker det er godt nok både for fiffen på Kulås  og alle andre. Så hvorfor så nedlatende?

Skrevet (endret)

To ukers nedtelling for å presentere ultraprosesserte reklamevafler 🤡

(Nei jeg klikker meg aldri inn og "ser" da jeg ikke har behov for daglig bombardement av svette silikonpupper og ribbein, jeg får vite mer enn nok ved å lese noen minutter i denne tråden).

Endret av Rastebenk
  • Liker 25
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...