Sinccis Skrevet 7. februar 2024 #92861 Del Skrevet 7. februar 2024 mariamagdalena_ skrev (2 minutter siden): Skal hun gi ut kokebok? Synes hun snakka om at hun skulle avsløre noe på torsdag som hun har jobbet med en stund og hun nevnte noe om oppskrifter Nedtellingen til vaflene er ferdig akkurat til midtnatt, så kanskje det er det hun har jobbet med og skal avsløre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamagdalena_ Skrevet 7. februar 2024 #92862 Del Skrevet 7. februar 2024 Sinccis skrev (5 minutter siden): Nedtellingen til vaflene er ferdig akkurat til midtnatt, så kanskje det er det hun har jobbet med og skal avsløre. Det kan ikke være det 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. februar 2024 #92863 Del Skrevet 7. februar 2024 (endret) Sinccis skrev (50 minutter siden): Nedtellingen til vaflene er ferdig akkurat til midtnatt, så kanskje det er det hun har jobbet med og skal avsløre. Hun skal vel vise oppskrifter for proteinpulveret aka være ambassadør (les salgsmedarbeider) tenker jeg. Utvikle (les «tråle nettet») for oppskrifter. Noe annet er jo ikke noe å rope høyt om. Endret 7. februar 2024 av Kollontaj 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. februar 2024 #92864 Del Skrevet 7. februar 2024 Sinccis skrev (5 timer siden): Men husk at du først må bestille proteinpulveret hun sikkert skal reklamere for i oppskriften - får håpe det blir rabattkode! Husk også krakk ved kjøkkenbenken slik at mellomrommet mellom lårene dine synes mens du lager mat. Ellers kan noen tro du kanskje har maskuline lår. Hææ, at jeg må bestille proteinpulver på nett med rabattkode tenkte jeg ikke på, noe som betyr at jeg må vente på disse fantastiske vafflene enda lengre😱 Hvordan skal jeg holde ut?! Tror du det er innafor å banke på døra i Villa Kulås, som den trofaste fansen jeg er, og spørre om å få låne en kopp proteinpulver?😇 Hva gjelder den krakken skal det dessverre mer til enn det for å gi meg thigh gap😅 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. februar 2024 #92865 Del Skrevet 7. februar 2024 Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Jeg har tjuvstartet og laget vafler med rørte bær og er klar for lansering når som helst Kanskje du kan filme at du steker dem, og sende video til CBE. Ser ut som hun trenger litt drahjelp🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 7. februar 2024 #92866 Del Skrevet 7. februar 2024 AnnaCotta skrev (4 timer siden): Denne ventingen er en pine. Trykker oppdateringsknappen hvert 30. sek. Det er terror å la oss vente så lenge, og så leste jeg noen skrev at lansering blir etter midnatt?! Det går jo ikke. Holder på å sulte her jeg har unnlatt å spise i hele dag for å ha mest mulig plass til vaffler😫 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snurring Skrevet 7. februar 2024 #92867 Del Skrevet 7. februar 2024 Sinccis skrev (59 minutter siden): Nedtellingen til vaflene er ferdig akkurat til midtnatt, så kanskje det er det hun har jobbet med og skal avsløre. Da blir det seinkveld her, for dette _må_ jeg ha med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 7. februar 2024 #92868 Del Skrevet 7. februar 2024 4 hours ago, mariamagdalena_ said: Skal hun gi ut kokebok? Synes hun snakka om at hun skulle avsløre noe på torsdag som hun har jobbet med en stund og hun nevnte noe om oppskrifter For å sitere meg selv fra det (som nå er ) side 4613: Tittel muuuuuligens noe inspirert av "Fifty shades of grey" 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 8. februar 2024 #92869 Del Skrevet 8. februar 2024 Hva skjedde med vaflene da folkens? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 8. februar 2024 #92870 Del Skrevet 8. februar 2024 2 hours ago, CityCityBangBang said: For å sitere meg selv fra det (som nå er ) side 4613: Tittel muuuuuligens noe inspirert av "Fifty shades of grey" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 8. februar 2024 #92871 Del Skrevet 8. februar 2024 Kosemose skrev (På 6.2.2024 den 22.07): Aner ingen ting om rumpa di, men ser veldig godt om CBE har innlegg eller ei, umulig å ikke se det, og jeg ser virkelig ikke etter det. Når det er sagt, hvem bryr seg, er vel ikke verre enn innlegg i BH? Har hun pute i ræva? Når begynte hun med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. februar 2024 #92872 Del Skrevet 8. februar 2024 Hvooor er vaflene? Jeg finner dem ikke. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 8. februar 2024 #92873 Del Skrevet 8. februar 2024 baremeg007 skrev (3 timer siden): Har hun pute i ræva? Når begynte hun med det? Den dukket opp på Dovre 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 8. februar 2024 #92874 Del Skrevet 8. februar 2024 She had one job... 😆🧇 24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. februar 2024 #92875 Del Skrevet 8. februar 2024 Gådd, klarer hun ikke holde en eneste avtale med følgerne? Var det ikke kl 24, da? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92876 Del Skrevet 8. februar 2024 (endret) Disse mørke treningsvideoene.. Forstår at LKE forsøker å skape et nytt og eget "uttrykk" som ikke alle andre treningskontoer har. Noen steder er det litt kult at det ser ut som om Caroline "svever" i løse luften fordi gulvet blir "borte". Men å følge dette for en som skal trene er jo helt håpløst. Man ser bare halvparten av bevegelsene. Alt er bare image, redigering og posering som vanlig. De kommer ikke til å få kunder før de faktisk setter kunden og kvaliteten på varen i fokus. Det må absolutt alle som ønsker å selge noe lære seg. Endret 8. februar 2024 av Isild 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. februar 2024 #92877 Del Skrevet 8. februar 2024 Isild skrev (4 minutter siden): Disse mørke treningsvideoene.. Forstår at LKE forsøker å skape et nytt og eget "uttrykk" som ikke alle andre treningskontoer har. Noen steder er det litt kult at det ser ut som om Caroline "svever" i løse luften fordi gulvet blir "borte". Men å følge dette for en som skal trene er jo helt håpløst. Man ser bare halvparten av bevegelsene. Alt er bare image, redigering og posering som vanlig. De kommer ikke til å få kunder før de faktisk setter kunden og kvaliteten på varen i fokus. De må absolutt alle som ønsker å selge noe lære seg. I tillegg ser det så anstrengt og unaturlig ut med innsugd mage, vinkel på hode og merkelige latter-seanser. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. februar 2024 #92878 Del Skrevet 8. februar 2024 panzerpølsa skrev (1 minutt siden): I tillegg ser det så anstrengt og unaturlig ut med innsugd mage, vinkel på hode og merkelige latter-seanser. Ja, det er veldig lite ekthet. Det er teatralsk og ser ut som en "oppsetning" av noe slag. Jeg selv kunne aldri funnet på å følge det der for faktisk trening. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 8. februar 2024 #92879 Del Skrevet 8. februar 2024 Isild skrev (12 minutter siden): Ja, det er veldig lite ekthet. Det er teatralsk og ser ut som en "oppsetning" av noe slag. Jeg selv kunne aldri funnet på å følge det der for faktisk trening. Og Coach E har forsvinnende lite engasjement på sine poster. Han slenger rundt seg med begrep og store ord, og ser så sint og deprimert ut på sine bilder og videoer. I tillegg ser det ut som at hans kundegruppe er barn, som virkelig ikke trenger disse fancy ordene han bruker. Syns hele opplegget fra både Coachen og frua ser helt tullete ut, og ikke på noen måte innbydende eller fristende. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 8. februar 2024 #92880 Del Skrevet 8. februar 2024 Med tanke på at NetFit ble 3-4-5 år forsinket, så er det vel bare rett og rimelig at vaffel og smoothie oppskrift kommer noen uker seinere. Den som venter på et luftslott venter ikke forgjeves, eller... Tidsklemma og dagene løper avgårde, husk blytunge studier om dagen også. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå