Snødronninga Skrevet 1. februar 2024 #92721 Del Skrevet 1. februar 2024 På instastory: I dag er jeg så umenneskelig trøtt. Prøver meg på intervaller likevel, står jo på planen så. Det er ikke første gang hun kommer med slike utsagn, jeg kjenner jeg blir litt provosert. Hadde garantert vært sunnere for kropp og sjel å sove 1-2 timer mer. Det høres ut som hun stadig får for lite søvn, likevel blir trening ved 6-tiden om morgenen alltid prioritert. Jeg kan forstå at hun ønsker å trene jevnlig, men det får da være grenser. Lurer på om Caroline og gemalen har lest om, eller har lært hvor viktig søvn er for oss. Hva slags konsekvenser søvnmangel kan ha på sikt. I hennes verden er trening #1, det er som om det går i stå for henne om hun ikke følger planen og rutinene. At hun blir "satt tilbake" av å hoppe over trening en dag, som hun presterte å si. Nei, Caroline - det du driver med er ikke sunt! 29 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 1. februar 2024 #92722 Del Skrevet 1. februar 2024 En gang for ganske lenge siden var det en blogg som ble veldig populær. Den handlet om noen venninner som bodde i kolleltiv og som skrev om sine seksuelle eventyr. Hver bloggpost var skrevet av en av venninnene og man fikk etterhvert et slags venninne forhold til disse bloggerene. Jeg husker jeg var rimelig oppslukt. Så en dag kom avsløringen om at denne bloggen kun var oppspinn. Disse jentene fantes ikke, det var kun en enkel jente som hadde skapt slle dissr karakterene folk ble så oppslukt av. Jeg har meg litt i å vente på at denne avsløringen skal komme hos CBE også, at hun gjerne er en slags norsk Paris Hilton. Men jeg tror jeg må vente forgjeves. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 1. februar 2024 #92723 Del Skrevet 1. februar 2024 7 hours ago, Minthia said: Det foregår så lite i kanalene til CBE nå at å poste her kjennes ut som å gi kunstig åndedrett. Ja, det har slått meg nå og. Det er faktisk så tomt for innhold at det begynner å bli helt parodisk og absurd å kommentere. Skal gladelig innrømme at CBE har vært en guilty pleasure, men nå begynner det å bli så tomt, dumt og usunt at jeg ikke engasjerer meg som før i det hele tatt. Jeg er aldri inne på hennes kanaler lenger, bare leser her! 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 1. februar 2024 #92724 Del Skrevet 1. februar 2024 Minthia skrev (7 timer siden): Det foregår så lite i kanalene til CBE nå at å poste her kjennes ut som å gi kunstig åndedrett. Hun er blitt fulltidsstudent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SoleilNeige Skrevet 1. februar 2024 #92725 Del Skrevet 1. februar 2024 58 minutter siden, Snødronninga said: På instastory: I dag er jeg så umenneskelig trøtt. Prøver meg på intervaller likevel, står jo på planen så. Det er ikke første gang hun kommer med slike utsagn, jeg kjenner jeg blir litt provosert. Hadde garantert vært sunnere for kropp og sjel å sove 1-2 timer mer. Det høres ut som hun stadig får for lite søvn, likevel blir trening ved 6-tiden om morgenen alltid prioritert. Jeg kan forstå at hun ønsker å trene jevnlig, men det får da være grenser. Lurer på om Caroline og gemalen har lest om, eller har lært hvor viktig søvn er for oss. Hva slags konsekvenser søvnmangel kan ha på sikt. I hennes verden er trening #1, det er som om det går i stå for henne om hun ikke følger planen og rutinene. At hun blir "satt tilbake" av å hoppe over trening en dag, som hun presterte å si. Nei, Caroline - det du driver med er ikke sunt! Ingen seriøse PT-er holder på sånn og ingen oppegående friske folk blir imponert av det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 1. februar 2024 #92726 Del Skrevet 1. februar 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): På instastory: I dag er jeg så umenneskelig trøtt. Prøver meg på intervaller likevel, står jo på planen så. Det er ikke første gang hun kommer med slike utsagn, jeg kjenner jeg blir litt provosert. Hadde garantert vært sunnere for kropp og sjel å sove 1-2 timer mer. Det høres ut som hun stadig får for lite søvn, likevel blir trening ved 6-tiden om morgenen alltid prioritert. Jeg kan forstå at hun ønsker å trene jevnlig, men det får da være grenser. Lurer på om Caroline og gemalen har lest om, eller har lært hvor viktig søvn er for oss. Hva slags konsekvenser søvnmangel kan ha på sikt. I hennes verden er trening #1, det er som om det går i stå for henne om hun ikke følger planen og rutinene. At hun blir "satt tilbake" av å hoppe over trening en dag, som hun presterte å si. Nei, Caroline - det du driver med er ikke sunt! Hun burde høre på Løperådet med Ingrid Kristiansen og de tre damene der som løper maraton på under 3 timer. De predikerer den stikk motsatte filosofien: Det skal være gøy å trene, treninga skal gi deg energi, ikke tappe deg for energi, du må være raus med deg selv, og hvis du må stå over en økt eller ta en roligere økt, så er det ikke verdens undergang. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. februar 2024 #92727 Del Skrevet 1. februar 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): På instastory: I dag er jeg så umenneskelig trøtt. Prøver meg på intervaller likevel, står jo på planen så. Det er ikke første gang hun kommer med slike utsagn, jeg kjenner jeg blir litt provosert. Hadde garantert vært sunnere for kropp og sjel å sove 1-2 timer mer. Det høres ut som hun stadig får for lite søvn, likevel blir trening ved 6-tiden om morgenen alltid prioritert. Jeg kan forstå at hun ønsker å trene jevnlig, men det får da være grenser. Lurer på om Caroline og gemalen har lest om, eller har lært hvor viktig søvn er for oss. Hva slags konsekvenser søvnmangel kan ha på sikt. I hennes verden er trening #1, det er som om det går i stå for henne om hun ikke følger planen og rutinene. At hun blir "satt tilbake" av å hoppe over trening en dag, som hun presterte å si. Nei, Caroline - det du driver med er ikke sunt! Hun er nok blitt avhengig av den treningen. Ja, det er faktisk mulig. Det har ingenting å si om hun dropper treningen av og til. Hun er ikke på landslaget i noe som helst, hun er ikke en profesjonell idrettsutøver . Det er bare hennes egne tvangstanker i forhold til trening som slår inn. 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 1. februar 2024 #92728 Del Skrevet 1. februar 2024 Snødronninga skrev (1 time siden): På instastory: I dag er jeg så umenneskelig trøtt. Prøver meg på intervaller likevel, står jo på planen så. Det er ikke første gang hun kommer med slike utsagn, jeg kjenner jeg blir litt provosert. Hadde garantert vært sunnere for kropp og sjel å sove 1-2 timer mer. Det høres ut som hun stadig får for lite søvn, likevel blir trening ved 6-tiden om morgenen alltid prioritert. Jeg kan forstå at hun ønsker å trene jevnlig, men det får da være grenser. Lurer på om Caroline og gemalen har lest om, eller har lært hvor viktig søvn er for oss. Hva slags konsekvenser søvnmangel kan ha på sikt. I hennes verden er trening #1, det er som om det går i stå for henne om hun ikke følger planen og rutinene. At hun blir "satt tilbake" av å hoppe over trening en dag, som hun presterte å si. Nei, Caroline - det du driver med er ikke sunt! Hadde jeg skippet trening hver gang jeg var sliten og ikke følte for å trene så hadde jeg ikke kommet meg på trening særlig ofte. Som regel blir siste halvtimen før jeg går på trening en liten indre dialog med meg selv om jeg kan skippe eller om jeg bare har vondt i vilja, (og jeg er veldig glad i å trene!) så jeg kan forstå at hun velger å gi det et forsøk enn å bare droppe økta totalt. Det er også lettere for henne å bare "få det unnagjort" da hun trener hjemme og ikke har et treningssenter/gym hun må dra til for å trene, så alt er jo tilgjengelig for henne for å få fullført økta. MEN, som du nevner så er dette med søvn spesielt noe hun har slitt med i en lengre periode og vært veldig åpen om, og søvn er superviktig for at man skal kunne hente seg inn igjen til neste treningsøkt. Jeg reagerer på at hun argumenterer med at det "står på planen så", for det indikerer at planen skal følges slavisk uten tilpasninger ved behov. Hadde jeg vært trøtt og likevel bestemt meg for å trene så hadde jeg i det minste vært raus med meg selv og justert intensiteten og lengden på økta. Jeg får ikke inntrykk av at hun gjør dette, men heller vil vise hvor "flink" hun er til å gjennomføre økta som planlagt tross tilstanden hennes. Og som du sier, hun kan sove lengre. Hun har såpass fleks arbeidsdag at hun kan trene etter at barna har dratt på skolen og heller sove litt lengre før barna skal opp, i stedet for å stresse med å få gjort ferdig en økt før barna står opp. Og den kommentaren om at hun blir "satt tilbake" av noen dager fri viser jo litt hvordan hun tror progresjon fungerer. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 1. februar 2024 #92729 Del Skrevet 1. februar 2024 Socialblade anser cbe har så lite engasjement at de måler null engasjement. Tall for tapte følgere finns, så ikke fordi konto er skjult. Caroline Berg Eriksen's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) Coachen sin konto synker også fortsatt som en stein, med veldig lite engasjement og kommentarer. ????-???????? | ??????????? ?????'s Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) Netfit har 0,55% engasjemang rate... NetFit's Instagram Stats Summary Profile (Social Blade Instagram Statistics) Kan slå fast at publikum er ikke impontert av noe av dette. 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1. februar 2024 #92730 Del Skrevet 1. februar 2024 Sursøtsaus skrev (38 minutter siden): Hadde jeg skippet trening hver gang jeg var sliten og ikke følte for å trene så hadde jeg ikke kommet meg på trening særlig ofte. Som regel blir siste halvtimen før jeg går på trening en liten indre dialog med meg selv om jeg kan skippe eller om jeg bare har vondt i vilja, (og jeg er veldig glad i å trene!) så jeg kan forstå at hun velger å gi det et forsøk enn å bare droppe økta totalt. Det er også lettere for henne å bare "få det unnagjort" da hun trener hjemme og ikke har et treningssenter/gym hun må dra til for å trene, så alt er jo tilgjengelig for henne for å få fullført økta. MEN, som du nevner så er dette med søvn spesielt noe hun har slitt med i en lengre periode og vært veldig åpen om, og søvn er superviktig for at man skal kunne hente seg inn igjen til neste treningsøkt. Jeg reagerer på at hun argumenterer med at det "står på planen så", for det indikerer at planen skal følges slavisk uten tilpasninger ved behov. Hadde jeg vært trøtt og likevel bestemt meg for å trene så hadde jeg i det minste vært raus med meg selv og justert intensiteten og lengden på økta. Jeg får ikke inntrykk av at hun gjør dette, men heller vil vise hvor "flink" hun er til å gjennomføre økta som planlagt tross tilstanden hennes. Og som du sier, hun kan sove lengre. Hun har såpass fleks arbeidsdag at hun kan trene etter at barna har dratt på skolen og heller sove litt lengre før barna skal opp, i stedet for å stresse med å få gjort ferdig en økt før barna står opp. Og den kommentaren om at hun blir "satt tilbake" av noen dager fri viser jo litt hvordan hun tror progresjon fungerer. Så klart, når man ønsker at trening skal være en stor del av livet, så må man være litt disiplinert. Men som sagt er det spesielt at hun må stå opp halv 6 (eller hva det er) for å trene, når hun sliter med å få nok søvn i hverdagene. Søvn nedprioriteres, og jeg får ikke inntrykk av at det er rom for justeringer og fleksibilitet. Etter at barna er dratt til skolen, er det vel tid for make-up, krølling av hår og alt det der. Så trening da, har hun nok ikke "tid til".😜 Synes det litt ekstremt og ikke helt så sunt som hun vil ha det til. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Katten89 Skrevet 1. februar 2024 Populært innlegg #92731 Del Skrevet 1. februar 2024 Snødronninga skrev (7 minutter siden): Etter at barna er dratt til skolen, er det vel tid for make-up, krølling av hår og alt det der. Jeg kjenner sånn på meningsløsheten i dette. Å gå hjemme og sminke seg, ordne hår, ta på fancy klær osv kun for å ta bilde av seg selv. Og ikke skal hun møte noen i finstasen. Kanskje dama på kiwi blir imponert? Ikke vet jeg. Men gud så meningsløst. Opp og løpe og drikke kaffe, sende barna, dusje en time, sminke, ordne hår, kle på seg, kle på seg 10 andre plagg for å filme dem, lage smoothie, filme smoothie, drikke smoothie, blokke følgere, svare på eposter, redigere bilder, filme en story, rydde, pusle, vaske, hente barn, lage mat, rydde, trene igjen, se en hjernedød TV-serie, legge seg alt for sent og så tvinge seg opp for å gjenta det samme dagen etterpå. Dag ut og dag inn. Holde seg tynn. se perfekt ut. Utrette ingenting. Kanskje PT-studiet kan dra henne litt ut av hjemmehulen? 37 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 1. februar 2024 #92732 Del Skrevet 1. februar 2024 40 minutter siden, Snødronninga said: Så klart, når man ønsker at trening skal være en stor del av livet, så må man være litt disiplinert. Men som sagt er det spesielt at hun må stå opp halv 6 (eller hva det er) for å trene, når hun sliter med å få nok søvn i hverdagene. Søvn nedprioriteres, og jeg får ikke inntrykk av at det er rom for justeringer og fleksibilitet. Etter at barna er dratt til skolen, er det vel tid for make-up, krølling av hår og alt det der. Så trening da, har hun nok ikke "tid til".😜 Synes det litt ekstremt og ikke helt så sunt som hun vil ha det til. Ja, jeg trener selv ca 5-6 ganger i uken, trening og løping er en stor glede i livet mitt. Jeg opplever ikke CBEs trening som inspirerende eller fylt av glede overhodet, jeg syns faktisk den har motsatt virkning på meg, det hele virker tvangsmessig, skjønnhetsfokusert og helt uten tanke for annet enn kcalorier brent. Jeg er en god del tyngre, men løper fortere enn henne i løp, noe som er ganske underlig da hun løper mye mer enn meg, tilsynelatende. Hennes fart og kondisjon sammenlignet med innsatsen er faktisk sjokkerende dårlig. Det gjør det hele enda tristere. Verre PT kan jeg egentlig ikke tenke meg. En god natts søvn er noe av det viktigste man kan få som utøver. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 1. februar 2024 #92733 Del Skrevet 1. februar 2024 5 hours ago, Kollontaj said: Rekk opp hånda om du gjenkjenner CBE. 🧐 Oj, jeg kjente henne ikke igjen. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 1. februar 2024 #92734 Del Skrevet 1. februar 2024 Kollontaj skrev (5 timer siden): Rekk opp hånda om du gjenkjenner CBE. 🧐 Nå må jeg le - svarte deg tidligere i dag om at jeg måtte se et par ganger før jeg kjente henne igjen. Jeg var visst litt tøff i trynet der, forstår jeg ut fra svar som har kommet etterpå. Jeg trodde CBE var den jeg nå forstår er Guri Schanke Stusset litt på håret, men tenkte endring av frisyre var extensions av og på. Konkluderer at det står veldig dårlig til med produsentene av programmet når de føler de må endre deltakernes utseende så ekstremt som de gjør her! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 1. februar 2024 #92735 Del Skrevet 1. februar 2024 (endret) Tenker alltid på filmen Pans labyrint når jeg ser de fingrene med de lange neglene. 😁 (Veldig bra film da 😊) https://soundvenue.com/film/2022/01/guillermo-del-toros-fem-bedste-er-must-watch-for-enhver-elsker-af-filmens-magi-471038 Endret 4. februar 2024 av BaHare Bilde lagt til med synlig konto 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 1. februar 2024 #92736 Del Skrevet 1. februar 2024 Kollontaj skrev (7 timer siden): Rekk opp hånda om du gjenkjenner CBE. 🧐 Ser ut som alle har contouring på halve ansiktet 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 1. februar 2024 #92737 Del Skrevet 1. februar 2024 4 hours ago, AnnaCotta said: Hun burde høre på Løperådet med Ingrid Kristiansen og de tre damene der som løper maraton på under 3 timer. De predikerer den stikk motsatte filosofien: Det skal være gøy å trene, treninga skal gi deg energi, ikke tappe deg for energi, du må være raus med deg selv, og hvis du må stå over en økt eller ta en roligere økt, så er det ikke verdens undergang. Og er man trøtt skal man egentlig ikke trene, men prioritere søvn. Alle jeg kjenner som er PT, trener heller ikke hver dag. Ei venninne trener fire ganger i uken, og er mer fit og sterkere enn CBE. CBE trener for å være tynn. På tide å innrømme det offentlig en gang for alle. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 2. februar 2024 #92738 Del Skrevet 2. februar 2024 8 hours ago, Marihone said: Og er man trøtt skal man egentlig ikke trene, men prioritere søvn. Alle jeg kjenner som er PT, trener heller ikke hver dag. Ei venninne trener fire ganger i uken, og er mer fit og sterkere enn CBE. CBE trener for å være tynn. På tide å innrømme det offentlig en gang for alle. Man kan jo trene selv om man er trøtt?? Hadde aldri kommet meg på trening skulle jeg unngått trøtthet. 😂 Forskjell på å være trøtt og være utslitt eller ha stor søvnmangel. Og selv med søvnmangel kan man trene, men ikke tren på bekostning av søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2. februar 2024 #92739 Del Skrevet 2. februar 2024 nå har netfit en kunde. Det tok meg noen få tastetrykk og under ett minutt å finne ut at «kunden» jobber i et marketing byrå for influencere. Såååeh, det innlegget fra kunden burde vært merket med reklame, for tviler sterkt på at hun er en normal kunde som har betalt fullpris. 33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. februar 2024 #92740 Del Skrevet 2. februar 2024 Trening er nedbryting, og bør ikke skje hvis kroppen ikke er i form. Selv seriøse eliteutøvere står over økter når kroppen ikke er med, når man er veldig sliten etc. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå