Jobbermedbarn Skrevet 25. januar 2024 #92461 Del Skrevet 25. januar 2024 hvalstad45 skrev (14 minutter siden): Oh my! Dette var mye verre enn ventet, man ser jo ikke beina Og hun er superustø når hun skal ta hoppende lounges. Og igjen er bare fokuset på henne. Ikke et blikk i kamera en gang, ikke et smil. Vi skal liksom være heldige som får en "sniktitt" på hennes trening? Det er noe alvorlig galt med egoene til disse på Kulås, åpenbart skadelig å leve det livet der for lenge. Hun er jo ikke sterk nok til disse øvelsene, det er jo så tydelig, tom så mørkt det er så ser man det. Og hvor er gleden, overskuddet, styrken? Jeg forstår ikke at de ikke forstår at dette ikke selger? Og å fortsette slike gamle triks som hvilken oppskrift vil dere se? De har ikke engasjementet til feks Isabel Raad lenger, trikset vil ikke funke før de har fått opp det igjen og da må de gjøre forandringer. Det er jo så åpenbart! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 25. januar 2024 #92462 Del Skrevet 25. januar 2024 En ting til - siden man må anta at det er LKE som filmer dette, eller deltar i redigering, så viser dette også hans manglende kompetanse, siden han også, gang på gang på gang, viser at han ikke er i stand til å se at kona gjør øvelsene feil, alle gangene han har filmet og/eller gjort redigering i ettertid. Om det ikke var for at de kan skade andre, inklusive unge barn!, så hadde de bare vært latterlige parodier på kunnskapsløse og useriøse influencer. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 25. januar 2024 #92463 Del Skrevet 25. januar 2024 Måtte sjekke anmeldelser av appen på AppStore, alle som var fornøyde het noe med 12345🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar 2024 #92464 Del Skrevet 25. januar 2024 Spade skrev (24 minutter siden): Måtte sjekke anmeldelser av appen på AppStore, alle som var fornøyde het noe med 12345🤡 Ikke Henrik, Hans og Helge?😱 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 25. januar 2024 #92465 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) Xmasclovn skrev (9 minutter siden): Ikke Henrik, Hans og Helge?😱 LKE synes jo "the younger the better" så fantasikundene Henrik, Hans og Helge er sikkert barn de også, som ikke har tilgang til AppStore enda 🥺 Endret 25. januar 2024 av Sinccis 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar 2024 #92466 Del Skrevet 25. januar 2024 Sinccis skrev (13 minutter siden): LKE synes jo "the younger the better" så fantasikundene Henrik, Hans og Helge er sikkert barn de også, som ikke har tilgang til AppStore enda 🥺 Du er inne på noe der. Forhåpentligvis kan pappaen til Henrik 7 år legge inn en bra anmeldelse på vegne av lille Henrik! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jawn Skrevet 25. januar 2024 #92467 Del Skrevet 25. januar 2024 Å herlighet magelyden 😂😂😂😂 første gang cbe innhold har levert 😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 25. januar 2024 #92468 Del Skrevet 25. januar 2024 jawn skrev (27 minutter siden): Å herlighet magelyden 😂😂😂😂 første gang cbe innhold har levert 😂😂 Henrik Troy.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 25. januar 2024 #92469 Del Skrevet 25. januar 2024 jawn skrev (4 timer siden): Å herlighet magelyden 😂😂😂😂 første gang cbe innhold har levert 😂😂 Skriker gi meg mat... Fjasete opplegg. Er det slike videoer hun legger ut? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 26. januar 2024 #92470 Del Skrevet 26. januar 2024 Har hun sletta den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 26. januar 2024 Populært innlegg #92471 Del Skrevet 26. januar 2024 Lenge siden sist jeg hørte på episoden om Netthat i podcasten, så jeg hørte over for å oppdatere meg på hva Caroline faktisk prata om. Synes egentlig ikke hun kommer veldig godt ut av det. Som når hun gjør til stemmen og sier, ut i fra kommentarer hun har fått: Du poserer sånn, du poster ingen naturlige bilder. Så det må være kommentarer hun er lei av å høre, for hun svarer: Unnskyld meg da, men jeg poserer faktisk på bilder jeg, for jeg ønsker å se best mulig ut. Det kan jeg faktisk si. Ja, det gjør jeg. Den kommentaren kjenner jeg at jeg reagerer på. Både fordi det var et barnslig utsagn, men også det at hun må posere for å se best mulig ut. Er ikke det litt forskudd? Caroline ser altså "best mulig ut" når hun stiller seg opp, presser bekkenet bakover, i profil fra venstre side med et skjevt smil, og ser på seg selv i mobilen. På dass. Hun ser "best mulig ut" i samme posisjon etter trening, der bloggerfoten aldri er fraværende. Hun ser "best mulig ut" når hun ligger på en treningsbenk, med verdens mest svaie rygg og ribbeina rett til værs med trutmunn og V-tegnet. Da vil jeg gjerne si, hvorfor i all verden skal man alltid se "best mulig ut"? Nå har jeg er helt annen oppfatning av hva det faktisk er, men hva er det med Caroline som gjør at hun liksom skal fremstå så perfekt? I stedet så oppfatter mange henne som stiv, tilgjort, fjollete, veldig redigert og med et negativt fokus på kropp. Hun tror nok oppriktig hun er på sitt beste, når hun bruker alle triks i boka for at kropp og ansikt skal fremstå på en viss måte. Jeg sier det igjen, det er så forskrudd. Heldigvis har vi flotte, vakre og mer naturlige influencere, med gode og sunne verdier. Som ikke trenger å posere seg fine. 34 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 26. januar 2024 #92472 Del Skrevet 26. januar 2024 Snødronninga skrev (4 timer siden): Lenge siden sist jeg hørte på episoden om Netthat i podcasten, så jeg hørte over for å oppdatere meg på hva Caroline faktisk prata om. Synes egentlig ikke hun kommer veldig godt ut av det. Som når hun gjør til stemmen og sier, ut i fra kommentarer hun har fått: Du poserer sånn, du poster ingen naturlige bilder. Så det må være kommentarer hun er lei av å høre, for hun svarer: Unnskyld meg da, men jeg poserer faktisk på bilder jeg, for jeg ønsker å se best mulig ut. Det kan jeg faktisk si. Ja, det gjør jeg. Den kommentaren kjenner jeg at jeg reagerer på. Både fordi det var et barnslig utsagn, men også det at hun må posere for å se best mulig ut. Er ikke det litt forskudd? Caroline ser altså "best mulig ut" når hun stiller seg opp, presser bekkenet bakover, i profil fra venstre side med et skjevt smil, og ser på seg selv i mobilen. På dass. Hun ser "best mulig ut" i samme posisjon etter trening, der bloggerfoten aldri er fraværende. Hun ser "best mulig ut" når hun ligger på en treningsbenk, med verdens mest svaie rygg og ribbeina rett til værs med trutmunn og V-tegnet. Da vil jeg gjerne si, hvorfor i all verden skal man alltid se "best mulig ut"? Nå har jeg er helt annen oppfatning av hva det faktisk er, men hva er det med Caroline som gjør at hun liksom skal fremstå så perfekt? I stedet så oppfatter mange henne som stiv, tilgjort, fjollete, veldig redigert og med et negativt fokus på kropp. Hun tror nok oppriktig hun er på sitt beste, når hun bruker alle triks i boka for at kropp og ansikt skal fremstå på en viss måte. Jeg sier det igjen, det er så forskrudd. Heldigvis har vi flotte, vakre og mer naturlige influencere, med gode og sunne verdier. Som ikke trenger å posere seg fine. «En får væra som en er» Hun har laget et lite univers som hun går å suller i. Livet som CBE viser i sosiale medier er ikke ekte, og jeg tror ikke mange kjenner seg igjen i noe av det. Anstrengte poseringer som ser må være ubehagelige og vonde. Det er trist å se at noen er så opptatt av eget utseende og som hele tiden må se best mulig ut. Dama redigerer seg selv til det ugjenkjennelig med filter. Når folk kommenterer det nekter hun på det. Hvor dumt er ikke det? Vi vet jo at hun lyver. 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 26. januar 2024 #92473 Del Skrevet 26. januar 2024 loffen skrev (21 timer siden): Hun la ut en hopp-og sprett-økt på Netfit i går kveld. Det er så mørkt at jeg ikke ser hva det er hun gjør, selv om jeg har skrudd opp lyset på mac'en på fullt. Hun har svart tights og gulvet er svart. Merkelig. Ser bare overkroppen (magen 🤦♂️), og skosålene. https://www.instagram.com/p/C2ftqobt_Ki/ Den videoen er sykt morsom 🤣. Torso og joggesko slår seg løs i en Monty Python silly walk Mest underholdene innholdet hos CBE på evigheter. Helt ubrukelig til trening da… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 26. januar 2024 #92474 Del Skrevet 26. januar 2024 11 hours ago, Snødronninga said: Unnskyld meg da, men jeg poserer faktisk på bilder jeg, for jeg ønsker å se best mulig ut. Det kan jeg faktisk si. Ja, det gjør jeg. Påvirkerne mener oppriktig at "tynnest mulig" med synlige sener og knokler er "pent" og attraktivt. Derfor gir det med deres logikk mest mulig perfekte bilder og påvirkerkraft når modellen vises maksimalt posert. Dette er deres forretningsidé om å fremstå perfekte og med sunn livsstil. Kvinnen bak påvirkerfirmaet har gitt uttrykk for at hun i alle år har brukt mye makeup, noe modellen i påvirkerkanalene alltid er iført, selv i treningsrommet. Derfor er også filterbruk en velkommen teknikk for å se "best mulig" ut, noe firmaet er ute etter, og som påvirkerne ikke er i stand til å se noe galt med. Og de forstår tydeligvis heller ikke kritikken, som jo rammer deres forretningsstrategi. Dette her viser nettop gapet mellom påvirkerparets lille verden, og de fleste potensielle kjøperes vanlige, uretusjerte verden, hvor "naturlig" faktisk er en attraktiv verdi. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 26. januar 2024 #92475 Del Skrevet 26. januar 2024 (endret) Jeg føler meg ikke inspirert, jeg føler ingen lyst til å trene... det ser jo bare trist ut. CBE vil at vi (snart) skal velge henne som PT, eller bli med i disse luftslott-gruppene på netfit - men det klarer hun virkelig ikke å uttrykke. Hun virker totalt uinteressert i oss som ser på. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Endret 26. januar 2024 av CityCityBangBang Glemte kildehenvisning - igjen! 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. januar 2024 #92476 Del Skrevet 26. januar 2024 CityCityBangBang skrev (8 minutter siden): Jeg føler meg ikke inspirert, jeg føler ingen lyst til å trene... det ser jo bare trist ut. CBE vil at vi (snart) skal velge henne som PT, eller bli med i disse luftslott-gruppene på netfit - men det klarer hun virkelig ikke å uttrykke. Hun virker totalt uinteressert i oss som ser på. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Det suges febrilsk inn 🥹 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. januar 2024 #92477 Del Skrevet 26. januar 2024 CityCityBangBang skrev (12 minutter siden): Jeg føler meg ikke inspirert, jeg føler ingen lyst til å trene... det ser jo bare trist ut. CBE vil at vi (snart) skal velge henne som PT, eller bli med i disse luftslott-gruppene på netfit - men det klarer hun virkelig ikke å uttrykke. Hun virker totalt uinteressert i oss som ser på. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Hun er ut som en ihjeloperert 50 år gammel Housewife of Beverly Hills som reklamerer for treningstøy. Det hverken appellerer eller motiverer til trening. 27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 26. januar 2024 #92478 Del Skrevet 26. januar 2024 Uttrykket hennes, hele kroppspråket sier jo «få meg ut herfra!!» Det ser ut som en lidelse å være fanget inne på gymmen… 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 26. januar 2024 #92479 Del Skrevet 26. januar 2024 CityCityBangBang skrev (16 minutter siden): Jeg føler meg ikke inspirert, jeg føler ingen lyst til å trene... det ser jo bare trist ut. CBE vil at vi (snart) skal velge henne som PT, eller bli med i disse luftslott-gruppene på netfit - men det klarer hun virkelig ikke å uttrykke. Hun virker totalt uinteressert i oss som ser på. https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Siden eierne av Treasures AS mange ganger har opplyst at det er Lars Kristian Eriksen som tar bilder, så må vi anta at det er han som har tatt også disse bildene. Dette er altså Lars Kristian Eriksen, som også kaller seg Coach_eriksen, og som nå er medeier av nystartede Athlete Excel - som reklamerer med å trene jenter ned i 7 og 10 års alder. Samme "coach" som altså ikke greier (eller gidder) korrigere egen kone slik, noe som gjør at bildene de publiserer på nett stadig viser øvelser som er utført feil, gjerne på måter som setter enhver som måtte kopiere øvelsen i stor fare for skader pga. feil utførelse av øvelsene. Samme "coach" som i årevis har vært offentlig kjent for å ha svært kvinnefiendtlige holdninger, som har påstått at normalvektige kvinner er overvektige, og også påstått at kvinnelår som møtes er maskulint (bare siste kommentar viser at coach_eriksen kan forsvinnende lite om kvinnelig anatomi). Samme "coach" som her altså fotograferer sin kone i maniske poseringer for å fremstille henne som tynnest mulig, med manisk innsuging av magemuskler og helseskadelige spenninger - og som fremdeles ikke er fornøyd med hennes utseende, men velger vinkling og redigering og trolig filter, for ytterligere endre hennes kropp, utseende og hudstruktur. Og denne mannen, Lars Kristian Eriksen, bruker nå altså både egne døtre og andres døtre og gutter i reklame for eget treningskonsept. Foreldre som sender barn og ungdom til denne "coachen" er helt uforsvarlige og støtter opp under et svært skadelig kroppspress! 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. januar 2024 #92480 Del Skrevet 26. januar 2024 Reklame for toppen, iallfall ikke for trening. Uinspirert og fremstår distansert og uengasjert i alt utenom å vise riktige kroppsdeler og holde ene siden vekk fra kameraet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå