Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hun sluttet å poste på snap? Hun følger jo ikke opp noe. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (21 minutter siden):

Har hun sluttet å poste på snap? Hun følger jo ikke opp noe. 

Har hun nok seere til å få betalt, tror dere?

• Liker 8
Skrevet (endret)
Felis skrev (2 timer siden):

På sidene til Athlete Excel oppgir de nå at de trener barn ned i 7 års alder.

I den forbindelse har de endret teksten på siden. Som dere kanskje husker var Eriksen og makkeren hans i utgangspunktet ganske kresne, og ville bare trene de som "har det som trengs for å ta steget opp blant de beste" Og "villig til å leve livet til en 24-timers utøver"

Det er få 7-åringer som lever som en 24-timers utøver. De skal jo gjerne gå på skolen, leke litt med venner, game litt (kanskje) og se på barneTV. Så nå har de moderert teksten til "Om du er villig til å legge ned innsatsen og tiden som kreves for å få ut potensialet ditt" Ett skikkelig nedrykk for en trener som trodde han kunne starte med å trene kremen av kremen, men likevel ganske drøye krav til en unge!

Jeg legger også merke til at de har fjernet garantiene. Det var nok ikke så dumt, det er vanskelig å garantere resultater, særlig hos barn.

Skjermbilde2024-01-23kl_11_02_16.png.5a60c37829f75a7e9a373cdae165df95.png

Tidligere tekst

Skjermbilde2024-01-23kl_10_57_05.thumb.png.0572b277d382b699136c35b98760aead.png

Tillegg: Jeg ser de har laget den nye teksten litt lysere også. Det er nok ikke så dumt, for det er så mørkt at det er vanskelig å lese. De har nok fått tilbakemeldinger på at folk synes det er vanskelig å kalibrere skjermen ut ifra deres sider...

Det å være omstillingsdyktig og fleksibel i arbeidslivet får liksom en litt annen klang her enn hva en vanligvis forbinder med det. Jeg tror ikke full snuoperasjon rett etter lansering, med helt ny målgruppe og intensjon osv., er så utbredt😉

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 16
Skrevet
1 hour ago, Stargaze said:

Helt syk, bare selvdigging..

Og merkelig seksualisert fokus i et treningsrom! Assosiasjonene jeg får, er til noe helt annet. Fatter ikke at hun ikke skjønner selv hvor kleint og flaut dette blir- Særlig av en mor i trettiåra.

• Liker 24
Skrevet
hvalstad45 skrev (1 time siden):

Så flaut å gå ut så hardt, for deretter å trene 7-åringer. Men ærlig talt, det er da ingen 7-åringer som trenger ekstra trening for å bli fotballproff en gang i fremtiden, stakkars barn som blir presset sånn. Det de fleste suksessrike fotballspillere har til felles, er at de har elsket fotball og spilt det konstant, også alene, fra de var så små. De trenger ikke "profesjonelle" trenere, de trenger å lære seg å bli god med ball og å digge spillet, noe de klarer helt fint uten LKE og hans fettklype og måling av alder.

7-åringer er så små at de lever i nuet og er med på det som er gøy der og da. Gjennom barndommen prøver barn ut ulike aktiviteter før de finner ut hva de virkelig liker og vil satse på. En 7-åring skal ha det gøy og ikke følge et treningsregime. Grøss!

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trener 13 åringer i en ballidrett, og har trent 13 åringer før. De som har vært ivrige og lagt ned ekstra innsats har som oftest et helt annet kroppsspråk på trening. Han her så bare utilpass ut, og ikke terpet de feks på vendingen i shuttlerun, som er der man faktisk henter mye tid/har risiko for vridning (særlig med fotballsko med knotter som sitter fast)

13 år er ungdomsidrett, noen går faktisk på egne ungdomsskoler for idrett på det tidspunktet, og de som satser/er ivrige trener  organisert (minst) 6 timer i uka, og kanskje 4t kamp. I tillegg kommer gymtimer, akademi, hospitering og styrketrening på egenhånd. De trenger restitusjon og hvile. Ikke måling av masse latinske greier. 

når det stagnerer eller kommer vondter så har vi fysioterapeut som trener styrke/skadeforebygging med laget en time i uka og man kan da booke (betale) for ekstra oppfølging. 

13åringer kan trene mye og hardt, men opptrappingen må skje over tid, og man skal være forsiktig med eksplosivitet

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
¤flicka¤ skrev (1 time siden):

Var nok det hun prøvde på. Og hadde hun hatt nok daglige visninger til å få betalt hadde hun nok fortsatt, men tviler på at hun har det.

• Liker 10
Skrevet

Blir egentlig trist når jeg ser hun trene. Teknikken er så riv ruskende feil og dette skal være et treningsforbilde 😕

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet

Man burde jo nesten tipset media om etctreningssenter som tar inn 7-åringer(!), det er galskap.

7 år skal være lek og moro, ikke trening med en coach med sånne ekstreme holdninger til kropp og trening.

Skremmende.

• Liker 34
  • Nyttig 4
Gjest Bulsara
Skrevet
¤flicka¤ skrev (2 timer siden):

Gjentar meg selv fra tidligere ift. hva som er kriteriene for å få betalt på SC: Tviler på at hun er i nærheten der og har vel neppe utholdenhet til å få opp engasjementet. 

Sitat

For å få penger og reklame mellom snappene krever SC at du har minst 50k følgere. I tillegg må du ha 25 mill visninger over 28 dager eller 12K timer med avspilling gjennom 28 dager for å få betalt

Skrevet
Stargaze skrev (26 minutter siden):

Man burde jo nesten tipset media om etctreningssenter som tar inn 7-åringer(!), det er galskap.

7 år skal være lek og moro, ikke trening med en coach med sånne ekstreme holdninger til kropp og trening.

Skremmende.

7 åring som i eget barn eller eksternt barn?

• Liker 5
Skrevet
Felis skrev (4 timer siden):

På sidene til Athlete Excel oppgir de nå at de trener barn ned i 7 års alder.

I den forbindelse har de endret teksten på siden. Som dere kanskje husker var Eriksen og makkeren hans i utgangspunktet ganske kresne, og ville bare trene de som "har det som trengs for å ta steget opp blant de beste" Og "villig til å leve livet til en 24-timers utøver"

Det er få 7-åringer som lever som en 24-timers utøver. De skal jo gjerne gå på skolen, leke litt med venner, game litt (kanskje) og se på barneTV. Så nå har de moderert teksten til "Om du er villig til å legge ned innsatsen og tiden som kreves for å få ut potensialet ditt" Ett skikkelig nedrykk for en trener som trodde han kunne starte med å trene kremen av kremen, men likevel ganske drøye krav til en unge!

Jeg legger også merke til at de har fjernet garantiene. Det var nok ikke så dumt, det er vanskelig å garantere resultater, særlig hos barn.

Skjermbilde2024-01-23kl_11_02_16.png.5a60c37829f75a7e9a373cdae165df95.png

Tidligere tekst

Skjermbilde2024-01-23kl_10_57_05.thumb.png.0572b277d382b699136c35b98760aead.png

Tillegg: Jeg ser de har laget den nye teksten litt lysere også. Det er nok ikke så dumt, for det er så mørkt at det er vanskelig å lese. De har nok fått tilbakemeldinger på at folk synes det er vanskelig å kalibrere skjermen ut ifra deres sider...

De ønsker kun å jobbe med de mest dedikerte og treningsvillige, og har altså en 7 - åring med. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
~ Ada ~ skrev (29 minutter siden):

De ønsker kun å jobbe med de mest dedikerte og treningsvillige, og har altså en 7 - åring med. 

De eneste som beit på var noen OVER- ambisiøse foreldre

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Nede i 299 466 følgere nå (kilde: socialblade.com).

Røde tall over hele linja, og det over en lang periode nå. -91 avfulgte bare fra i går til i dag. 

Jeg lurer på om CBE i det hele tatt reflekterer over denne følgerflukten. Samarbeidet med Kontent ser ikke til å ha båret frukter. 

Tror ikke det hjelper så mye å prøve å lokke/holde på folk med å holde igjen deling av oppskrifter heller. Utdaterte triks som jeg vil tro få faller for og kan liksom ikke tro at noen venter i spenning på dette eller nye samarbeid hun «gleder» seg til å dele med «oss». Netfit hørte vi lite til. Dårlige forsøk på provokasjoner faller også igjennom. 

Hun var en gang så mye mer trivelig og «tilnærmelig», og kunne til og med innimellom fremstå ganske sjarmerende med tekstene/blogginnslagene hun laget (til tross for at bildejuks og løgner var i en gryende startfase).

I dag tror jeg det er ytterst få som klarer å relatere seg til måten hun velger å presentere seg på. 

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet
6 minutter siden, Laia said:

Nede i 299 466 følgere nå (kilde: socialblade.com).

Røde tall over hele linja, og det over en lang periode nå. -91 avfulgte bare fra i går til i dag. 

Jeg lurer på om CBE i det hele tatt reflekterer over denne følgerflukten. Samarbeidet med Kontent ser ikke til å ha båret frukter. 

Tror ikke det hjelper så mye å prøve å lokke/holde på folk med å holde igjen deling av oppskrifter heller. Utdaterte triks som jeg vil tro få faller for og kan liksom ikke tro at noen venter i spenning på dette eller nye samarbeid hun «gleder» seg til å dele med «oss». Netfit hørte vi lite til. Dårlige forsøk på provokasjoner faller også igjennom. 

Hun var en gang så mye mer trivelig og «tilnærmelig», og kunne til og med innimellom fremstå ganske sjarmerende med tekstene/blogginnslagene hun laget (til tross for at bildejuks og løgner var i en gryende startfase).

I dag tror jeg det er ytterst få som klarer å relatere seg til måten hun velger å presentere seg på. 

Ja, det blir helt flaut å se på hvordan hun desperat forsøker å holde på folks interesse. Du skal være rimelig gedigen influencer for at noen gidder å vente på "din" oppskrift. Alle mulige oppskrifter er et tastetrykk unna, hvis hun ikke vil gi det når folk spør, så søker de det bare opp et annet sted. Hun burde vært mye mer på tilbudssida og gitt folk faktisk innhold. En gang klarte hun å dele en oppskrift i uka, hvor ble det av den kompetansen? Nå er alt kunstig og tilført protein og annet tull og i tillegg må hun drive og hale det ut. Bare så tragisk og gjennomsiktig det hele. Jeg fatter ikke at hun ikke har forsøkt hardere for å få dette til å gå rundt. Jeg har derfor konkludert med at hun nok ikke kan bedre. Over ti år i bloggerbobla har ikke gjort godt for utviklingen.

• Liker 25
  • Nyttig 3
Skrevet
Sinccis skrev (10 timer siden):

Legger bare igjen denne her, jeg. Skulle skrive noe, men manglet litt ord til hvordan jeg skulle beskrive denne poseringen. Til sammenheng så er dette bildet lagt til på stories der hun forteller (egenreklame da?) om det nye treningsprogrammet sitt. Dette her skal altså friste potensielle kunder til å kjøpe av denne PT-en. 🙂 En PT som ser kun på seg selv i kameraet/speilet og poserer på en veldig, veldig usporty måte.

IMG_2781.jpeg

Dette har ingenting med trening å gjøre, heller ikke å vise frem "at hun har trent".

Dette har kun med det å gjøre at hun vil vise frem et bilde som er en bissarr blanding av proana og CBE i sexposisjon, mens hun later som om hun er "chill" der hun ligger og gjør v-tegnet.

Sannheten er at hun har posisjonert seg svært bevisst, til og med hestehalen er i poseringsposisjon. Hun er i krampaktigt posering hvor hun har brettet skinkene bakover for å gi inntrykk av størst mulig bakende, og for å oppnå det er bekkenet tippet ekstremt fremover med store spenninger i rygg samt at hun får ekstra hjelp av beinas posisjon. Dette har for CBE også den ønskede effekten at magen blir lengre og mer avflatet, men CBE er ikke fornøyd med det, for hun spenner også magen krampaktig for å suge den inn, vise magemuskler. For ytterligere å forlenge magen løfter hun derfor ene armen opp over hodet, for å strekke seg og løfte ribbena slik at de blir enda mer synlig, slik at hevede ribben (og fremtiltet bekken) får magen til å virke enda mer innhul.

Dette er en posering som tydelig viser det sykelige utseendefokuset bedriftseier Caroline Berg Eriksen har. Å velge henne som "coach" på Netfit.no eller som pt, det er å velge en person med et sykelig kroppsfokus som ikke har noenting med å trene andre å gjøre! Det sykelige kroppsfokuset for å fremstå tynnest mulig og "sexy", sammen med den voldsomme filterbruken for å fremheve begge deler, det er HELT uforsvarlig av en person som skal selge trenings-, kostholds- og livsstilstjenester til betalende kunder - eller ikke betalende, for den saks skyld!

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Felis skrev (8 minutter siden):

Det samme publikum som trygler LKE om å la CBE komme på Onlyfans.

Wtf?! Dette har jeg gått glipp av! Hva er greia?

• Liker 3
Skrevet
Xmasclovn skrev (17 minutter siden):

Wtf?! Dette har jeg gått glipp av! Hva er greia?

Hun har fått tilbakemeldinger fra veldig mange menn, om at hun er så sexy at hun burde være på Onlyfans. En av mennene som ønsker det, ønsker det så sterkt at han sender LKE meldinger om dette også. Du kan lese mer om det her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/3852/#comment-31578623

Dette er altså kontoen de velger å eksponere barna på...

• Liker 26
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå er jeg en smule forvirret her… reklamerte ikke herremannen for trening for de som «virkelig ville bli gode» for en vanvittig sum på 25 000 for tre mnd,  eller har jeg drømt det? For nå tilbyr de jo hvertfall samme opplegget slik jeg ser det for 499,- pr mnd.  Med p 40 % da , så nå er prisen 299,- pr mnd. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet
Felis skrev (33 minutter siden):

Hun har fått tilbakemeldinger fra veldig mange menn, om at hun er så sexy at hun burde være på Onlyfans. En av mennene som ønsker det, ønsker det så sterkt at han sender LKE meldinger om dette også. Du kan lese mer om det her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/3852/#comment-31578623

Dette er altså kontoen de velger å eksponere barna på...

Oh lord!

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...