Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klappe skrev (9 timer siden):

Bare masse jenter og så den eldre mannen Lars Kristian. Sikkert slitsomt for de unge jentene å ha denne selverklærte eksperten i alt sitte å mainsplaine gjennom hele middagen. Bilde hentet fra Instagram story til A. Raaket

IMG_2311.jpeg

Rett skal være rett, det satt også i hvert fall 3 andre menn på det langbordet, dog på andre enden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 hours ago, Klappe said:

Bare masse jenter og så den eldre mannen Lars Kristian. Sikkert slitsomt for de unge jentene å ha denne selverklærte eksperten i alt sitte å mainsplaine gjennom hele middagen. Bilde hentet fra Instagram story til A. Raaket

IMG_2311.jpeg

Mildt sagt ingen fan, men behøver vi å aldershame folk? Ser folk har en tends til å nevne alderen deres som noe negativt, den kan de virkelig ikke noe for. (De kan noe for å ha gjort så lite ut av tida de har fått, men at de er rundt førti er ingen grunn til å kalle dem gamle!)

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (3 timer siden):

Caroline har pyntet seg og poserer med ski på beina. At hun faktisk sto på skiene ned bakken, står det ingenting om. Dette er så trist! Det mest triste er at hun gir uttrykk for å være på en sponset skievent, mens hun egentlig gjør nøyaktig det samme som hjemme. Også i dag løp hun på hotellets treningsrom

Screenshot_20231219_231523_Instagram.jpg

Fnis.. På dette bildet er det da virkelig CBE og ikke Alpene som er i fokus.

Vi får ikke se henne kjøre fordi verden utelukkende er en kulisse for produktet CBE.  Ingen lyst på livet, nysgjerrighet eller glede, bare 100 prosent stilling i å få riktig fettprosent og å posere med alle hårstrå stylet så de ligger som de gjorde i frisørstolen. Det må for guds skyld må ikke se ut som hun lever og har det gøy.

• Liker 39
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (21 minutter siden):

Det er jo stas å være modell for kule (dog upraktiske) skiklær. Hadde sikkert sagt ja takk til en sånn tur jeg også.

Men, jeg tror CBE (siden dette er en tråd om hennes bedrift) hadde vunnet mye mer på å ta oss mer med. For eks dele før hun reiste at hun ble invitert på en tur som hun gleder seg til. Kanskje tullet med at hun tar med seg makker for det er med en annen mann, eller han får også bli med, eller de skal prøve å være litt kjærester for det har vært så mye i det siste. Tullet om at hun har med en koffertbærer eller noe.

Så hadde hun sikkert også tjent på å være mer åpen og ærlig, for eksempel SI AT HUN IKKE er god på ski men hun prøver seg likevel. "Det er 6 år siden jeg stod slalom sist så jeg er sykt rusten, men deler heller et oppstillingsbilde så dere ikke ser hvor dårlig jeg er" 

DRITE I DET UFATTELIG dritkjedelige speilbilde selfie fra mølla. Dropp kaffekoppen og "det her".

Vært litt mer menneske. Og merke skikkelig, jeg skjønte ikke hva hun var med på engang, aldri hørt om NIKKI. Måtte lete opp andre som var der for å se hva det var hun var med på.

Kanskje også le litt av at de doller seg opp med lipgloss for å være fine på bilder enn å faktisk stå på ski, nyte fjellet eller hva enn.

Veit ikke as, men tror hun hadde vært mer interessant å følge om hun bare var litt mer ærlig og åpent og menneske. Det tullet hun poster som går på repeat er så dørgende døvt. 

Veldig enig! Så fint innlegg i all tullekritikken om at hennes bedre halvdel er med på tur. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, miamiamia said:

Det er jo stas å være modell for kule (dog upraktiske) skiklær. Hadde sikkert sagt ja takk til en sånn tur jeg også.

Men, jeg tror CBE (siden dette er en tråd om hennes bedrift) hadde vunnet mye mer på å ta oss mer med. For eks dele før hun reiste at hun ble invitert på en tur som hun gleder seg til. Kanskje tullet med at hun tar med seg makker for det er med en annen mann, eller han får også bli med, eller de skal prøve å være litt kjærester for det har vært så mye i det siste. Tullet om at hun har med en koffertbærer eller noe.

Så hadde hun sikkert også tjent på å være mer åpen og ærlig, for eksempel SI AT HUN IKKE er god på ski men hun prøver seg likevel. "Det er 6 år siden jeg stod slalom sist så jeg er sykt rusten, men deler heller et oppstillingsbilde så dere ikke ser hvor dårlig jeg er" 

DRITE I DET UFATTELIG dritkjedelige speilbilde selfie fra mølla. Dropp kaffekoppen og "det her".

Vært litt mer menneske. Og merke skikkelig, jeg skjønte ikke hva hun var med på engang, aldri hørt om NIKKI. Måtte lete opp andre som var der for å se hva det var hun var med på.

Kanskje også le litt av at de doller seg opp med lipgloss for å være fine på bilder enn å faktisk stå på ski, nyte fjellet eller hva enn.

Veit ikke as, men tror hun hadde vært mer interessant å følge om hun bare var litt mer ærlig og åpent og menneske. Det tullet hun poster som går på repeat er så dørgende døvt. 

Dette hadde vært en suksessfull konto som jeg til og med kanskje kunne fulgt. Det er ufattelig at hun ikke klarer å levere noe av det. Redselen for å ikke virke "perfekt" har virkelig drept alt av spontanitet og ekthet hos henne.
Hvorfor skal man egentlig følge henne, har man sett tre bilder av henne har man sett alle, så mye variasjon er det der.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (1 time siden):

Enig med mye her, men CBE har jo kjørt en del slalåm opp gjennom årene.

Tenker at det gjør det enda mer pinlig. Hun kan kjøre men ikke vise seg fra en mer leken, sporty og aktiv side, men blåholder heller på den oppstilte, tilkneppede stilen. Som en utstillingsdukke på fjellet. Eller en sånn konto hvor man sender en leke/hagegnom eller annen ting og tar bilder fra verden over.

https://www.carolinebergeriksen.no/2011/11/10/5-gode-grunner-til-a-elske-vinteren/

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/13/5-timer-med-ski-pa-beina/

Med barna:

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/02/18/lykken-finnes-i-et-par-ski/

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/02/21/en-dag-i-bakken-og-ansiktsmaling/

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/02/14/en-forste-gang-for-alt-2/

Vært mye på Vestlia

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/03/05/de-siste-rundene-skibakken-denne-sesongen/

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/11/hotellfrokost-2/

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være billigere å plassere noen utstillingsdukker der istedet, de ser jo så døde og livløse ut uansett disse influenser dukkene. Bare skall.

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med dere over her, nitrist å leve i en slik liksomverden. Hun har tom med tidligere bilder fra kjelleren hjemme på story i stedet for å vise fantastiske alper i Østerrike, vinter og skiglede.

Det er faktisk skikkelig trist å se på bildene og det som presenteres, får klump i magen av den helt manglende livsgleden i de vakre omgivelsene. Det er helt dødt. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (8 minutter siden):

Er så enig med dere over her, nitrist å leve i en slik liksomverden. Hun har tom med tidligere bilder fra kjelleren hjemme på story i stedet for å vise fantastiske alper i Østerrike, vinter og skiglede.

Det er faktisk skikkelig trist å se på bildene og det som presenteres, får klump i magen av den helt manglende livsgleden i de vakre omgivelsene. Det er helt dødt. 

Enig. Ispedd reklame om matkasse. Dårligere reklame for annonsøren som står for reise, klær og opphold kan det knapt bli. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Jobbermedbarn said:

Jeg syns de virker nitriste begge to, er jo ingen glød eller livsglede for noe som helst på den kontoen. Jeg aner ikke hvordan de har det i virkelighten, men de burde kanskje ta innover seg at de begge virker dypt deprimerte på bedriftskontoene sine?
Hvem blir inspirert av noe sånt?
Og en annen ting jeg ikke skjønner: Sjekker merker virkelig så dårlig hva de får igjen for influencer-sponsing? Hvorfor velge ut en så slapp influencer som gjør null for å skape innhold?
Hadde jeg hatt en bedrift som skulle brukt påvirkere hadde jeg virkelig forlangt mer og gjort et mye mer kresent utvalg!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (6 timer siden):

Caroline har pyntet seg og poserer med ski på beina. At hun faktisk sto på skiene ned bakken, står det ingenting om. Dette er så trist! Det mest triste er at hun gir uttrykk for å være på en sponset skievent, mens hun egentlig gjør nøyaktig det samme som hjemme. Også i dag løp hun på hotellets treningsrom

Screenshot_20231219_231523_Instagram.jpg

Jada, cbe. Jeg ser hvor lidelsesfullt det må være å posere i antrekket for fotografen med slike fantastiske kulisser.

Kleenex skrev (5 timer siden):

Uflaks at det står et vinglass foran dem. Bilde fra instagram story. _20231220_091913.thumb.JPG.fe8409131221e36ac2014210e4c135f4.JPG

Trillinger? Som brent i samme keramikkovn. Individualitet er en ny Kähler-vase.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korsihalsen skrev (46 minutter siden):

Må da være billigere å plassere noen utstillingsdukker der istedet, de ser jo så døde og livløse ut uansett disse influenser dukkene. Bare skall.

Er nok bare et tidsspørsmål før disse tomme (men storforlangende) skallene blir utkonkurrert av AI-genererte influencere, slik som Aitana Lopez. 

An agency created an AI model who earns up to $11,000 a month because it was tired of influencers 'who have egos'

Når alle brands kan lage sin egen evigunge frontfigur som «lever» liv som er mye mer spennende og variert enn noe menneske, skrus pengekranen igjen for disse totalt uinteressante dukkene. Endelig.

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, hvalstad45 said:

Jeg syns de virker nitriste begge to, er jo ingen glød eller livsglede for noe som helst på den kontoen. Jeg aner ikke hvordan de har det i virkelighten, men de burde kanskje ta innover seg at de begge virker dypt deprimerte på bedriftskontoene sine?
Hvem blir inspirert av noe sånt?
Og en annen ting jeg ikke skjønner: Sjekker merker virkelig så dårlig hva de får igjen for influencer-sponsing? Hvorfor velge ut en så slapp influencer som gjør null for å skape innhold?
Hadde jeg hatt en bedrift som skulle brukt påvirkere hadde jeg virkelig forlangt mer og gjort et mye mer kresent utvalg!

Enig. 

Og ser man på alle stories som er gjengitt på nikkei_official så ser det ut som mange har vært med på mye gøy (og dette er bare en brøkdel av det som er lagt ut der). 

image.png.49cb01b110a2bd1c4a6706332558dd9c.png

Skjermdump instanavigation.com nikkie_official

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er man altså på en sponset tur til Alpene for å fronte et klesmerke sammen med flere andre influensere. Og det vi får se er kaffekopp, mølleløping, "Dette" og tomt blikk ispedd ferdiginnspilt reklame hjemmefra. 

Er det virkelig det eneste man klarer å skape av innhold på en førjulstur i Alpene? Hvor er entusiasmen? Gleden? Engasjementet? Følelsene? En reisereportasje i et glanset magasin viser mer følelser og engasjement.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå er hun på vei hjem. Et døgn før alle andre. Merkelige greier. Og veldig merkelig å slepe coachen med seg. Hva i all verden hadde han der å gjøre?

I kveld er det Christmas Gala som hun da ikke er med på..

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Her er man altså på en sponset tur til Alpene for å fronte et klesmerke sammen med flere andre influensere. Og det vi får se er kaffekopp, mølleløping, "Dette" og tomt blikk ispedd ferdiginnspilt reklame hjemmefra. 

Er det virkelig det eneste man klarer å skape av innhold på en førjulstur i Alpene? Hvor er entusiasmen? Gleden? Engasjementet? Følelsene? En reisereportasje i et glanset magasin viser mer følelser og engasjement.

Reagerer veldig på bildene. Så mørke å triste. Caroline på ski i vakre alpene, men redigert mørke. Hvorfor? Hvorfor skal alt være så dystert? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (33 minutter siden):

Reagerer veldig på bildene. Så mørke å triste. Caroline på ski i vakre alpene, men redigert mørke. Hvorfor? Hvorfor skal alt være så dystert? 

Utrykk i bilder gjenspeiler som oftest fotografene…

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (5 timer siden):

Veldig enig i dette. Jeg tror hun hadde hatt veldig mye å tjene på å virke mer menneskelig, både for sin egen del og for å holde seg aktuell. Det framstår veldige ute av tiden å være så fullstendig glanset som hun er i sosiale medier.

Og det er mulig det er det hun prøver på når hun viser fram barna. Men så er det så feil på alle andre måter, som mange i denne tråden har vært innom. Pluss at jeg også syns mye av eksponeringen av barna (som er ugreit i seg selv) virker veldig oppstilt også, hvor barna må være pyntet og ha perfekt krøllet hår og være en miniversjon av henne. Ingen kritikk av barna her, altså, de er supersøte og helt uskyldige. Men jeg reagerer litt på hvordan de framstilles, i tillegg til at de eksponeres så mye er uetisk i seg selv.

Endret av Vera Vinge
  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...