Populært innlegg Ultiva Skrevet 16. desember 2023 Populært innlegg #91321 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Det er særdeles mange unødvendige innlegg i denne tråden, og det tror jeg alle er enige i, bortsett fra de som har skrevet dem. Dette er et diskusjonsforum, og moderatorene er de eneste som råder over hva som skal bli stående. Av unødvendige innlegg så tenker jeg ikke bare på ondsinnet sladder, poengløs skravling og spekulasjoner, men også på innlegg med avsporinger, nedsettende karakteristikker og ondsinnet generalisering av brukerne her inne. Man må jo bare føye seg for moderatorenes avgjørelser, men selv så hadde jeg slettet bortimot 1/3 av innleggene i tråden, slik at kun det saklige sto igjen. Ikke bare hadde tråden da hatt mye mer tyngde og aktualitet, man hadde også sluppet at det regelmessig kom inn kranglefanter med stygge karakteristikker om brukerne. CBE var en av de aller første og aller største, og brukes ofte for å påpeke alle sykdomstegnene i SoMe-bransjen. Ukritisk utlevering av unger i over ti år, fronting av massivt shoppinghysteri med ultrafast fashion, thinspo og kroppsfiksering med stort fokus på innhul mage, ribbein og kragebein. Omfattende bildejuks over mange år og ditto kommentarjuks, brudd på markedsføringsloven og alkoholreklameloven (her har de fått refs fra Helsedirektoratet hele 3 ganger). Det er vel ingen andre godt voksne influensere med barn som feiler på like mange måter som carolinebergeriksenno, og det er synd at legitim og betimelig kritikk innsauses med såpass mye usakligheter at tråden får et dårlig rykte. Endret 16. desember 2023 av Ultiva 33 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. desember 2023 Populært innlegg #91322 Del Skrevet 16. desember 2023 Angående om LKE var en god fotballspiller eller ei: Mannen spilte på elitenivå i mange år, jeg tenker det taler for seg selv. Han spilte 19 kamper på juniorlandslaget og ble spådd en lysende karriere, men dessverre stoppet progresjonen. Han ble aldri berømt som Solskjær eller Riise, men han hadde fotball som sin hovedinntektskilde i mange år, og det er det ikke så mange som kan skryte av. Han spilte vel hovedsaklig forsvar, og de får aldri like mye omtale som de som skårer mål. Dessverre ble karrieren hans preget av mange skader, samt litt kontroverser på banen (krangling og rasistiske utspill) og det var vel først og fremst dette mediene brukte spalteplass på. Etterhvert var det ingen klubber som ville ha han, og han la fotballskoene på hylla som 33 åring (?) Jeg hørte på en podcast med en annen fotballspiller, og det var litt interessant å høre hva kollegaene hans fra den tiden tenkte om Eriksen. Først og fremst trakk kollegaen frem Eriksens hang til å komme i krangler med folk. Trenere, andre spillere, til og med publikum. Så var han også kjent for å drikke tett. Han innrømmer selv at han satt alene på hotellrommet og drakk øl kvelden før kamper. Han var også kjent for en del kontroversielle uttalelser angående trening og kosthold. Mannen mente bestemt den gangen også at restitusjon er unødvendig og at alkohol ikke påvirker prestasjonsevnen. Så kan man jo lure på om karrieren hadde vart litt lenger, dersom han hadde et annet forhold til disse tingene... 49 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 16. desember 2023 #91323 Del Skrevet 16. desember 2023 Felis skrev (13 minutter siden): Angående om LKE var en god fotballspiller eller ei: Mannen spilte på elitenivå i mange år, jeg tenker det taler for seg selv. Han spilte 19 kamper på juniorlandslaget og ble spådd en lysende karriere, men dessverre stoppet progresjonen. Han ble aldri berømt som Solskjær eller Riise, men han hadde fotball som sin hovedinntektskilde i mange år, og det er det ikke så mange som kan skryte av. Han spilte vel hovedsaklig forsvar, og de får aldri like mye omtale som de som skårer mål. Dessverre ble karrieren hans preget av mange skader, samt litt kontroverser på banen (krangling og rasistiske utspill) og det var vel først og fremst dette mediene brukte spalteplass på. Etterhvert var det ingen klubber som ville ha han, og han la fotballskoene på hylla som 33 åring (?) Jeg hørte på en podcast med en annen fotballspiller, og det var litt interessant å høre hva kollegaene hans fra den tiden tenkte om Eriksen. Først og fremst trakk kollegaen frem Eriksens hang til å komme i krangler med folk. Trenere, andre spillere, til og med publikum. Så var han også kjent for å drikke tett. Han innrømmer selv at han satt alene på hotellrommet og drakk øl kvelden før kamper. Han var også kjent for en del kontroversielle uttalelser angående trening og kosthold. Mannen mente bestemt den gangen også at restitusjon er unødvendig og at alkohol ikke påvirker prestasjonsevnen. Så kan man jo lure på om karrieren hadde vart litt lenger, dersom han hadde et annet forhold til disse tingene... Herr Eriksen i et nøtteskall det. Han som vet best og kan alt, uansett tema, og som lever av å krangle. Og så skal han nå hjelpe fotballspillere til å prestere bedre og nå sitt max potensiale? Lykke til, sier jeg bare. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 16. desember 2023 #91324 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Felis skrev (21 minutter siden): Angående om LKE var en god fotballspiller eller ei: Mannen spilte på elitenivå i mange år, jeg tenker det taler for seg selv. Han spilte 19 kamper på juniorlandslaget og ble spådd en lysende karriere, men dessverre stoppet progresjonen. Han ble aldri berømt som Solskjær eller Riise, men han hadde fotball som sin hovedinntektskilde i mange år, og det er det ikke så mange som kan skryte av. Han spilte vel hovedsaklig forsvar, og de får aldri like mye omtale som de som skårer mål. Dessverre ble karrieren hans preget av mange skader, samt litt kontroverser på banen (krangling og rasistiske utspill) og det var vel først og fremst dette mediene brukte spalteplass på. Etterhvert var det ingen klubber som ville ha han, og han la fotballskoene på hylla som 33 åring (?) Jeg hørte på en podcast med en annen fotballspiller, og det var litt interessant å høre hva kollegaene hans fra den tiden tenkte om Eriksen. Først og fremst trakk kollegaen frem Eriksens hang til å komme i krangler med folk. Trenere, andre spillere, til og med publikum. Så var han også kjent for å drikke tett. Han innrømmer selv at han satt alene på hotellrommet og drakk øl kvelden før kamper. Han var også kjent for en del kontroversielle uttalelser angående trening og kosthold. Mannen mente bestemt den gangen også at restitusjon er unødvendig og at alkohol ikke påvirker prestasjonsevnen. Så kan man jo lure på om karrieren hadde vart litt lenger, dersom han hadde et annet forhold til disse tingene... Drakk LKE øl kvelden før kamp? Det henger jo ikke på greip med tanke han frontet et lavkarbokosthold kombinert med idrett på den tida. Nå måtte han vel etter hvert innrømme at det var en vanskelig kombinasjon, men den satt ganske langt inne. Endret 16. desember 2023 av minimymlen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 16. desember 2023 #91325 Del Skrevet 16. desember 2023 minimymlen skrev (1 minutt siden): Drakk LKE øl kvelden før kamp? Det henger jo ikke på greip med tanke han frontet et lavkarbokosthold kombinert med idrett på den tida. Nå måtte han vel etter hvert innrømme at det var en vanskelig kombinasjon, men den satt ganske langt inne. Ja, det var visst en kjent sak i fotballmiljøet, og LKE innrømmer i podcasten I Grøgaards hule at han smuglet øl inn på hotellrommet og drakk før bortekamper. Jeg har alltid tenkt at man har et problematisk forhold til alkohol dersom man må drikke i skjul. Men hvis man i tillegg har en jobb som krever at man avstår fra alkohol, og fronter et kosthold hvor øl ikke hører til, så er det ekstra merkelig at han ikke klarte å være edru. Men Lars Kristian har alltid hevdet at alkohol ikke påvirker prestasjoner, noe de fleste med utdannelse innenfor feltet vil være uenige i. Derfor syntes jeg det var rart at han plutselig annonserte i sommer at han hadde vært avholds et år. Bra for han, tenker jeg, det er sikkert en god grunn til at han tok den avgjørelsen. 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. desember 2023 #91326 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) minimymlen skrev (15 minutter siden): Drakk LKE øl kvelden før kamp? Det henger jo ikke på greip med tanke han frontet et lavkarbokosthold kombinert med idrett på den tida. Nå måtte han vel etter hvert innrømme at det var en vanskelig kombinasjon, men den satt ganske langt inne. Digresjon, men øl inneholder på langt nær så mange karber som vanlig brus og melk. Det er alkoholinnhold og mengde som er problemet, det svekker frigjøring av glukose i leveren. At LKE kan ha hatt utfordringer med alkohol generelt er en annen sak. Endret 16. desember 2023 av Revenge o'Cavatina 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. desember 2023 #91327 Del Skrevet 16. desember 2023 Er ikke ofte innom CBEs kanaler lenger, men tittet på det siste som er lagt ut. Og det forundrer meg virkelig at det kjøres på i samme stil år ut og år inn. Uten noe innhold av tyngde eller med et snev av refleksjon. Og hva betyr «rooolige 11 km» på mølla, egentlig? Ser ut som hun løper i vanlig tempo? Ellers merker jeg meg speilselfies, gjenbruk av tidligere bilder og nå og da Rampenissens siste sprell. Helt harmløst, vil noen kanskje si. Men er det virkelig det, når det postes bilder med vidvinkel, filter og poseringer for å se tynnest mulig ut? Når barna filmes bakfra for å skape innhold med familieidyll og julekos? Trenings-inspirasjon finnes ikke i disse kanalene, heller det motsatte. Det er også stor kontrast til bloggens storhetstid, da hun faktisk la litt arbeid i tekst og bilder (ikke veldig imponerende tekster riktignok, men likevel). Takk til dere som til tross for gjentatte avsporinger og tull i tråden, holder en saklig tone og kommer med konstruktiv kritikk! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. desember 2023 #91328 Del Skrevet 16. desember 2023 Felis skrev (1 time siden): Angående om LKE var en god fotballspiller eller ei: Mannen spilte på elitenivå i mange år, jeg tenker det taler for seg selv. Han spilte 19 kamper på juniorlandslaget og ble spådd en lysende karriere, men dessverre stoppet progresjonen. Han ble aldri berømt som Solskjær eller Riise, men han hadde fotball som sin hovedinntektskilde i mange år, og det er det ikke så mange som kan skryte av. Han spilte vel hovedsaklig forsvar, og de får aldri like mye omtale som de som skårer mål. Dessverre ble karrieren hans preget av mange skader, samt litt kontroverser på banen (krangling og rasistiske utspill) og det var vel først og fremst dette mediene brukte spalteplass på. Etterhvert var det ingen klubber som ville ha han, og han la fotballskoene på hylla som 33 åring (?) Jeg hørte på en podcast med en annen fotballspiller, og det var litt interessant å høre hva kollegaene hans fra den tiden tenkte om Eriksen. Først og fremst trakk kollegaen frem Eriksens hang til å komme i krangler med folk. Trenere, andre spillere, til og med publikum. Så var han også kjent for å drikke tett. Han innrømmer selv at han satt alene på hotellrommet og drakk øl kvelden før kamper. Han var også kjent for en del kontroversielle uttalelser angående trening og kosthold. Mannen mente bestemt den gangen også at restitusjon er unødvendig og at alkohol ikke påvirker prestasjonsevnen. Så kan man jo lure på om karrieren hadde vart litt lenger, dersom han hadde et annet forhold til disse tingene... Hvilken podcast er dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. desember 2023 #91329 Del Skrevet 16. desember 2023 (endret) Fibonacci skrev (1 time siden): Er ikke ofte innom CBEs kanaler lenger, men tittet på det siste som er lagt ut. Og det forundrer meg virkelig at det kjøres på i samme stil år ut og år inn. Uten noe innhold av tyngde eller med et snev av refleksjon. Og hva betyr «rooolige 11 km» på mølla, egentlig? Ser ut som hun løper i vanlig tempo? Ellers merker jeg meg speilselfies, gjenbruk av tidligere bilder og nå og da Rampenissens siste sprell. Helt harmløst, vil noen kanskje si. Men er det virkelig det, når det postes bilder med vidvinkel, filter og poseringer for å se tynnest mulig ut? Når barna filmes bakfra for å skape innhold med familieidyll og julekos? Trenings-inspirasjon finnes ikke i disse kanalene, heller det motsatte. Det er også stor kontrast til bloggens storhetstid, da hun faktisk la litt arbeid i tekst og bilder (ikke veldig imponerende tekster riktignok, men likevel). Takk til dere som til tross for gjentatte avsporinger og tull i tråden, holder en saklig tone og kommer med konstruktiv kritikk! Ja, nå er det mye tull her, håper moddene våkner snart. Jeg har også tenkt på denne roooolige løpingen. Føler at det skal gi et inntrykk av at hun for det meste løper mye fortere, men da synes jeg det er så rart at det aldri blir dokumentert? Ser ut som hun løper i et helt vanlig tempo for meg også. Men dette er jo dette hele bedriften er bygget på, en kommunisert verden utad som ikke stemmer med virkeligheten. Det er ganske komisk fordi det er så gjennomskuelig, men egentlig er det jo utrolig trist for alle de involverte. Endret 16. desember 2023 av Jobbermedbarn 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 16. desember 2023 #91330 Del Skrevet 16. desember 2023 For en influenser som "briljerer" i alt hun gjør, er det sannelig rart at hun ikke er nominert til en eneste Vixen pris, og aldri har vunnet noe bortsett fra en oppkunstruert ærespris for at hun i det hele tatt skulle få seg en pris. Men, de er vel bare misunnelige, de som sitter i juryen. 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. desember 2023 #91331 Del Skrevet 16. desember 2023 Hulderen skrev (16 timer siden): Jeg kan ikke noe om fotball. Derfor må jeg spørre: Var LKE en flink fotballspiller? Hvilket nivå var han på? Jeg hadde ikke hørt om han før jeg snublet over denne tråden. Men til og med jeg som aldri ser på fotball har hørt om Haaland, Riise og Solskjær. LKE spilte i forsvar på banen i eliteserien. Tror ikke han spilte på landslaget. Mener å huske han var mye skadet den gangen også. Han var relativt god. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 16. desember 2023 #91332 Del Skrevet 16. desember 2023 UltimateNothing skrev (46 minutter siden): Samme her - det ble litt liv for å si det sånn. Det meste blir snart moderert bort, og det er helt greit. Når vi snakker om filter - jeg fant et par bilder da jeg googlet CBE og yoga (som gav akkurat null treff). De aller fleste her vet hvordan hun faktisk ser ut, og er enige om at hun ikke trenger filterene. Første bilde er stillbilde fra en video, og litt urettferdig sånn sett. Men tenk om hun hadde vært ærlig med hvordan hun ser ut, hatt litt humor og selvironi og... jeg vet ikke... fulgt med i tiden? Filterbruken har tatt av i dag, og spesielt blant ungdom er dette et enormt problem. At godt voksne damer som CBE er med på å opprettholde et falskt bilde legger til rette for at også den nye generasjonen ungdommer (deres egne barn inkludert) kommer til å vokse opp med et ideal man aldri kan oppnå. (Linker til artiklene hvor bildene er hentet fra;) 1) https://www.tv2.no/video/underholdning/caroline-berg-eriksen-viser-frem-luksusvillaen/1427889/ 2) https://www.dagbladet.no/kjendis/skjermer-barna-mer-enn-for/70168562 3) https://www.vg.no/rampelys/i/LAe9rP/caroline-berg-eriksen-delte-nakenbilder-av-seg-selv-jeg-maatte-gaa-noen-runder Det nederste bildet! For en utstråling, og så vakker kvinne. Man glemmer det helt når man er vant til å se henne med filtere og stive ansiktsuttrykk. Synes hun ofte ser nesten litt maskulin (drag queen aktig) ut med de filtrene hun bruker, og forstår ikke hvorfor hun vil fremstille seg slik når hun egentlig har veldig søte og feminine ansiktstrekk. Det er trist at hun ikke ser det selv. Enda mer trist at hun har brukt filtere på sine egne barn på bilder hun har lagt ut av de. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 16. desember 2023 Populært innlegg #91333 Del Skrevet 16. desember 2023 Enkelte i tråden har tydeligvis ikke forstått hva en tilståelsesdom faktisk er, og forsøker å tåkelegge alvorlighetsgraden i handlingene som ligger bak en slik dom, forsøker å si at det er en "sivil konsekvens" og "frafall av kriminell tiltale". Det forsøkes å bagatellisere handlingene bak med å kalle dem for "angivelige handlinger" som har "flere farger". Da er det på høy tid med en oppfriskning av allmennkunnskap om norsk rettsvesen. https://www.domstol.no/en/straffesak/straffesak-og-dom/ Den handlingen som Lars Kristian Eriksen ble dømt for var en straffesak. En straffesak med en tilståelsesdom. * Et ufravikelig krav for at domstolen skal kunne behandle en straffesak som en tilståelsesdom, det er at siktede kommer med en uforbeholden tilståelse i saken. * I tillegg til kravet om uforbeholden tilståelse, må siktede samtykke til at saken går som en tilståelsessak. Dette samtykket gis i politiavhør. Alternativet til en tilståelsesdom er en ordinær rettssak med dommer, meddommere, full bevisføring og vitner. * En tilståelsesdom avgjøres av en dommer, og det er alltid rettsvitne tilstede, i tillegg til siktede. * I rettsmøtet må siktede være tilstede. Siktede må avgi en uforbeholden tilståelse i rettsmøtet. Det betyr at siktede må forklare seg om alle sider av de straffbare forholdene i siktelsen. * Skyldkravet må være oppfylt. Det innebærer at den siktede kan bebreides for den straffbare handlingen og forstår konsekvensene av den. * Dommen blir vanligvis avsagt til slutt i rettsmøtet. Med andre ord, for å få en tilståelsesdom har Lars Kristian Eriksen tilstått alle sakens straffbare forhold, og tilståelsen hans var uforbeholden og han måtte forklare seg i detalj om de straffbare forholdene i rettsmøtet. I tillegg til at en dom blir avsagt i et slikt rettsmøte, kan også erstatningskrav for f.eks. hærverk eller andre skader bli vurdert av dommeren i et slikt rettsmøte. Lars Kristian Eriksen fikk altså en dom i retten som inkluderte en bot, og ble i tillegg dømt til å betale erstatning til fornærmede i saken. En tilståelsesdom er en rettslig dom. Og om noen fremdeles ikke har fått med seg det - så er det et absolutt krav til en slik dom at siktede kommer med en uforbeholden tilståelse og forklarer seg i alle detaljer om de straffbare forholdene. Det er med andre ord ingen tvil om hverken hva LKE har gjort eller hva han er dømt for eller om han er skyldig. Han har selv innrømmet alle forhold i saken og erklært seg skyldig og forklart seg i detalj i retten om dette. Og få dager etter LKEs forfølgelse/trakassering/hærverk så gikk altså Caroline Berg Eriksen ut i Dagbladet i et intervju for å forsøke å dekke over dette og gjøre både seg selv og LKE til offer for "hetsere og hatere". Kaldt og kynisk forsøk på å dekke over Lars Kristian Eriksens uakseptable og straffbare handlinger. 37 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 16. desember 2023 #91334 Del Skrevet 16. desember 2023 Marsh skrev (35 minutter siden): For en influenser som "briljerer" i alt hun gjør, er det sannelig rart at hun ikke er nominert til en eneste Vixen pris, og aldri har vunnet noe bortsett fra en oppkunstruert ærespris for at hun i det hele tatt skulle få seg en pris. Men, de er vel bare misunnelige, de som sitter i juryen. Veldig merkelig. Influencer med tidligere en av Norges største blogger, 300k følgere på Instagram, eget treningsunivers med både Instagram-profil og egen app, sertifisert yogalærer, coach for online-trening og lanserer treningsreiser til utlandet. Er vel ikke mange som har alt det på merittlisten sin, men likevel blir nominert. Juryen er sikkert bare tykke og misunnelige, ja. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 16. desember 2023 #91335 Del Skrevet 16. desember 2023 Sinccis skrev (1 time siden): Det nederste bildet! For en utstråling, og så vakker kvinne. Man glemmer det helt når man er vant til å se henne med filtere og stive ansiktsuttrykk. Synes hun ofte ser nesten litt maskulin (drag queen aktig) ut med de filtrene hun bruker, og forstår ikke hvorfor hun vil fremstille seg slik når hun egentlig har veldig søte og feminine ansiktstrekk. Det er trist at hun ikke ser det selv. Enda mer trist at hun har brukt filtere på sine egne barn på bilder hun har lagt ut av de. Helt enig. Hun er så søt. Ingen grunn i verden til å bruke filtre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 16. desember 2023 #91336 Del Skrevet 16. desember 2023 Kleenex skrev (2 timer siden): LKE spilte i forsvar på banen i eliteserien. Tror ikke han spilte på landslaget. Mener å huske han var mye skadet den gangen også. Han var relativt god. Han spilte på ungdomslandslaget. Men ikke på A-landslaget. Han var middels og spilte på lag som var middels, fra midt på tabellen og ned, gjennomsnittlig norsk eliteserienspiller. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. desember 2023 #91337 Del Skrevet 16. desember 2023 Isola2 skrev (7 minutter siden): Han spilte på ungdomslandslaget. Men ikke på A-landslaget. Han var middels og spilte på lag som var middels, fra midt på tabellen og ned, gjennomsnittlig norsk eliteserienspiller. Dette er jo ikke helt riktig, Odd ble nr 3,4,3 fra 2014-2016 vil jo si det er bra og han fikk god omtale som forsvarsspiller flere av de årene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 16. desember 2023 #91338 Del Skrevet 16. desember 2023 Vil også gjerne høre poden hvor herr Eriksen omtales, fint om noen kan dele hvor den kan høres 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 16. desember 2023 #91339 Del Skrevet 16. desember 2023 Vitulina skrev (4 minutter siden): Vil også gjerne høre poden hvor herr Eriksen omtales, fint om noen kan dele hvor den kan høres https://podme.com/fi/breaking-marathon-limits/906688 Det ligger også et referat (i to deler) lenger bak i tråden (https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/4059/ og her https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/4060/#comments Podcasten er spilt inn i 2022, så det er litt interessant å høre Lars Kristians fremtidsplaner. For ett år siden var målet å bli blant verdens 10-20 beste i trail, men at han for tiden løper gateløp pga skade. Erklærte ikke han nylig at han hadde vært skadefri i 3 år? 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. desember 2023 #91340 Del Skrevet 16. desember 2023 Bedriftseierne er veldig repetitive i innholdsproduksjon, mangel på etikk, lovbrudd, luftslott og bedrag. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå