hvalstad45 Skrevet 15. desember 2023 #91281 Del Skrevet 15. desember 2023 2 hours ago, Finlay said: Hva er dette?🤔 Uansett - presenteres med sprekere fargevalg enn noensinne😂 Dette er vel også et tydelig tegn på at NetFit ikke går rundt. For så vidt bra han forsøker seg på noe eget, syns jeg. Fotball har han jo en del kompetanse på. Men han Fredrik virker jo mye mer erfaren! Driver eget Crossfitsenter og greier. Men jeg kan ikke tenke meg aktive spillere på toppnivå vil bruke tjenestene til en uerfaren og halvstudert trener som LKE, de har jo mye bedre og mer erfarne ressurser i klubbene sine. Så her tenker jeg det blir melking av wannabes. Med så mye skader man lett får i fotballen, hadde jeg vært livredd for å trenes av en skadeekspert som LKE! 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 15. desember 2023 #91282 Del Skrevet 15. desember 2023 Det slo plutselig ned en tanke i meg. Jeg følger Camilla Lorentzen litt av og på. Hun skal lansere en ny treningsapp neste år. Hun følger program hun selv har laget, og setter seg konkrete mål. Så viser hun fremgang (og evt tilbakegang, manglende motivasjon og hvordan hun håndterer dette) underveis og til slutt, når målet er nådd. Det er jo DETTE Netfit burde gjøre! Caroline kunne hatt som mål å løpe 1 mil på 45 minutt, løfte så og så mye, pull-ups eller push-ups, og hvordan man trener fram til dette. Og så en test til slutt for å se evt måloppnåelse. Hvorfor gjør de ikke det? Eneste jeg kan tenke meg er at det er fordi Caroline ikke vil løpe enda raskere, eller bli sterkere, og da kan en jo spørre seg hvorfor i alle dager hun skal skape et treningsunivers, og være frontfiguren for dette? 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 15. desember 2023 #91283 Del Skrevet 15. desember 2023 Snødronninga skrev (15 timer siden): Er dette her viktig å ta opp? Ikke veldig, men så er det nesten litt fascinerende komisk med alle disse speilselfiene. Ikke bare dem i seg selv, men hvordan det blir gjort. Hvordan hodet vris, så man får vist frem den «flotteste» siden av ansiktet. Det tilfredse grimasegliset (smirk, heter det vel på engelsk), droppes aldri. Det er alltid en oppskrift på hvordan Caroline tar slike bilder, og hun blir tydeligvis aldri lei (av seg selv). https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Blir spennende å se Camp Kulinaris da. Det må da bli fryktelig komplisert å vise kokkekunst når du hele tiden må stå med ene siden mot kameraet og i tillegg suge inn magen og spenne hele kroppen 😅 39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 15. desember 2023 #91284 Del Skrevet 15. desember 2023 hvalstad45 skrev (33 minutter siden): Dette er vel også et tydelig tegn på at NetFit ikke går rundt. For så vidt bra han forsøker seg på noe eget, syns jeg. Fotball har han jo en del kompetanse på. Men han Fredrik virker jo mye mer erfaren! Driver eget Crossfitsenter og greier. Men jeg kan ikke tenke meg aktive spillere på toppnivå vil bruke tjenestene til en uerfaren og halvstudert trener som LKE, de har jo mye bedre og mer erfarne ressurser i klubbene sine. Så her tenker jeg det blir melking av wannabes. Med så mye skader man lett får i fotballen, hadde jeg vært livredd for å trenes av en skadeekspert som LKE! Haha hvordan skal Netfit noensinne gå rundt? De har da ikke kunder, og kommer aldri til å få det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 15. desember 2023 #91285 Del Skrevet 15. desember 2023 (endret) Rastebenk skrev (På 12.12.2023 den 22.11): Mtp hvor ofte CBE er syk, og mtp hvor forsvinnende liten arbeidskapasitet hun fremviser i forhold til andre influensere som holder på med alt fra tv-serier til ulike produktlinjer, treningsreiser og boklanseringer, mens 90 % av CBEs innholdsproduksjon skjer hjemme i egen stue, så kan man vel konkludere med at kalorirestriksjon ikke er spesielt heldig. Og som tidligere nevnt så sultet CBE seg til hun besvimte som ung voksen og ble innlagt på sykehus, i tillegg til at ektemann LKE har uttalt at lår som møtes er maskulint og at kvinner i klesstørrelse 38 (Beyoncé i 2009) er 15-20 kg overvektige. Så sunn påvirkning får CBE dessverre heller ikke hjemmefra. Treningsinfluenser Desirée Andersen er for øvrig både raskere, sterkere og langt mer disiplinert og målbevisst enn CBE, men Andersen har muligens litt for mye fokus på sunne, fornuftige og matnyttige verdier, og litt for lite fokus på silikonpupper, hotpants, løsnegler og restylane til å bli rangert høyt oppe på kvinne-skalaen din @AdonisFFM? Fir å ta det siste først, silikonforstørrelse er det nok ikke bare slanke kvinner som tar. Når det er saht, er det ikke uvanlig at bryster krymper mye om en går ned raskt i vekt, eller er lett til å begynne med. To each his own.. Kaloribegrensing er det vel mer og mer bevis på ikke bare leder til slankere utseende, men også er livsforlengende. I dyreforsøk ganske betydelig. Når LKE sier han foretrekker kvinner med slamkere lår, er vel heller ikke han alene om dette. Hvorvidt Desire Andersen er "raskere og sterkere" blir vel litt uvesemtlig. Det er sikkert både Serena Williams og fotballjenter uten at jeg tror en overveldende del av menn ville foretrukket dem framfor ei dame med Caroline sin kropp (om de er ærlige). Løsnegler og Restylane er det nok mange som foretrekker og som er øangt mer fysisk "appealimg" enn CBE. Sist, men ikke minst, hvorvidt han har gjort noe "sm ung voksrn" eller ikke skal da ikke definere henne i dag. Jeg tror mye av grunnen til at denne tråden er så lng er en kombinasjon av sjalusi (ikke mot CBE så mye som hennes kropp) kombinert med den sedvanlige woje-ideologi om at det er bare diffuse verdier som "det indre", som teller og ikke den metodiske og målbeviste viljestyrken som kreves for å oppnå en kropp som Caroline har. U.t. har opplevd det samme med kjæresten min i Norge, alt ifra at jeg har "kjøpt" en 20-åring som er "anorektisk" og dum til at de "vet hva hun har gjort i livet". Å ha en slank Thailandsk kjæreste i de fine 30-åra skal visst ikke være lov for en Norsk 50-åring. Kjæresten har andre Asiatiske venninner i Norge som elsker sine Norske menn over alt på jord og opplever samme vibber fra mange Norske kvinner, men slett ikke alle. Det er bare å trene, spise mindre og leve sunt. Drikk vann istedenfor brus, spis grønnsaker istedenfor pommes frites og kanskje potetgull ikke er så bra heller. Å passe på egen vekt leder ikke til anoreksi. Dama ville heller aldri vørt under 45 kilo og trives best rundt 50 (med 163 høyde). Hun kjenner ikke noen venninner som har hatt hverken anoreksi, bulemi eller "spisevegring". Endret 15. desember 2023 av AdonisFFM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 15. desember 2023 Populært innlegg #91286 Del Skrevet 15. desember 2023 AdonisFFM skrev (6 minutter siden): Fir å ta det siste først, silikonforstørrelse er det nok ikke bare slanke kvinner som tar. Når det er saht, er det ikke uvanlig at bryster krymper mye om en går ned raskt i vekt, eller er lett til å begynne med. To each his own.. Kaloribegrensing er det vel mer og mer bevis på ikke bare leder til slankere utseende, men også er livsforlengende. I dyreforsøk ganske betydelig. Når LKE sier han foretrekker kvinner med slamkere lår, er vel heller ikke han alene om dette. Hvorvidt Desire Andersen er "raskere og sterkere" blir vel litt uvesemtlig. Det er sikkert både Serena Williams og fotballjenter uten at jeg tror en overveldende del av menn ville foretrukket dem framfor ei dame med Caroline sin kropp (om de er ærlige). Løsnegler og Restylane er det nok mange som foretrekker og som er øangt mer fysisk "appealimg" enn CBE. Sist, men ikke minst, hvorvidt han har gjort noe "sm ung voksrn" eller ikke skal da ikke definere henne i dag. Jeg tror mye av grunnen til at denne tråden er så lng er en kombinasjon av sjalusi (ikke mot CBE så mye som hennes kropp) kombinert med den sedvanlige woje-ideologi om at det er bare diffuse verdier som "det indre", som teller og ikke den metodiske og målbeviste viljestyrken som kreves for å oppnå en kropp som Caroline har. U.t. har opplevd det samme med kjæresten min i Norge, alt ifra at jeg har "kjøpt" en 20-åring som er "anorektisk" og dum til at de "vet hva hun har gjort i livet". Å ha en slank Thailandsk kjæreste i de fine 30-åra skal visst ikke være lov for en Norsk 50-åring. Kjæresten har andre Asiatiske venninner i Norge som elsker sine Norske menn over alt på jord og opplever samme vibber fra mange Norske kvinner, men slett ikke alle. Det er bare å trene, spise mindre og leve sunt. Drikk vann istedenfor brus, spis grønnsaker istedenfor pommes frites og kanskje potetgull ikke er så bra heller. Å passe på egen vekt leder ikke til anoreksi. Dama ville heller aldri vørt under 45 kilo og trives best rundt 50 (med 163 høyde). Hun kjenner ikke noen venninner som har hatt hverken anoreksi, bulemi eller "spisevegring". Et lite tips er å gjøre minst et halvhjertet forsøk på å lese korrektur før du trykker publiser, for det er faktisk helt umulig å skjønne hva du mener med innleggene dine... 34 1 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2023 Populært innlegg #91287 Del Skrevet 15. desember 2023 AdonisFFM skrev (22 minutter siden): Fir å ta det siste først, silikonforstørrelse er det nok ikke bare slanke kvinner som tar. Når det er saht, er det ikke uvanlig at bryster krymper mye om en går ned raskt i vekt, eller er lett til å begynne med. To each his own.. Kaloribegrensing er det vel mer og mer bevis på ikke bare leder til slankere utseende, men også er livsforlengende. I dyreforsøk ganske betydelig. Når LKE sier han foretrekker kvinner med slamkere lår, er vel heller ikke han alene om dette. Hvorvidt Desire Andersen er "raskere og sterkere" blir vel litt uvesemtlig. Det er sikkert både Serena Williams og fotballjenter uten at jeg tror en overveldende del av menn ville foretrukket dem framfor ei dame med Caroline sin kropp (om de er ærlige). Løsnegler og Restylane er det nok mange som foretrekker og som er øangt mer fysisk "appealimg" enn CBE. Sist, men ikke minst, hvorvidt han har gjort noe "sm ung voksrn" eller ikke skal da ikke definere henne i dag. Jeg tror mye av grunnen til at denne tråden er så lng er en kombinasjon av sjalusi (ikke mot CBE så mye som hennes kropp) kombinert med den sedvanlige woje-ideologi om at det er bare diffuse verdier som "det indre", som teller og ikke den metodiske og målbeviste viljestyrken som kreves for å oppnå en kropp som Caroline har. U.t. har opplevd det samme med kjæresten min i Norge, alt ifra at jeg har "kjøpt" en 20-åring som er "anorektisk" og dum til at de "vet hva hun har gjort i livet". Å ha en slank Thailandsk kjæreste i de fine 30-åra skal visst ikke være lov for en Norsk 50-åring. Kjæresten har andre Asiatiske venninner i Norge som elsker sine Norske menn over alt på jord og opplever samme vibber fra mange Norske kvinner, men slett ikke alle. Det er bare å trene, spise mindre og leve sunt. Drikk vann istedenfor brus, spis grønnsaker istedenfor pommes frites og kanskje potetgull ikke er så bra heller. Å passe på egen vekt leder ikke til anoreksi. Dama ville heller aldri vørt under 45 kilo og trives best rundt 50 (med 163 høyde). Hun kjenner ikke noen venninner som har hatt hverken anoreksi, bulemi eller "spisevegring". Hva skal du egentlig frem til med dette, bortsett fra å fremvise at din subjektive verdisetting av (kvinnelig) attraktivitet stort sett handler om et forgjengelig utseende og den filtrerte, poserte, eksponerte kroppen til Caroline Berg Eriksen? 35 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xmasclovn Skrevet 15. desember 2023 Populært innlegg #91288 Del Skrevet 15. desember 2023 AdonisFFM skrev (57 minutter siden): Fir å ta det siste først, silikonforstørrelse er det nok ikke bare slanke kvinner som tar. Når det er saht, er det ikke uvanlig at bryster krymper mye om en går ned raskt i vekt, eller er lett til å begynne med. To each his own.. Kaloribegrensing er det vel mer og mer bevis på ikke bare leder til slankere utseende, men også er livsforlengende. I dyreforsøk ganske betydelig. Når LKE sier han foretrekker kvinner med slamkere lår, er vel heller ikke han alene om dette. Hvorvidt Desire Andersen er "raskere og sterkere" blir vel litt uvesemtlig. Det er sikkert både Serena Williams og fotballjenter uten at jeg tror en overveldende del av menn ville foretrukket dem framfor ei dame med Caroline sin kropp (om de er ærlige). Løsnegler og Restylane er det nok mange som foretrekker og som er øangt mer fysisk "appealimg" enn CBE. Sist, men ikke minst, hvorvidt han har gjort noe "sm ung voksrn" eller ikke skal da ikke definere henne i dag. Jeg tror mye av grunnen til at denne tråden er så lng er en kombinasjon av sjalusi (ikke mot CBE så mye som hennes kropp) kombinert med den sedvanlige woje-ideologi om at det er bare diffuse verdier som "det indre", som teller og ikke den metodiske og målbeviste viljestyrken som kreves for å oppnå en kropp som Caroline har. U.t. har opplevd det samme med kjæresten min i Norge, alt ifra at jeg har "kjøpt" en 20-åring som er "anorektisk" og dum til at de "vet hva hun har gjort i livet". Å ha en slank Thailandsk kjæreste i de fine 30-åra skal visst ikke være lov for en Norsk 50-åring. Kjæresten har andre Asiatiske venninner i Norge som elsker sine Norske menn over alt på jord og opplever samme vibber fra mange Norske kvinner, men slett ikke alle. Det er bare å trene, spise mindre og leve sunt. Drikk vann istedenfor brus, spis grønnsaker istedenfor pommes frites og kanskje potetgull ikke er så bra heller. Å passe på egen vekt leder ikke til anoreksi. Dama ville heller aldri vørt under 45 kilo og trives best rundt 50 (med 163 høyde). Hun kjenner ikke noen venninner som har hatt hverken anoreksi, bulemi eller "spisevegring". Når begynte denne tråden å handle om deg og dama di? 56 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 15. desember 2023 #91289 Del Skrevet 15. desember 2023 For å kommentere videre. Denbe tråden er lang og omfattende med hensyn til tema og innhold. Det er forsåvidt ikke uvanlig at et tema utbroderer seg litt ifra hva en typisk skulle forvente som stramme kriterier. Kjæresten min har muligens noe relevans da jeg føler at mye av det som blir sagt om KBE, gjerne kunne vært sagt om henne og mye av dette er emosjonelt ladet. Forskjellen er vel heller at hun knapt er langt over 10000 følgere på TikTok og heller ikke mye eksponert i Norge (enda).. Eksponert kropp med filter er HELT VANLIG og noe de aller fleste kvinner vil i varierende grad gjøre. Det er ikke ulikt bruk av sminke. Skjønnhetsidealet mitt mht kvinner tror jeg også er langt innafor det vanlige, både hos menn og kvinner. Selvsagt er det mange unntak som gjelder her og alle skal jo selvsagt mene hva de vil. Jeg undrer nok mest på hvorfor i all verden CBE får så mye opomerksomhet i slik en lang tråd. En av de mest betraktelige skjønnhetene i influenser-Norge, helt klart, men det finnes mange som henne også. Har neppe tid til å lese hele tråden. Har noen fulgt denne fra starten av? DET ville vært imponerende. Ville ikke blitt overasket over om noen laget en bachelor eller masteroppgave om dette. Det er jo helt utrolig hva en ksn få skrive om på univetsitetsplan i dag og at det tas seriøst som akademisk utøvelse (selv om det er en annen sak). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 15. desember 2023 #91290 Del Skrevet 15. desember 2023 Felis skrev (1 time siden): Et lite tips er å gjøre minst et halvhjertet forsøk på å lese korrektur før du trykker publiser, for det er faktisk helt umulig å skjønne hva du mener med innleggene dine... Beklager at du ikke klarer å forstå noen stavefeil her og der. Det er ikke like lett for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. desember 2023 #91291 Del Skrevet 15. desember 2023 Milde måne. 😵💫 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 15. desember 2023 Populært innlegg #91292 Del Skrevet 15. desember 2023 Kan vi alle bare ignorere denne AdonisFFM som helst vil skrive om seg selv? Helt klart forsøk på å trolle tråden. 40 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. desember 2023 #91293 Del Skrevet 15. desember 2023 Xmasclovn skrev (54 minutter siden): Når begynte denne tråden å handle om deg og dama di? Noen likte vel ikke at tråden ble åpnet igjen… kjekt om den stenges for helgen vet du 💅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sophia_08 Skrevet 15. desember 2023 Populært innlegg #91294 Del Skrevet 15. desember 2023 Best å dra buksa ned litt før trenings-inspoen kan begynne🙄 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 15. desember 2023 #91295 Del Skrevet 15. desember 2023 11 minutter siden, Sophia_08 said: Best å dra buksa ned litt før trenings-inspoen kan begynne🙄 For en syk "trenings"kanal, de er så forstyrra i oppfattelsen av hva folk vil ha og blir inspirert av. Vel, de tjener ikke penger på dette, i det minste. 33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. desember 2023 #91296 Del Skrevet 15. desember 2023 Bare et lite innspill (kjenner at det er alt jeg orker): Det er betydelig forskjell på om vanlige kvinner i vanlige yrker og med vanlige IG-er viser seg med filter (må innrømme at jeg ikke har sett noen av mine venner bruke det) og en influencer som liksom skal selge varer og tjenester ved å forfalske utseendet. Skjønner man ikke det, har man strengt tatt ikke rett til å bli tatt på alvor. 28 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 15. desember 2023 Populært innlegg #91297 Del Skrevet 15. desember 2023 En rask kikk gjennom de siste bildene hennes, stort sett bilder og film tatt foran speil i heis, foran speil i butikker, drar ned buksa på treningsrommet, eksponering av mindreårige barn. Foreslår at hun drar buksa helt ned neste gang. Det er helt døvt å se på. En voksen dame som går rundt og beundrer seg selv i speil og telefonen med fullt filter på. Tør ikke vise seg frem slik hun virkelig ser ut. Hvorfor ikke? 46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 15. desember 2023 #91298 Del Skrevet 15. desember 2023 28 minutter siden, Surikatt said: En rask kikk gjennom de siste bildene hennes, stort sett bilder og film tatt foran speil i heis, foran speil i butikker, drar ned buksa på treningsrommet, eksponering av mindreårige barn. Foreslår at hun drar buksa helt ned neste gang. Det er helt døvt å se på. En voksen dame som går rundt og beundrer seg selv i speil og telefonen med fullt filter på. Tør ikke vise seg frem slik hun virkelig ser ut. Hvorfor ikke? Enig. Hun kan dra ned buksa helt, droppe IG og få seg en Onlyfans-konto. Der vil hun nok få den oppmerksomheten og beundringen hun higer etter. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 15. desember 2023 #91299 Del Skrevet 15. desember 2023 BuffyTheVampire skrev (4 timer siden): Det slo plutselig ned en tanke i meg. Jeg følger Camilla Lorentzen litt av og på. Hun skal lansere en ny treningsapp neste år. Hun følger program hun selv har laget, og setter seg konkrete mål. Så viser hun fremgang (og evt tilbakegang, manglende motivasjon og hvordan hun håndterer dette) underveis og til slutt, når målet er nådd. Det er jo DETTE Netfit burde gjøre! Caroline kunne hatt som mål å løpe 1 mil på 45 minutt, løfte så og så mye, pull-ups eller push-ups, og hvordan man trener fram til dette. Og så en test til slutt for å se evt måloppnåelse. Hvorfor gjør de ikke det? Eneste jeg kan tenke meg er at det er fordi Caroline ikke vil løpe enda raskere, eller bli sterkere, og da kan en jo spørre seg hvorfor i alle dager hun skal skape et treningsunivers, og være frontfiguren for dette? For 1-2 år siden hadde hun som mål å løpe 10k på 45 min og dokumenterte dette. Løp også halvmaraton og et par andre løp. Litt rart at de sluttet med det etter at Netfit faktisk ble lansert. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. desember 2023 #91300 Del Skrevet 15. desember 2023 Sophia_08 skrev (1 time siden): Best å dra buksa ned litt før trenings-inspoen kan begynne🙄 Det der kaller jeg ikke trenings-inspo, men ren thinspo. Herregud hva er det hun driver med. Bare trist hele dama. 30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå