cerruti Skrevet 11. desember 2023 #91181 Del Skrevet 11. desember 2023 ~ Ada ~ skrev (58 minutter siden): Selv om Ine må sies å være hakket mer samfunnsengasjert enn Caroline, Hun er rimelig vridd i en retning. Ekstremt anti USA og Israel. Tar med døtrene på demonstrasjoner osv. Jeg synes egentlig det er bra at CBE ikke uttaler seg om dette. Det hadde bare vært falskt og påtatt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. desember 2023 #91182 Del Skrevet 11. desember 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 11. desember 2023 #91183 Del Skrevet 11. desember 2023 ~ Ada ~ skrev (19 minutter siden): Hilsen Adonis på 14 som har lært å ranke damer? Det er vel ikke mange 14-årige gutter som ikke har ranket damer på skjønnhetsskalaen? Må ellers si at jeg er i mye bedre form i dag enn da jeg var 14. Og den gang var vel en syver en drøm 😂, mens nå er det noe jeg lar være 7 fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 11. desember 2023 #91184 Del Skrevet 11. desember 2023 Ellie77 skrev (2 timer siden): Men altså; hva ble skrevet på X som får folk til å tro at hun der Ine er ute av bildet? 🧐 Kanskje ikke så rart når hun stapper fillers inn i Carro til hun ser ut som en ekorn som har hamstra nøtter før vinteren. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2023 #91185 Del Skrevet 11. desember 2023 Unnskyld, men 🤭 God jul! 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. desember 2023 #91186 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) De barnerommene var too much..stakkars unger...må bo i et showroom for rike amerikanere med overdådig smak.. Endret 11. desember 2023 av Moongirl 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91187 Del Skrevet 11. desember 2023 Dagens CBE: - dårlig merket reklame - uansvarlig barneeksponering Gårdagens Netfit.no: umerket reklame for hotell og treningstøy, i dag ikke noe Coach_eriksen siste døgn: viser CBEs umerkede reklame for coach_eriksen, slik at han kan drive umerket reklame for CBE Fra 4. desember har coach_eriksen en post som viser til at han hadde hatt både småskader og sykdom med feber i fem uker og likevel valgte å delta i løp. Sier han som har skrevet at han aldri er skadet. Sier han som liksom skal trene andre forsvarlig, men selv viser oppskriften på rovdrift på egen kropp, oppskrift på skader stadig vekk. Og dette er det to voksne personer kaller for "jobb". Og verst av alt er at de fortsatt så uvettig velger å eksponere egne barn. Det er uforsvarlig, det er uvettig, det er kaldt kynisk for å tjene penger selv. De greier ikke skape interessant nok innhold til egne bedriftskanaler (ingen av dem!) uten å utnytte egne barn. Og så kaller de det likevel jobb... Ingen i Norge trenger å utnytte egne barn på denne måten, frata barna deres rettigheter og å sette dem i fare for både identitetstyveri og at bildene deres havner på det mørke nettet. Foreldre og bedriftseiere, som CBE og LKE, som gjør det, de velger å gjøre dette, helt bevisst, hver eneste gang. Og alt for at de selv ikke gidder å ta seg ærlig arbeid. 22 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. desember 2023 #91188 Del Skrevet 11. desember 2023 M.H85 skrev (5 timer siden): Hva handler den om?🤔 Garantert noe i "bobla". Podcasten var sammen med tidligere agent Susan Hobbelin, hadde navnet «Life by Caroline» og var akkurat så navlebeskuende som det. Jeg har ikke fortrengt innholdet, til det var det for episk. Men jeg orker ikke full gjenfortelling, det ligger dekkende oppsummeringer lenger bak i tråden, blant annet av @Felis. Et par ting kan dog nevnes: Russetid før og nå, russekort, Carolines pupp og Kvinneguiden (to episoder). 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempehard Skrevet 11. desember 2023 #91189 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Jo mer dere snakker om dem, klikker på de dumme videoene deres eller følger dem = jo mer vil de holde på. ikke se på, ikke klikk, ikke snakk om. Så vil de råtne bort. De er der KUN for å selge produkter. De er kjøpt og betalt. Endret 11. desember 2023 av Kjempehard 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 12. desember 2023 #91190 Del Skrevet 12. desember 2023 CBE blander seksualiserte bilder og videoer av seg selv innimellom eksponering av barn. I tillegg har fremstillingen av barna sjokkerende nok begynt å ta virkelig ugreie retninger siste tiden, uten å gå i detaljer om dette, men det har vært vist til nylig i tråden. Både CBE og LKE har vært delaktige i å vise barn som trener med minimale topper, noe som dessverre alt også gjør barna langt mer utsatt for at bildene og filmene av dem kan misbrukes på det mørke nettet. Ikke minst er dette sannsynlig siden CBE/LKE i over ti år nå har vært en "stabil leverandør" av barnebilder til det åpne nettet, og også utallige poseringer som alt av ekspertise fraråder fordi bildene da blir enda enklere å forfalske til ønsket effekt på det mørke nettet. Slik uforsvarlige handlinger av foreldre og bedriftseiere burde vært strengt straffbart, da det åpenbart er en form for omsorgssvikt som følgene av dessverre ikke oppdages før flere år etter foreldrenes uvettige handlinger. Måtte politikerne snart ta barns rettigheter på alvor før noe alvorlig skjer med uskyldige barn pga. foreldres egoistiske handlinger på nett! 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. desember 2023 #91191 Del Skrevet 12. desember 2023 Felis skrev (11 timer siden): Misunnelig på hva, egentlig? Den agressive, kvinnefientlige mannen som ikke gidder å jobbe? På huset hun desperat forsøker å få til å bli noe annet enn det er, som koster en formue å varme opp og har to ubrukelige bad? På karrieren, som er i fritt fall? På det tvangsmessige forholdet til kropp og trening? På garderoben, bestående av fast fashion i plastikk? Mangelen på privatliv? Mangelen på søvn? Mangelen på utdannelse, dannelse og all kulturell kapital? Altså, nå dør jeg av nysgjerrighet: HVA er det å misunne? Jeg tipper Annema har vært i samme realityprogram som CBE, og at CBE endelig har funnet en som orker å lytte til favorittemaer hennes: Kvinneguiden og de hatefulle kjerringene som vanker der inne kun for å ødelegge livet hennes... takk for god oppsummering! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. desember 2023 #91192 Del Skrevet 12. desember 2023 MissKatt skrev (14 timer siden): Jeg har i alle år trodd at Caroline umulig kun interesserer seg for hår, sminke, negler, slankende mat, ha fin kropp, luksus og fotografere seg seg. Jeg har alltid trodd at hun helt sikkert er som alle andre, dvs. også interesserer seg for vitenskap, samfunn og historie. Etterhvert som årene har gått, og hun aldri så mye som et fnugg poster om noe som viser at hun har intelligente interesser, begynner jeg å tvile. Jeg tviler også fordi hun velger å være veldig privat på Instagram og tidligere blogg. Hun poster bilder av barnas soverom, bilder av seg selv i undertøy, bilder av bursdagsgave til barn, bilder av søstre og foreldre etc. etc. altså masse privat informasjon! Hvis hun virkelig HAR interesser og interessante meninger utover det å være slank og fin, så er det rart at det ikke skinner igjennom på Instagram. Det er jo mindre privat å for eksempel si at man er bekymret for klimaendringene, enn å poste bilder av barnas bursdag. Jeg tror derfor at hun lever i en overfladisk boble, og ikke har hatt godt av å bare drive med sosiale medier i stedet for vanlig jobb i over ti år. Og fremstår bare som mer og mer uintelligent og uten bakkekontakt. Håper virkelig jeg tar feil! Det er enormt mange som kun poster om bestemte tema. Det sier ikke nødvendigvis noe om manglende interesser eller lav intelligens. Man kan ikke sette folk i boks på den måten. En av Norges største beauty-influensere Emilie Tømmerberg, delte dette innlegget for noen år siden. Det beskriver vel ganske godt hvordan det er for mange digitale skapere: https://emilietommerberg.com/2020/02/05/bak-fasaden/ Når det er sagt hadde jeg håpet at CBE ville gått mer i retning av interiør, for det er hun faktisk god på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. desember 2023 #91193 Del Skrevet 12. desember 2023 Kjempehard skrev (10 timer siden): Jo mer dere snakker om dem, klikker på de dumme videoene deres eller følger dem = jo mer vil de holde på. ikke se på, ikke klikk, ikke snakk om. Så vil de råtne bort. De er der KUN for å selge produkter. De er kjøpt og betalt. Jeg har prøvd å ignorere innleide Lindmo med sin årelange kontrakt med rikskringkasteren på å selge inn en pratefest som fremmer deltakere som alle har noe nytt å selge. Hun har jammen ikke gått over av seg selv ennå, og tjener godt på kommersielle avtaler ved siden av pratefesten uten å måtte ta hensyn til det etiske i det. Hun er kjøpt og betalt. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 12. desember 2023 #91194 Del Skrevet 12. desember 2023 Sandie skrev (3 timer siden): Når det er sagt hadde jeg håpet at CBE ville gått mer i retning av interiør, for det er hun faktisk god på. Synes du virkelig det?👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. desember 2023 #91195 Del Skrevet 12. desember 2023 (endret) Finlay skrev (19 minutter siden): Synes du virkelig det?👀 Ja. F.eks synes jeg hun har et godt øye for borddekor til påske,17.mai, Halloween osv. Det er selvsagt ikke alt jeg har sansen for, men slik er det jo med andre influensere også. Henter gjerne inspirasjon fra henne. Endret 12. desember 2023 av Sandie 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 12. desember 2023 #91196 Del Skrevet 12. desember 2023 Sandie skrev (8 minutter siden): Ja. F.eks synes jeg hun har et godt øye for borddekor til påske,17.mai, Halloween osv. Det er selvsagt ikke alt jeg har sansen for, men slik er det jo med andre influensere også. Henter gjerne inspirasjon fra henne. Enig. Forstår godt at den "glanset magasin" interiørstilen hennes deler meninger, men mange (inkludert meg) synes mye av det er veldig fint og noe man kan hente inspirasjon fra. Synes bare det er synd de fleste bildene hun legger ut for tiden er redigert så mørke og dystre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 12. desember 2023 #91197 Del Skrevet 12. desember 2023 Sandie skrev (1 time siden): Ja. F.eks synes jeg hun har et godt øye for borddekor til påske,17.mai, Halloween osv. Det er selvsagt ikke alt jeg har sansen for, men slik er det jo med andre influensere også. Henter gjerne inspirasjon fra henne. Du skrev interiør, så da trodde jeg du mente nettopp det, ikke bare borddekking og pynting. Borddekking synes jeg hun får til ganske bra. På interiør synes jeg hun er dårlig. Ting må ofte være symmetrisk, stilen er stram (feks sofaputer som står rett opp på rad og rekke som tinnsoldater) og det er ingen personlighet å spore i hjemmet deres. For meg er det er en veldig kald, oppstilt og showroomaktig stil. Nesten alt er i svart hvitt, med plakater av gamle kjendiser på veggene, pluss LK selv. Hvor er sjelen i huset? Men jeg kan si at det jeg har sett av juledekor så langt, har myket opp hjemmet og gjort det hyggeligere. Jeg synes ikke hun er spesielt god på julepynting heller, men alle monner drar når interiøret er så sterilt i utgangspunktet. 30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. desember 2023 #91198 Del Skrevet 12. desember 2023 Snødronninga skrev (32 minutter siden): Du skrev interiør, så da trodde jeg du mente nettopp det, ikke bare borddekking og pynting. Borddekking synes jeg hun får til ganske bra. På interiør synes jeg hun er dårlig. Ting må ofte være symmetrisk, stilen er stram (feks sofaputer som står rett opp på rad og rekke som tinnsoldater) og det er ingen personlighet å spore i hjemmet deres. For meg er det er en veldig kald, oppstilt og showroomaktig stil. Nesten alt er i svart hvitt, med plakater av gamle kjendiser på veggene, pluss LK selv. Hvor er sjelen i huset? Men jeg kan si at det jeg har sett av juledekor så langt, har myket opp hjemmet og gjort det hyggeligere. Jeg synes ikke hun er spesielt god på julepynting heller, men alle monner drar når interiøret er så sterilt i utgangspunktet. Jeg tenkte ikke på selve stilen i huset med mye sort/hvitt og selvportretter på veggene nei. Det appellerer ikke til meg. Men hun har mange gode ideer til pynting, fest, og borddekorasjoner. Sett i forhold til treningsregimet som noen ganger fremstår som et pliktkjør, så virker det som borddekking og pynting er noe hun virkelig liker å drive med. Det kan jo også tenkes at hun får utfolde seg fritt med den type ting, uten at fruemannen blander seg inn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Remoraid Skrevet 12. desember 2023 Populært innlegg #91199 Del Skrevet 12. desember 2023 Kom tilfeldigvis innom instaen hennes nå. Sikkert et år siden sist, og herregud 😳 Her er det altså en hjemmeværende kvinne langt opp i 30-årene som mener at rampenissen stjeler nattesøvnen? Mens hun samtidig bruker en sjablong for å strø mel i hans «fotspor»? Jeg vet ikke hva som er verst, at hun faktisk bruker masse tid på å ordne rampenisse til en 10-åring (som jo garantert har skjønt opplegget for lengst) eller at hun på ramme alvor klager over at det tar tid?? Jeg dypt fascinert over hvor virkelighetsfjern det er mulig å være. 49 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 12. desember 2023 #91200 Del Skrevet 12. desember 2023 9 minutter siden, Remoraid said: Kom tilfeldigvis innom instaen hennes nå. Sikkert et år siden sist, og herregud 😳 Her er det altså en hjemmeværende kvinne langt opp i 30-årene som mener at rampenissen stjeler nattesøvnen? Mens hun samtidig bruker en sjablong for å strø mel i hans «fotspor»? Jeg vet ikke hva som er verst, at hun faktisk bruker masse tid på å ordne rampenisse til en 10-åring (som jo garantert har skjønt opplegget for lengst) eller at hun på ramme alvor klager over at det tar tid?? Jeg dypt fascinert over hvor virkelighetsfjern det er mulig å være. Hun er blitt en total parodi. Man kan bare gjøre akkurat som hun gjør og det ville være totalt latterlig. Ser jo på Henrik Troy, ikke mye annet man må gjøre enn å bare gjøre som henne. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå