Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Blurry? Skjønner ikke, må være noe feil med mobilene deres!

IMG_4999.jpeg

Ble plutselig lang i maska over natten også?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (Akkurat nå):

Ble plutselig lang i maska over natten også?

Er mobilen din som er koko! ☹️

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (9 timer siden):

Kunne ikke bursdagen foregått uten at bursdagsbarnet må strike poses og eksponeres for internett? Og jeg synes det er trist at mor må style seg selv til de grader. 

En fin bursdagsgave til datteren hadde vært å slettet alle publiserte bilder og kuttet all eksponering og omtale av barna frem til de er store nok til å avgjøre selv. Og nei CBE, en 10-åring er ikke samtykkekompetent til å avgjøre om hun skal eksponeres for 300k++ på internettet. 

• Liker 24
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars 10-åring. Kles opp som en dukke og eksponeres for verden uten at hun vet hva hun blir utsatt for. Stakkars stakkars pike :(

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn å legge ut nakenbilder og undertøysbilder av seg selv fra hun var gravid med 10-åringen...

Det er så det er vanskelig å tro at det er mulig for en tobarnsmor å være så egoistisk og selvsentrert at hun lar egen oppmerksomhet gå foran barnas beste. Ikke bare gidder hun ikke ta seg en ordentlig jobb, men hun selger barnas barndom og oppvekst og privatliv for å tjene penger selv.

Ble vel for ille at SE nå fikk oppmerksomhet for graviditet også - kunne ikke motstå å publisere gravide nakenbilder av seg selv da...

Når man tror hun ikke kan synke lavere... så joda, det går tydeligvis an...

• Liker 38
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Screenshot2023-11-20at19-52-38netfit.noWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.thumb.png.60bea22ecca9395be301fb8e2a296d94.png

https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no

Stakkars rygg og nakke...

Dette er helt uforsvarlig og Netfit AS / Netfit.no lurer sine ev. kunder når de påstår at CBE har utdanning. Hun har kanskje bestått et kort yogakurs, men kompetanse på yoga har hun tydeligvis ikke, for slik hun praktiserer yogaen er det helsefarlig ikke bare for henne selv, men for alle som måtte la seg lure til å følge hennes treningsråd.

Og daglig leder av Netfit AS, Adrian Paul, mener hun er dyktig nok. Som bare viser hvor totalt useriøs også Adrian Paul er når det gjelder Netfit AS og eventuelle kunders helse og trygghet.

(både dette og forrige bilde er stillbilder av video)

• Liker 39
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Enn å legge ut nakenbilder og undertøysbilder av seg selv fra hun var gravid med 10-åringen...

Det er så det er vanskelig å tro at det er mulig for en tobarnsmor å være så egoistisk og selvsentrert at hun lar egen oppmerksomhet gå foran barnas beste. Ikke bare gidder hun ikke ta seg en ordentlig jobb, men hun selger barnas barndom og oppvekst og privatliv for å tjene penger selv.

Ble vel for ille at SE nå fikk oppmerksomhet for graviditet også - kunne ikke motstå å publisere gravide nakenbilder av seg selv da...

Når man tror hun ikke kan synke lavere... så joda, det går tydeligvis an...

Ja, nå er det på tide å la barna få være i fred men respekt for deres rett til privatliv har hun aldri hatt.  

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (20 minutter siden):

Ja, nå er det på tide å la barna få være i fred men respekt for deres rett til privatliv har hun aldri hatt.  

Nei, det er åpenbart. Jeg forstår ikke at folk som ikke respekterer barn som selvstendige individer velger å få barn.

Barn er ikke tilbehør eller en vare som kan selges - men det er slik CBE og LKE i alle år har behandlet barna på sine bedriftskanaler :(

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Det er så det er vanskelig å tro

Gir definitivt en bismak på annet nivå  ti år senere. Krysser fingrene for at det kommer på plass nok vett til ikke å gjenta dette under bursdager i pubertet og ungdomstid..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal en si 🤷‍♀️

På tide å lære seg å lytte til kroppen? Er man syk, hviler man. 
Er man skadet, hviler man

Bilde fra LKEs Strava profil

IMG_2025.jpeg

Endret av Bulsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bulsara said:

Ja, hva skal en si 🤷‍♀️

IMG_2025.jpeg

Ikke helt overraskende. Var dette en tur de også inviterte folk til å melde seg på? 

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nesten mer syke enn en 2åring i barnehagen. På tide å lytte til kroppen før de går på en ordentlig smell. 

Endret av EmilieH
  • Liker 42
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EmilieH skrev (2 minutter siden):

De er nesten mer syke enn en 2åring i barnehagen. På tide å lytte til kroppen før de går på en ordentlig smell. 

Ikke rart med det rovkjøret de kroppene får. Har sett syk ut lenge. En sterk frisk person ser ikke sånn ut.

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 minutt siden):

Blir bare fruen som løper da? Eller blir hun også syk?

Hun skal heller ikke fordi hun hadde glemt at det kræsjet med teater som siden ble utsatt. 

• Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bulsara skrev (28 minutter siden):

Ja, hva skal en si 🤷‍♀️

IMG_2025.jpeg

Så han har trent hver dag selv om han har vært syk, og når han endelig tar to dagers treningsfri så føler han seg bedre. Skulle gjort det for lenge siden eller? At de ikke lytter til kroppen når den er syk, er helt utrolig. Han og Caroline er de siste jeg ville tatt i mot treningsråd fra!

• Liker 39
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (1 time siden):

Gir definitivt en bismak på annet nivå  ti år senere. Krysser fingrene for at det kommer på plass nok vett til ikke å gjenta dette under bursdager i pubertet og ungdomstid..

Tenåringsdag: "Se på meg da jeg bar deg i magen jeg redigerte mindre. Heldige du💛"

Konfirmasjon: "se på meg da jeg bar deg i magen jeg redigerte mindre. Heldige du💛".

18-årsdag: "Se på meg i bikini da jeg var på din alder. Heldige du💛"

• Liker 35
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (37 minutter siden):

Ikke helt overraskende. Var dette en tur de også inviterte folk til å melde seg på? 

Ja, det tror jeg sammen med TH runtravels

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline tar på seg coachtimer neste år. Mon tro hvordan det går som coach i «sterk&atletisk», med oppstart 29.10.23.

Kilde: IG

IMG_20231120_233526.png

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...