Laia Skrevet 21. oktober 2023 #89721 Del Skrevet 21. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (2 minutter siden): Føler ikke at det er så mye å være spent på... 🙄 Fra det hun har vist så langt tipper jeg kort topp med bar mage, og muligens skjørt med splitt eller lignende. Og med nøye stylet frisyre/makeup. Hun får nok desverre de ikke mørke og dystre bilder denne gangen da fotografen er med «gjengen» i Valencia for øyeblikket. Mulig fotograf er innleid for anledningen. Det må jo dokumenteres, og da helst med de riktige vinklene osv.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 21. oktober 2023 #89722 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Laia skrev (1 time siden): Følgertallet nede på 300 062 i dag ( 82 nye avfulgte fra i går). Nå spørs det om ikke kontoen stenges igjen snart. Kilde: socialblade.com Jepp, nå stenges IG-kontoen hvert øyeblikk, slik at 2-3000 følgere på 🪄magisk vis 🪄 kan legges til. Dette har vært modus operandi i snart et år, for å klare å holde IG-kontoen på 300 k følgere. At bildene i snitt får 500 likes og 10-15 kommentarer, noe som tilsier kanskje 10 000 faktiske følgere, er tydeligvis noe annonsørene ikke evner å få med seg. Flaks for CBE og LKE. Endret 21. oktober 2023 av Rastebenk 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. oktober 2023 #89723 Del Skrevet 21. oktober 2023 Aricia skrev (6 timer siden): ... han responderer bare på dette. Enig med deg i at det nok er en respons på slike kommentarer. Men det er unektelig litt snodig å respondere når de blånekter for å lese her inne 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 21. oktober 2023 #89724 Del Skrevet 21. oktober 2023 Sandie skrev (2 timer siden): En helt vanlig podcast-episode med andre ord ☺️ Nei. "Bak fasaden" podcast har vanligvis en helt annen tematikk enn denne episoden. Det er langt i fra "venninneprat". Tror du kanskje forveksler "Bak fasaden" med podcasten CBE hadde sammen med manageren sin? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. oktober 2023 #89725 Del Skrevet 21. oktober 2023 6 hours ago, Aricia said: ... han responderer bare på dette. Og det er jo faktisk litt morsomt. 😀 Han har litt humor kanskje da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 21. oktober 2023 #89726 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) CityCityBangBang skrev (28 minutter siden): Og det er jo faktisk litt morsomt. 😀 Han har litt humor kanskje da? Det har han helt sikkert! Blir forresten spennende å se "netfit-gjengen" han har reist sammen med til Valencia, foreløpig har vi jo kun sett folk fra th runtravels som takker netfit for bilde 🙂 https://instagram.com/stories/thruntravels/3217878154537347469?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== Endret 21. oktober 2023 av Rastebenk 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 21. oktober 2023 #89727 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rastebenk skrev (1 time siden): Det har han helt sikkert! Blir forresten spennende å se "netfit-gjengen" han har reist sammen med til Valencia, foreløpig har vi jo kun sett folk fra th runtravels som takker netfit for bilde 🙂 https://instagram.com/stories/thruntravels/3217878154537347469?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== Takk for foto? Damen på bildet ser ut som hun har tisset seg ut. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg HerKommerMummi Skrevet 21. oktober 2023 Populært innlegg #89728 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg tror gjengen til Netfit består av følgende: Lars Kristian Eriksen, Lasse og coach Eriken. Mulig tante Vivi er med også, men tviler på dette. 49 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 21. oktober 2023 #89729 Del Skrevet 21. oktober 2023 Ukjente og lille runtravels har mye mer spennende instagram enn frua og mannentilfrua. Men åpenbart at begge håper på at den ene skal gi troverdighet mens den andre skal gi eksponering i form av flere følgere/omtale. (Vi på kg gir jo også gratis reklame nå). Og hvem er «gjengen» til netfit? Den ene ser mistenkelig lik adrian paul ut…bakfra. Så er det herr og fru adrian og thrun som er reg som netfit? For å late som om det er betalende kunder? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 21. oktober 2023 #89730 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Takk @Felis som orker å høre på 🌺 Jeg lurer seriøst på om cbe ikke skjønte at samtalen skulle dreie seg om «bryllupet»? Hun kan jo ikke ha reflektert et sekund over at hennes rolle var å stille hyggelige spørsmål, være støttende og rosende. Det må jo være et hav av problemstillinger man kan ta opp uten å bli for personlig eller å henge ut familiemedlemmer. Endret 21. oktober 2023 av Pust 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. oktober 2023 #89731 Del Skrevet 21. oktober 2023 Pust skrev (1 minutt siden): Takk @Felis som orker å høre på 🌺 Jeg lurer seriøst på om cbe ikke skjønte at samtalen skulle dreie seg om «bryllupet»? Hun kan jo ikke ha reflektert et sekund over at hennes rolle var å stille hyggelige spørsmål, være støttende og rosende. Er ikke hun mest opptatt av seg selv, prate om seg selv og sitt eget speilbilde? 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haloman Skrevet 21. oktober 2023 #89732 Del Skrevet 21. oktober 2023 HerKommerMummi skrev (58 minutter siden): Jeg tror gjengen til Netfit består av følgende: Lars Kristian Eriksen, Lasse og coach Eriken. Mulig tante Vivi er med også, men tviler på dette. Jeg tipper at PT-Åge også er med i gjengen. 17 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 21. oktober 2023 #89733 Del Skrevet 21. oktober 2023 Albbas skrev (På 5.10.2023 den 17.34): Prisen er ganske sammenlignbar med lignende tilbud på markedet (Hjertesterk, Pia Seeberg, Desiree Andersen). Mens Naardic får du til under 400kr… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. oktober 2023 #89734 Del Skrevet 21. oktober 2023 Haloman skrev (3 timer siden): Jeg tipper at PT-Åge også er med i gjengen. Ja, og ernæringsfysiologen, og legen… 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 21. oktober 2023 #89735 Del Skrevet 21. oktober 2023 7 minutter siden, -venter- said: Mens Naardic får du til under 400kr… Men det er jo et helt annet konsept? Helt uinteressant for min del, det er jo bare et online treningssenter?🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. oktober 2023 #89736 Del Skrevet 21. oktober 2023 Har hun glemt hva de snakket om i Podcasten? Om hvorfor det skulle serveres rømmegrøt? Det hadde vel for så vidt ingenting med bunad å gjøre (selv om man kan ane en kobling.). Skjermdump fra @Felis sitt innlegg på side 4486. 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 21. oktober 2023 Populært innlegg #89737 Del Skrevet 21. oktober 2023 E det bare jeg som synes det er bittelita pussig å ha Bollywood-tema fordi mannen er pakistansk? Pakistan og India er to vidt forskjellige land med forskjellige religioner og kulturer, og relasjonen mellom de to landene har til tider vært anspent. Det finnes jo sikkert nok av pakistanske temaer, selv om de ikke er like kjent? Noe sier meg at Bollywood er valgt fordi det gir gjestene mulighet til å kle seg ut litt mer instavennlig (dvs lettkledd). Hadde kleskoden vært tildekket mage og hår, så tipper jeg CBE hadde vært i Valencia... 41 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. oktober 2023 #89738 Del Skrevet 21. oktober 2023 3 minutter siden, Felis said: E det bare jeg som synes det er bittelita pussig å ha Bollywood-tema fordi mannen er pakistansk? Pakistan og India er to vidt forskjellige land med forskjellige religioner og kulturer, og relasjonen mellom de to landene har til tider vært anspent. Det finnes jo sikkert nok av pakistanske temaer, selv om de ikke er like kjent? Noe sier meg at Bollywood er valgt fordi det gir gjestene mulighet til å kle seg ut litt mer instavennlig (dvs lettkledd). Hadde kleskoden vært tildekket mage og hår, så tipper jeg CBE hadde vært i Valencia... Veldig godt poeng! 😄 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. oktober 2023 #89739 Del Skrevet 21. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (15 minutter siden): Har hun glemt hva de snakket om i Podcasten? Om hvorfor det skulle serveres rømmegrøt? Det hadde vel for så vidt ingenting med bunad å gjøre (selv om man kan ane en kobling.). Skjermdump fra @Felis sitt innlegg på side 4486. Kan ikke forvente at hun husket dette, det handler jo ikke om henne... 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 21. oktober 2023 #89740 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hvem f legger veska på bordet?? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå