Rubella Skrevet 20. oktober 2023 #89681 Del Skrevet 20. oktober 2023 Stargaze skrev (På 18.10.2023 den 22.24): Rette ræven ræven som feis…🤷♂️ @Toohey_sp Kan noen sponse Lars Kristian med et engelskkurs? Eventuelt be ham gå grunnskolen på nytt igjen? «The exercises WERE just for show», Lasse. 22 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. oktober 2023 #89682 Del Skrevet 20. oktober 2023 loffen skrev (13 timer siden): Ja. Og jeg følger henne heller ikke. Bare titter innimellom når IG hennes er åpen. Jeg følger heller ikke, men tar en titt innimellom. Tror de aller færreste som debatterer her følger. Vedkommende mener tydeligvis at hvis det er noe man reagerer på i samfunnet, så skal man bare la være å følge med på det. Jeg vil heller rette et stort takk til deg og andre som ikke overser proana, thinspo og eksponering av barn i store reklamekanaler! 39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 20. oktober 2023 #89683 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Snødronninga skrev (På 19.10.2023 den 22.28): Hva er vitsen med å svare på spørsmålet for så og slette kommentaren. Bare det å velge å slette, som om dette skulle være hets, hat eller en usaklig kommentar, hva er greia? De vil virkelig ikke ha annet enn hjerter, skryt og rumpeemoji i kommentarfeltet. Tenk å holde på sånn. Når det gjelder det at hun demonstrerer øvelsene og derfor ikke har noe motstand på vektene, det er kanskje greit nok men gir samtidig en følelse av posering. Passer det seg ikke å stå der i full make up og vise at man tar i litt, blir man ikke så "pen" i trynet av det kanskje? Skulle tatt seg ut om noe faktisk så ekte ut. . Endret 8. februar 2024 av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. oktober 2023 #89684 Del Skrevet 20. oktober 2023 Diosa skrev (27 minutter siden): Kommentaren er der enda. Pust. Screenshot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 20. oktober 2023 #89685 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Diosa 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymac Skrevet 20. oktober 2023 #89686 Del Skrevet 20. oktober 2023 Felis skrev (20 timer siden): Det gir jo mening, da slipper hun å betale studiotid selv osv... Men da må jeg si at jeg stusser litt, for når jeg leser om podcasten Bak Fasaden, så virker det som den fokuserer i hovedsak på livets utfordringer. Fra beskrivelsen: Dette er podden for deg som er interessert i mennesket og individets historie. Sykepleier Ine tar deg med på en reise der vi snakker om alt i fra fysisk og mental helse, til store og små ting «bak fasaden» på livets reise Videre ser jeg at episodene omhandler livet etter skilsmisse, ondskap, omsorgssvikt og psykisk vold. Uten å ha hørt podcasten slår det meg at dette er fryktelig langt fra CBEs veden av rosa tyll og regnbuer. Og slik CBE legger det frem er temaet denne gangen 40-års lag med Bollywood-tema, og CBEs matchende negler... Jeg håper jo at CBE klarer å grave litt dypere enn valgets kval når det kommer til neglelakk, men jeg har mine tvil. Og tenker i samme slengen at det er hyggelig av Ine å hjelpe venninnen sin, men at det ikke er alle venninnetjenester man kommer så godt ut av... Men jeg skal gi det en sjanse Jeg klarte nøyaktig 4:33 minutter. Synes det var merkelig å ta denne venninneskravlinga på Ine MA sin podcast som ellers virker å ta opp litt mer seriøse ting. Det lille jeg hørte var ekstremt banalt, den ene venninna klarte knapt å svare på de enkleste spørsmål... nei og atter nei. Leser heller en recap!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. oktober 2023 #89687 Del Skrevet 20. oktober 2023 Privat venninneprat. Ingenting i en podcast å gjøre. Men ironisk nok heter den Bak fasaden. Og fasade er jo cbe hod. Kom ikke bak fasaden, den var der den lille tiden jeg orket å høre. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. oktober 2023 #89688 Del Skrevet 20. oktober 2023 Og det var virkelig et passende antrekk på årets kaldeste høstdag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 20. oktober 2023 #89689 Del Skrevet 20. oktober 2023 Diosa skrev (4 timer siden): Kommentaren er der enda. Pust. Nødvendig å være spydig? Jeg forholdt meg til det som ble sagt her inne og trodde den personen kom med riktig opplysning. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 20. oktober 2023 #89690 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) snute skrev (21 timer siden): Er det ikke litt rart at hun ikke skal være med på Netfit sin tur til Valencia halvmaraton? Blir spennende å se om det er noen fler enn LKE som skal løpe med Netfit…. Det fokuseres veldig på at det er en «gjeng» som har reist sammen med coachen til Valencia (men har hittil ikke sett noe til denne gjengen). Og hva gjeng defineres som kan sikkert være så ymse…hører gjengen til Netfit f.eks.? Eller er det bare andre deltagere som tilfeldigvis er på samme flyet?? Dette kan sikkert tolkes helt fritt, akkurat som forskningsresultater ifølge CBE. Hovedpersonen selv er hjemme og prioriterer visst helgens festligheter fremfor halvmaraton i Valencia. Endret 20. oktober 2023 av Laia 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 20. oktober 2023 #89691 Del Skrevet 20. oktober 2023 29 minutter siden, Laia said: Det fokuseres veldig på at det er en «gjeng» som har reist sammen med coachen til Valencia (men har hittil ikke sett noe til denne gjengen). Og hva gjeng defineres som kan sikkert være så ymse…hører gjengen til Netfit f.eks.? Eller er det bare andre deltagere som tilfeldigvis er på samme flyet?? Dette kan sikkert tolkes helt fritt, akkurat som forskningsresultater ifølge CBE. Hovedpersonen selv er hjemme og prioriterer visst helgens festligheter fremfor halvmaraton i Valencia. Har hun sagt noe om hvorfor hun ikke er med? Det var da dette hun skulle trene til i høst? Jeg fatter ikke hvem de tror de lurer med dette. Så useriøst opplegg og alt droppes/avlyses/forskyves hele tida. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 20. oktober 2023 #89692 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Felis skrev (23 timer siden): Det gir jo mening, da slipper hun å betale studiotid selv osv... Men da må jeg si at jeg stusser litt, for når jeg leser om podcasten Bak Fasaden, så virker det som den fokuserer i hovedsak på livets utfordringer. Fra beskrivelsen: Dette er podden for deg som er interessert i mennesket og individets historie. Sykepleier Ine tar deg med på en reise der vi snakker om alt i fra fysisk og mental helse, til store og små ting «bak fasaden» på livets reise Videre ser jeg at episodene omhandler livet etter skilsmisse, ondskap, omsorgssvikt og psykisk vold. Uten å ha hørt podcasten slår det meg at dette er fryktelig langt fra CBEs veden av rosa tyll og regnbuer. Og slik CBE legger det frem er temaet denne gangen 40-års lag med Bollywood-tema, og CBEs matchende negler... Jeg håper jo at CBE klarer å grave litt dypere enn valgets kval når det kommer til neglelakk, men jeg har mine tvil. Og tenker i samme slengen at det er hyggelig av Ine å hjelpe venninnen sin, men at det ikke er alle venninnetjenester man kommer så godt ut av... Men jeg skal gi det en sjanse Jeg har hørt mye på BakFasaden, fra tid til annen, litt avhebgig av tema på episodene, og det er så og si kun sterke historier som kommer, denne orker jeg ikke en gang å høre, for andre sitt "venninnefjas" gidder jeg ikke. Jeg har hørt om bakgrunnen til denne festen de skal på,i tidligere episoder, gjennom en sterk historie fra ine og hennes mann, om reisen til der de er nå, med kulturkræsj og utfordringer, så jeg forstår virkelig ikke hvor CBE kommer inn her og hvorfor det lages en sånn episode som er HELT OFF TOPIC for hva podcasten egentlig handler om... Syns du treffer spot on med uthevede, og jeg er ikke fristet til å høre neste episode.. Endret 20. oktober 2023 av MacBeth 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 20. oktober 2023 #89693 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) hvalstad45 skrev (13 minutter siden): Har hun sagt noe om hvorfor hun ikke er med? Det var da dette hun skulle trene til i høst? Jeg fatter ikke hvem de tror de lurer med dette. Så useriøst opplegg og alt droppes/avlyses/forskyves hele tida. Så vidt meg bekjent har det ikke blitt oppgitt spesifikk årsak, utover at noen venners bryllupsjubileum og/eller bursdag (tror jeg det var) skulle feires i Bollywood style, samt innspilling av podcast med klinikkvenninnen. Endret 20. oktober 2023 av Laia 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 20. oktober 2023 #89694 Del Skrevet 20. oktober 2023 Laia skrev (1 time siden): Hovedpersonen selv er hjemme og prioriterer visst helgens festligheter fremfor halvmaraton i Valencia. Det neste på avlysningsprogrammet nå, er Valencia Marathon. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. oktober 2023 #89695 Del Skrevet 20. oktober 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Nødvendig å være spydig? Jeg forholdt meg til det som ble sagt her inne og trodde den personen kom med riktig opplysning. Kan være riktig for den personen, fordi hvis kommentaren er «skjult» for brukeren (gjort av kontoeier) , vil hen selvsagt ikke se den, men andre kan se den. Ga det mening? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 20. oktober 2023 #89696 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hun har jo meldt seg på helmaraton i desember. Blir gøy å se det. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. oktober 2023 #89697 Del Skrevet 20. oktober 2023 Aktivitet hvis man ønsker å få noe ut av den podcast-episoden: hvor mange ganger kan man si Gud/Herregud? (har hørt 30 min og det var langt over min toleransegrense for babbel, var en kort, interessant del der om Ine og hennes ekteskap, ellers; nei takk.) 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 20. oktober 2023 #89698 Del Skrevet 20. oktober 2023 45 minutter siden, Stargaze said: Hun har jo meldt seg på helmaraton i desember. Blir gøy å se det. Åh, ikke fått med meg, hvilket? Da virker det enda dummere å droppe et halvmarathon nå, hadde vært veldig bra generalprøve til et helmarathon i desember. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet Caroline Skrevet 20. oktober 2023 #89699 Del Skrevet 20. oktober 2023 Rosasko skrev (18 timer siden): Fort gjort å bli blendet av sitt eget speilbilde🤭 Eller sitt eget selvbilde 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. oktober 2023 #89700 Del Skrevet 20. oktober 2023 Endte med å høre på podkasten til venninna og skjønner ikke hvorfor CBE er der. Hun vil helst fjase og snakke om seg selv. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå