panzerpølsa Skrevet 19. oktober 2023 #89641 Del Skrevet 19. oktober 2023 loffen skrev (2 timer siden): Jeg har rapportert henne for pro ana i dag, igjen! Er møkk lei av å se henne i den sedvanlige posituren med armen opp i været og hodet vridd bort i motsatt retning, mens hun holder pusten. Makan til fjols og drittpåvirker! Det beste du kan gjøre er å slutte å følge og se historie på Instagram. Det er det eneste som fungerer. Ikke gi det oppmerksomhet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2023 #89642 Del Skrevet 19. oktober 2023 Egentid. ☺️ Morsomt! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 19. oktober 2023 #89643 Del Skrevet 19. oktober 2023 Minthia skrev (2 timer siden): Spørs om hun ikke igjen prøver å gjøre seg større enn hun er. Har ikke venninna en podcast? Så istedet for å si at hun skal være gjest hos Bak Fasaden så sier hun at de skal lage podcast så det høres ut som hun har eierskap til det. Det er jo klassisk CBE-strategi for å framstå som noe hun ikke er, ikke har, eller ikke gjør. Det gir jo mening, da slipper hun å betale studiotid selv osv... Men da må jeg si at jeg stusser litt, for når jeg leser om podcasten Bak Fasaden, så virker det som den fokuserer i hovedsak på livets utfordringer. Fra beskrivelsen: Dette er podden for deg som er interessert i mennesket og individets historie. Sykepleier Ine tar deg med på en reise der vi snakker om alt i fra fysisk og mental helse, til store og små ting «bak fasaden» på livets reise Videre ser jeg at episodene omhandler livet etter skilsmisse, ondskap, omsorgssvikt og psykisk vold. Uten å ha hørt podcasten slår det meg at dette er fryktelig langt fra CBEs veden av rosa tyll og regnbuer. Og slik CBE legger det frem er temaet denne gangen 40-års lag med Bollywood-tema, og CBEs matchende negler... Jeg håper jo at CBE klarer å grave litt dypere enn valgets kval når det kommer til neglelakk, men jeg har mine tvil. Og tenker i samme slengen at det er hyggelig av Ine å hjelpe venninnen sin, men at det ikke er alle venninnetjenester man kommer så godt ut av... Men jeg skal gi det en sjanse 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2023 #89644 Del Skrevet 19. oktober 2023 Felis skrev (13 minutter siden): Det gir jo mening, da slipper hun å betale studiotid selv osv... Men da må jeg si at jeg stusser litt, for når jeg leser om podcasten Bak Fasaden, så virker det som den fokuserer i hovedsak på livets utfordringer. Fra beskrivelsen: Dette er podden for deg som er interessert i mennesket og individets historie. Sykepleier Ine tar deg med på en reise der vi snakker om alt i fra fysisk og mental helse, til store og små ting «bak fasaden» på livets reise Videre ser jeg at episodene omhandler livet etter skilsmisse, ondskap, omsorgssvikt og psykisk vold. Uten å ha hørt podcasten slår det meg at dette er fryktelig langt fra CBEs veden av rosa tyll og regnbuer. Og slik CBE legger det frem er temaet denne gangen 40-års lag med Bollywood-tema, og CBEs matchende negler... Jeg håper jo at CBE klarer å grave litt dypere enn valgets kval når det kommer til neglelakk, men jeg har mine tvil. Og tenker i samme slengen at det er hyggelig av Ine å hjelpe venninnen sin, men at det ikke er alle venninnetjenester man kommer så godt ut av... Men jeg skal gi det en sjanse Lykke til! Blir vel om nettroll og KG en gang til. 😆 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2023 #89645 Del Skrevet 19. oktober 2023 panzerpølsa skrev (51 minutter siden): Det beste du kan gjøre er å slutte å følge og se historie på Instagram. Det er det eneste som fungerer. Ikke gi det oppmerksomhet. For da eksisterer det ikke. Sånn gjør jeg med krig og elendighet også, bare lar være å se på nyheter. 19 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 19. oktober 2023 #89646 Del Skrevet 19. oktober 2023 loffen skrev (13 minutter siden): For da eksisterer det ikke. Sånn gjør jeg med krig og elendighet også, bare lar være å se på nyheter. Du sammenligner CBE sine selfies med krig? Oppegående strategi. Men så lenge CBE har tilskuere, produseres innhold i kanalen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 19. oktober 2023 #89647 Del Skrevet 19. oktober 2023 Felis skrev (46 minutter siden): Det gir jo mening, da slipper hun å betale studiotid selv osv... Men da må jeg si at jeg stusser litt, for når jeg leser om podcasten Bak Fasaden, så virker det som den fokuserer i hovedsak på livets utfordringer. Fra beskrivelsen: Dette er podden for deg som er interessert i mennesket og individets historie. Sykepleier Ine tar deg med på en reise der vi snakker om alt i fra fysisk og mental helse, til store og små ting «bak fasaden» på livets reise Videre ser jeg at episodene omhandler livet etter skilsmisse, ondskap, omsorgssvikt og psykisk vold. Uten å ha hørt podcasten slår det meg at dette er fryktelig langt fra CBEs veden av rosa tyll og regnbuer. Og slik CBE legger det frem er temaet denne gangen 40-års lag med Bollywood-tema, og CBEs matchende negler... Jeg håper jo at CBE klarer å grave litt dypere enn valgets kval når det kommer til neglelakk, men jeg har mine tvil. Og tenker i samme slengen at det er hyggelig av Ine å hjelpe venninnen sin, men at det ikke er alle venninnetjenester man kommer så godt ut av... Men jeg skal gi det en sjanse Alternativt betyr jo "vi skal lage podcast sammen" at Susan "jeg savner å podde med Carro" er brutalt dumpa for årets smak i venninner. Pop-up podcast á la yoga i parken. Det høres uansett svært internt ut - podcast om den ene sin bryllupsdag. Men hey, det er jo bare spekulasjoner fra min side. Basert på tidligere erfaringer. Denne gangen blir det sikkert gull! ..og for de som måtte lese den siste setningen bokstavelig - det er min syrlige side som har et pop-up-øyeblikk, 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 19. oktober 2023 #89648 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Egentid. ☺️ Morsomt! Husk at når hun jogget 20km tirsdag formiddag, så var mannen med som "pacer" på sykkel, altså ble det ikke noe egentid da heller 🙃 Dagene går i ett som du skjønner, lite egentid og tidsklemma presser på. Ikke noe falsk narrativ overhode. Endret 19. oktober 2023 av Anonym90059005 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2023 #89649 Del Skrevet 19. oktober 2023 panzerpølsa skrev (26 minutter siden): Du sammenligner CBE sine selfies med krig? Oppegående strategi. Men så lenge CBE har tilskuere, produseres innhold i kanalen. Nei det gjør jeg ikke. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. oktober 2023 #89650 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) panzerpølsa skrev (59 minutter siden): Du sammenligner CBE sine selfies med krig? Oppegående strategi. Men så lenge CBE har tilskuere, produseres innhold i kanalen. Da oppfordrer jeg deg til å følge din egen logikk og slutte å følge Helene Drage, samt slutte å poste i tråden om henne. Ikke akkurat noe tap for den mediekritiske debatten i Norge i så fall. Endret 19. oktober 2023 av Aricia 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 19. oktober 2023 #89651 Del Skrevet 19. oktober 2023 Er det ikke litt rart at hun ikke skal være med på Netfit sin tur til Valencia halvmaraton? Blir spennende å se om det er noen fler enn LKE som skal løpe med Netfit…. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 19. oktober 2023 #89652 Del Skrevet 19. oktober 2023 Artigste kommentaren her inne er når metakritikere slenger ut «slutt å følge CBE» … 😵💫🤯 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. oktober 2023 #89653 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ja. Og jeg følger henne heller ikke. Bare titter innimellom når IG hennes er åpen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. oktober 2023 #89654 Del Skrevet 19. oktober 2023 loffen skrev (2 minutter siden): Ja. Og jeg følger henne heller ikke. Bare titter innimellom når IG hennes er åpen. Ikke jeg heller! Har aldri fulgt noen influencer - det hindrer meg selvsagt ikke i å holde meg oppdatert på tematikken, og delta i samfunnsdebatten omkring fenomenet. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. oktober 2023 #89655 Del Skrevet 19. oktober 2023 Egentid. Ja, det er noe hun har lite av. Godt hun endelig fikk det til! Og hun følte at hun egentlig ikke trenger det frisørbesøket (etter over 12 uker), "men alltid deilig etterpå"... I min verden går man til frisøren fordi frisyren trenger det. MÅ hun til frisør med jevne mellomrom selv om det ikke er nødvendig? 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 19. oktober 2023 #89656 Del Skrevet 19. oktober 2023 4 minutter siden, FruRosa said: Egentid. Ja, det er noe hun har lite av. Godt hun endelig fikk det til! Og hun følte at hun egentlig ikke trenger det frisørbesøket (etter over 12 uker), "men alltid deilig etterpå"... I min verden går man til frisøren fordi frisyren trenger det. MÅ hun til frisør med jevne mellomrom selv om det ikke er nødvendig? Hvem er den kvinnen på det nederste bildet... Forstyrrende å se noen konstant legge ut så fordreide bilder av seg selv. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. oktober 2023 #89657 Del Skrevet 19. oktober 2023 FruRosa skrev (3 minutter siden): Egentid. Ja, det er noe hun har lite av. Godt hun endelig fikk det til! Og hun følte at hun egentlig ikke trenger det frisørbesøket (etter over 12 uker), "men alltid deilig etterpå"... I min verden går man til frisøren fordi frisyren trenger det. MÅ hun til frisør med jevne mellomrom selv om det ikke er nødvendig? "Egentid" er bare en omskriving av umerket/skjult reklame for denne frisørsalongen, Inch i Oslo, som tydeligvis har samme useriøse og ulovlige forholdet til brudd på markedsføringsloven som det CBE selv har. I tillegg har CBE tydelig brukt filter på eget utseende, så der skulle vært merket for retusjert person også. Slike reklamer virker mot sin hensikt - Inch har herved strøket seg selv av listen over seriøse salonger. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 19. oktober 2023 #89658 Del Skrevet 19. oktober 2023 hvalstad45 skrev (4 minutter siden): Hvem er den kvinnen på det nederste bildet... Forstyrrende å se noen konstant legge ut så fordreide bilder av seg selv. Som ikke ligner denne kvinnen... https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 19. oktober 2023 #89659 Del Skrevet 19. oktober 2023 Hun har tydeligvis elsk på den hvite toppen med litt sånn bølgete utringning. Den er jo på hver dag… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 19. oktober 2023 #89660 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) FruRosa skrev (1 time siden): Egentid. Ja, det er noe hun har lite av. Godt hun endelig fikk det til! Og hun følte at hun egentlig ikke trenger det frisørbesøket (etter over 12 uker), "men alltid deilig etterpå"... I min verden går man til frisøren fordi frisyren trenger det. MÅ hun til frisør med jevne mellomrom selv om det ikke er nødvendig? Tipper hun må dit for å fikse extensionene hun «ikke har». Endret 19. oktober 2023 av Ishwanvile 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå