Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (7 timer siden):

Synes veldig synd på Carolinebergeriksenno som ikke har google el på mobil eller PC, for hvis jeg søker får jeg opp mange treff på henna i Oslo. Kan noen få gitt IT-opplæring? 

Ah, men man kan jo ikke Google seg fram til spons …

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (2 timer siden):

Dette er ikke merket reklame..Har hun kuttet samarbeidet..?

Screenshot_20231018_203843_Instagram.jpg

Neida...

Screenshot2023-10-16at22-36-44carolinebergeriksennoWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.png.72f12d69567ff5af5fab65e2f6750dfe.png

Screenshot fra carolinebergeriksenno på Instagram 16.10.2023 (kan ikke linke til).

Først dårlig merket reklame - så umerket reklame.

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått fjernet navnet på TM-Klinikken på det jeg har skrevet noen ganger i det siste, og blitt bedt fra moderator om å ikke bruke navnet på klinikken fordi det visstnok var usikkerhet om det var et reklamesamarbeid mellom CBE og TM-Klinikken.

Det er herved ikke noen tvil om dette samarbeidet: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

image.png.61ccb9034e19dc1f0eabb1a55b27dc56.png

Venninne-narrativet forsøkes utnyttet maks - da CBE snakker på den andre reklamen fra TM-Klinikken i dag om "Ine", som om alle vet at dette er Ine Møller Anwar, medeier i TM-Klinikken, ikke bare influencervenninne og nå også podkast-venninne av CBE.

Disse to har samarbeidet om pop-up-yoga, IMA har promotert Netfit AS, og andre annonsører CBE har hatt samarbeid med, flere ganger på sin IG-konto uten å merke det med reklame. Og nå skal disse to iflg. CBE også lage podkast...

En ekstrem sammenblanding av bedriftsvirksomhet, umerkede reklamer, sosial omgangskrets og venner. Grensene mellom privatliv og forretning viskes helt ut. Dårlig merking av reklame (lys skrift på lys bakgrunn) endrer ikke på det.

Endret av Frisk Frosk
La til lenken.
  • Liker 27
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (7 timer siden):

Hun ser veldig hoven ut i partiet rundt kinnbena….har hun sprøyta noe inn eller?

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

IMG_1743.jpeg

Ja uten tvil. Hoven og rund på en for henne ikke vanlig måte. Og øynene da - eller riktigere sagt looken 

Endret av Pusern3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokodillen skrev (5 timer siden):

Så akkurat det samme! Aldrende effekt, dessverre!! 
Begynner å ligne veldig på mange andre i kjendisverdenen med de injeksjonene (Jan Thomas, Dorte Skappel m.fl.)..

Dessverre også Kirsebom nå i det siste ..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (9 timer siden):

Rette ræven ræven som feis…🤷‍♂️

@Toohey_sp

IMG_1746.thumb.jpeg.45cdceeb8ed683521cb8d0bc3cfcc33e.jpeg

IMG_1748.jpeg

Jeg tror mer og mer at han har CBE som en slags trofékone. Han tar henne ikke seriøst og latterliggjør henne med denne oppførselen. Det er to dager siden han filmet henne i kjelleren med 3 kgs manualer i hver hånd.

Han prøver ikke skjule hva han mener engang. Jeg klarer ikke se noen annen forklaring på oppførselen hans. 

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd cbe er mer standhaftig med sin mann enn hun fremstiller seg som.  Så kan lett se for meg at det er cbe som velger lette vekter for å posere fremfor kamera. Hun vil fremstå som feminin og yndig, og da passer ikke tunge vekter og mye muskler inn i bildet. Mens bak kamera bosser og bestemmer hun det meste. Kanskje hun synes det er praktisk med hjemme-mann ellers skulle jo hun få eeeeendaaaa mer å gjøre, nemlig mer ansvar for hus, hjem og barn! Og måtte legge bort mye mer av egentid,i form av hyppige klinikk besøk, etc.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE er virkelig selve definisjonen på nett-troll! Han gulper opp fornærmelser, spydigheter, konflikter og drama. Og han sprer "raust" om seg med sin inkompetanse, påståelighet, ignoranse og selvgodhet. 

Gøy at han har "troll-sveis" på profilbildet sitt egentlig. 

Endret av Isild
  • Liker 40
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være så stivsminket når hun viser 'treningen' sin. Setter trening i hermetegn fordi dette er ikke trening, men mosjonering. Hun tar jo ikke i. Det er så puslete og lite givende at de burde blitt så flaue. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (1 time siden):

Ny podcast? Hvor? Når?

Herregud, jeg er klar som et egg! Hvem vil ikke høre om en bursdagsfest man ikke er invitert til, for en random person man ikke kjenner? Dette må jo bare bli suksess!

Jeg fatter ikke hvorfor hun utsetter seg for dette igjen, for forrige podcast var ekstremt avslørende. Hvis man lurte litt på hva, om noe, som beveget seg i topplokket på Villa Kulås, så feide den all tvil til side. Men jeg skal gi den nye podcasten en sjanse. Det kan jo hende de nye damene får frem andre, mer reflekterte sider, av Caroline...

Hehe. Gleder meg til å lese din recap, orker jo ikke å høre på. Helt enig, blir så gøy å høre om festen de skal på (ironisk).

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (2 timer siden):

Ny podcast? Hvor? Når?

Herregud, jeg er klar som et egg! Hvem vil ikke høre om en bursdagsfest man ikke er invitert til, for en random person man ikke kjenner? Dette må jo bare bli suksess!

Jeg fatter ikke hvorfor hun utsetter seg for dette igjen, for forrige podcast var ekstremt avslørende. Hvis man lurte litt på hva, om noe, som beveget seg i topplokket på Villa Kulås, så feide den all tvil til side. Men jeg skal gi den nye podcasten en sjanse. Det kan jo hende de nye damene får frem andre, mer reflekterte sider, av Caroline...

Spørs om hun ikke igjen prøver å gjøre seg større enn hun er. Har ikke venninna en podcast? Så istedet for å si at hun skal være gjest hos Bak Fasaden så sier hun at de skal lage podcast så det høres ut som hun har eierskap til det. Det er jo klassisk CBE-strategi for å framstå som noe hun ikke er, ikke har, eller ikke gjør.

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (3 timer siden):

Jeg har alltid trodd cbe er mer standhaftig med sin mann enn hun fremstiller seg som.  Så kan lett se for meg at det er cbe som velger lette vekter for å posere fremfor kamera. Hun vil fremstå som feminin og yndig, og da passer ikke tunge vekter og mye muskler inn i bildet. Mens bak kamera bosser og bestemmer hun det meste. Kanskje hun synes det er praktisk med hjemme-mann ellers skulle jo hun få eeeeendaaaa mer å gjøre, nemlig mer ansvar for hus, hjem og barn! Og måtte legge bort mye mer av egentid,i form av hyppige klinikk besøk, etc.

Husker da de var med på bloggerne, da bosset hun ham en del rundt og kom med småspydige kommentarer. Husker han fikk litt sympati i kommentar felt rundt forbi. Det er vanskelig å skjønne seg på de to der synes jeg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (15 minutter siden):

Jeg har rapportert henne for pro ana i dag, igjen! Er møkk lei av å se henne i den sedvanlige posituren med armen opp i været og hodet vridd bort i motsatt retning, mens hun holder pusten. Makan til fjols og drittpåvirker!

Enig! Gjør også det. Voksne som holder på sånn. Nyll ansvar. Det verste av alt er at hun har to jenter selv. Forbilde? Så langt i fra.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...