Stargaze Skrevet 11. oktober 2023 #89261 Del Skrevet 11. oktober 2023 Når det er så lite å dele at en hestehale er i fokus to dager på rad.. #synkendeskip 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. oktober 2023 #89262 Del Skrevet 11. oktober 2023 Isild skrev (2 timer siden): Man mister kanskje kontakt med språk og formuleringer når man lever i en boble hjemme. Blir litt "utrent". "Der jeg var borte" er like dårlig Norsk som å skrive at hun "flagrer" på flaggdager. Å leve i en egen boble er nok ikke et sjakktrekk akkurat. Fascinert over at hun er med i en teatergruppe, får jo ikke redigert seg der. Hun er i tillegg så stiv og unaturlig at det bare høres rart ut. Men det kan jo være hun slipper seg løs der da.. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 11. oktober 2023 #89263 Del Skrevet 11. oktober 2023 Kontent like dyktig på hjemmeside som netfit. Lenken til cbe sin insta leder til en helt annen konto… https://influencers.kontent.no/19/ cbe er ikke profilert på kontent sin insta i det hele tatt. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. oktober 2023 #89264 Del Skrevet 11. oktober 2023 vinterskog skrev (14 minutter siden): Kontent like dyktig på hjemmeside som netfit. Lenken til cbe sin insta leder til en helt annen konto… https://influencers.kontent.no/19/ cbe er ikke profilert på kontent sin insta i det hele tatt. Feil link - profesjonelt, Kontent? At hun overhodet ikke er profilert på Kontents IG-konto, er ikke det merkelig? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. oktober 2023 #89265 Del Skrevet 11. oktober 2023 "Jeg har offisielt blitt en hestehalejente. Jeg klarer plutselig ikke å ha håret ute lenger. Det er veldig rart." Forteller frua. (Stillbilde fra video) 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 11. oktober 2023 #89266 Del Skrevet 11. oktober 2023 FruRosa skrev (4 minutter siden): "Jeg har offisielt blitt en hestehalejente. Jeg klarer plutselig ikke å ha håret ute lenger. Det er veldig rart." Forteller frua. (Stillbilde fra video) Sykt spennende. 🤥 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. oktober 2023 #89267 Del Skrevet 11. oktober 2023 FruRosa skrev (2 minutter siden): "Jeg har offisielt blitt en hestehalejente. Jeg klarer plutselig ikke å ha håret ute lenger. Det er veldig rart." Forteller frua. (Stillbilde fra video) Både sminke og filter 'gone wild" og 'yogainstruktøren' poserer atter en gang med elendig holdning, stivt og anstrengt, uten å ville se på mottakeren av... hvilket budskap? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. oktober 2023 #89268 Del Skrevet 11. oktober 2023 4 hours ago, Hallepalle2 said: Der jeg var borte - seriøst😱 Dårlig språk ja, men det hun mener er vel det stedet hun ikke kan si hun har vært. 😄 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 11. oktober 2023 #89269 Del Skrevet 11. oktober 2023 20 minutter siden, FruRosa said: "Jeg har offisielt blitt en hestehalejente. Jeg klarer plutselig ikke å ha håret ute lenger. Det er veldig rart." Forteller frua. (Stillbilde fra video) Altå, er hun mindre intelligent? Dette blir flauere og flauere for hver dag som går, WHO cares?? 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. oktober 2023 #89270 Del Skrevet 11. oktober 2023 Tar hun av seg håret før hun går ut, da eller? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. oktober 2023 #89271 Del Skrevet 11. oktober 2023 Isild skrev (4 timer siden): Man mister kanskje kontakt med språk og formuleringer når man lever i en boble hjemme. Blir litt "utrent". "Der jeg var borte" er like dårlig Norsk som å skrive at hun "flagrer" på flaggdager. Dagens språk består av regelrett grynting og en setning om å være hekta på hestehale. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. oktober 2023 #89272 Del Skrevet 11. oktober 2023 (endret) Er hun seriøs, eller driver hun gjøn med følgerne??? Enda en story om hestehalen! (Stillbilde fra video) Endret 11. oktober 2023 av FruRosa Lagt til tekst 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 11. oktober 2023 #89273 Del Skrevet 11. oktober 2023 stangselleri skrev (2 timer siden): Fikk du svar? Blokkert? 😄 Fikk svar, ikke blokkert Tok selvkritikk for dårlig formulering og det er bra! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. oktober 2023 #89274 Del Skrevet 11. oktober 2023 12 minutter siden, FruRosa said: Er hun seriøs, eller driver hun gjøn med følgerne??? (Stillbilde fra video) Hun lever jo livet sitt i speilet, så da er dette skikkelig content. Me me me.... Har tidligere skrevet at Sigrid sin sang "Mirror" er soundtracket til CBE's liv. Et lite utdrag her: I love who I see lookin' at me In the mirror, in the mirror Nothing compares to the feeling right there In the mirror, in the mirror 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 11. oktober 2023 #89275 Del Skrevet 11. oktober 2023 1 hour ago, FruRosa said: "Jeg har offisielt blitt en hestehalejente. Jeg klarer plutselig ikke å ha håret ute lenger. Det er veldig rart." Forteller frua. (Stillbilde fra video) For et fantastisk nivå det er på den bedriften om dagen 😅 Går ikke glipp av særlig mye vi som er blokkerte skjønner jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 11. oktober 2023 #89276 Del Skrevet 11. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (53 minutter siden): Dårlig språk ja, men det hun mener er vel det stedet hun ikke kan si hun har vært. 😄 Ja, vi skjønner jo hva som menes, men det er elendig språk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. oktober 2023 #89277 Del Skrevet 11. oktober 2023 Hestehale - ikke hestehale og dagen full av innhold. Virkelig helt skremmende at det går an å leve av….ingenting 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. oktober 2023 #89278 Del Skrevet 11. oktober 2023 Og der kom det jaggu meg en hestehale-tutorial 🤣 (Stillbilde fra video) 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. oktober 2023 #89279 Del Skrevet 11. oktober 2023 FruRosa skrev (35 minutter siden): Er hun seriøs, eller driver hun gjøn med følgerne??? Enda en story om hestehalen! (Stillbilde fra video) Var nok for å vise six packen. 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. oktober 2023 #89280 Del Skrevet 11. oktober 2023 FruRosa skrev (1 time siden): "Jeg har offisielt blitt en hestehalejente. Jeg klarer plutselig ikke å ha håret ute lenger. Det er veldig rart." Forteller frua. (Stillbilde fra video) Er det mulig? Har hun ikke noe bedre å finne på? Flaut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå