ingo Skrevet 10. oktober 2023 #89181 Del Skrevet 10. oktober 2023 Anonym90059005 skrev (9 minutter siden): Pleier ikke du å stå på tærne og balansere mellom intervalldragene altså? Helt naturlig å gjøre på jobben en tirsdag formiddag spør du meg. Joda, står og vakler mellom draga jeg, dog etter jobb. Med benklær som ikke dekker rumpa, filmer meg så med vinkel nedenfra, for å vise mest mulig kropp. Og legger ut slik at alle kan bli inspirert av løpeøkta. Siden jeg bare har 72 følgerne lurte jeg på å sende filmen til f.eks nærmeste avis med over 300000 abonnenter , for å sikre at dette når ut til alle jeg tror helt sikkert har interesse av dette unike treningskonseptet. 38 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. oktober 2023 #89182 Del Skrevet 10. oktober 2023 ingo skrev (24 minutter siden): Hele storyen i dag er jo bare tragisk, rumpe ut, mølleløping med mini-shorts, posering og selvbeundring, ser jo ærlig talt helt sykt i hodet ut! Desperat forsøk på å trekke oppmerksomhet/tjene penger. De skjønner ikke at de er et tilbakelagt stadium og burde finne seg noe annet å drive med. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. oktober 2023 #89183 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg lurer på om de virkelig tror de inspirer med det de viser… 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 10. oktober 2023 #89184 Del Skrevet 10. oktober 2023 57 minutter siden, Stargaze said: Jeg lurer på om de virkelig tror de inspirer med det de viser… Ja, det tror jeg, og det blir deres bane. De er så selvopptatte at de genuint tror folk er interessert i å se dem løpe/drikke kaffe/spise is hver bidige dag. De kunne ha bygget seg så utrolig mye bedre opp og hatt en så mye bedre karriere nå, om de hadde vært smarte den gang FF faktisk var et sterkt merkenavn. Too late! 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 10. oktober 2023 #89185 Del Skrevet 10. oktober 2023 FruRosa skrev (6 timer siden): Hun har heldigvis fin hestehale på trening, da. Viktig det når man står i bomberommet i kjelleren helt alene. Eller vent, det må deles med hele verden hvor fin den er, ellers blir jo livet helt meningsløst. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 10. oktober 2023 #89186 Del Skrevet 10. oktober 2023 De er begge bare så utrolig kjedelige og forutsigbare. Er alt hun har å komme med at hun har fin hestehale når hun trener..gud bedre..jeg sovner! Den ræva hennes er ikke provoserende lengre en gang…ikke noe nytt der, bare samme på repeat! Og han…enda mer snork: løpe, trene,repeat…. 32 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaHare Skrevet 10. oktober 2023 #89187 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg synes hun faller i gjennom på film/levende bilder. Kommer ikke «gjennom» skjermen som det heter på TV-språket. Hun passet i blogg-konseptet med poserende stillbilder og krangling i kommentarfeltet. Men utviklingen har gått forbi henne. Utviklingen går fort og mange flere kjemper om annonsepengene. Men det er merkelig at hun ikke tjener mer når man ser hvor mye penger det er i influensermarkedsføringen. https://kampanje.com/annonse/impact/jeg-skal-fortelle-deg-min-hemmelighet-om-lonnsomhet-i-influencer-marketing/ Gikk inn å så på andre influensere som har holdt på nesten like lenge som henne og må innrømme at noen av de var veldig flinke til å lage bra innhold. Ble sittende og scrolle en stund hos noen. 😊 Kanskje på tide å begynne å høre på råd fra profesjonelle og tenke nytt? https://kampanje.com/branded-stories/kampanje-event/hvordan-lykkes-pa-some...-uten-a-jobbe-deg-i-hjel#cx_navSource=brandedstories Men kanskje de greier det til slutt likevel 👍🏻, tiden vil vise. 😊 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. oktober 2023 #89188 Del Skrevet 10. oktober 2023 Pleier ikke ha så fin hestehale 'på trening' 😂 Hun har jo bare gått ned i kjelleren. 😂 Jeg er på trening nå med en jævla stygg hestehale. Who cares. (Pause over, tilbake til markløft. ) 29 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 10. oktober 2023 #89189 Del Skrevet 10. oktober 2023 Årevis med «utvikling» av appen, og det er en salig blanding av norsk og engelsk. Ser så latterlig uproft ut. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 10. oktober 2023 #89190 Del Skrevet 10. oktober 2023 Snødronninga skrev (5 timer siden): Angående svaret de ga på løperkne, jeg har googla litt fordi jeg har rett og slett ikke peiling. Overalt står det akkurat det motsatte, fant dette på Skadefri: Kroppen trenger hvile, og forskningen viser at belastningsstyring, altså å regulere hvor mye og hvor hardt man trener, er et viktig tiltak for å bli bedre. Husk at det er under hvile man bygger seg opp og blir sterkere. Ofte vil det derfor være anbefalt å midlertidig avstå fra aktiviteter eller trening som gjør vondt, og ikke være redd å å ta en fridag. Man kan likevel holde seg i god fysisk form ved å drive med annen og smertefri treningsform. Det kan være svømming eller andre treningsformer du synes er gøy. Her vil en erfaren fysioterapeut være til god hjelp. https://skadefri.no/kroppsdeler/kne/loperkne/?p=16 En hviledag ville vært krise for dem, de vet ikke hva restitusjon er for noe. Å gi feil råd til personer som er skadet er virkelig ikke bra, når skal noen si i fra til dem?! Jeg sendte en melding og lurte på om de har noen dokumentasjon på disse uttalelsene, da det er stikk motsatt av hva alle andre anbefaler. Spent på om jeg får svar😊 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 10. oktober 2023 #89191 Del Skrevet 10. oktober 2023 Sjekk siste videoen til Henrik Troy. Jeg ler 🤣🤣🤣 19 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 10. oktober 2023 #89192 Del Skrevet 10. oktober 2023 FruRosa skrev (7 timer siden): Hun har heldigvis fin hestehale på trening, da. Ikke ofte jeg blir målløs, men… Jente 15, eller kvinne 35? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 10. oktober 2023 #89193 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) La ut en kommentar under innlegget på IG. Alle kan se at det ligger en kommentar der, men selve kommentaren er synlig bare for meg. Nok en gang; proff oppførsel av en bedrift der altså. Endret 10. oktober 2023 av Imblar 19 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 10. oktober 2023 #89194 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det bildet hvor hun mener hun har fin hestehale på treningen... det er bare latterlig. Hun står med ganske stor bøy i knær og hofte, hun tipper bekkenet fremover for å få rompa ut bak og svai i korsryggen, hun holder magen inn maks, og lener øvre del av ryggen bakover for å skyve brystene frem, og dermed får hun fremskutt nakke og hode i tillegg. Og bildet av henne sittende med en manual mellom beina - det er skremmende proana! (Legger derfor ikke ut bildet.) Og dette da som umerket reklame for Netfit.no / Netfit AS - med en ekstremt retusjert CBE i tillegg. Hun har en ekstrem mageinndragning på det bildet! Og hun ser ut til å ha funnet frem igjen en av de balion-tightsene som stod rett opp når hun holdt inn magen så ekstremt (men ga henne brann-gnagsår når hun trente). Netfit AS er ingen treningsportal - den er en poseringskanal for ortoreksi, proana og svært, svært helsefarlig påvirkning av andre. Den utviklingen CBE og Netfit AS har hatt i det aller siste er tegn på et svært virkelighetsfjernt kroppssyn, sykelig utseendefokusert og totalt kynisk og farlig! Hadde helsepersonell lagt ut det Netfit AS legger ut, og ikke hadde skjerpet seg totalt etter advarsel, så kunne de risikert å miste sin autorisasjon og måtte stenge på dagen! Men så lenge man ikke har nok utdanning kan man få skade andre bevisst og påvirke andre til et sykelig forhold til kropp, utseende, trening, kosthold og helse - og tjene penger på det. Ikke bare er det eierne av Netfit AS gjør nå helt sykt uforsvarlig - det er direkte helsefarlig! Lovverket henger ikke med utviklingen på internett - her må det åpenbart mye bedre lovverk Og sanksjonsmuligheter og straffemuligheter til. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 10. oktober 2023 #89195 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) 1 hour ago, Imblar said: La ut en kommentar under innlegget på IG. Alle kan se at det ligger en kommentar der, men selve kommentaren er synlig bare for meg. Nok en gang; proff oppførsel av en bedrift der altså. Så vidt jeg ser er ikke etterspørselen voldsom? Mulig det er annerledes på vanlig IG - dette er skjermdump fra Instanavigation.com CBE Hun klarte også å få inn en "yoga"-poseringsrumpe i innlegget. Som ikke har noe med det hun reklamerer for å gjøre. * Må rette meg selv - ser det står at det skal være en ukentlig Yoga-session. Så da var ikke det bildet heeelt ute av sammenheng. Endret 10. oktober 2023 av CityCityBangBang La til siste avsnitt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. oktober 2023 #89196 Del Skrevet 10. oktober 2023 Hvor har det blitt av yogaen? Sånn generelt i feeden? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. oktober 2023 #89197 Del Skrevet 10. oktober 2023 Hun skrev jo harmoni, det passer med yoga-emoji. ☺️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingo Skrevet 10. oktober 2023 Populært innlegg #89198 Del Skrevet 10. oktober 2023 Godt vi har Troy for litt humor oppi dette 🤣🤣 52 4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. oktober 2023 #89199 Del Skrevet 10. oktober 2023 Henrik viser så godt hvor urteite de ulike poseringene som vises frem på carolinebergeriksenno/netfit er. Enda verre er det at et par stykker i Sarpsborg mener at slik som dette er jobb, kvalitetsinnhold og inspirasjon. 39 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 10. oktober 2023 #89200 Del Skrevet 10. oktober 2023 BuffyTheVampire skrev (1 time siden): Ikke ofte jeg blir målløs, men… Jente 15, eller kvinne 35? Matcher modenheten forøvrig, i det minste. Dessverre, men samtidig fint, fordi modenhetsnivået kan felle dem når utviklingspotensialet er fraværende, og vi da blir kvitt uønsket påvirkning. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå