Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (40 minutter siden):

Nei? Pleier de å gjøre det? De kan vel ikke sende meg melding heller når de har blokkert meg?

det vet jeg ikke. så bare for meg at det kom ett svar der siden de ikke svarte i innlegget ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, Isola2 said:

Hun er vel «julete» for å prøve å skape inspirasjon, likes og nye følgerog elsker å pynte og dille (har tid til det i denne forferdelige tidsklemma si..).  Vet ikke hvem som inspireres av dødens jul..men det er en annen sak..

"Dødens jul" - kostelig! 😄

1 hour ago, ¤flicka¤ said:

Når ble julebegravelse en greie? 🤔

Her snakker vi virkelig om nybrottsarbeid! For en nisje - at ingen har tenkt på dette før! "Du vil ikke tro hvordan Carlone Berg Eriksen pynter til jul og begravelse!" og "Sjekk Fotballfrues dødelige julepynt!" (klassiske klikk-åte-overskrifter), og ikke minst "Julekrybbe og likkiste - når død og jul blir kommers i Påvirkeristan" 

Dette kan jo bare bli bra :hyper: :ironi:

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (1 time siden):

Her må jeg vel si at smaken er som baken, og ikke nødvendigvis noe å kritisere CBE for, men jeg tviler på at flertallet ser på dette som inspirasjon og assosierer det med det som kanskje julen er for mange; lys, glede, varme og det fantastisk dekkende norske ordet "kos".. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (3 timer siden):

Her må jeg vel si at smaken er som baken, og ikke nødvendigvis noe å kritisere CBE for, men jeg tviler på at flertallet ser på dette som inspirasjon og assosierer det med det som kanskje julen er for mange; lys, glede, varme og det fantastisk dekkende norske ordet "kos".. 

Det er i alle fall lov å ha en mening om det. Det kommer til å bli mye jul på sosiale medier, som det alltid har vært. Hun ønsker å inspirere, og man kan virkelig fundere på hvem som blir inspirert av hennes julepynting. Det er sikkert noen som blir det (fansen), men tror de fleste finner inspirasjon andre steder. Men så passer det utrolig godt sammen med resten av feeden hennes. Oppstilt, stramt og upersonlig. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst noen som etterlyser en opplæringsvideo på den frisyren med hårspennen?  En hestehale med litt bølger i?

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

allie skrev (4 minutter siden):

Er det seriøst noen som etterlyser en opplæringsvideo på den frisyren med hårspennen?  En hestehale med litt bølger i?

Han som alltid kommenterer, kanskje? Hestehale med spenne, kan bli skikkelig 🔥

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg opplegget med å lage den trutmunnen??

Tror hun at vi tror leppene er slik og ikke ser at hun gjør de til?

Bare som et tips, CBE.. slike gjentatte bevegelser skaper rynker/linjer. Så anbefaler å roe ned med den trutmunnen.

https://www.kk.no/livstil/lager-du-trutmunn-nar-du-speiler-deg/67899791

Endret av LilleSnupp
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (15 timer siden):

Stoler mere på Wikipedia enn Lars-Kristian Eriksens evne til hoderegning og hukommelse. Klippet ut  fra LKE på X og Wikipedia om LKE. Er han proff på Tune IL? 18 år som proff...? Og ble det virkelig bare 4 mål i forsvar i hele karrieren? Hmm

_20231009_011135.JPG

_20231009_011230.JPG

Iflg. Norsk Fotballforbund, så begynte LKE på Lyn i toppfotballen i 2003 og spilte der til 2007. Så hadde han et opphold hvor han var på Lyn 2, så et kort opphold i toppfotballen på Lyn igjen i 2008 før han begynte å spille på Lillestrøms topplag 2009-2011. Så 2012-2016 i Odd.

Tar man 2003 til 2016, så blir det 13-14 år. Altså ikke i nærheten av 20 år som LKE liker å skryte på seg flere steder. Og heller ikke 18 år som han påstår på Twitter her. Men er jo mulig han regner med andrelagene (2.divisjon) og annet som ikke er Elitefotball?

https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352

Wikipedia er nok ikke oppdatert.

For NFF  har, iflg. samme link fra fotball.no) loggført at LKE spilte på Tune 2017-2019, 2020 i Rolvsøy, og 2022-sesongen i Sarpsborg FKs oldboys-fotball.

I 2017 stod det at han skulle være spillende trener for Tune IL, men det ser ut til å bare ha tatt slutt i 2019. Og jeg kan ikke finne noe omtale av ham på Tune IL sine sider. Da LKE spilte på Tune IL så var de forresten i 6. divisjon iflg. samme link jeg la ved.

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Iflg. Norsk Fotballforbund, så begynte LKE på Lyn i toppfotballen i 2003 og spilte der til 2007. Så hadde han et opphold hvor han var på Lyn 2, så et kort opphold i toppfotballen på Lyn igjen i 2008 før han begynte å spille på Lillestrøms topplag 2009-2011. Så 2012-2016 i Odd.

Tar man 2003 til 2016, så blir det 13-14 år. Altså ikke i nærheten av 20 år som LKE liker å skryte på seg flere steder. Og heller ikke 18 år som han påstår på Twitter her. Men er jo mulig han regner med andrelagene (2.divisjon) og annet som ikke er Elitefotball?

https://www.fotball.no/fotballdata/person/profil/?fiksId=2943352

Wikipedia er nok ikke oppdatert.

For NFF  har, iflg. samme link fra fotball.no) loggført at LKE spilte på Tune 2017-2019, 2020 i Rolvsøy, og 2022-sesongen i Sarpsborg FKs oldboys-fotball.

I 2017 stod det at han skulle være spillende trener for Tune IL, men det ser ut til å bare ha tatt slutt i 2019. Og jeg kan ikke finne noe omtale av ham på Tune IL sine sider. Da LKE spilte på Tune IL så var de forresten i 6. divisjon iflg. samme link jeg la ved.

Vel, dette kommer fra en som gladelig kjøper litt ekstra følgere for å pynte på sannheten..om man bare kunne kjøpe litt ekstra år på cv’en også…

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 minutter siden):

Vel, dette kommer fra en som gladelig kjøper litt ekstra følgere for å pynte på sannheten..om man bare kunne kjøpe litt ekstra år på cv’en også…

Og som fremdeles lar det stå at han har en bachelor i ernæring - selv om han ikke har fullført mer enn to av de årene i den utdanningen.

Det står fremdeles at han er styreleder i Treasures som står bak bloggen fotballfrue, Norges mest leste blogg.

https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063

Begynner å bli mange år siden CBE var den største bloggeren i landet.

Men når han lyver på seg en bachelorgrad han ikke har, så er vel noen ekstra år han ikke har i Eliteserien for en liten løgn å regne.

Å lyve så mye, når han vet at sannheten bare er få tastetrykk unna, det vil jeg tro skaper enormt mye stress, for så lenge han faktisk ikke har den utdanningen han påstår å ha, faktisk ikke har så mange år i Eliteserien, da vil han jo stadig bli konfrontert med den falske fasaden han stadig bygger rundt seg og kona.

• Liker 31
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (1 time siden):

Nei.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oversatt Dette til This - sikkert på oppfordring fra flere hundre tusener av utenlandske følgere.... 😀

image.png.c8348d8278385e21ea63b7115f8ac37f.png

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (7 minutter siden):

Har oversatt Dette til This - sikkert på oppfordring fra flere hundre tusener av utenlandske følgere.... 😀

Språket er en ting, bare pinlig for dem selv.

Kostholdet er krise!

Den lille mengden grønnsaker de spiser er mindre enn jeg får i meg til frokost.

Mengden grønnsaker på middagene deres er som regel langt under 100 gr. Og de andre måltidene inneholder også forsvinnende lite grønnsaker. Dette er ikke et sunt kosthold!

Og mengden proteiner er også for lite mtp. hvor mye de trener.

Tragisk at slike får tjene penger på å påvirke andre med helseskadelig innhold...

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (11 timer siden):

Slettet og blokkert ✔️

Det var min kommentar. Jeg skal slette kontoen likevel, og skrev innlegget slik at hun skal skjønne at folk legger merke til den hodeløse eksponeringen. At det blir slettet viser jo enda en gang at de ikke står for valgene sine, kommentaren var ikke hetsende eller ufin på noen måte. 

Podcasten oppsummerte det hele egentlig veldig greit ved å avdekke alle deres begrensninger i full blomst. De trenger verken oss eller øvrige medier for belysning - det klarer de utmerket på egenhånd. Skandale-appen, avlyst treningsreise og siste ukers rennefart mot avgrunnen med trutmunn, babystemme og unger i fri flyt gir merkelig nok ikke den beundringen de ønsker. Da hjelper det lite å lyve på seg år i fotballen, slette kommentarer og vrenge sjela(rumpa) for kamera.

• Liker 26
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (8 timer siden):

Det verste er at de har et kjempefint hus. Men de pynter så dystert og trasig at det ser ut som det skal være likvake og ikke søt forventning.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, Lorieen said:

Det verste er at de har et kjempefint hus. Men de pynter så dystert og trasig at det ser ut som det skal være likvake og ikke søt forventning.

Ja, de hadde, da de tok over, et fantastisk hus med sjel og masse potensial. Alt de gjorde selv var til det verre, de stakkars, stakkars gulvene... Men huset er fortsatt flott, men de klarer jo ikke å utnytte det potensialet en gang, for det huset kunne man virkelig tryllet om til et skikkelig koselig julehus! Men nei, her må man for all del holde seg til mørkt og kaldt... Merkelig valg, jeg skjønner mindre og mindre.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (1 time siden):

For en trist pastarett! Ser ut til å være svært lite saus. Og lite grønnsaker. Den porsjonen er nok til å mette treåringen min.. Og hun hadde spist kveldsmat etterpå også.. Dette er jo flott inspirasjon for anorektikerne som skal spise et av dagens to måltider (nevnte ikke fruen en gang at hun kun spiser to måltider om dagen?)

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (6 minutter siden):

Ja, de hadde, da de tok over, et fantastisk hus med sjel og masse potensial. Alt de gjorde selv var til det verre, de stakkars, stakkars gulvene... Men huset er fortsatt flott, men de klarer jo ikke å utnytte det potensialet en gang, for det huset kunne man virkelig tryllet om til et skikkelig koselig julehus! Men nei, her må man for all del holde seg til mørkt og kaldt... Merkelig valg, jeg skjønner mindre og mindre.

Jeg har vondt i sjela ennå av hvordan de herpa den fiskebeinsparketten.

• Liker 32
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Og som fremdeles lar det stå at han har en bachelor i ernæring - selv om han ikke har fullført mer enn to av de årene i den utdanningen.

Det står fremdeles at han er styreleder i Treasures som står bak bloggen fotballfrue, Norges mest leste blogg.

https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063

Begynner å bli mange år siden CBE var den største bloggeren i landet.

Men når han lyver på seg en bachelorgrad han ikke har, så er vel noen ekstra år han ikke har i Eliteserien for en liten løgn å regne.

Å lyve så mye, når han vet at sannheten bare er få tastetrykk unna, det vil jeg tro skaper enormt mye stress, for så lenge han faktisk ikke har den utdanningen han påstår å ha, faktisk ikke har så mange år i Eliteserien, da vil han jo stadig bli konfrontert med den falske fasaden han stadig bygger rundt seg og kona.

Grandiost selvbilde..det er nesten som om det kommer opp bilde av disse to når man googler narsissist..

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...