loffen Skrevet 3. oktober 2023 #88841 Skrevet 3. oktober 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Sendte mail til Vestlia og spurte, svaret er altså at de ikke vil svare på spørsmålet om Eriksens er sponset. Ikke mistenkelig i det hele tatt. For et latterlig svar! 'Ha en strålende dag videre!' Hahaha. 43 2
Populært innlegg Aricia Skrevet 3. oktober 2023 Populært innlegg #88842 Skrevet 3. oktober 2023 loffen skrev (Akkurat nå): For et latterlig svar! 'Ha en strålende dag videre!' Hahaha. Like passivt-aggressivt som CBE svarer på kritikk i sitt eget kommentarfelt. Hjelpe meg altså, snakk om perfekt match mht uprofesjonell opptreden. 50 4
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 3. oktober 2023 Populært innlegg #88843 Skrevet 3. oktober 2023 Isild skrev (52 minutter siden): De kan ikke offentliggjøre hva som er reklame og ikke, det er det de sier. Send dette videre til FT! Sjelden jeg har gjort, men har sendt inn klage til FT nå. Det får da være måte på! 36 8 11
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 3. oktober 2023 Populært innlegg #88844 Skrevet 3. oktober 2023 De bør jo kjenne til reglene om at de er pliktige til å sørge for at reklamen de betaler for - ved spons eller rabatter, merkes riktig. Siden de sier at samarbeid håndteres internt, er det vel et samarbeid, da. Og da skal det jo merkes. hadde det ikke vært et samarbeid, hadde de vel bare skrevet det. 49 9
Isola2 Skrevet 3. oktober 2023 #88845 Skrevet 3. oktober 2023 loffen skrev (2 timer siden): For et latterlig svar! 'Ha en strålende dag videre!' Hahaha. Jøsses,så uprofft! Hvorfor kan de ikke gå ut med det….?! 19
vinterskog Skrevet 3. oktober 2023 #88846 Skrevet 3. oktober 2023 Ut fra det svarer skulle man tro vestlia er superfornøyd med gratis reklame, men vil ikke skrive at kunden betaler selv - for å ikke fornærme frua. 18 1
Isola2 Skrevet 3. oktober 2023 #88847 Skrevet 3. oktober 2023 vinterskog skrev (2 minutter siden): Ut fra det svarer skulle man tro vestlia er superfornøyd med gratis reklame, men vil ikke skrive at kunden betaler selv - for å ikke fornærme frua. Antageligvis…men aldri i verden om frua gir bort gratisreklame!! 17
Populært innlegg Pust Skrevet 3. oktober 2023 Populært innlegg #88848 Skrevet 3. oktober 2023 Dette betyr at det er et samarbeid, ergo legger CBE ut umerkede annonser. Slik hun gjør når hun camper på et eller annet hotell andre steder. Det er som om det er smertefull å skrive ordet «reklame». Stakkars FT, her er det mye å ta tak i. 47 8
vinterskog Skrevet 3. oktober 2023 #88849 Skrevet 3. oktober 2023 Isola2 skrev (23 minutter siden): Antageligvis…men aldri i verden om frua gir bort gratisreklame!! …eller bare et narrativ om at de later som om de får sponset opphold. Mens de tar av aksjene. Og sender frua en ekstra gang på doku-såpe. 11
Isola2 Skrevet 3. oktober 2023 #88850 Skrevet 3. oktober 2023 vinterskog skrev (47 minutter siden): …eller bare et narrativ om at de later som om de får sponset opphold. Mens de tar av aksjene. Og sender frua en ekstra gang på doku-såpe. Tviler de har råd.. 6
Surikatt Skrevet 3. oktober 2023 #88851 Skrevet 3. oktober 2023 ~ Ada ~ skrev (19 timer siden): Litt for mange behandlinger på TM-klinikken, kanskje. Og frontfiguren for klinikken applauderer galskapen i kjent stil. Sistnevnte hadde en episode om omsorgssvikt i podcasten. Dog om vanskjøtsel, rus og psykisk vold, men det var dette med fullstendig fravær av konsistens i holdninger. Eksponering av mindreårige i stor skala er visst helt tipp topp. Hun så ikke sånn ut på VGTV for kort tid siden så her er det i tillegg brukt tunge filtre på ansikt før hun la ut bildet. At det kan være nødvendig å føle at man må se sånn ut på høstferie på fjellet med barna. Hun har jo mistet totalt kontakt med virkeligheten og har et forskrudd forhold til eget utseende. Er hun så misfornøyd med seg selv at hun må gå til disse skrittene burde hun finne seg noe annet å gjøre. 23 10
pøbelsara Skrevet 3. oktober 2023 #88852 Skrevet 3. oktober 2023 vinterskog skrev (58 minutter siden): …eller bare et narrativ om at de later som om de får sponset opphold. Mens de tar av aksjene. Og sender frua en ekstra gang på doku-såpe. Da hadde ikke hotellet svart som de gjør. 17 5
Keaton Skrevet 3. oktober 2023 #88853 Skrevet 3. oktober 2023 pøbelsara skrev (7 minutter siden): Da hadde ikke hotellet svart som de gjør. Nettopp. De omgår kanskje reglene ved først å betale for å deretter fakturere for et innlegg som kommer senere (eller aldri). Noe «lurt» gjør de nok, dvs det jeg kaller bløffing. 19 3
pøbelsara Skrevet 3. oktober 2023 #88854 Skrevet 3. oktober 2023 De kan ikke unngå reglene ved å gjøre det slik. Har de en avtale om avslag eller betaling for markedsføring, skal det merkes, enten de får betalt i cash, via faktura eller via rabatter/bonusdøgn etc 21 10
AnnaCotta Skrevet 3. oktober 2023 #88855 Skrevet 3. oktober 2023 Isola2 skrev (2 timer siden): Antageligvis…men aldri i verden om frua gir bort gratisreklame!! De har neppe råd til hotellferie til 10.000 natta med så spinke inntekter som de har for tida. 17 5
Populært innlegg CityCityBangBang Skrevet 3. oktober 2023 Populært innlegg #88856 Skrevet 3. oktober 2023 23 hours ago, Laia said: Skulle ønske at annonsører i mye større grad tok ansvar også. Slik denne gråsone businessen foregår, så får det ingen konsekvenser for verken influencer eller annonsør selv om begge har ansvar for korrekt merking. Media burde våkne opp og grave mer i arbeidsmetodene som foregår i denne bransjen. Kanskje tror annonsørene at de tjener på dette. Sannheten er at flere og flere nå er oppmerksom på hva som skjer og det diskuteres, bl.a. på forum som dette. På meg har det motsatt effekt. Pga koblingen til CBE og all historikk sitter jeg igjen med et svært negativt inntrykk av Vestlia Resort. Jeg assosierer nå Vestlia med et foretak som mulig (mer eller mindre bevisst) er med på å bryte loven og driver shady business. Om det er tilfelle eller ikke vet jeg ikke, men man kan ikke styre hvilket inntrykk dette gis hos mottaker. Derfor kommer jeg aldri til å besøke dette stedet. Og så er Henrik Troy på farten igjen. 😀 Skjermdump fra Instanavigation.com heniktroy 40 13 23
Hunter7 Skrevet 3. oktober 2023 #88857 Skrevet 3. oktober 2023 2 hours ago, Kollontaj said: Nettopp. De omgår kanskje reglene ved først å betale for å deretter fakturere for et innlegg som kommer senere (eller aldri). Noe «lurt» gjør de nok, dvs det jeg kaller bløffing. Gitt at det er slik, så må det jo uansett foreligge en kontrakt (muntlig hhv. skriftlig) i forkant. Og hvis det foreligger en muntlig kontrakt, så vil det gjøre det betydelig mer vanskelig å finne bevis på denne temmelig utspekulerte metoden å unngå regelverket. 6
Hirondelle Skrevet 3. oktober 2023 #88858 Skrevet 3. oktober 2023 Eeeh… videoen hun nylig la ut fra prestholtskarvet- det er jo så mørkt?! Jeg ser ingenting?! Hva ER det de ønsker formidle her? 18 1
Keaton Skrevet 3. oktober 2023 #88859 Skrevet 3. oktober 2023 cerruti skrev (12 timer siden): Ikke veldig mye respons på girl power bildene. Jeg håper det betyr at folk er lei poserende Restylane-trutmunn-mødre med barna ved sin side. 1300 likes, det gir vel svaret. 8 3
Pusern3 Skrevet 3. oktober 2023 #88860 Skrevet 3. oktober 2023 Surikatt skrev (5 timer siden): Hun så ikke sånn ut på VGTV for kort tid siden så her er det i tillegg brukt tunge filtre på ansikt før hun la ut bildet. At det kan være nødvendig å føle at man må se sånn ut på høstferie på fjellet med barna. Hun har jo mistet totalt kontakt med virkeligheten og har et forskrudd forhold til eget utseende. Er hun så misfornøyd med seg selv at hun må gå til disse skrittene burde hun finne seg noe annet å gjøre. De fleste som nyter høstferie på fjellet med kjernefamilien, viser seg naturlige uten sminke og med behagelige og praktiske klær. Bor man på hotell, pyntes det vel litt. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå