Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Her avslører Kontent at de er fullstendig akterutseilt og useriøse ( min mening) Hvis de virkelig mener at CBE.no leverer innhold av høy kvalitet, så er det forferdelig merkelig at de har en engasjementsrate tilnærmet NULL.  Den "lojale fanskaren" er etterhvert en gjeng bots. 

Caroline treffer kvinner som er på samme sted i livet som henne selv? Fast inntekt og god økonomi. Tuller de ? Jeg kjenner ingen som hverken ønsker å leve som/ eller lever som influencerparet. De får ikke til noe av det de setter igang (Netfit, treningsreiser, coaching, podcast) - ingen gjennomføringsevne, men fryktelig mye salg av skinn før bjørnene er skutt. Videre går det i svært kritikkverdig eksponering av barn, repetetivt liv med egenpleie og egentrening, pro-ana, thinspo og posert kjedelig innholdsløs hverdag. 

De virker ikke å være opptatt av noe som helst utenfor seg selv. Veldig inspirerende. 

 

Tallenes klare tale er at ca. 500 har trykket «avfølg» ila de siste 14 dagene. Dette er etter at Kontent kom inn for å snu skuta…sorry mente selvsagt »videreutvikle merkevaren» 😅

Med andre ord: ingenting har endret seg.

Kilde: socialblade.com

  • Liker 28
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (7 timer siden):

Reach er hvor mange som ser innlegg og story. Bør være mer bekymret for likes, spør du meg. Cirka 1200 på sminkeinnlegget er ikke noe å rope hurra for. 

Og SÅ mange har sikkert spurt om hvordan hun sminker seg så hun måtte lage en video. Tror ikke en sjel har spurt jeg, altså. 

  • Liker 22
  • Nyttig 3
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Tallenes klare tale er at ca. 500 har trykket «avfølg» ila de siste 14 dagene. Dette er etter at Kontent kom inn for å snu skuta…sorry mente selvsagt »videreutvikle merkevaren» 😅

Med andre ord: ingenting har endret seg.

Kilde: socialblade.com

Det har heller blitt værre. Det virker som de har fått beskjed om å gjøre MER av det som ikke fungerer. 

Det virker ikke som om Kontent helt har fått med seg at fotballfrues storhetstid er long gone. 

  • Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet
Laia skrev (1 time siden):

Tallenes klare tale er at ca. 500 har trykket «avfølg» ila de siste 14 dagene. Dette er etter at Kontent kom inn for å snu skuta…sorry mente selvsagt »videreutvikle merkevaren» 😅

Med andre ord: ingenting har endret seg.

Kilde: socialblade.com

Bare vent. Tradisjon tro så stenges kontoen igjen for noen dager når den går under 300 k, og da tilkommer det alltid 🪄på magisk vis🔮🪄  2-3000 nye følgere før kontoen åpnes igjen.

  • Liker 25
  • Nyttig 15
Skrevet
Xstrella skrev (10 timer siden):

Den kleine videoen av dem der de spiller kort. Puteflaut. Er så fake. 

Tenkte på tidsklemma. Når du har hele dagen på å pynte bordet til fredagstacoen mens ektefellen fotograferer.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (1 time siden):

Bare vent. Tradisjon tro så stenges kontoen igjen for noen dager når den går under 300 k, og da tilkommer det alltid 🪄på magisk vis🔮🪄  2-3000 nye følgere før kontoen åpnes igjen.

2-3000 nye "fantasivenner". Kontent kan ikke være et veldig seriøst management som lar seg blende av bots og falske følgere. 

  • Liker 30
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Felis skrev (11 minutter siden):

Jeg tenner et lys for stakkaren som har endt opp i det karrieremessige hullet det må være å sitte å skrive sånt tull.

Man får trøste seg med at dette tross alt er folk som har en jobb å gå til, og som de skatter av. Garantert bra for helsa å i det minste tro på at man gjør noe fornuftig 🤷‍♀️ På samme vis som influensere à la CBE. Når man opplever tidsklemme av å holde på med hobbyer mesteparten av arbeidsdagen, og ikke har flere resultater å vise til enn toalettselfies, speilblankt klinikkfjes og 0 % engasjementrate, så er det jo åpenbart at alternativet er uføretrygd.

Endret av Rastebenk
  • Liker 23
  • Hjerte 1
Skrevet
Rastebenk skrev (6 minutter siden):

Man får trøste seg med at dette tross alt er folk som har en jobb å gå til, og som de skatter av. Garantert bra for helsa å i det minste tro på at man gjør noe fornuftig 🤷‍♀️ På samme vis som influensere à la CBE. Når man opplever tidsklemme av å holde på med hobbyer mesteparten av arbeidsdagen, og ikke har flere resultater å vise til enn toalettselfies, speilblankt klinikkfjes og 0 % engasjementrate, så er det jo åpenbart at alternativet er uføretrygd.

Det er jo litt pussig at de begge plutselig har oppjustert inntekten sin til 6g...

Men for å bli ufør må man kunne vise til varig nedsatt arbeidskapasitet, og selv om begge virker å ha ekstremt liten kapasitet, sammenlignet med folk flest, så tror jeg ikke det ligger sykdom til grunn. Heller et resultat av å leve i en egen boble, uten input utenfra, over svært mange år. Og jeg skal innrømme at da jeg lyttet til podcasten hennes enkelte ganger stusset litt over hvordan hun klarte seg ute i samfunnet. Det må jo være et handicap å ha så begrenset allmennkunnskap og selvinnsikt, men igjen, det utløser ikke trygderettigheter...

  • Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet

Lurer på om de har noen langsiktig plan for de neste 10 årene? Skal hun være over 40 år og fortsatt sulle hjemme? Det kan jo ikke gå rundt rett og slett. Virker ikke som netfit går så veldig bra heller, for ikke å snakke om yogaen hennes. Ingenting av det hun tar i blir til gull akkurat! 

  • Liker 24
Skrevet
12 minutter siden, Felis said:

Det er jo litt pussig at de begge plutselig har oppjustert inntekten sin til 6g...

Men for å bli ufør må man kunne vise til varig nedsatt arbeidskapasitet, og selv om begge virker å ha ekstremt liten kapasitet, sammenlignet med folk flest, så tror jeg ikke det ligger sykdom til grunn. Heller et resultat av å leve i en egen boble, uten input utenfra, over svært mange år. Og jeg skal innrømme at da jeg lyttet til podcasten hennes enkelte ganger stusset litt over hvordan hun klarte seg ute i samfunnet. Det må jo være et handicap å ha så begrenset allmennkunnskap og selvinnsikt, men igjen, det utløser ikke trygderettigheter...

Hvor har du dette med inntekten fra?

  • Liker 5
Skrevet (endret)
Felis skrev (4 timer siden):

Ja det er merkelig at CBE og LKE tok ut gjennomsnittlige norske årslønner i fjor, når det førte til at bedriften dermed gikk 400 000 kroner i minus.

hvalstad45 skrev (3 timer siden):

Utrolig at de forsatt fikk inn 1,9 mill i 2022...

Ja de vet å ta seg ekstremt godt betalt. Men tullingene er jo samarbeidspartnere som faktisk går på limpinnen og aksepterer de elleville prisene til en IG-konto med 0,1 % i engasjementrate. Vi snakker om en konto med så dårlig engasjement at de konsekvent skjuler Likes (de glemte dog å skjule en post med 600 likes fra i sommer), og innleggene genererer 5-20 kommentarer i snitt 😳 Kontoen er skjult for så og si alle, og stenges innimellom for å kjøpe følgertallet oppover igjen.

Endret av Rastebenk
  • Liker 32
Skrevet
Rastebenk skrev (6 minutter siden):

Ja det er merkelig at CBE og LKE tok ut gjennomsnittlige norske årslønner i fjor, når det førte til at bedriften dermed gikk 400 000 kroner i minus.

Ja de vet å ta seg ekstremt godt betalt. Men tullingene er jo samarbeidspartnere som faktisk går på limpinnen og aksepterer de elleville prisene til en IG-konto med 0,1 % i engasjementrate. Vi snakker om en konto med skjulte Likes (de glemte dog å skjule en post med 600 likes fra i sommer) og 5-20 kommentarer i snitt. Kontoen er skjult for så og si alle, og stenges innimellom for å kjøpe følgertallet oppover igjen.

Helt utrolig at det fortsatt finnes annonsører som ikke forstår at det er engasjementsrate som betyr noe, ikke antall følgere. 

  • Liker 30
Skrevet
Felis skrev (2 timer siden):

Det er jo litt pussig at de begge plutselig har oppjustert inntekten sin til 6g...

Men for å bli ufør må man kunne vise til varig nedsatt arbeidskapasitet, og selv om begge virker å ha ekstremt liten kapasitet, sammenlignet med folk flest, så tror jeg ikke det ligger sykdom til grunn. Heller et resultat av å leve i en egen boble, uten input utenfra, over svært mange år. Og jeg skal innrømme at da jeg lyttet til podcasten hennes enkelte ganger stusset litt over hvordan hun klarte seg ute i samfunnet. Det må jo være et handicap å ha så begrenset allmennkunnskap og selvinnsikt, men igjen, det utløser ikke trygderettigheter...

"Ignorance is bliss" tenker jeg er et treffende begrep når det gjelder CBE og gemalen.

  • Liker 16
Skrevet

Voldsomt mye (umerket) omtale av hotellet de er på, også i forbindelse med barn som filmes og avbildes. Reklame er det tydeligvis ikke. Det bare ligner. 😆

  • Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet
Felis skrev (5 timer siden):

Det er jo litt pussig at de begge plutselig har oppjustert inntekten sin til 6g...

Men for å bli ufør må man kunne vise til varig nedsatt arbeidskapasitet, og selv om begge virker å ha ekstremt liten kapasitet, sammenlignet med folk flest, så tror jeg ikke det ligger sykdom til grunn. Heller et resultat av å leve i en egen boble, uten input utenfra, over svært mange år. Og jeg skal innrømme at da jeg lyttet til podcasten hennes enkelte ganger stusset litt over hvordan hun klarte seg ute i samfunnet. Det må jo være et handicap å ha så begrenset allmennkunnskap og selvinnsikt, men igjen, det utløser ikke trygderettigheter...

Tidligere het det at den varig nedsatte arbeidskapasiteten måtte være på grunn av sykdom, skade eller lyte. Vet ikke om dette er teksten som gjelder i dag. I så fall kan vi vel snakke om lyter her...

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Voldsomt mye (umerket) omtale av hotellet de er på, også i forbindelse med barn som filmes og avbildes. Reklame er det tydeligvis ikke. Det bare ligner. 😆

Har du ennå ikke skjønt reglene.. har hun betalt oppholdet selv så skal det ikke merkes med reklame. Hun jobber jo som influncer så det er jo naturlig at hun legger ut i sosiale medier. Er jo jobben hennes. Ikke lett å forstå allting😅

  • Liker 1
Gjest Minthia
Skrevet
Levina skrev (5 minutter siden):

Har du ennå ikke skjønt reglene.. har hun betalt oppholdet selv så skal det ikke merkes med reklame. Hun jobber jo som influncer så det er jo naturlig at hun legger ut i sosiale medier. Er jo jobben hennes. Ikke lett å forstå allting😅

Ja, det er jo helt usannsynlig at de blir sponsa på et eller annet vis av det hotellet de har reklamert for og bodd gratis på i mange år. De er nok ærlige. De betaler garantert full pris for hel høstferieuke mens firmaet går underskudd og de selv har relativt lav inntekt. Ihvertfall trekker de ikke oppholdet fra på skatten, siden de ikke legger ut kontent i en hel uke i bedriftskanalene sine fra hotellet slik at hotellet får gratis omtale som de ellers ville tjent minst 80.000,- på. Garantert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...