Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (49 minutter siden):

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/9zA9Jp/77-aar-gamle-vera-nystad-vant-berlin-maraton

Hvor mange løp har CBE hvert år? Jeg finner det også rart at CBE står bak Netfit på profilteksten, så har de fått flere fagpersoner med på laget i det siste. Skal hun ta cred for noe hun ikke er utdannet i? Hele den Netfit businessen skurrer. De fagpersonene har ikke akkurat mange følgere heller.  

Det vises jo kun video av CBE,  som jeg ikke finner inspirererende. Å se noen løpe på en mølle i en mørk kjeller er sykt kjedelig. 

Heller ikke veldig inspirerende å bare få servert gjentatt til det uendelige med detaljert informasjon om hennes egentrening (spesielt mye fra løpeøktene).

Burde ikke de som eiere av treningsapp, der de skal levere treningsopplegg til betalende kunder, snu nesen bort fra seg selv og fokusere på kundene?

Den andre coachen er akkurat likedan, omtrent alt som publiseres er data fra sin egentrening.

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netfit AS sitt formål:

Selskapets virksomhet er salg og utvikling av livsstils
produkter/tjenester og andre produkter/tjenester som naturlig hører
sammen med dette, herunder å delta i andre selskap med lignende
virksomhet, og kjøp og salg av aksjer eller på annen måte gjøre seg
interessert i andre foretak.

Aktivitet/bransje: 

Trenings- og livsstils applikasjon. Vi skal selge medlemskap og utstyr  mm.  

Næringskode(r):

86.904  Annen forebyggende helsetjeneste 

Ser det ut til at de selger noe særlig av medlemskap og utstyr? Livstilsprodukter og -tjenester?

Registrerer at Peters og Pihl har forlatt denne skuta også.

Kilde: https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=824925712

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 time siden):

Heller ikke veldig inspirerende å bare få servert gjentatt til det uendelige med detaljert informasjon om hennes egentrening (spesielt mye fra løpeøktene).

Burde ikke de som eiere av treningsapp, der de skal levere treningsopplegg til betalende kunder, snu nesen bort fra seg selv og fokusere på kundene?

Den andre coachen er akkurat likedan, omtrent alt som publiseres er data fra sin egentrening.

De har vel ikke kunder. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordy skrev (På 25.9.2023 den 14.53):

Hele pakken er tåpelig og virkelighetsfjernt.

Var inne på kontoen hennes etter at jeg kommenterte i denne tråden, på bakgrunn av mine observasjoner synes jeg det er helt ok at hun poster gamle bilder. Hun holder jo på med samme greia hver eneste dag, dag ut og dag inn. Det spiller vel ingen rolle om kaffekoppen er i høyre eller venstre hånd, om hun ligger søkk svett på gulvet i en blå eller grønn topp osv. Hun kunne like gjerne ha postet DET samme bildet hele tiden, så innholdsløst er influeringen hennes.

Dette er så sant! Hele kontoen hennes kunne bestått av 5 bilder  - and repeat

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. 

IMG_4701.png

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Nå går det ikke an å komme lengre ned på ræva-innhold-til-300000 følgere-skalaen. Eller kjenner jeg CBE.no rett så klarer hun det nok. 

IMG_4701.png

Dette begynner å  minne om de som spammer Facebook med "ikkeno". De man trykker "hide" på så man ikke får alt fjaset i feeden hele tiden. 

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (På 27.9.2023 den 16.46):

IMG_4701.png

Kjære vene, nå begynner de å bli virkelig desperate etter innhold og inntjening...

Som tidligere dokumentert i tråden er status i dag er at bare 1500 av CBEs 301500 "følgere" på Instagram aktive følgere.

Så vet vi videre at av disse 1500 såkalt aktive følgerne så er så godt som 0 engasjerte følgere, da CBEs engasjement ligger på 0 eller 0,1.

Av de som engasjerer seg - skriver kommentarer - på CBEs IG-konto, så er dette nesten utelukket, venner, medeiere i bedriften, samarbeidspartnere og familie. Så slenger det en og annen kommentar fra svært få andre.

Oppsummerer man dette og ser det i sammenheng med hva CBE selv legger ut, så er CBE i dag egentlig ikke noe mer enn en ytterst lokal influencer som reklamerer litt for vennene sine og gjør det med mer og mindre lovbrudd hver gang,  neglesalongvenninnen, festivalvenner o.l. Bortsett fra dette er det sjeldne reklameinnslag, og av disse er det stort sett useriøse reklamer også med massive lovbrudd i form av umerket reklame, skjult reklame, ikke merket retusjert person, brudd på alkoholloven.

Så gjør de et desperat forsøk på å fortsette med akkurat det samme på Netfit.no for å forsøke å gi seg selv et mer seriøst og aktuelt image - når det de holder på med der synes å være enda mindre seriøst mtp. forsvarlige råd og helse, shady reklame for Netfit, umerket reklame for ICIW, ikke merking av retusjert person, uforsvarlig små porsjonsstørrelser på mat mtp. hvor mye de selv påstår å trene, thinspo... og dessverre er heller ikke Netfit.no heller fri for eksponering av eiernes barn.

CBEs lille opptreden i det programmet hvor hun ble snurt over å bli kalt prektig, det har ikke gitt særlig effekt.

De har rett og slett ikke lenger noe interessant å gjøre. LKE synes bare å drive med egentrening, selvskryting og massive lovbrudd når det kommer til markedsføringsloven.

Endret av Måne Rampelyset
Innlegget er ryddet for krenkelser
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (14 minutter siden):

De har akkurat ansatt en til i nettfit teamet, hva skal alle disse gjøre om de ikke har kunder? 

Greia er at de disse nok ikke er ansatt hos Netfit AS, men de er selvstendige næringsdrivere som enten betaler Netfit AS for å profileres gjennom Netfit, eller at de må betale prosenter av inntjening fra kunder ervervet gjennom Netfit.no til Netfit AS. Det kan også være en kombinasjon, at de har et fast beløp de betaler i måneden til Netfit AS i kombinasjon med at de betaler prosenter av egen inntjening til Netfit.

Jeg vil tippe at de betaler prosenter.

Dermed gjør eierne av Netfit AS ingenting - mens andre jobber for å dra inn penger til dem.

Så lenge de har CBE og LKE som frontfigur(er), med det fillete ryktet disse har og den manglende kompetansen spesielt CBE har i å undervise andre, så tviler jeg på at det blir mye penger på disse pt'ene som har sluttet seg til Netfit.

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 21.9.2023 den 23.55):

Det er så villapaprika dette at jeg har ikke ord. Og yogalærer...jeg kommer ikke over det. 😅

Villa paprika sitter nå på skolebenken og sikter på å få seg utdannelse og arbeid. Hennes historie burde ha vært en advarsel om hvordan ting kan ende på mange måter. 

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Horselady skrev (1 minutt siden):

Villa paprika sitter nå på skolebenken og sikter på å få seg utdannelse og arbeid. Hennes historie burde ha vært en advarsel om hvordan ting kan ende på mange måter. 

Håper det går bra. Ærlig arbeid var fremmedord der i villaen i sin tid.

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (30 minutter siden):

Wow, så utrolig gøy å høre! Hvordan vet du det? Og vet du hva hun studerer?

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (2 minutter siden):

Wow, så utrolig gøy å høre! Hvordan vet du det? Og vet du hva hun studerer?

Vgs-pensum. 

Men tråden avsporer noe voldsomt hvis vi skal diskutere Paprika her.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (1 time siden):

IMG_4701.png

😂😂😂

Jeg kan ikke noe annet enn å le her. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

IMG_4701.png

Er det virkelig noe å dele? Hva med å sende en privat melding m takk? 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, cerruti said:

Er det virkelig noe å dele? Hva med å sende en privat melding m takk? 

Alt selvskryt deles der i gården, av begge to!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...