Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellie77 skrev (14 minutter siden):

Tidsklemma, ja….😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Men på den positive siden; her kommuniserer hun for én gangs skyld med publikum, i det minste.

IMG_6602.jpeg

HVA ER GREIA MED DE MØRKE BILDENE!!!!!!!! :bond: 

• Liker 30
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ellie77 skrev (16 minutter siden):

Tidsklemma, ja….😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Men på den positive siden; her kommuniserer hun for én gangs skyld med publikum, i det minste.

IMG_6602.jpeg

Tidsklemma? Merkelig å dra inn tidsklemma når tidsklemma handler om alt som skal rekkes før og etter oppsatte arbeidstider. CBE sysler rundt og styrer sin egen tid som inkluderer styrketrening når barna er på skolen. Men hun fikk gjort en perfekt posering til å suge inn magen for å vise frem ribbeina da!

• Liker 39
Skrevet

De har helt sikkert noen administrative greier å holde styr på. MEN, det er forsvinnende få annonsører, og en influencerkonto i fritt fall hva angår relevanse og popularitet - så det er begrenset hvor mye "jobb" det får vært. Det eneste innholdet de har viser det andre kaller fritid (trening, matlaging, pynting, negler, frisør, turer) 

Så da går jeg utifra at det er fordi det ikke skjer noe særlig annet enn nettopp egentrening, egenpleie og familie. 

De lever i det motsatte av tidsklemme mao. 

• Liker 28
Skrevet
44 minutter siden, Lorieen said:

Som kvinne som de siste tre årene både har jobbet fullt, studert en master fulltid ved siden av og hatt fire/fem barn å følge opp, kjenner jeg at det rykker i en nerve når CBE snakker om tidsklemma. 

Har du mista oversikten midt i all jobbinga? 😄

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (Akkurat nå):

Har du mista oversikten midt i all jobbinga? 😄

Nei, jeg fikk det femte barnet midtveis i studiet. Han blir to år snart. 😂

• Liker 29
  • Hjerte 9
Skrevet
1 minutt siden, Lorieen said:

Nei, jeg fikk det femte barnet midtveis i studiet. Han blir to år snart. 😂

Ha ha... skjønner. 😄 Godt jobba med alt sammen.  🙌

• Liker 16
  • Hjerte 2
Skrevet
Surikatt skrev (4 timer siden):

Hun er jo full av filtere her. Flaut. Selv ikke botox og operasjoner får henne til å se slik ut. Og nå som hun skal være på tv vil jo flere bli bevisst på alt bildejukset. 

Her er det full pakke med hjelpemidler. Så tragisk og fjernt. Kjenner henne knapt igjen. 

• Liker 12
Skrevet

Tar meg innimellom i å lure på når bobla skal sprekke. Dette her kan da ikke gå rundt økonomisk særlig mye lenger, når blir villaen lagt ut for salg? Hva gjør de da? Flytter i en treroms og går på sosialstønad? Ingen av dem har vel noe utdanning som kan brukes til noe?

• Liker 22
  • Nyttig 5
Skrevet
10 minutter siden, Felis said:

Skjønner at det er gøy å endelig få en seier, men jeg håper han ikke tok dette veldig seriøst? I følge bildene i lokalavisa ser det ut som det var masse unger som løp, samt at det var en sosial greie for diverse firmaer (rørleggergutta satset alt, liksom). Konkurransen ser liksom ikke beinhard ut for en fyr som bruker all arbeidskapasiteten sin på trening...

https://www.facebook.com/photo?fbid=767704328490439&set=pcb.767705898490282

Skjermbilde 2023-09-24 kl. 19.58.19.png

Det var et bittelite mosjonistløp, kan umulig ha vært særlig hard konkurranse.
Masse store løp denne helga og, blant annet Berlin marathon som svært mange norske proffer er på.
Så flott at han vant, men det var ingen big deal, liksom.

• Liker 37
  • Nyttig 5
Skrevet
Sugar&Spice skrev (4 timer siden):

HVA ER GREIA MED DE MØRKE BILDENE!!!!!!!! :bond: 

Det er ingen hjemme, så lyset er skrudd av.

Det er det samme med høstbildene fra fjellet. Så mange flotte farger i fjellet nå, men alt er mørkebrunt og svart på bildene. 🙈

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Tar meg innimellom i å lure på når bobla skal sprekke. Dette her kan da ikke gå rundt økonomisk særlig mye lenger, når blir villaen lagt ut for salg? Hva gjør de da? Flytter i en treroms og går på sosialstønad? Ingen av dem har vel noe utdanning som kan brukes til noe?

LK kan jobbe som PT. I tillegg er han med 15 års erfaring fra Eliteserien sikkert attraktiv som trener for fotballag litt ned i divisjonssystemet i Sarpsborg-regionen. Det er ikke så verst betalt som bijobb. CBE kan gjøre litt av hvert. Jeg har alltid ment at hun skriver bra, hun er medievant og hun har årsstudium i journalistikk. Det er sikkert behov for informasjonsmedarbeidere f.eks. i treningsbransjen eller sportsbransjen i den delen av Østfold eller innenfor mote, skjønnhet, hudpleie mm.

• Liker 4
Skrevet
AnnaCotta skrev (12 minutter siden):

LK kan jobbe som PT. I tillegg er han med 15 års erfaring fra Eliteserien sikkert attraktiv som trener for fotballag litt ned i divisjonssystemet i Sarpsborg-regionen. Det er ikke så verst betalt som bijobb. CBE kan gjøre litt av hvert. Jeg har alltid ment at hun skriver bra, hun er medievant og hun har årsstudium i journalistikk. Det er sikkert behov for informasjonsmedarbeidere f.eks. i treningsbransjen eller sportsbransjen i den delen av Østfold eller innenfor mote, skjønnhet, hudpleie mm.

Tror ikke en eneste person ville hyrt den mannen som PT etter alt han har kommet med av uttalelser. 

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet
Lorieen skrev (4 minutter siden):

Tror ikke en eneste person ville hyrt den mannen som PT etter alt han har kommet med av uttalelser. 

Det er sikkert mange menn på hans alder som synes det er kult med en eks. tippeligaspiller og ikke følger med på SoMe eller andre ting han har sagt. Og noen kvinner som synes det er stas med mannen til en kjendis. 

• Liker 4
Skrevet
AnnaCotta skrev (1 minutt siden):

Det er sikkert mange menn på hans alder som synes det er kult med en eks. tippeligaspiller og ikke følger med på SoMe eller andre ting han har sagt. Og noen kvinner som synes det er stas med mannen til en kjendis. 

Ja, de kvinnene blir nok kjempeglade når han kommer med fettklypa mens han snakker nedsettende om hvor feite diverse kjendiser er.

• Liker 23
Skrevet
cerruti skrev (6 timer siden):

Når det står på hennes egen Instagram er det vel ikke spekulasjoner å si at mye er endret. Åpenbart fillers og Botox, og det virker som øyelokk er endret kirurgisk. 

Kan jo være derfor hun måtte fjerne neglene og har vært borte en stund. 🤷🏼‍♀️

IMG_0875.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
AnnaCotta skrev (36 minutter siden):

Tror sikkert du har rett mht bilskraperen, han har vel også noe trenerkurs og har trent et lag. Men CBE? Skriver bra? Nei. Bedre enn 90 % av influencerne, men det sier ikke stort. Nivået blant mange har ligget på tidlig ungdomsskole-nivå. Både Ida Wulff og Linnea Myhre skrev langt bedre på den tida de alle var aktive. Medievant? Har du sett henne på TV? Virker usikker og famlende. Mest opptatt av å ikke vise seg fra feil side, kanskje. Fniser og ser på mannen for bekreftelse hvis han er med, noe han ofte har vært. Finne seg jobb kan hun sikkert få til, men det er tøffe tak i mediabransjen.  Tror uansett at CBE vil vegre seg i det lengste for å gjøre noe inntektsbringende utenfor husets fire vegger der mannen ikke er involvert. Kanskje å håpe at de ukene de har hatt fra hverandre nå, har gjort henne mer selvstendig. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet
Felis skrev (1 time siden):

Skjønner at det er gøy å endelig få en seier, men jeg håper han ikke tok dette veldig seriøst? I følge bildene i lokalavisa ser det ut som det var masse unger som løp, samt at det var en sosial greie for diverse firmaer (rørleggergutta satset alt, liksom). Konkurransen ser liksom ikke beinhard ut for en fyr som bruker all arbeidskapasiteten sin på trening...

https://www.facebook.com/photo?fbid=767704328490439&set=pcb.767705898490282

Skjermbilde 2023-09-24 kl. 19.58.19.png

Dette ser ikke ut som et elitefelt nei 😎😅🤣

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...