Xstrella Skrevet 20. september 2023 #88361 Del Skrevet 20. september 2023 Sugar&Spice skrev (8 timer siden): Tre uker avlogget. Nytt management. Håret gror! 👍🏼 Synd vi ikke har en LOL emoji. For dette er latterlig. Men jeg forventet ikke noe mer fra denne damen. Hun er slik hun er, og blir aldri voksen. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. september 2023 #88362 Del Skrevet 20. september 2023 miss summers skrev (6 timer siden): hahahahaha, ler meg ihjel! Yogareisen er kansellert? Hun som er yogaLærer viser utrolig lite yoga. 😅 Fint på papiret, si. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. september 2023 #88363 Del Skrevet 20. september 2023 Pusern3 skrev (1 time siden): Godt hun hadde jobben i CK da så det ble litt inntekter nå De som castet henne håper jeg ikke betalte stort for å få denne has-been til å bli med, 50 øre hadde holdt, maks 😛 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 20. september 2023 #88364 Del Skrevet 20. september 2023 Fra to-tre blogginnlegg per dag til "Dette!" Megetsigende progresjon. 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 20. september 2023 #88365 Del Skrevet 20. september 2023 Era Vulgaris skrev (6 timer siden): Det er minst tredje gang hun har postet et innlegg om at håret hennes vokser. News flash Carro: Det gjør det hos oss alle. Denne brønnen får virkelig ikke blitt mer tom! Post om hår som vokser, men ikke et ord om at treningsreisen ikke blir noe av. Helt utrolig at en hel familie kan leve av dette innholdsløse opplegget. Garantert fordi hun om få dager skal reklamere/selge vindunderproduktet som har fått hennes går til å vokse seg så langt... 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 20. september 2023 #88366 Del Skrevet 20. september 2023 Rart det der, at hver gang Caroline filmer eller tar bilder av seg selv, så er aldri bilde/videokvaliteten noe særlig bra. Det er alltid litt diffust. Skulle tro hun hadde en gammel og dårlig mobil. Men når hun f.eks legger ut bilder av rykende ferske klør..eh negler, da er jammen bildet plutselig både skarpt og tydelig. Mystisk.😄 Kilde https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno 30 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 20. september 2023 #88367 Del Skrevet 20. september 2023 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Rart det der, at hver gang Caroline filmer eller tar bilder av seg selv, så er aldri bilde/videokvaliteten noe særlig bra. Det er alltid litt diffust. Skulle tro hun hadde en gammel og dårlig mobil. Men når hun f.eks legger ut bilder av rykende ferske klør..eh negler, da er jammen bildet plutselig både skarpt og tydelig. Mystisk.😄 Kilde https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Bildet til venstre - hvem skal det liksom forestille? Hele ansiktet har endret benstruktur, og nesen er jo helt annerledes enn hennes egen. Praktisk med lite skarpe bilder når dette er nivået av filterbruk, ev. kirurgi, man foretrekker... Bildet til høyre - brudd på markedsføringsloven om den hvite "reklame" på hvit bakgrunn er eneste referanse til at dette er reklame. Å kalle dette "jobb", det er faktisk latterlig trist! 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 20. september 2023 #88368 Del Skrevet 20. september 2023 Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden): Fra to-tre blogginnlegg per dag til "Dette!" Megetsigende progresjon. Det er det Kontent kaller å briljere... 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 20. september 2023 #88369 Del Skrevet 20. september 2023 14 minutter siden, Snødronninga said: Rart det der, at hver gang Caroline filmer eller tar bilder av seg selv, så er aldri bilde/videokvaliteten noe særlig bra. Det er alltid litt diffust. Skulle tro hun hadde en gammel og dårlig mobil. Men når hun f.eks legger ut bilder av rykende ferske klør..eh negler, da er jammen bildet plutselig både skarpt og tydelig. Mystisk.😄 Kilde https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Hvorfor i alle dager må hun skrive at hun drikker bare noen super med iskaffe innimellom??? Hva f**n er dette for noe bullshit? Blir bare kleinere og verre for hver dag dette opplegget hennes 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 20. september 2023 #88370 Del Skrevet 20. september 2023 1 minutt siden, Minnie Mus said: Hvorfor i alle dager må hun skrive at hun drikker bare noen super med iskaffe innimellom??? Hva f**n er dette for noe bullshit? Blir bare kleinere og verre for hver dag dette opplegget hennes Det lurte jeg og på, hva er poenget med å si det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 20. september 2023 #88371 Del Skrevet 20. september 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Kontoen er jo helt død. 388 likes på paraplyinnlegget, litt over 1000 på det to dager gamle innlegget fra fjellet. Paraply innlegget er helt meningsløst, skjønte ikke hva det var jeg så en gang. Eller.. tipper jo at det var «se Burberry-paraplyen min og håret mitt i trynet- men meningen..? Nei det er absolutt ikke alt jeg forstår her i denne verden. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. september 2023 #88372 Del Skrevet 21. september 2023 Minnie Mus skrev (6 timer siden): Hvorfor i alle dager må hun skrive at hun drikker bare noen super med iskaffe innimellom??? Hva f**n er dette for noe bullshit? Blir bare kleinere og verre for hver dag dette opplegget hennes Tror det er datteren hun skriver om? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. september 2023 #88373 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) ingo skrev (14 timer siden): Paraply innlegget er helt meningsløst, skjønte ikke hva det var jeg så en gang. Eller.. tipper jo at det var «se Burberry-paraplyen min og håret mitt i trynet- men meningen..? Nei det er absolutt ikke alt jeg forstår her i denne verden. Hun/de har ikke noe budskap lenger - utover å vise en polert fasade og en svært polert Caroline. Det er det eneste de har igjen. Alt annet et bare ønsketenking og tull. De får ikke til noe som helst nyskapende. Netfit, podcast, coaching osv er en gedigen flause alt sammen. "Hår i fjeset" -bildet er nok et forsøk på å vise at hun er "naturlig" og i øyeblikket - antageligvis som et svar på kritikken om at det er så polert, oppstilt og "prektig" (som hun gremmet seg så over å bli kalt) De Britney Spears-poseringene hun ligger og vrir seg i på gulvet etter trening er nok også et forsøk på å være "i nuet" og litt "gøy". Det er bare at "øyeblikksbildene" er nøyaktig like gjennomtenkte som de oppstilte. Det ser man jo veldig lett. Helt utrolig at denne influencerkontoen fortsatt lever. Endret 21. september 2023 av Isild 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 21. september 2023 #88374 Del Skrevet 21. september 2023 FruRosa skrev (11 timer siden): VELDIG mye eksponering av barn i det siste! Både i bilder og videoer (med lyd). Noe skal man jo tjene penger på når det ikke blir noe av treningsreisen. Vi går inn i den tiden da det er bursdager å feire 🎉 derfor dette med barn i fokus tenker jeg. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. september 2023 #88375 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Snødronninga skrev (9 timer siden): Rart det der, at hver gang Caroline filmer eller tar bilder av seg selv, så er aldri bilde/videokvaliteten noe særlig bra. Det er alltid litt diffust. Skulle tro hun hadde en gammel og dårlig mobil. Men når hun f.eks legger ut bilder av rykende ferske klør..eh negler, da er jammen bildet plutselig både skarpt og tydelig. Mystisk.😄 Kilde https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Ja, hva kan det komme av 😝🤣🤣🤣 Endret 21. september 2023 av Pusern3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. september 2023 #88376 Del Skrevet 21. september 2023 Ny dag, ny helt-utslitt-henslengt-på-gulvet-selfie. At hun ikke går lei! NB bildet kan virke triggende! 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 21. september 2023 Populært innlegg #88377 Del Skrevet 21. september 2023 Iblant tenker jeg at det må være ubehagelig å vite at det finnes så mange kritikere, så mange som ikke tar bedriftens arbeid seriøst, så mange som ser at de flopper gang etter gang etter gang. Det er nesten så jeg får litt medfølelse over å hvordan driften fremstår som en endeløs rekke med flauser. Til jeg kommer på bedre tanker. Treasures AS/Netfit AS og deres eiere og ansatte er ene og alene ansvarlige for at omdømme, merkevare og troverdighet går rett åt skogen når den eneste planen ser ut til å fortsette som før: Innholdsproduksjon som engasjerer publikum midt i ryggen og en forvridd fremstilling av et vesen som rett og slett ikke eksisterer. 40 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 21. september 2023 #88378 Del Skrevet 21. september 2023 Revenge o'Cavatina skrev (9 minutter siden): Iblant tenker jeg at det må være ubehagelig å vite at det finnes så mange kritikere, så mange som ikke tar bedriftens arbeid seriøst, så mange som ser at de flopper gang etter gang etter gang. Det er nesten så jeg får litt medfølelse over å hvordan driften fremstår som en endeløs rekke med flauser. Til jeg kommer på bedre tanker. Treasures AS/Netfit AS og deres eiere og ansatte er ene og alene ansvarlige for at omdømme, merkevare og troverdighet går rett åt skogen når den eneste planen ser ut til å fortsette som før: Innholdsproduksjon som engasjerer publikum midt i ryggen og en forvridd fremstilling av et vesen som rett og slett ikke eksisterer. Joda, det er deres ansvar, men jeg har ingen problemer med å forstå at det er ubehagelig med massiv kritikk år etter år. Særlig siden personene bak bedriften har et ekstremt behov for fasade. Businessen rakner, oppdragene uteblir, avtaler avlyses og tallene er blodrøde. Det alene er nok til å holde folk våkne om natten. At folk følger med på fallet som en annen såpeserie er sikkert ekstra belastende. Jeg har faktisk sympati for menneskene bak. Samtidig undrer jeg meg veldig over den manglende viljen til å gjøre noe med det. Hvorfor fortsette med barneeksponering, thinspo, "Dette!" og "håret gror", når de ser hvilken vei det bærer? Noen ganger lurer jeg på om det er samme refleks som vi ser i Luksusfellen, hvor deltakere putter alle regningene sine i en skuff, selv om de vet at det ikke løser noe som helst. 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. september 2023 #88379 Del Skrevet 21. september 2023 (endret) Felis skrev (23 minutter siden): Joda, det er deres ansvar, men jeg har ingen problemer med å forstå at det er ubehagelig med massiv kritikk år etter år. Særlig siden personene bak bedriften har et ekstremt behov for fasade. Businessen rakner, oppdragene uteblir, avtaler avlyses og tallene er blodrøde. Det alene er nok til å holde folk våkne om natten. At folk følger med på fallet som en annen såpeserie er sikkert ekstra belastende. Jeg har faktisk sympati for menneskene bak. Samtidig undrer jeg meg veldig over den manglende viljen til å gjøre noe med det. Hvorfor fortsette med barneeksponering, thinspo, "Dette!" og "håret gror", når de ser hvilken vei det bærer? Noen ganger lurer jeg på om det er samme refleks som vi ser i Luksusfellen, hvor deltakere putter alle regningene sine i en skuff, selv om de vet at det ikke løser noe som helst. Dette! (for å bruke CBE sitt ofte benyttede uttrykk) som jeg har uthevet i din post, er noe jeg selv (og garantert mange flere) stiller seg undrende til. Jeg begynner nesten å lure på om den sterke motstanden til endring også kan være for å provosere kritikerne. Da provokasjon tydeligvis er det eneste virkemiddelet igjen for å skape engasjement. Er de virkelig villig til å kjøre bedriften i grøften for å illustrere at de ikke bryr seg, gjør som de vil, vise fingen til de feite og misunnelige kjerringene på KG som ikke har et eget liv osv.? Da får man bare anta at de tenker den uunngåelige nedturen vi ser nå er verdt det… Endret 21. september 2023 av Laia 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. september 2023 #88380 Del Skrevet 21. september 2023 Lurer på om det er sånn hun ser ut på Camp Kulinaris?😉 12 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå