Frisk Frosk Skrevet 15. august 2023 #87301 Del Skrevet 15. august 2023 Ang. det med pop-up-yoga. Det er jo veldig praksisk for de uerfarne instruktørene, for de kan ha timer på helt ulike steder. Skulle de holdt kurs de tok betalt for, og som gikk over tid, eller til og med timer det gikk an å ha drop-in-timer på, så ville nok mangelen på erfaring og kompetanse langt tydeligere komme frem, og de hadde risikert å bli stilt til ansvar for det. Nå tenker jeg det er mindre risiko for at noen gidder klage eller stille særlig krav til instruksjonen. Det å instruere noen over tid krever jo at man forplikter seg, at man har fokus på kundene og kundenes prestasjoner og at disse skal ha en mestringsfølelse og utvikling. Det krever engasjement, tilstedeværelse og fullt fokus på flere personer i en gruppe på samme tid. Det er krevende for instruktøren og stiller større krav til instruktørens kunnskap, kompetanse og erfaring. I tillegg krever det mer inngående kunnskap om ikke bare en ung, frisk kropp, men også hvordan ulike aldre og sykdommer og livssituasjoner kan gi ulike utfordringer - som igjen krever langt mer tilpasning for den enkelte kunde. Og så greier de sikkert å gjøre "pop-up" langt mer insta-vennlig enn det å ha faste, forpliktende undervisningstimer på et institutt... Pop-up eller pupp-opp, like lite seriøst Jeg lurer forøvrig på om Caroline Berg Eriksen og Ine Møller Anwar har skaffet seg en ansvarsforsikring som dekker disse pop-up yogatimene? Har pt'ene i Netfit en slik ansvarsforsikring? Jeg har aldri sett LKE eller CBE nevne at de har en slik ansvarsforsikring. 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 15. august 2023 #87302 Del Skrevet 15. august 2023 Hun vil sikkert at folk skal bli imponert over at hun står opp kl.05 for å trene. Blir mer imponert over de som sjonglerer trening samtidig som de er i 8-16 jobber. Og som likevel klarer å ta restitusjon og søvn på alvor. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 15. august 2023 #87303 Del Skrevet 15. august 2023 You scratch my back, and I'll scratch yours..... 🥱 Booooooooooooooooooooooooring..... Kilde: skjermdump fra instanavigation.com CBE 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 15. august 2023 #87304 Del Skrevet 15. august 2023 7 dager gratis - Anyone? 🙂 Kilde: Instanavigation.com CBE 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 15. august 2023 #87305 Del Skrevet 15. august 2023 CityCityBangBang skrev (9 minutter siden): You scratch my back, and I'll scratch yours..... 🥱 Booooooooooooooooooooooooring..... Kilde: skjermdump fra instanavigation.com CBE Med filter og photoshop så er dette resultatet oppnåelig for de fleste av oss. Ikke noe å skryte av. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 15. august 2023 #87306 Del Skrevet 15. august 2023 CityCityBangBang skrev (9 minutter siden): 7 dager gratis - Anyone? 🙂 Kilde: Instanavigation.com CBE Jeg har prøvd, du finner sammendrag bakover i tråden. Ikke verdt pengene, dårligste og minst sammenhengende rælet jeg har vært borti. 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 15. august 2023 Populært innlegg #87307 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Stargaze skrev (17 minutter siden): Hun vil sikkert at folk skal bli imponert over at hun står opp kl.05 for å trene. Blir mer imponert over de som sjonglerer trening samtidig som de er i 8-16 jobber. Og som likevel klarer å ta restitusjon og søvn på alvor. Her traff du spikeren på hodet. Tenk å stå og skrike ut så voldsomt og forvente skryt og ros for at de trener daglig. Noe mange andre gjør i tillegg til 40 timers arbeidsuker. Det er faktisk like flaut som toalettselfies og silikonpupp på avveie. Og like flaut som en hjemmeværende, godt voksen mann som bruker opp mesteparten av tiden og kapasiteten sin på løpehobbyen, fremfor å skape en stabil inntekt for familien sin. Han sitter seriøst og pugger latinske, medisinske termer, leker med laktatmålinger, fordyper seg fullstendig i stadig nye løp hvor han ender opp på 20. plass og flikker på hobby-instagrammen sin mens hans jevnaldrende er i full jobb og forsørger familien sin. At CBE orker det her?? Endret 15. august 2023 av Rastebenk 46 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 15. august 2023 #87308 Del Skrevet 15. august 2023 CityCityBangBang skrev (19 minutter siden): 7 dager gratis - Anyone? 🙂 Kilde: Instanavigation.com CBE Nesten imponert at det er merket med reklame.. Mangler bare »retusjert person» nå så er de på god vei😏 #ønsketenkning Ps: hva med ALLE stories og innlegg hvor det ikke var merket og etterlyst her? Mulig Kåge-kjerringene hadde rett likevel? 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. august 2023 #87309 Del Skrevet 15. august 2023 Stargaze skrev (20 minutter siden): Hun vil sikkert at folk skal bli imponert over at hun står opp kl.05 for å trene. Blir mer imponert over de som sjonglerer trening samtidig som de er i 8-16 jobber. Og som likevel klarer å ta restitusjon og søvn på alvor. Usj, jeg gremmes over at jeg for en 12-års tid siden, med tre små unger og to jobber, beundret CBE for at hun sto opp kl 5-6 for å gjennomføre treningsøkter. Jeg kjøpte treningsdagbok og proteinbarer som hun anbefalte uten at det hjalp det grann. For jeg hadde jo ikke viljen tenkte jeg! 18 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 15. august 2023 #87310 Del Skrevet 15. august 2023 29 minutter siden, På besøk said: Jeg har prøvd, du finner sammendrag bakover i tråden. Ikke verdt pengene, dårligste og minst sammenhengende rælet jeg har vært borti. Takk - da skal jeg sjekke ut det du skrev der. ☺️ Trodde ikke appen var ferdig før nå. 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 15. august 2023 #87311 Del Skrevet 15. august 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Hun vil sikkert at folk skal bli imponert over at hun står opp kl.05 for å trene. Blir mer imponert over de som sjonglerer trening samtidig som de er i 8-16 jobber. Og som likevel klarer å ta restitusjon og søvn på alvor. Og kombinerer treningen sin med barneoppdragelse, bidrag i hjemmet og deltagelse i ungenes idrettsaktiviteter og likevel løper mye fortere enn Caroline som trener to ganger daglig. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 15. august 2023 #87312 Del Skrevet 15. august 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Hun vil sikkert at folk skal bli imponert over at hun står opp kl.05 for å trene. Blir mer imponert over de som sjonglerer trening samtidig som de er i 8-16 jobber. Og som likevel klarer å ta restitusjon og søvn på alvor. Helt enig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. august 2023 #87313 Del Skrevet 15. august 2023 CityCityBangBang skrev (1 time siden): 7 dager gratis - Anyone? 🙂 Kilde: Instanavigation.com CBE Wow…appen er lansert…hvor lang tid tok det…? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 15. august 2023 #87314 Del Skrevet 15. august 2023 2 hours ago, CityCityBangBang said: 7 dager gratis - Anyone? 🙂 Kilde: Instanavigation.com CBE Hvis nesen blir så spooky smal ( MJ-aktig) etter Netfit-trening, så tør ikke jeg 😅🙈 20 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. august 2023 #87315 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Så nå er appen lansert "på ordentlig"? Likevel har de ikke tatt seg bryet med å lage en bio som forteller om Caroline sine erfaringer og utdanning. Eller hva hun kan tilby. I tillegg tok det en lang stund før jeg kom inn på nettsiden. Endret 15. august 2023 av Snødronninga 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 15. august 2023 #87316 Del Skrevet 15. august 2023 37 minutter siden, Andrea59 said: Hvis nesen blir så spooky smal ( MJ-aktig) etter Netfit-trening, så tør ikke jeg 😅🙈 Tipper Netfit har funnet opp en metode for å "punkt-slanke" nesa. 🤓 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. august 2023 #87317 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Stargaze skrev (3 timer siden): Hun vil sikkert at folk skal bli imponert over at hun står opp kl.05 for å trene. Blir mer imponert over de som sjonglerer trening samtidig som de er i 8-16 jobber. Og som likevel klarer å ta restitusjon og søvn på alvor. Min mann står opp mellom 5-05.30 for å jobbe mellom 10 til 12-timers dager. Selv tar meg av ungene om morgenen og får de avgårde og leverer før jeg selv fyker på jobb, dog er jeg heldig med fleksibel arbeidstid, men timene skal dekkes okke som og trening er det ikke alltid tid til, da unger gjerne også har fritidsaktiviteter de skal på når vi er ferdig på jobb, glemte jeg middag? det skal også skal rekkes. Hva skal hun rekke for å måtte trene kl 5 om morgenen? Ingenting! Kun selvskryt når hun har allverdens tid til å trene når hun selv ønsker mens andre jobber eller sover for å være uthvilt til en 7-9 timers arbeidsdag og gjerne oppfølging av unger etter det. Hun aner ingenting om et vanlig arbeidsliv kombinert med å ta seg av unger! Overfladisk er bare forbokstaven! Endret 15. august 2023 av K_mb 27 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 15. august 2023 #87318 Del Skrevet 15. august 2023 33 minutter siden, Snødronninga said: Så nå er appen lansert "på ordentlig"? Likevel har de ikke tatt seg bryet med å lage en bio som forteller om Caroline sine erfaringer og utdanning. Eller hva hun kan tilby. I tillegg tok det en lang stund før jeg kom inn på nettsiden. Men ingenting hos LKE eller AP. Litt pussig tenker jeg. Burde ikke de også dele noe om dette? 🙄 Ja ja. de får holde på! Er vel slitne etter alle disse årene med hardt arbeid for å få appen klar. Så de hviler kanskje. (Ja, det var ironisk ment.) 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. august 2023 #87319 Del Skrevet 15. august 2023 Andrea59 skrev (53 minutter siden): Hvis nesen blir så spooky smal ( MJ-aktig) etter Netfit-trening, så tør ikke jeg 😅🙈 Tenkte det samme. MJ sin nese ble smalere og smalere, det gjør CBE sin nese også...😯 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. august 2023 #87320 Del Skrevet 15. august 2023 Alle lanseringsannonsene på CBE og Netfit.no skulle vært merket med retusjert person. Så de starter også appen sin med... ....tada.... lovbrudd.... Stilløs som alltid... Ellers synes jeg det er veldig påfallende at hverken LKE på sine to IG-kontoer eller daglig leder i Netfit.no, Adrian Paul, har én eneste story på sine tilsammen tre IG-kontoer. AP har bare en om at en av hans andre prosjekter fyller 11 år i august. Skulle tro at daglig leder og medeier hadde hatt egeninteresse i å gi appen litt publisitet, men nei, tydeligvis ikke - de som ellers ikke har problemer med å legge ut det som fokuserer på deres kropp, de lar være å legge ut noe om lanseringen av egen treningsapp. Merkelige prioriteringer. Og som om ikke det var nok at appen lanseres med lovbrudd... så lar de fortsatt løgn stå i presentasjonen av Lars Kristian Eriksen. Og Caroline Berg Eriksen, frontfigur til Netfit og eneste som gidder fronte den ved lansering, hun har så lite utdanning og kompetanse og erfaring at de etter måneder fremdeles ikke har fylt inn noe om hennes trenerrolle... Hvis de hadde vært seriøse med dette så hadde de lagt ned litt mer arbeid i det. LKE brukte istedenfor gårsdagen på å bl.a. legge ut på coach_eriksen at han hadde fått rød advarsel på en eller annen app han bruker, som advarte om at han måtte ta hensyn til kroppens behov (tok dessverre ikke screenshot av det). Seriøst av Netfits ene pt... At de ikke ser dette selv, det er helt utrolig. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå