Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Hun har nok på seg det om de skal på tur skal du se. 

Ren spekulasjon fra din side! 😆

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Pås skrev (Akkurat nå):

Ren spekulasjon fra din side! 😆

Har sett henne såpass mye på tur i turklær at det er ikke mye spekulasjon. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Går fint an å ha på seg noe fint på vei opp til hytta og bytte klær nør de skal gå.  Så ingen grunn til panikk. 

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (13 minutter siden):

Går fint an å ha på seg noe fint på vei opp til hytta og bytte klær nør de skal gå.  Så ingen grunn til panikk. 

Det er bare så utrolig oppstilt og klisjeaktig. På linje med alpelue i Paris og nikkers i påsken. Tror alle hadde vært positive hvis hun en eller annen gang la ut noe litt mer kreativt og uventet. Hun var jo kreativ før. 

• Liker 31
Gjest IreneV
Skrevet
Hyacinth skrev (31 minutter siden):

Det er bare så utrolig oppstilt og klisjeaktig. På linje med alpelue i Paris og nikkers i påsken. Tror alle hadde vært positive hvis hun en eller annen gang la ut noe litt mer kreativt og uventet. Hun var jo kreativ før. 

Det har blitt umulig å parodiere dagens influencere. 

Skrevet

Kommentaren min ang til fjells-antrekket går på at hun har noen stereotypiske ideer/bilder i hodet ang å kle (seg ut) til det hun tror er passende/gir et bilde av anledningen,

Feks midtsommer er det sukkersøte kjoler, barbeint og blomsterkrans på hodet, og man skal snurre rundt og rundt. Til fjells er det standard noe hun ser for seg er bonderomantisk; som hvitt blondeskjørt, støvler og ullgenser. Da de var i Paris så var det alpelue og stripete genser, poserende med en lang baguett. Sykler under blomstrende kirsebærtrær kledd i flagrende skjørt eller kjole, med  håret flagrende (uten hjelm)  mens det spilles noe fransk musikk av noe slag

Jeg også forstår jo at hun bytter til bukse eller skorts før hun skal inn i sauefjøset eller hotpants og sportsbh før de går på fjelltur 

• Liker 36
  • Nyttig 7
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Det er vel at man ser antrekkene mer som kostymer enn vanlige klær. Blondekjole på St Hans, maritime striper på hytta ved sjøen, nikkers og topplue på hytta på fjellet og for ikke å glemme, beret og rød genser i Paris - for å nevne noen. Jeg kommer på barbiedukkekolleksjoner når jeg ser mange av antrekkene. Barbie på fjellet, på landet og på cruise. 

• Liker 38
  • Nyttig 5
Skrevet

Her henger jeg ikke helt med. Skjønner hva som menes med klisje-aktige klær og bilder… men det plager ikke meg akkurat. Ikke var det unger der og ingen mage heller. Det var litt mer likt tidligere «blogg-bilder». Så heller litt flere bilder i den retningen, klisje el ikke klisje. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg bryr meg ingenting om hun går i blondekjole på fjellet, så lenge vi slipper thinspo, inkompetente råd, juks, herverk og bløff. - og eksponering av barna. 

Helt enig i at de har gått seg litt bort i "stereotyper" (blomsterkrans og snurring St Hans, like pysjer på klipp og lim-bildet til jul, beret og tversoverstriper i Frankrike, cowboyboots og frynser på festival. For ikke å snakke om at de går all in når det er 17 Mai, bursdag, morsdag og påske) - men alt det der kan de bare får holde på med tenker jeg, gjerne mer av det og mindre av det andre nevnte. De tviholder på at det de leverer er inspirerende alà glansede magasiner på 90-tallet. 

Tall taler for seg, men det virker ikke å bry dem overhodet. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Isild skrev (56 minutter siden):

Jeg bryr meg ingenting om hun går i blondekjole på fjellet, så lenge vi slipper thinspo, inkompetente råd, juks, herverk og bløff. - og eksponering av barna. 

Helt enig i at de har gått seg litt bort i "stereotyper" (blomsterkrans og snurring St Hans, like pysjer på klipp og lim-bildet til jul, beret og tversoverstriper i Frankrike, cowboyboots og frynser på festival. For ikke å snakke om at de går all in når det er 17 Mai, bursdag, morsdag og påske) - men alt det der kan de bare får holde på med tenker jeg, gjerne mer av det og mindre av det andre nevnte. De tviholder på at det de leverer er inspirerende alà glansede magasiner på 90-tallet. 

Tall taler for seg, men det virker ikke å bry dem overhodet. 

Ja, det der kan de bare få holde på med, så lenge barn og kroppspress er fraværende. Masse folk jeg kjenner som legger ut samme type bilder, uten å være influencere. De tjener ikke penger, de  liker bare å vise seg fram. Med filter selvsagt. Glossy ansikt, glossy mat, glossy himmel, skåler så den dyre klokka vises, og luksusveska satt pyntelig oppå bordet. Tagger gjerne merkene også, sånn tilfelle noen ikke skulle få med seg hva det er! 🤑

Endret av IreneV
Skrevet

regner med de er her i Åre kanskje, LKE skal vel løpe på søndag her. jeg går ikke sånn kledd i helga alle fall. jeg får dra ut på shopping skjønner jeg!

• Liker 11
Skrevet
skruf skrev (3 timer siden):

Kommentaren min ang til fjells-antrekket går på at hun har noen stereotypiske ideer/bilder i hodet ang å kle (seg ut) til det hun tror er passende/gir et bilde av anledningen,

Feks midtsommer er det sukkersøte kjoler, barbeint og blomsterkrans på hodet, og man skal snurre rundt og rundt. Til fjells er det standard noe hun ser for seg er bonderomantisk; som hvitt blondeskjørt, støvler og ullgenser. Da de var i Paris så var det alpelue og stripete genser, poserende med en lang baguett. Sykler under blomstrende kirsebærtrær kledd i flagrende skjørt eller kjole, med  håret flagrende (uten hjelm)  mens det spilles noe fransk musikk av noe slag

Jeg også forstår jo at hun bytter til bukse eller skorts før hun skal inn i sauefjøset eller hotpants og sportsbh før de går på fjelltur 

Jeg er enig, men er det minste av kritikkverdige ting de gjør. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
IreneV skrev (1 time siden):

Ja, det der kan de bare få holde på med, så lenge barn og kroppspress er fraværende. Masse folk jeg kjenner som legger ut samme type bilder, uten å være influencere. De tjener ikke penger, de  liker bare å vise seg fram. Med filter selvsagt. Glossy ansikt, glossy mat, glossy himmel, skåler så den dyre klokka vises, og luksusveska satt pyntelig oppå bordet. Tagger gjerne merkene også, sånn tilfelle noen ikke skulle få med seg hva det er! 🤑

Helt enig, men nå er ikke barna helt fraværende på story selv om de vises bakfra. At CBE ikke bedriver thinspo på under et døgn er vel og bra, men fokuset på utseendet og filterbruk er allikevel ikke borte de siste 24 t les: standard bilde foran speilet fra treningsskjelleren og ansiktsbilde med filter fra bilen. Hun får en "applaus" fra meg når hun legger ut naturlige bilder over tid hvor kropp og utseende ikke er fokuset, men heller en naturlig del av bildet uten manipulering.

Endret av K_mb
  • Liker 15
Gjest IreneV
Skrevet
K_mb skrev (1 minutt siden):

Helt enig, men nå er ikke barna helt fraværende på story selv om de vises bakfra. At CBE ikke bedriver thinspo på under et døgn er vel og bra, men fokuset på utseendet og filterbruk er allikevel ikke borte de siste 24 t les: standard bilde foran speilet fra treningsskjelleren og ansiktsbilde med filter fra bilen. Hun får en applaus fra meg når hun legger ut naturlige bilder over tid hvor kropp og utseende ikke er fokuset, men heller en naturlig del av bildet uten manipulering.

Ja, det er nok av andre bilder å ta av, som bør kritiseres, og rapporteres. Jeg vil influencer-industrien til livs, så jeg vil nok aldri rose eller applaudere bilder, så lenge det blandes inn annet, som du påpeker. Men det er ikke alle bilder som vekker harme og får meg til å kommentere.  Selv om jeg finner det merkelig å ha denne trangen til å eksponere seg selv så voldsomt hele tiden, uten å ha noe av verdi å komme med. Ikke tjener de så godt heller. De influencerne som tjener godt her i landet ser ut til å ha et enormt forbruk, slik at vinninga går opp i spinninga. 

Skrevet (endret)
IreneV skrev (1 time siden):

Ja, det er nok av andre bilder å ta av, som bør kritiseres, og rapporteres. Jeg vil influencer-industrien til livs, så jeg vil nok aldri rose eller applaudere bilder, så lenge det blandes inn annet, som du påpeker. Men det er ikke alle bilder som vekker harme og får meg til å kommentere.  Selv om jeg finner det merkelig å ha denne trangen til å eksponere seg selv så voldsomt hele tiden, uten å ha noe av verdi å komme med. Ikke tjener de så godt heller. De influencerne som tjener godt her i landet ser ut til å ha et enormt forbruk, slik at vinninga går opp i spinninga. 

Verdier er helt fraværende for ekteparet Eriksen. Eller ihvertall gode og sunne verdier og bidrag som kan påvirke andre positivt. For å gjenta meg selv: jeg finner ingenting positivt med kontoen cbe.no, kun et falskt narrativ av en perfekt verden hvor alt handler om å vise seg frem som tynn, pen og perfekt. Selv treningen og netfit er en eneste stor spøk hvor det feilinformeres, treningsbilder som er mørke og dystre, trening uansett hva kroppen tillater seg osv.. som derav skal påvirke folk til treningslyst.. ingen glede overhodet, og alt handler om et eget forgodtbefinnende fordi man selv har et sykelig forhold til trening, kropp og utseende. Så vet man jo LKE sitt syn på kvinner som ikke ser ut som sylfider. Selvsentrert hele opplegget. 

Endret av K_mb
  • Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet

Budeia som skal til seters og gjøre seg feit.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Er Netfit noe annet enn en skrytekanal på insta hvor man kan se Caroline Berg Eriksen trene? Det er jo helt virkelighetsfjernt. 

• Liker 31
  • Nyttig 8
Gjest IreneV
Skrevet
Ellevira skrev (35 minutter siden):

Budeia som skal til seters og gjøre seg feit.

Thinfluencer. Blir vel postet noen bilder av usunn mat snart, akkompagnert av en retusjert vaskebrettmage. Så kan vi sitte grønne av misunnelse og hate 😅

Skrevet
FruRosa skrev (21 timer siden):

Antrekket (kostymet) er på, nå skal frua til fjells. 

Screenshot_20230726-225407_Instagram.jpg

Screenshot_20230726-225409_Instagram.jpg

Herrregud. Ikke slik man forbinder med utsagnet «til fjells for frisk luft noen dager». Ser mer ut som «fjolls til fjells». Sorry 

• Liker 14
Skrevet
Surikatt skrev (25 minutter siden):

Er Netfit noe annet enn en skrytekanal på insta hvor man kan se Caroline Berg Eriksen trene? Det er jo helt virkelighetsfjernt. 

Ser de har ennå ikke svart vedkommende som spurte hvem ernæringsfysiologen er. 

• Liker 14
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...