GhostHug Skrevet 22. juli 2023 #86261 Skrevet 22. juli 2023 Ikke så rart at de ikke fokuserer på treningsglede i NetFit egentlig. For å kjenne på treningsgleden må man ha overskudd og føle mestring i treningen. Dette oppnår man ikke av null restitusjon, lite mat og kun tunge/omfattende økter. Tror ikke at Treasures AS vet hva treningsglede er, for all trening der gjennomføres på grunn av indre tvang virker det som. 25
Hallepalle2 Skrevet 22. juli 2023 #86262 Skrevet 22. juli 2023 Og der stengte Line Victoria kommentarfeltet. 10
Villroses hage Skrevet 22. juli 2023 #86263 Skrevet 22. juli 2023 7 minutter siden, Levina said: LK omtaler denne tråden som galskap. Kan jo være enig..når man kikker innom her. Så - - der var du også, ja. 14
Korsihalsen Skrevet 22. juli 2023 #86264 Skrevet 22. juli 2023 Sletter hun alle kommentarene? Line altså 🤨 2
Christiane_W Skrevet 22. juli 2023 #86265 Skrevet 22. juli 2023 Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Og der stengte Line Victoria kommentarfeltet. Siste jeg så i det kommentarfeltet var at LKE skrev at han hadde sendt henne en DM. Et par minutter senere var det stengt, så fikk ikke tatt skjermdump. 10 5
Hallepalle2 Skrevet 22. juli 2023 #86266 Skrevet 22. juli 2023 Korsihalsen skrev (1 minutt siden): Sletter hun alle kommentarene? Line altså 🤨 På en måte skjønner jeg henne, så lenge coachen blandet seg så ble kommentarfelt noe helt annet enn det ellers kunne blitt. Jeg tror at hans stadige angrep på Kvinneguiden går mot hans hensikt, for når folk leter opp tråden så vil de se med egne øyner at mesteparten av innleggene er saklige og gode. Det er ikke til fordel for fruen at han stadig gjør folk oppmerksomme på denne tråden. 31 1 13
elien Skrevet 22. juli 2023 #86267 Skrevet 22. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (14 minutter siden): Ser bare LKE, jeg. I kjent stil det, innlegget handler ikke om han. Som en annen bemerker, så er det stille hos Troy. Intet overraskende ved det heller. Caroline sin komentar ser ut som den er slettet...... 1
mammams Skrevet 22. juli 2023 #86268 Skrevet 22. juli 2023 Nå ble jeg nysgjerrig, hva skrev de hos Line? Noe med et snev av selvironi? I guess not! 2
Glufseguri Skrevet 22. juli 2023 #86269 Skrevet 22. juli 2023 Christiane_W skrev (20 minutter siden): Siste jeg så i det kommentarfeltet var at LKE skrev at han hadde sendt henne en DM. Et par minutter senere var det stengt, så fikk ikke tatt skjermdump. Så noen stilte han et direkte spørsmål. Håper bilen står trygt i natt😏 18
mammams Skrevet 22. juli 2023 #86270 Skrevet 22. juli 2023 Forstår at hun ikke vil ha diskusjon i sitt kommentarfelt, problemet er jo at «der det hører hjemme» sletter alt av motstand, konstruktiv kritikk, spørsmål ol. Godt å høre at Caroline tok det humoristisk og tøysete da… 16 1
~ Ada ~ Skrevet 22. juli 2023 #86271 Skrevet 22. juli 2023 mammams skrev (23 minutter siden): Forstår at hun ikke vil ha diskusjon i sitt kommentarfelt, problemet er jo at «der det hører hjemme» sletter alt av motstand, konstruktiv kritikk, spørsmål ol. Godt å høre at Caroline tok det humoristisk og tøysete da… Det kan jeg forstå (det første du skriver). Smått komisk også at LKE henviser til kg og ikke til CBEs egen kanal der innlegget stod. 17
Skrottefar Skrevet 22. juli 2023 #86272 Skrevet 22. juli 2023 Christiane_W skrev (59 minutter siden): Siste jeg så i det kommentarfeltet var at LKE skrev at han hadde sendt henne en DM. Et par minutter senere var det stengt, så fikk ikke tatt skjermdump. Skulle gjerne likt å vite hva det sto i den DM'en 10
Hunter7 Skrevet 22. juli 2023 #86273 Skrevet 22. juli 2023 29 minutter siden, mammams said: Forstår at hun ikke vil ha diskusjon i sitt kommentarfelt, problemet er jo at «der det hører hjemme» sletter alt av motstand, konstruktiv kritikk, spørsmål ol. Godt å høre at Caroline tok det humoristisk og tøysete da… Jeg er ikke helt sikker på at CBE tok det slik. Utifra SoMe-plattformene til Treasures AS å bedømme, så er det usedvanlig lite som tilsier at selvironi er gjengs hos "Skrika fra Sarpsborg". Men, det kan jo faktisk tenkes at Husby bondefanget selveste CBE med kommentaren. For i det øyeblikket CBE reagerer indignert over Husebys post, blottlegger hun (nok en gang) sin manglende evne til selvironi, samt selvrefleksjon. 32 1
Kollontaj Skrevet 22. juli 2023 #86274 Skrevet 22. juli 2023 Lilly Rose skrev (1 time siden): Det er ikke rart appen til Netfit er som den er. Både LKE og CBE har et usunt oppheng på kvinneguiden. LKE jamrer om kvinneguiden til alle som kritiserer dem. CBE dedikerte en episode i podcasten sin om kvinneguiden. For et opplegg 😂 Var det ikke egentlig to? 😅 9
Kollontaj Skrevet 22. juli 2023 #86275 Skrevet 22. juli 2023 Har ikke sett tråden til Husby, men det kan virke som LKE og CBE har litt for mye fokus på å gå etter alle som kan tenkes å ytre noe i kritisk retning. At de ikke tør gi seg på HT skyldes nok ene og alene at han er mann. Og ja, når de blokkerer og sletter i egne kanaler, gjett hva som skjer? 27 3
~ Ada ~ Skrevet 22. juli 2023 #86276 Skrevet 22. juli 2023 (endret) Minner om disse, som kan høres på IG til @FruJohansen Hun har også et godt innlegg under «CBE om netthat». Endret 22. juli 2023 av ~ Ada ~ 14 10
Populært innlegg K_mb Skrevet 22. juli 2023 Populært innlegg #86277 Skrevet 22. juli 2023 (endret) mammams skrev (1 time siden): Forstår at hun ikke vil ha diskusjon i sitt kommentarfelt, problemet er jo at «der det hører hjemme» sletter alt av motstand, konstruktiv kritikk, spørsmål ol. Godt å høre at Caroline tok det humoristisk og tøysete da… ~ Ada ~ skrev (1 time siden): «Slik både Caroline og jeg gjør..!» Nu vel... Nuvel, Line Victoria som jeg absolutt har sansen for. Skal du først spøke og lage humor av det vi stadig vekk poengter her, dumskapen som en is med magen som kulisse, så må du faktisk stå i det og ikke rettferdiggjøre kroppsfikseringen til CBE som humor! Kropp er ikke humor for CBE, men blodig alvor, et alvor som manipuleres og fremheves på en svært usunn og negativ måte! Beklager, har mer sansen for Henrik Troy som ikke sensurerer. Endret 22. juli 2023 av K_mb 34 2 26
Snødronninga Skrevet 22. juli 2023 #86278 Skrevet 22. juli 2023 Jeg har ikke fått med meg noe av dette, er det ingen som tok skjermdump av kommentarene? For nå skjønner jeg ikke helt om CBE og LKE syntes innlegget var morsomt eller det motsatte. 21 1
Isola2 Skrevet 22. juli 2023 #86279 Skrevet 22. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Ser bare LKE, jeg. I kjent stil det, innlegget handler ikke om han. Som en annen bemerker, så er det stille hos Troy. Intet overraskende ved det heller. Det sier litt om synet den mannen har på kvinner. Grøss og gru! 12 4
Gresshoppa Skrevet 22. juli 2023 #86280 Skrevet 22. juli 2023 Isola2 skrev (13 minutter siden): Det sier litt om synet den mannen har på kvinner. Grøss og gru! Det synet har han alltid hatt, og det er skremmende med tanke på hvor godt voksen den mannen er. 15 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå