Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så rart at de ikke fokuserer på treningsglede i NetFit egentlig.

For å kjenne på treningsgleden må man ha overskudd og føle mestring i treningen.
Dette oppnår man ikke av null restitusjon, lite mat og kun tunge/omfattende økter.

Tror ikke at Treasures AS vet hva treningsglede er, for all trening der gjennomføres på grunn av indre tvang virker det som.

• Liker 25
Skrevet

Og der stengte Line Victoria kommentarfeltet. 

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, Levina said:

LK omtaler denne tråden som galskap. Kan jo være enig..når man kikker innom her. 

Så - - der var du også, ja.

• Liker 14
Skrevet

Sletter hun alle kommentarene? Line altså 🤨

• Liker 2
Skrevet
Hallepalle2 skrev (6 minutter siden):

Og der stengte Line Victoria kommentarfeltet. 

Siste jeg så i det kommentarfeltet var at LKE skrev at han hadde sendt henne en DM. Et par minutter senere var det stengt, så fikk ikke tatt skjermdump.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Korsihalsen skrev (1 minutt siden):

Sletter hun alle kommentarene? Line altså 🤨

På en måte skjønner jeg henne, så lenge coachen blandet seg så ble kommentarfelt noe helt annet enn det ellers kunne blitt. 

Jeg tror at hans stadige angrep på Kvinneguiden går mot hans hensikt, for når folk leter opp tråden så vil de se med egne øyner at mesteparten av innleggene er saklige og gode. Det er ikke til fordel for fruen at han stadig gjør folk oppmerksomme på denne tråden. 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
~ Ada ~ skrev (14 minutter siden):

Ser bare LKE, jeg. I kjent stil det, innlegget handler ikke om han. Som en annen bemerker, så er det stille hos Troy. Intet overraskende ved det heller.

Caroline sin komentar ser ut som den er slettet......

• Liker 1
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig, hva skrev de hos Line? Noe med et snev av selvironi? I guess not! 

• Liker 2
Skrevet
Christiane_W skrev (20 minutter siden):

Siste jeg så i det kommentarfeltet var at LKE skrev at han hadde sendt henne en DM. Et par minutter senere var det stengt, så fikk ikke tatt skjermdump.

Så noen stilte han et direkte spørsmål.

Håper bilen står trygt i natt😏

• Liker 18
Skrevet

Forstår at hun ikke vil ha diskusjon i sitt kommentarfelt, problemet er jo at «der det hører hjemme» sletter alt av motstand, konstruktiv kritikk, spørsmål ol. 

Godt å høre at Caroline tok det humoristisk og tøysete da… 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
mammams skrev (23 minutter siden):

Forstår at hun ikke vil ha diskusjon i sitt kommentarfelt, problemet er jo at «der det hører hjemme» sletter alt av motstand, konstruktiv kritikk, spørsmål ol. 

Det kan jeg forstå (det første du skriver).

Smått komisk også at LKE henviser til kg og ikke til CBEs egen kanal der innlegget stod.

• Liker 17
Skrevet
Christiane_W skrev (59 minutter siden):

Skulle gjerne likt å vite hva det sto i den DM'en

• Liker 10
Skrevet
29 minutter siden, mammams said:

Jeg er ikke helt sikker på at CBE tok det slik. Utifra SoMe-plattformene til Treasures AS å bedømme, så er det usedvanlig lite som tilsier at selvironi er gjengs hos "Skrika fra Sarpsborg". 

Men, det kan jo faktisk tenkes at Husby bondefanget selveste CBE med kommentaren. For i det øyeblikket CBE reagerer indignert over Husebys post, blottlegger hun (nok en gang) sin manglende evne til selvironi, samt selvrefleksjon. 

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
Lilly Rose skrev (1 time siden):

Det er ikke rart appen til Netfit er som den er. Både LKE og CBE har et usunt oppheng på kvinneguiden. LKE jamrer om kvinneguiden til alle som kritiserer dem. CBE dedikerte en episode i podcasten sin om kvinneguiden. For et opplegg 😂

Var det ikke egentlig to? 😅

• Liker 9
Skrevet

Har ikke sett tråden til Husby, men det kan virke som LKE og CBE har litt for mye fokus på å gå etter alle som kan tenkes å ytre noe i kritisk retning. At de ikke tør gi seg på HT skyldes nok ene og alene at han er mann. Og ja, når de blokkerer og sletter i egne kanaler, gjett hva som skjer? 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Minner om disse, som kan høres på IG til @FruJohansen

Hun har også et godt innlegg under «CBE om netthat».

IMG_20230722_200332.png

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 14
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg har ikke fått med meg noe av dette, er det ingen som tok skjermdump av kommentarene? For nå skjønner jeg ikke helt om CBE og LKE syntes innlegget var morsomt eller det motsatte.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Ser bare LKE, jeg. I kjent stil det, innlegget handler ikke om han. Som en annen bemerker, så er det stille hos Troy. Intet overraskende ved det heller.

Det sier litt om synet den mannen har på kvinner. Grøss og gru!

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Isola2 skrev (13 minutter siden):

Det sier litt om synet den mannen har på kvinner. Grøss og gru!

Det synet har han alltid hatt, og det er skremmende med tanke på hvor godt voksen den mannen er.

• Liker 15
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...