Glufseguri Skrevet 21. juli 2023 #86222 Skrevet 21. juli 2023 Spanky skrev (4 minutter siden): Kommentarfelt på IG til Caroline.. Blokkert om 3-2-1 😏 31 6
Spanky Skrevet 21. juli 2023 #86223 Skrevet 21. juli 2023 Glufseguri skrev (3 minutter siden): Blokkert om 3-2-1 😏 Overrasket over at det har stått såpass lenge jeg 😅 12
Karmaisabitch Skrevet 21. juli 2023 #86224 Skrevet 21. juli 2023 Spanky skrev (20 minutter siden): Overrasket over at det har stått såpass lenge jeg 😅 Det skjer kun når LK sovner på sofaen 😅 35 2
Luka_S Skrevet 22. juli 2023 #86225 Skrevet 22. juli 2023 Skrottefar skrev (14 timer siden): Sikkert for å ha noe de kan skrive av på skatten 😛 Helt enig. Har ikke trua på at de har lyst til å ha noen kunder i det hele tatt, bare å ha en app/et firma for kred og skattemessige fordeler. 16 1
pop up bruker Skrevet 22. juli 2023 #86227 Skrevet 22. juli 2023 Lest de siste sidene om netfitt appen, og syns det er merkelig at de ikke har gjort det bedre her. Det finnes mange gode treningsapper de kan hente inspirasjon fra! Når det gjelder oppskrifter har de jo kjempemange, og veldig gode oppsnrifter på bloggen. Hvorfor ikke bruke disse? Her kan de bare sortere og kopiere over fra bloggen. Gjennom tiden har de også et betydelig antall bilder og fimer av øvelser. Litt redigerig med tekst og lyd og de kan få gode, forklarende filmer. De sitter på en gullgruve av materiale over så mange år. Forstår ikke at de ikke benytter seg av det! 6 2
Ersa Skrevet 22. juli 2023 #86228 Skrevet 22. juli 2023 (endret) Recovery of the parasympathetic nervous system?? Hahaha, prøver å brife med medisinsk terminologi, men han avslører sin manglende kunnskap. kilde:coacheriksen IG Endret 22. juli 2023 av Ersa 18 13
MacBeth Skrevet 22. juli 2023 #86229 Skrevet 22. juli 2023 Glufseguri skrev (12 timer siden): Blokkert om 3-2-1 😏 Utrolig nok står kommentarene fremdeles😲 2
hvalstad45 Skrevet 22. juli 2023 #86230 Skrevet 22. juli 2023 36 minutter siden, Luka_S said: Helt enig. Har ikke trua på at de har lyst til å ha noen kunder i det hele tatt, bare å ha en app/et firma for kred og skattemessige fordeler. Ja, syns det virker ganske åpenbart. Nå har de noe å vise til, de driter i at det ikke er noe mer enn en dysfunksjonell side så lenge det er pene bilder av CBE, og så kan de lage et narrativ der de er personlige trenere - og dermed skrive av enda mer av hobbyen deres på skatten. 21
Pust Skrevet 22. juli 2023 #86231 Skrevet 22. juli 2023 Internett (les Instagram/Snapchat/TikTok m.m.) flommer over av «eksperter» som lager innlegg basert på klipp-og-lim fra Wikipedia og fagbøker de ikke forstår - og poster bilder og videoer som er så redigerte at man knapt kjenner igjen personene. LKE og CBE er utmerkede eksempler på dette. Jeg skjønner ikke hvordan de tør, det er så transparent og så totalt avslørende! Det er som å se illustrasjoner til Keiserens nye klær. 28 3
Felis Skrevet 22. juli 2023 #86232 Skrevet 22. juli 2023 hvalstad45 skrev (7 minutter siden): Ja, syns det virker ganske åpenbart. Nå har de noe å vise til, de driter i at det ikke er noe mer enn en dysfunksjonell side så lenge det er pene bilder av CBE, og så kan de lage et narrativ der de er personlige trenere - og dermed skrive av enda mer av hobbyen deres på skatten. Jeg tror ikke å skrive av hobbyen på skatten er hovedmotivet, all den tid det snart ikke er noen omsetning igjen til å dekke utgiftene. Jeg tror CBE og LKE bruker Netfit som salgsargument for å skaffe seg oppdrag. «CBE har 300 000 følgere og driver en treningsapp». Begge deler er like misvisende, men det sitter fremdeles mange med ansvar for markedsføring der ute, som ikke har peiling på sosiale medier. De sluker påstandene rått, uten å sjekke om det faktisk stemmer. Først når resultatet av markedsføringen uteblir, innser de at de kjøpte katta i sekken. Derfor har CBE ingen langvarige avtaler lenger. Grunnen til at Netfit til slutt ble lansert, med lånte oppskrifter, lorem ipsum og manglende innhold, er at de nå har solgt inn at appen kommer i 7 år. Norge er ikke så stort, jeg tipper de begynte å få spørsmål. Nå er det lansert, og parets erfaring er at folk ikke sjekker så nøye. 34 9
Kollontaj Skrevet 22. juli 2023 #86233 Skrevet 22. juli 2023 Felis skrev (9 minutter siden): Jeg tror ikke å skrive av hobbyen på skatten er hovedmotivet, all den tid det snart ikke er noen omsetning igjen til å dekke utgiftene. Jeg tror CBE og LKE bruker Netfit som salgsargument for å skaffe seg oppdrag. «CBE har 300 000 følgere og driver en treningsapp». Begge deler er like misvisende, men det sitter fremdeles mange med ansvar for markedsføring der ute, som ikke har peiling på sosiale medier. De sluker påstandene rått, uten å sjekke om det faktisk stemmer. Først når resultatet av markedsføringen uteblir, innser de at de kjøpte katta i sekken. Derfor har CBE ingen langvarige avtaler lenger. Grunnen til at Netfit til slutt ble lansert, med lånte oppskrifter, lorem ipsum og manglende innhold, er at de nå har solgt inn at appen kommer i 7 år. Norge er ikke så stort, jeg tipper de begynte å få spørsmål. Nå er det lansert, og parets erfaring er at folk ikke sjekker så nøye. Du har dessverre rett. Hva driver CBE med nå? Hun har lansert en treningsapp! Å, flott, driftig dame! 🙃 16
ingo Skrevet 22. juli 2023 #86234 Skrevet 22. juli 2023 Noen tanker og refleksjoner om min forbrukeradferd… Nå har jeg bestilt test av appen til Fitfocus (Desire Andersen). Jeg har også kjøpt mye fra Funkygine de siste årene, fordi jeg vil, jeg liker mye av det de står for og fordi jeg syns de er rasende flinke. Altså fordi jeg har LYST til å kjøpe fra bedriften ,, betyr ikke at de er perfekte eller gjør alt rett men jeg liker de! Av og til sjekker jeg hverken pris eller innhold, jeg bare gjør det fordi jeg liker bedrifter og det de står for, like ofte som jeg leter etter alternative leverandører hvis jeg ikke liker bedriften eller ikke har sansen for den som fronter produktet. Har f.eks helt bevisst sluttet å kjøpe Twentyfour etter cbe frontet dette. Slik er det med Netfit også, er generelt interessert i trening og kosthold og er glad følger og heiagjeng på en hel haug med treningsinfluencere, i inn-og utland. Men Netfit er jo… ingenting….foreløpig hvertfall. Kun en app som er under middels kvalitet i forhold til alle andre apper og bedrifter som leverer inspirasjon, motivasjon og treningshjelp. Og med kunnskap om umoden og seksualisert Disney-stil og total stagnasjon og null utvikling av godt voksne menneske fra daglig leder sin side - så er det helt utelukket å bruke de. Så er det selvsagt slik at vi er forskjellige vi forbrukere, så andre kan selvsagt tiltrekkes av Netfit og Cbe sin måte å kommunisere på, rett skal være rett. 30 2
K_mb Skrevet 22. juli 2023 #86235 Skrevet 22. juli 2023 Felis skrev (42 minutter siden): Jeg tror ikke å skrive av hobbyen på skatten er hovedmotivet, all den tid det snart ikke er noen omsetning igjen til å dekke utgiftene. Jeg tror CBE og LKE bruker Netfit som salgsargument for å skaffe seg oppdrag. «CBE har 300 000 følgere og driver en treningsapp». Begge deler er like misvisende, men det sitter fremdeles mange med ansvar for markedsføring der ute, som ikke har peiling på sosiale medier. De sluker påstandene rått, uten å sjekke om det faktisk stemmer. Først når resultatet av markedsføringen uteblir, innser de at de kjøpte katta i sekken. Derfor har CBE ingen langvarige avtaler lenger. Grunnen til at Netfit til slutt ble lansert, med lånte oppskrifter, lorem ipsum og manglende innhold, er at de nå har solgt inn at appen kommer i 7 år. Norge er ikke så stort, jeg tipper de begynte å få spørsmål. Nå er det lansert, og parets erfaring er at folk ikke sjekker så nøye. Tenk om de kunne brukt noen av de 7 årene til å ta seg en utdannelse for å deretter å inneha kompetanse og fagkunnskaper til en ekte jobb? Istedenfor er de på stedet hvil og kaller redigering og retusjering av bilder, thinspo, sensur av kritkkere, uinspirerende trening osv.. jobb. 22 3
Populært innlegg Felis Skrevet 22. juli 2023 Populært innlegg #86236 Skrevet 22. juli 2023 (endret) K_mb skrev (29 minutter siden): Tenk om de kunne brukt noen av de 7 årene til å ta seg en utdannelse for å deretter å inneha kompetanse og fagkunnskaper til en ekte jobb? Istedenfor er de på stedet hvil og kaller redigering og retusjering av bilder, thinspo, sensur av kritkkere, uinspirerende trening osv.. jobb. Det er jo ikke bare «å ta seg en utdannelse», da! De fleste utdannelser krever jo at man kan tilegne seg kunnskap, og dette testes ved for eksempel eksamen. CBE har eid flaggstang i 7 år og enda ikke lært seg flaggregler. Hun tror hun kan «flagre» når hun vil. Hvordan ser du for deg at hun skulle fått med seg innholdet i et treårig bachelorstudium, for eksempel? Jeg tror de eneste utdanningene som er egnet for henne er de hvor resultatet av eksamen kan kjøpes for penger. Som yogakurset hun tok… Endret 22. juli 2023 av Felis 53 11
Isola2 Skrevet 22. juli 2023 #86237 Skrevet 22. juli 2023 (endret) K_mb skrev (6 timer siden): Tenk om de kunne brukt noen av de 7 årene til å ta seg en utdannelse for å deretter å inneha kompetanse og fagkunnskaper til en ekte jobb? Istedenfor er de på stedet hvil og kaller redigering og retusjering av bilder, thinspo, sensur av kritkkere, uinspirerende trening osv.. jobb. De har vel aldri gjennomført noe…det meste de tar i etter at LK sluttet med fotballen faller i grus. Han har ikke fotooppdrag lengre til tross for en eller annen form for utdannelse innenfor det. (Foruten ta mørke og ihjælfotoshoppa bilder av kona og bikkja). Ernærings og PT- utdannelsen ble ikke fullført. C fullførte visstnok dette svada yoga-kurset (hadde nok ikke skjedd uten at sprøyte-venninna var med på lasset). I stedet leker LK toppidrettsutøver og nett-troll i kjelleren. Netfit er bare svada og nonsens og om de treningsreisene faktisk blir noe av, tror jeg ikke det blir noen suksess. Herr og fru Ødipus holder på å drukne i sitt eget forvrengte og fotoshoppa speilbilde. Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Endret 22. juli 2023 av Måne Rampelyset 29 15
Lineaaa Skrevet 22. juli 2023 #86238 Skrevet 22. juli 2023 Finnes kun en løsning igjen nå, men den koster det kanskje for mye å gjennomføre. Redningsbøyen kunne vært å skrive en tell-it-all bok, det ALT av skandaler legges frem, i en godt fortalt historie om veien frem mot Norges største blogg, og tilbake igjen til liten omsetning og få følgere. Fra bloggens fødsel til død. Gjerne med en ghost-writer. Den hadde jeg lest, om den var saftig nok. Deretter kunne hun relansert seg selv med uredigerte bilder, interiør og trening, og kanskje levd av influenser-livet noen år til. 31 4
K_mb Skrevet 22. juli 2023 #86239 Skrevet 22. juli 2023 Felis skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke bare «å ta seg en utdannelse», da! De fleste utdannelser krever jo at du tar til deg kunnskap, og dette testes ved for eksempel eksamen. CBE har eid flaggstang i 7 år og enda ikke lært seg flaggregler. Hun tror hun kan «flagre» når hun vil. Hvordan ser du for deg at hun skulle fått med seg innholdet i et treårig bachelorstudium, for eksempel? Jeg tror de eneste utdanningene som er egnet for henne er de hvor resultatet av eksamen kan kjøpes for penger. Som yogakurset hun tok… Du har nok helt rett. De er ikke i stand til å fullføre noe, ei heller å jobbe på ærlig vis for å oppnå noe. Dette synkende skipet treffer forhåpentligvis bunnen snart. 13
K_mb Skrevet 22. juli 2023 #86240 Skrevet 22. juli 2023 Isola2 skrev (6 timer siden): De har vel aldri gjennomført noe…det meste de tar i etter at LK sluttet med fotballen faller i grus. Han har ikke fotooppdrag lengre til tross for en eller annen form for utdannelse innenfor det. (Foruten ta mørke og ihjælfotoshoppa bilder av kona og bikkja). Ernærings og PT- utdannelsen ble ikke fullført. C fullførte visstnok dette svada yoga-kurset (hadde nok ikke skjedd uten at sprøyte-venninna var med på lasset). I stedet leker LK toppidrettsutøver og nett-troll i kjelleren. Netfit er bare svada og nonsens og om de treningsreisene faktisk blir noe av, tror jeg ikke det blir noen suksess. Herr og fru Ødipus holder på å drukne i sitt eget forvrengte og fotoshoppa speilbilde. Godt oppsummert! Apropos fullført yogakurs, det var et kjøpt og betalt beståttgaranti-kurs over en bitteliten periode. Virker ikke seriøst i det hele tatt. Nybegynner som kaller seg yogalærer, helt latterlig. 13 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå