Måne Rampelyset Skrevet 18. juli 2023 #85941 Skrevet 18. juli 2023 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Måne, admin.
tøydokka Skrevet 19. juli 2023 #85942 Skrevet 19. juli 2023 Ser man kan få 7 dagers gratis prøveperiode på netfit. Hadde vært interessant om noen ville begi seg ut på å teste opplegget deres, og se hvilken oppfølging man får. Selv har jeg ikke bruk for noe app. Driver med en kraftsportidrett og får både programmer og en til en- oppfølging med coach 2-3 dager i uken. Når det kommer til kardio er det kun noe jeg gjør for å lettere holde vektklassen uten å være så ekstremt restriktiv med kostholdet. Og da gidder jeg ikke løpe, jeg går i stairmaster, ellipsemaskin eller motbakke på mølle med puls på 140-150(lett anstrengende pratetempo) i 45-60 min etter styrkeøkten. Bryr meg ingenting om å bli bedre på dette, det handler bare om å holde ut den timen, brenne de fandens kaloriene for å spise litt mer uten å sprenge vektgrensen, for jeg synes det er skikkelig kjedelig. Hjelper litt med musikk, se nyhetene eller noe lett Netflix underholdning. Hadde vært litt morsomt å se hva de tror de kan hjelpe meg med, eller andre som driver seriøst med en idrett, da LKE skriver at han kan coache idrettsutøvere uten å spesifisere hvilke idretter han kan hjelpe med. At han selv ikke er sterk trenger ikke bety at han ikke kan hjelpe andre til å bli sterke, men inntrykket er at han(og hun) kun har fokus på seg selv og det er et veldig uprofesjonelt utgangspunkt. 20 1
Klink Skrevet 19. juli 2023 #85943 Skrevet 19. juli 2023 tøydokka skrev (12 minutter siden): Ser man kan få 7 dagers gratis prøveperiode på netfit. Hadde vært interessant om noen ville begi seg ut på å teste opplegget deres, og se hvilken oppfølging man får. Selv har jeg ikke bruk for noe app. Driver med en kraftsportidrett og får både programmer og en til en- oppfølging med coach 2-3 dager i uken. Når det kommer til kardio er det kun noe jeg gjør for å lettere holde vektklassen uten å være så ekstremt restriktiv med kostholdet. Og da gidder jeg ikke løpe, jeg går i stairmaster, ellipsemaskin eller motbakke på mølle med puls på 140-150(lett anstrengende pratetempo) i 45-60 min etter styrkeøkten. Bryr meg ingenting om å bli bedre på dette, det handler bare om å holde ut den timen, brenne de fandens kaloriene for å spise litt mer uten å sprenge vektgrensen, for jeg synes det er skikkelig kjedelig. Hjelper litt med musikk, se nyhetene eller noe lett Netflix underholdning. Hadde vært litt morsomt å se hva de tror de kan hjelpe meg med, eller andre som driver seriøst med en idrett, da LKE skriver at han kan coache idrettsutøvere uten å spesifisere hvilke idretter han kan hjelpe med. At han selv ikke er sterk trenger ikke bety at han ikke kan hjelpe andre til å bli sterke, men inntrykket er at han(og hun) kun har fokus på seg selv og det er et veldig uprofesjonelt utgangspunkt. Så flink du er da… eller? 5 2
tøydokka Skrevet 19. juli 2023 #85944 Skrevet 19. juli 2023 Klink skrev (1 time siden): Så flink du er da… eller? Hva mener du egentlig med det? 16 8
Populært innlegg Isild Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85945 Skrevet 19. juli 2023 Klink skrev (2 timer siden): Så flink du er da… eller? Unødvendig kommentar. Vi er flere som lurer på hvem målgruppen til Netfit er. Her beskriver en som trener mye sin treningshverdag, med de behovene som er ift oppfølging - og konkluderer med at Netfit ikke ville hatt noe å tilby. LKE uttaler selv at han egentlig retter sin coachvirksomhet inn mot toppidrettsnivå. Det må da være greit å diskutere hva og hvordan man trener som eksempel på om Netfit som opplegg passer/ikke passer? Det er da helt relevant forbrukerdebatt. 47 11
Populært innlegg tøydokka Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85946 Skrevet 19. juli 2023 (endret) Klink skrev (3 timer siden): Så flink du er da… eller? Joda, flink og flink. LKE er helt sikkert mye flinkere. Han er hvertfall best i klassen når det kommer til trakassering, stalking og å ripe opp biler til de som er uenig med han. For et funn av en "mann" 🙄 LKE har nok oppskriften på hva jeg skal gjøre for å nå målet om 100 kg i benkpress uten utstyr eller 142,5 kg med utstyr. (Uten å gå opp i vektklasse). Han har sikkert full peiling på hvilke benkpresskjorter som egner seg for min unike løftestil , low cut super katana med vridde ermer? S/S vs A/S? Eller har det kommet noe nytt og bedre som er IPF godkjent kanskje? Sånne ting forventer jeg at en coach har peiling på når han skriver at han coacher idrettsutøvere. Men jeg mistenker at dette er helt gresk for han, akkurat som det fremstår veldig innviklet når han driver og vaser med fremmedord og om laktatmålinger og soner i løpingen. Må en nybegynner skaffe seg laktatmåler? Haha 🤣🤣 For et opplegg altså. LKE kan løpe, og han er noenlunde god på det, ikke noe eliteløper, men at han har klart å trene seg selv til å bli en ganske god løpemann skal han ha. 👏 Det er forsåvidt ikke så veldig imponerende når det er alt han gjør utenom at han tar bilder av seg selv, kone og sine barn og redigerer de ihel før de blir publisert. Tjo hei 😎😂🤣 Endret 19. juli 2023 av tøydokka Skrivefeil 56 22
Hallepalle2 Skrevet 19. juli 2023 #85947 Skrevet 19. juli 2023 Klink skrev (4 timer siden): Så flink du er da… eller? Du syns dette er god debatteknikk? 26 10
Isild Skrevet 19. juli 2023 #85948 Skrevet 19. juli 2023 Imblar skrev (12 minutter siden): Kan bare snakke for meg selv, men dette er ikke heeelt realistisk for meg og min hverdag. 😅 (Kilde: Instagram Netfit) De kommer ikke til å vinne veldig mange på å gjøre det så avansert som dette. Det er helt sikkert god og næringsrik mat, men dette er uforenelig med de flestes hektiske hverdag. Dette ser ut som menyen på et spisested. De tenker kanskje at det vil slå an, men det er nok ikke flertallet som ønsker så "avanserte" hverdagsoppskrifter (de er ikke nødvendigvis avanserte, men det høres avansert ut, og bare der "ramler folk av") For folk som jobber og er på farten i løpet av uken : prøv de ulike matkassene er mitt råd. De har reddet vår hverdag. 27 3
Gjest NordreSving Skrevet 19. juli 2023 #85949 Skrevet 19. juli 2023 Dette er en kostholdsplan som passer for …………baddabim, baddabam……. folk som kan surre rundt hjemme og ha 100% fokus på seg selv, sin trening og sitt utseende. Folk som kaller det jobb det som andre gjør på sin fritid. De er altså så fanget i sin egen boble, så ute av stand til å kunne sette seg inn i hvordan en hverdag er for folk flest. Og så tenker de at de skal gjøre karriere av å veilede nettopp «folk flest».
Liver Skrevet 19. juli 2023 #85950 Skrevet 19. juli 2023 Denne appen passer nok ypperlig til andre Influensere eller unge mennesker som har mulighet å prioritere dette opplegget. For andre i deres såkalte målgruppe, blir dette total miss. Samt de har ikke opparbeidet seg noe kredibilitet at de faktisk innehar noe kunnskap om det de videreformidler. 12
Aquarius04 Skrevet 19. juli 2023 #85951 Skrevet 19. juli 2023 Frøkenfryden skrev (22 timer siden): Ja hun sa så i podden! Jeg hørte en gammel episode her om dagen for å høre om det var forskjell. (Det var det på Susan, forresten, mye mer skravlete og livlig.) PS: I tillegg til å konkludere med at alle har tid til trim, drøftet de også aktiv dødshjelp. Caroline hadde godt grunnlag for hun har BÅDE sett filmen og lest boka «Et helt halvt år» 😂 Alt av refleksjon på tema fra henne var stort sett derfra. De gir og gir😆 Herregud, er det mulig 🥴😂 17
BuffyTheVampire Skrevet 19. juli 2023 #85952 Skrevet 19. juli 2023 Dette er jo helt latterlig. Maten ser god ut, og høres fristende ut, men dette er for meg helt urealistisk å følge i en hverdag. Kunne prøvd enkelte retter på helg når man har bedre tid, ikke 4 retter ila en dag. Forstår ikke dette behovet for alltid å skulle flotte seg. Tror ikke det er bærekraftig i lengden. Tror man kommer ganske mye lengre med havregrøt med rosiner og eple, grovbrød med egg og tomat og så videre i den retningen der. 28 7
vinterskog Skrevet 19. juli 2023 #85953 Skrevet 19. juli 2023 Katten89 skrev (1 time siden): Denne måltidsplanen passer ikke med norske matvaner og matvarer. Tydelig copy-paste fra noe amerikansk.. De har ikke en gang giddi å oversette! Sier litt om nivået. De tror ikke på det selv en gang. Jeg hadde ikke hatt gidd, tid kunnskap eller råd til å lage den maten hver dag. Samme tenkte jeg, ikke norske/skandinaviske matretter eller uttrykk. Ren copy paste, finnes sikkert et sette å sjekke hvor dette er tatt fra, for de som kan litt mer avansert googling. Nei netfit bærer preg av at de ikke har satset noe særlig på dette, et ungdomsskoleprosjekt hadde nok vært mer komplett enn dette mølet. 18 7
Zenhouse Skrevet 19. juli 2023 #85954 Skrevet 19. juli 2023 Noe av det minst gjennomførbare jeg har sett. 😅😅 Men likevel bedre enn en PT som jeg hadde en kostveiledningsamtale med som foreslo 11 mandler og 3 eggehviter som ett av måltidene. Men følger det veiledning på hvordan lage disse måltidene? Og er de også på engelsk i såfall. For da trenger jeg et engelskkurs i tillegg tror jeg. ( for ordens skyld- jeg kommer IKKE til å abonnere på Netfit) 18 2
Glufseguri Skrevet 19. juli 2023 #85955 Skrevet 19. juli 2023 Hvorfor er måltidsplanen på ENGELSK?! Tviler på at de arabiske/asiatiske ungguttene med null innlegg og følger 5K random folk og CBE melder seg på Netfit liksom😏 31 6
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85956 Skrevet 19. juli 2023 (endret) De har vel kjøpt/tatt det fra feks her https://sihatologi.com/product/recipes-youll-love/ Endret 19. juli 2023 av Kollontaj 41 18
mammams Skrevet 19. juli 2023 #85957 Skrevet 19. juli 2023 Kollontaj skrev (6 minutter siden): De har vel kjøpt/tatt det fra feks her https://sihatologi.com/product/recipes-youll-love/ Får håpe/ satse på at de ikke bare har «lånt» uten tillatelse! 😅 19 5
hvalstad45 Skrevet 19. juli 2023 #85958 Skrevet 19. juli 2023 Ok, den matplanen er jo bare helt fjern. Det virker som om de bare klipper og limer og fyller inn alt som "må" være i en treningsapp, helt uten egne tanker eller interesse for det. Den spiseplanen der lyser jo bare "se om du klarer dette, dette blir vanskelig og vi gir den på engelsk for å gjøre det litt mer komplisert for deg, vi!" Jeg gnir meg i øynene over hvor ufattelig lettvint dette er, de vil jo bare ta penga til folk uten å gi noe tilbake. Jeg håper virkelig dette skipet går nedenom og hjem raskt, hvis de skal tjene på dette er det mot svindel. Se på en personlig trener som f.ekks. Marianne Deila på insta, så ser man hvordan en ekte motivator som brenner for å få folk til å bevege seg opptrer. 42 5
Klink Skrevet 19. juli 2023 #85959 Skrevet 19. juli 2023 tøydokka skrev (4 timer siden): Joda, flink og flink. LKE er helt sikkert mye flinkere. Han er hvertfall best i klassen når det kommer til trakassering, stalking og å ripe opp biler til de som er uenig med han. For et funn av en "mann" 🙄 LKE har nok oppskriften på hva jeg skal gjøre for å nå målet om 100 kg i benkpress uten utstyr eller 142,5 kg med utstyr. (Uten å gå opp i vektklasse). Han har sikkert full peiling på hvilke benkpresskjorter som egner seg for min unike løftestil , low cut super katana med vridde ermer? S/S vs A/S? Eller har det kommet noe nytt og bedre som er IPF godkjent kanskje? Sånne ting forventer jeg at en coach har peiling på når han skriver at han coacher idrettsutøvere. Men jeg mistenker at dette er helt gresk for han, akkurat som det fremstår veldig innviklet når han driver og vaser med fremmedord og om laktatmålinger og soner i løpingen. Må en nybegynner skaffe seg laktatmåler? Haha 🤣🤣 For et opplegg altså. LKE kan løpe, og han er noenlunde god på det, ikke noe eliteløper, men at han har klart å trene seg selv til å bli en ganske god løpemann skal han ha. 👏 Det er forsåvidt ikke så veldig imponerende når det er alt han gjør utenom at han tar bilder av seg selv, kone og sine barn og redigerer de ihel før de blir publisert. Tjo hei 😎😂🤣 Det høres ut som du har det du trenger så du trenger jo ikke en trener. Og kanskje er du over deres nivå. Lke har jo spilt fotball og så er det mye løping og noe styrke så er der de kanskje kan være til hjelp.
Lilly Rose Skrevet 19. juli 2023 #85960 Skrevet 19. juli 2023 Stargaze skrev (37 minutter siden): Ja, eller bare kopiert den som ligger ute der og endret litt hva man skal spise når. Lurer på om sihatology synes dette er greit. De avslører nok en gang at de er alt for lat til å gjøre en god jobb selv.. Så utrolig flaut da 🙈 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå