~ Ada ~ Skrevet 19. juli 2023 #86041 Skrevet 19. juli 2023 NordreSving skrev (5 minutter siden): Det fremstår som merkelig at de starter opp appen med en ernæringsfysiolog som bare skal være med et par måneder, før de så knytter til seg en ny. Etter 7 år... 17 2
Laia Skrevet 19. juli 2023 #86043 Skrevet 19. juli 2023 NordreSving skrev (14 minutter siden): Det fremstår som merkelig at de starter opp appen med en ernæringsfysiolog som bare skal være med et par måneder, før de så knytter til seg en ny. For de som har fulgt menneskene bak Treasures noen år så vil man raskt gjenkjenne et mønster hvor når de blir tatt for noe og så blir de drevet fra skanse til skanse, der den ene «forklaringen» slår den andre i hjel. Det er jo så klassisk CBE som det går an. Det er en grunn til at troverdigheten deres er ikke-eksisterende. Kan minne litt om Bjørnar Moxnes tilfellet: jo mer det baller på seg med løgner, desto mer latterlig og vanvittig fremstår det. Når en startet en slik spiral er det umulig å komme heldig ut av det. 26 6
Isola2 Skrevet 19. juli 2023 #86044 Skrevet 19. juli 2023 Andrea59 skrev (1 time siden): Da skal vel CBE eller mannen ta et helge-nettkurs før september - hvis de rekker, da 😅 Tok ikke LK noe ernærings-studier før han starta med dette foto-opplegget sitt? Som han aldri fullførte?? 17
EmilieH Skrevet 19. juli 2023 #86045 Skrevet 19. juli 2023 Skrottefar skrev (1 time siden): Jeg tror ikke det er noe lys på heller, sikringsskapet har fått blackout eller noe 😅😅😅 2
MarianneE Skrevet 19. juli 2023 #86046 Skrevet 19. juli 2023 Isola2 skrev (30 minutter siden): Tok ikke LK noe ernærings-studier før han starta med dette foto-opplegget sitt? Som han aldri fullførte?? Jo. Jeg tipper han vil ihvertfall være en del av et ernæringsteam 4
Stargaze Skrevet 19. juli 2023 #86048 Skrevet 19. juli 2023 Katten89 skrev (5 minutter siden): Tror dere dem leser her inne? Tror? 30 6
Lorieen Skrevet 19. juli 2023 #86049 Skrevet 19. juli 2023 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Tenk å blokke så mange potensielle kunder. Lyset er på, men det er virkelig ingen hjemme der i gården. Der er det faktisk helt mørkt. Ikke så mye som et skarve stearinlys… 8
Gjest Era Vulgaris Skrevet 19. juli 2023 #86050 Skrevet 19. juli 2023 Lorieen skrev (14 minutter siden): Der er det faktisk helt mørkt. Ikke så mye som et skarve stearinlys… Det verste er at de tror alle andre er så dumme at vi ikke gjennomskuer alle løgnene og bortforklaringene de kommer med. Det er et fascinerende skue.
Snødronninga Skrevet 19. juli 2023 #86051 Skrevet 19. juli 2023 Må bare riste på hodet når det gjelder NetFit, det er så mye at jeg ikke orker å oppsummere hva jeg synes er merkelig og dårlig. Dere som følger Caroline på insta, går det i samme gamle - selfier, kaffekopp og løping? Har hun promotert NetFit der? 5 2
Frisk Frosk Skrevet 19. juli 2023 #86052 Skrevet 19. juli 2023 NordreSving skrev (2 timer siden): Det fremstår som merkelig at de starter opp appen med en ernæringsfysiolog som bare skal være med et par måneder, før de så knytter til seg en ny. For de som har fulgt menneskene bak Treasures noen år så vil man raskt gjenkjenne et mønster hvor når de blir tatt for noe og så blir de drevet fra skanse til skanse, der den ene «forklaringen» slår den andre i hjel. Det er jo så klassisk CBE som det går an. Det er en grunn til at troverdigheten deres er ikke-eksisterende. Veldig merkelig. La oss si at det er slik de med tidligere kommentar ga inntrykk av - at de har en annen ernæringsfysiolog som har utformet kostholdsplanene og handlelistene. Til tross for dette vil de altså heller satse på en annen ernæringsfysiolog, men først til høsten. Det kan selvfølgelig være mange årsaker til å bytte en fagperson, men om man bytter ut en slik fagperson så raskt, da er det som regel enten fagpersonen som ikke ønsker å jobbe der likevel - eller man ikke er fornøyd med fagpersonen og sier denne opp i prøvetiden. Merkelig inntrykk av dem å velge å gi. Mulig de har hatt en ekstern og nå vil ha en intern ernæringsfysiolog. Men da er det det de burde fokusert på, at de er fornøyd med det den første gjorde, men at de trenger et tettere samarbeid med noen som er nærmere. De velger imidlertid å ikke si noe slikt, de bare varsler at de skal få egen ernæringsfysiolog i september, samme døgn som de har fortalt at de har en ernæringsfysiolog de har samarbeidet med... Jeg hadde ikke holdt pusten i september i påvente av ny ernæringsfysiolog, for å si det slik... Ikke med min beste vilje en gang, greier jeg å forstå at noen seriøse ernæringsfysiologer vil assosieres med Treasures AS/CBE/LKE og Netfit.no, med den historikken eierne har med å rakke ned på kvinnekroppen, skape kroppspress, overtrening, thinspo og proana. Enhver ernæringsfysiolog som involverer seg i dette risikerer jo å bli assosiert med det samme. Får å tro at man kan endre det fokuset eierne har for bedriftene sine, det tror jeg dessverre ikke er mulig, om man skal dømme ut fra måten de fortsetter å drive sine bedrifter på. 23 10
Keaton Skrevet 19. juli 2023 #86053 Skrevet 19. juli 2023 Bare sånn apropos sletting av kommentarer og blokkering av brukere; det går fint an på IG å lage restriksjoner for andre brukere, dvs ikke blokkere, men begrense slik at det er bare brukeren og du som ser kommentaren, andre vil altså ikke se den. Brukeren vil da kunne anta at alle andre ser kommentaren. Sånn kan man også skjule ubehagelige kommentarer for følgere. De fleste vet sikkert dette, men jeg regner med at funksjonen benyttes av kontoer vi snakker om her. 21 9
CityCityBangBang Skrevet 19. juli 2023 #86054 Skrevet 19. juli 2023 2 hours ago, NordreSving said: Det fremstår som merkelig at de starter opp appen med en ernæringsfysiolog som bare skal være med et par måneder, før de så knytter til seg en ny. For de som har fulgt menneskene bak Treasures noen år så vil man raskt gjenkjenne et mønster hvor når de blir tatt for noe og så blir de drevet fra skanse til skanse, der den ene «forklaringen» slår den andre i hjel. Det er jo så klassisk CBE som det går an. Det er en grunn til at troverdigheten deres er ikke-eksisterende. Det er skremmende å se hvor mange løgner som renner ut. Det ser ut som en ryggmargsrefleks hos bedriftseierne hver gang de avsløres på å ha gjort en dårlig jobb. Tenk så mye mer avslappende og deilig hvis de holdt seg til sannheten. Tenk om de en gang for alle kunne innrømmet at det luftslottet de forsøker å selge er falskt - og deretter tatt seg vanlige jobber og levd som vanlige mennesker. DA - CBE og LKE hadde nattesøvnen blitt bedre. Dere hadde sluppet å trene både sent og tidlig og brukt "halve dagen" til å pønske ut hvilke poseringer som får dere til å se tynnest mulig ut. Hadde sluppet å tenke på hva dere kommer til å "blit tatt på" i morgen. Dere kunne se døtrene deres inn i øynene og fortelle at mamma og pappa betaler skatt og bidrar til et samfunn som inkluderer alle. Dere kunne spist normale måltider i normale porsjoner uten å tenke på at det skal vises til noen. Unnet dere en is når det passet sånn og uten at den skal vises halvveis (kuttet) spist foran en innhulet mage. Det er trist at det har blitt som det har blitt - dere hadde virkelig ALLE muligheter - men dømmekraften deres (og de rundt dere) sviktet dessverre totalt. Jeg ønsker dere uansett lykke til - det er aldri for sent å snu. 🙏 30 8
Lineaaa Skrevet 19. juli 2023 #86055 Skrevet 19. juli 2023 Er så mye skrivefeil på nettsiden til Netfit at det er flaut (f.eks i bioen til flere av trenerne) i tillegg til et hybrid norsk/engelsk språk i forklaringen av medlemspakkene. Det forklares heller ikke hvem som står for matplanene, ingen med kompetanse innen ernæring er presentert i team Netfit. Profilen til Caroline er heller ikke ferdig. Hvorfor måtte nettsidene publiseres nå, bare nesten ferdig, er meg en gåte. Redd dette blir en økonomisk og sikkert også emosjonell krasjlanding for de. 36 10
Isola2 Skrevet 19. juli 2023 #86056 Skrevet 19. juli 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Tror? Garantert. Selv om de påstår de bare får «screenshots» fra bekjente. De screenshotsene tror jeg de tar selv. 17
CityCityBangBang Skrevet 19. juli 2023 #86057 Skrevet 19. juli 2023 10 minutter siden, Lineaaa said: Er så mye skrivefeil på nettsiden til Netfit at det er flaut (f.eks i bioen til flere av trenerne) i tillegg til et hybrid norsk/engelsk språk i forklaringen av medlemspakkene. Det forklares heller ikke hvem som står for matplanene, ingen med kompetanse innen ernæring er presentert i team Netfit. Profilen til Caroline er heller ikke ferdig. Hvorfor måtte nettsidene publiseres nå, bare nesten ferdig, er meg en gåte. Redd dette blir en økonomisk og sikkert også emosjonell krasjlanding for de. Men samarbeidspartnerne er sikkert kjempefornøyde med omtalen. DETTE (for å bruke en av bedriftseiernes favorittord) selger nok maks!!!! 21 16
Frisk Frosk Skrevet 19. juli 2023 #86058 Skrevet 19. juli 2023 Lineaaa skrev (15 minutter siden): Er så mye skrivefeil på nettsiden til Netfit at det er flaut (f.eks i bioen til flere av trenerne) i tillegg til et hybrid norsk/engelsk språk i forklaringen av medlemspakkene. Det forklares heller ikke hvem som står for matplanene, ingen med kompetanse innen ernæring er presentert i team Netfit. Profilen til Caroline er heller ikke ferdig. Hvorfor måtte nettsidene publiseres nå, bare nesten ferdig, er meg en gåte. Redd dette blir en økonomisk og sikkert også emosjonell krasjlanding for de. Det er også bare fire av de seks ulike tilbudene som er priset. De to siste har de ikke satt en månedspris på. Det hele bærer preg av hastverksarbeid (helt utrolig etter 7 års forberedelser), halvferdige løsninger, halvferdige sider, halvferdige tilbud, halvferdige presentasjoner av trenerne. Eneste som synes gjennomført er redigeringen av CBEs utseende. Helt merkelige prioriteringer. 26 14
Karmaisabitch Skrevet 19. juli 2023 #86059 Skrevet 19. juli 2023 Frisk Frosk skrev (4 minutter siden): Det er også bare fire av de seks ulike tilbudene som er priset. De to siste har de ikke satt en månedspris på. Det hele bærer preg av hastverksarbeid (helt utrolig etter 7 års forberedelser), halvferdige løsninger, halvferdige sider, halvferdige tilbud, halvferdige presentasjoner av trenerne. Eneste som synes gjennomført er redigeringen av CBEs utseende. Helt merkelige prioriteringer. Enig, hvorfor lansere når det er så mangelfullt? Måtte de pga. noen avtaler/bindinger? Hvis ikke er det helt utrolig. 18 8
ingo Skrevet 19. juli 2023 #86060 Skrevet 19. juli 2023 Lineaaa skrev (9 minutter siden): Er så mye skrivefeil på nettsiden til Netfit at det er flaut (f.eks i bioen til flere av trenerne) i tillegg til et hybrid norsk/engelsk språk i forklaringen av medlemspakkene. Det forklares heller ikke hvem som står for matplanene, ingen med kompetanse innen ernæring er presentert i team Netfit. Profilen til Caroline er heller ikke ferdig. Hvorfor måtte nettsidene publiseres nå, bare nesten ferdig, er meg en gåte. Redd dette blir en økonomisk og sikkert også emosjonell krasjlanding for de. Ja… skal vi se litt inn i spåkula så vil vi vel tippe at hvis Netfit går dårlig så er det disse haterene sin feil, alle disse negative menneskene på Kvinneguiden (dvs de som ikke legger igjen flamme-emojies eller skriver «flinke pene du»). Spåkula sier vel også at det hvertfall IKKE handler om feil strategi, svikt i marked, for store utviklingskostnader etc (feil som alle bedrifter jo kan gjøre). Igjen… hvilke andre bedrifter skylder på forbrukerne/potensielle kunder? Ingen! Seriøse bedrifter, grundere, små eller store gjør kartlegging, tiltak, har referansegrupper og kommunikasjon med forbrukere, og tilpasser seg marked og målgrupper osv, og jobber og jobber. Aldri før har jeg sett eller hørt om en bedrift som blokkerer og sletter forbrukerkommunikasjon, eller lanserer noe så halvfabrikata som dette. En blir jo rett og slett full av forundring. 33 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå