~ Ada ~ Skrevet 19. juni 2023 #84161 Skrevet 19. juni 2023 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Det kan du ikke kreve, for LKE har sikkert formidlet helt siden han ble født, så dette kan han 😛 Vel😛, jeg er ikke spesielt imponert over hva de deler fra hundeholdet og håper hunden få mer variert og riktig stimuli enn hva de viser. Men mye kjærlighet for hunden deler de, så det er jo bra. 9 1
Frisk Frosk Skrevet 19. juni 2023 #84162 Skrevet 19. juni 2023 EmilieH skrev (3 timer siden): Hun skriver på netfit at det har vært alt for hunden å være med på joggeturer de siste ukene, men vi har da virkelig sett at han har vært med? Lyver hun? Hun har hatt flere bilder som har vist henne selv og hunden etter joggetur, hun i shorts og sportsbh og tydelig svett. Det siste for få dager siden, det er det eneste hvor hun har spesifisert at hun kun jogget 14 minutter med ham, før hun tok intervaller på mølla inne etterpå (at det kan kalles jobb...............). Av de andre jeg tilfeldig har sett har det ikke stått noe om at det var korte økter. 14
Xstrella Skrevet 19. juni 2023 #84163 Skrevet 19. juni 2023 Rastebenk skrev (12 timer siden): Det ble jo en voldsom endring da LKE gikk "fulltid" inn i bedriften i 2017. Bort med interiør, blogginnlegg, DIY, fotografbilder og oppskriftonsdag. Frem med silikonpupper, rumpe, klinikkfylte lepper og toalettselfies tatt med mobiltelefon. I mangel på LKEs egen utdannelse og karriere så skal CBE fremstilles som trofékone for enhver pris, slik at han i det minste har lykkes med noe? Han har hvert fall 2500 følgere på sin egen overarbeidede IG-konto med rundt 50 likes i snitt, samt et godt kjent rykte som nettroll og biloppskraper. Jeg kikket dessverre på instagram og må si jeg blir helt oppgitt over barnsligheten hennes på filmene. Er de 14 år? Rundt på den festivalen. De nærmer seg 40 år liksom. Jeg har ikke ord. 17 5
Torden Skrevet 19. juni 2023 #84164 Skrevet 19. juni 2023 Xstrella skrev (11 timer siden): Mulig litt botox i pannen, og mye sminke på reklamebilder. Ellers fin ja. Hun viser seg ofte usminket og uten filter. Vendela er redigert på reklamebilder. Se brillekolleksjonen hennes, der er hun mye mer avlang i ansiktet enn i virkeligheten. 4 1
Pusern3 Skrevet 19. juni 2023 #84165 Skrevet 19. juni 2023 EmilieH skrev (14 timer siden): Virker ikke sånn. Her er det løping, selfier og barn i monitor. Og redigering av caroline til det ugjenkjennelige. Same same … som alltid 3
Pusern3 Skrevet 19. juni 2023 #84166 Skrevet 19. juni 2023 Era Vulgaris skrev (11 timer siden): Helt naturlig er hun ikke lenger hun heller, men hun er jo forfriskende avslappet og har andre verdier, i motsetning til visse andre Ja litt extra runde kinn har kommet på og noen andre små justeringer. Men greit nok det når du lever av utseende ditt på mange måter. Forskjellen er jo at Vendela viser seg også uten sminke i blant og byr på ekte følelser og lar seg filme i situasjoner hun ikke kan styre regien på. Ingen kunstige poseringer osv 20
Pusern3 Skrevet 19. juni 2023 #84167 Skrevet 19. juni 2023 Diosa skrev (11 timer siden): Jeg lurer på hvorfor denne tråden er så populær egentlig? Jeg opplever at den i aller høyeste grad er med på å holde CBE levende? Hun har 300k følgere men jeg tipper mange av dem er "sovende følgere" som ikke engasjerer seg noe særlig. Mens her inne er det likevel veldig mye engasjement! Hvorfor bry seg så mye om noen som egentlig ikke er så interessant? Men for all del, jeg elsker å lese det som skrives her, så for min del må dere bare kjøre på 🤭 Har blitt en morsom «hobby» når det kan taes små mikropauser i hverdagen 😜 en kaffekopp og litt CBE på KG så er dagen komplett 😂😂😂😂 13 1
Pusern3 Skrevet 19. juni 2023 #84168 Skrevet 19. juni 2023 Pæddan skrev (10 timer siden): Nå har jeg ikke lest alle kommentarer på de siste sidene, mens mor og far hygget seg på festival i helgen, så møtte jeg på begge ungene deres i gågata i sarp lørdag kveld ( ish 19.00 tiden). Sprang frem og tilbake med andre barn, og kun deres barn kunne jeg gjenkjenne utifra eksponering. Trist, veldig trist!! Dette begynner bli litt skummelt nå som barna er mer ute på ulike ting. At de så lett gjenkjennes mener jeg. Mye rare folk forbi 12 1
Pusern3 Skrevet 19. juni 2023 #84169 Skrevet 19. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (3 timer siden): Må i så fall bare gjelde 12 km og lengre økter. Har da vitterlig dokumentert løping med han nærmest daglig på story (men story teller jo ikke, ifølge makkeren..) Både hun og LKE har løpt med hunden i varmen 9
cerruti Skrevet 20. juni 2023 #84170 Skrevet 20. juni 2023 Pusern3 skrev (6 timer siden): Ja litt extra runde kinn har kommet på og noen andre små justeringer. Men greit nok det når du lever av utseende ditt på mange måter. Forskjellen er jo at Vendela viser seg også uten sminke i blant og byr på ekte følelser og lar seg filme i situasjoner hun ikke kan styre regien på. Ingen kunstige poseringer osv Vendela har dessuten vært «ekte» modell hele livet. CBE har gjort seg selv til modell gjennom blogg, hun har ikke modell-kvalitetene. 14 6
Gjest Gapatrosten Skrevet 20. juni 2023 #84171 Skrevet 20. juni 2023 Den dagen en fremmed kontakter et av CBEs barn i det offentlige rom, hvordan skal CBE snakke om det da? Hvis det er en ubehagelig opplevelse, er det sikkert fristende å gi skylda til … KG? Men det er jo foreldrene som har ansvar for å ivareta barnas personvern.
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2023 #84172 Skrevet 20. juni 2023 Pusern3 skrev (7 timer siden): Har blitt en morsom «hobby» når det kan taes små mikropauser i hverdagen 😜 en kaffekopp og litt CBE på KG så er dagen komplett 😂😂😂😂 Jeg vet! Har så seriøs jobb, deilig å snike seg til fjas her etter jobb 7 1
Aricia Skrevet 20. juni 2023 #84174 Skrevet 20. juni 2023 Jeg synes faktisk det er synd å bruke diskusjoner om influencere til fjas. Selv om det ikke er mulig å tematisere bransjen uten å påpeke det absurd lattervekkende ved den (jf CBEs og Susans podkast), og selv om sarkasme er et effektivt og slagkraftig virkemiddel for kritikk (jf NRK-parodien på Eriksens boligannonse), så finnes det jo noen reelle og prinsipielle problemstillinger her som ikke er noe å le av. Som jeg har skrevet her mange ganger før: Man får ingenting gratis som deltaker i denne debatten, og for hvert sleivspark gjør man veien enda vanskeligere fram mot en reell og konstruktiv debatt om sosiale medier i norsk offentlighet. 17 15
Jobbermedbarn Skrevet 20. juni 2023 #84175 Skrevet 20. juni 2023 (endret) https://www.vg.no/nyheter/i/eJRMey/nordiske-kostholdsraad-boer-spise-betydelig-mindre-enn-350-gram-roedt-kjoett-i-uka Nye nordiske kostholdsråd som bla inneholder rådet «ingen alkohol». Som en påvirkerkanal burde man ta sitt ansvar alvorlig. Som flere synes jeg det er mye fokus på alkohol i cbe.no sine kanaler, også kanalen med flere brudd på alkoholloven. Man burde se en klar endring ifht dette med de nye klare signalene fra myndighetene. Endret 20. juni 2023 av Jobbermedbarn 20 2
Kollontaj Skrevet 20. juni 2023 #84176 Skrevet 20. juni 2023 Aricia skrev (1 time siden): Jeg synes faktisk det er synd å bruke diskusjoner om influencere til fjas. Selv om det ikke er mulig å tematisere bransjen uten å påpeke det absurd lattervekkende ved den (jf CBEs og Susans podkast), og selv om sarkasme er et effektivt og slagkraftig virkemiddel for kritikk (jf NRK-parodien på Eriksens boligannonse), så finnes det jo noen reelle og prinsipielle problemstillinger her som ikke er noe å le av. Som jeg har skrevet her mange ganger før: Man får ingenting gratis som deltaker i denne debatten, og for hvert sleivspark gjør man veien enda vanskeligere fram mot en reell og konstruktiv debatt om sosiale medier i norsk offentlighet. Underskriver dette. 9
K_mb Skrevet 20. juni 2023 #84177 Skrevet 20. juni 2023 Pæddan skrev (19 timer siden): Nå har jeg ikke lest alle kommentarer på de siste sidene, mens mor og far hygget seg på festival i helgen, så møtte jeg på begge ungene deres i gågata i sarp lørdag kveld ( ish 19.00 tiden). Sprang frem og tilbake med andre barn, og kun deres barn kunne jeg gjenkjenne utifra eksponering. Trist, veldig trist!! Ja det er trist og skummelt. Har aldri møtt på CBE sine barn, men har møtt på to andre influencer-familier med barn. Den ene gangen husket datteren min på en lekeplass, så stod det et barn å ventet på husken, jeg syntes det var noe kjent med henne før jeg koblet hvem hun var. Et barn jeg overhode ikke kjente men visste hvem var pga foreldrenes eksponering på SoMe. At de tør. Er glad for at de eneste som vet hvem mine barn er kun er familie, venner og omgangskretsen i nærmiljøet. 28
Frøkenfryden Skrevet 20. juni 2023 #84178 Skrevet 20. juni 2023 Aricia skrev (1 time siden): Jeg synes faktisk det er synd å bruke diskusjoner om influencere til fjas. Selv om det ikke er mulig å tematisere bransjen uten å påpeke det absurd lattervekkende ved den (jf CBEs og Susans podkast), og selv om sarkasme er et effektivt og slagkraftig virkemiddel for kritikk (jf NRK-parodien på Eriksens boligannonse), så finnes det jo noen reelle og prinsipielle problemstillinger her som ikke er noe å le av. Som jeg har skrevet her mange ganger før: Man får ingenting gratis som deltaker i denne debatten, og for hvert sleivspark gjør man veien enda vanskeligere fram mot en reell og konstruktiv debatt om sosiale medier i norsk offentlighet. Enig med deg og kunne formulert meg heldigere over her, mye av tematikken er svært alvorlig og ingenting å le av. 😞 10 1
Jens Skrevet 20. juni 2023 #84179 Skrevet 20. juni 2023 Korsihalsen skrev (22 timer siden): Vendela ser jo bedre ut enn mange i 30 årene tilogmed. Eh....Nei. 10
Korsihalsen Skrevet 20. juni 2023 #84180 Skrevet 20. juni 2023 Jens skrev (2 timer siden): Eh....Nei. Jo. Hun gjør det. Ofte og bader 😄 Ser mange overvektige "ødelagte" kropper, som CBE ville ha sagt. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå