Måne Rampelyset Skrevet 18. juni 2023 #84101 Skrevet 18. juni 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
Snødronninga Skrevet 18. juni 2023 #84102 Skrevet 18. juni 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Bilden hvor CBE står på badet og vrir seg i posering, med filter og fronting av thinspo er dessuten kjønnsdiskriminerende reklame. Fra CBEs instagram i dag. #IDYLLFESTIVALEN - godt gjort, både brudd på alkoholloven og flere punkter på markedsføringsloven, inkl. KJØNNSDISKRIMINERENDE REKLAME... Dessuten har hun ikke fokus på kropp hun, neida. Teller nok ikke siden det ligger i story. Som i reels på netfit der hun lager ett eller annet. Måtte vise frem hele kroppen og i alle fall magen. #ekstremtogusuntkroppsfokus Er så komisk når hun stiller seg opp inntil veggen med maten, der studiolyset står. Skulle tatt seg ut om settingen var naturlig! Skjermdump herfra https://www.instagram.com/reel/CtcCDASstlt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Endret 18. juni 2023 av Snødronninga 12 7
Jobbermedbarn Skrevet 18. juni 2023 #84103 Skrevet 18. juni 2023 Er netfit lansert ennå? Var vel i juni? 10
Benazim Skrevet 18. juni 2023 #84104 Skrevet 18. juni 2023 Snødronninga skrev (15 minutter siden): Dessuten har hun ikke fokus på kropp hun, neida. Teller nok ikke siden det ligger i story. Som i reels på netfit der hun lager ett eller annet. Måtte vise frem hele kroppen og i alle fall magen. #ekstremtogusuntkroppsfokus Er så komisk når hun stiller seg opp inntil veggen men maten, der studiolyset står. Skulle tatt seg ut om settingen var naturlig! Skjermdump herfra https://www.instagram.com/reel/CtcCDASstlt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Nå ble jeg veldig bekymret. Dette ser i mine øyne ut til å være en veldig syk person 9 2
Rastebenk Skrevet 18. juni 2023 #84105 Skrevet 18. juni 2023 Lafamiglia skrev (2 minutter siden): Nå ble jeg veldig bekymret. Dette ser i mine øyne ut til å være en veldig syk person Hun ser slank og trent ut, det er det da mange som er. Problemet hennes er at hun er sykelig opptatt av eget utseende ved hjelp av injeksjoner, silikon, studiolys, poseringer og retusjering. Hun står på krakk på kjøkkenet for å vise frem magen, liksom. Det er jo dritflaut for absolutt alle andre enn en navlebeskuende influenser. 33 1
Benazim Skrevet 18. juni 2023 #84106 Skrevet 18. juni 2023 Rastebenk skrev (1 minutt siden): Hun ser slank og trent ut, det er det da mange som er. Problemet hennes er at hun er sykelig opptatt av eget utseende ved hjelp av injeksjoner, silikon, studiolys, poseringer og retusjering. Hun står på krakk på kjøkkenet for å vise frem magen, liksom. Det er jo dritflaut for absolutt alle andre enn en navlebeskuende influenser. Ja, da jeg skrev "bekymret", mente jeg ikke først og fremst hvordan hun ser ut, men derimot hvordan hun velger å fremstille seg på Instagram. 8 9
CityCityBangBang Skrevet 18. juni 2023 #84107 Skrevet 18. juni 2023 Jeg har registrert at Vendela Kirsebom ofte kommenterer med positive emojis under bildene til CBE, og det synes jeg er trist. Hun er jo en flott type, og supert at hun er modell for egen kolleksjon Vendela Wear. 👌 Kilde: Skjermdump fra TV2.no 24
Stargaze Skrevet 18. juni 2023 #84109 Skrevet 18. juni 2023 Det er bare å melde inn bildene med alkohol i til Helsedirektoratet. At hun velger å merke bare noen av bildene med reklame betyr ikke noe. Når hun er sponset av festivalen skal alt merkes og alkohol absolutt ikke med på bildene. Jo flere som melder jo bedre [email protected] Legg ved bilder, 29 6
Benazim Skrevet 18. juni 2023 #84110 Skrevet 18. juni 2023 Ishwanvile skrev (3 minutter siden): Oi, jøss! Kult! Det ante jeg virkelig ikke etter å ha sett postene til CBE. Og i tillegg, som heller ikke kom fram av innleggene hennes, var det dødsbra artister der. Skulle ønske jeg hadde visst det! For da hadde det kanskje vært aktuelt å dra dit 10
Stargaze Skrevet 18. juni 2023 #84111 Skrevet 18. juni 2023 Det er helt utrolig at hun klarer å være sponset av en festival for så å ptodusere null matnyttig info om festivalen. Kun om seg selv. Me, me, me, me. Skulle ikke tro hun hadde som jobb å formidle. 41 6
Populært innlegg Felis Skrevet 18. juni 2023 Populært innlegg #84112 Skrevet 18. juni 2023 CBE reklamerte for Idyll Festivalen (hvorfor to ord?) i fjor også. Den gangen ble festivalledelsen gjort oppmerksom på styreleders stalking, trusler og hærverk. De benektet da ethvert samarbeid og hevdet at CBE måtte ha fått en billett av en bekjent, eventuelt blitt med noen de hadde samarbeid med. Åpenbart ga denne informasjonen festivalledelsen lyst til å inngå et offisielt samarbeid med CBE, siden det nå ikke er tvil om at hun representerer dem. Merkelig valg, all den tid festivalen finner sted i Fredrikstad, hvor de aller fleste kjenner til denne hendelsen, og man må anta at de besøkende stort sett består av lokale innbyggere. Hvordan få gjestene til å føle seg utrygge, liksom? Jo, inviter en aggressiv styreleder, hell i han masse alkohol og send han ut for å møte kundene dine. Det blir så hyggelig, atte... 64 13
Skrottefar Skrevet 18. juni 2023 #84113 Skrevet 18. juni 2023 Felis skrev (9 minutter siden): De benektet da ethvert samarbeid og hevdet at CBE måtte ha fått en billett av en bekjent, eventuelt blitt med noen de hadde samarbeid med. Lurer på om de benekter det i år også 😛 7
K_mb Skrevet 18. juni 2023 #84114 Skrevet 18. juni 2023 Lafamiglia skrev (12 minutter siden): Nå ble jeg veldig bekymret. Dette ser i mine øyne ut til å være en veldig syk person Når jeg har sett naturlige bilder av henne så ser hun ut som en normal trent person med et normalt utseende. Problemet er hvor besatt hun er av å vinkle bilder/videoer fra sine "beste" sider, posere i posisjoner/stillinger som passer best på kroppslig vis for mest mulig thinspo , i tillegg til å redigere kropp og ansikt og massiv bruk av filter som gjør at hun ser ut som en helt annen enn i virkeligheten. Så er det vel noen injeksjoner her og der. Dette kamufleres da inn i alt hun legger ut, være seg spise en yoghurt, sitte på en benk, drikke kaffe osv... Men ja det er sykelig. 29 2
K_mb Skrevet 18. juni 2023 #84115 Skrevet 18. juni 2023 Stargaze skrev (13 minutter siden): Det er helt utrolig at hun klarer å være sponset av en festival for så å ptodusere null matnyttig info om festivalen. Kun om seg selv. Me, me, me, me. Skulle ikke tro hun hadde som jobb å formidle. Hun gjør det hun liker best: å formidle seg selv... 13 2
Zenhouse Skrevet 18. juni 2023 #84116 Skrevet 18. juni 2023 Stargaze skrev (33 minutter siden): Det er helt utrolig at hun klarer å være sponset av en festival for så å ptodusere null matnyttig info om festivalen. Kun om seg selv. Me, me, me, me. Skulle ikke tro hun hadde som jobb å formidle. De vil nok si til sitt forsvar at det var bare å trykke seg inn på den (bitte)lille linken/reklametaggen man såvidt så, da ville man fått all relevant info. Problemet er jo at «cowboy-Laila på fest» er ikke et sted jeg gidder å sjekke nærmere ut, så reklameverdien her er ganske lav. 20 1
hvalstad45 Skrevet 18. juni 2023 #84117 Skrevet 18. juni 2023 24 minutter siden, K_mb said: Når jeg har sett naturlige bilder av henne så ser hun ut som en normal trent person med et normalt utseende. Problemet er hvor besatt hun er av å vinkle bilder/videoer fra sine "beste" sider, posere i posisjoner/stillinger som passer best på kroppslig vis for mest mulig thinspo , i tillegg til å redigere kropp og ansikt og massiv bruk av filter som gjør at hun ser ut som en helt annen enn i virkeligheten. Så er det vel noen injeksjoner her og der. Dette kamufleres da inn i alt hun legger ut, være seg spise en yoghurt, sitte på en benk, drikke kaffe osv... Men ja det er sykelig. ja, jeg kan også se ekstremt tynn ut i noen vinkler, særlig når lyset faller riktig og man spenner muskler. Det kan alle som er ganske tynne/trente. Poenget er at også CBE kan ha mage som går ut og ikke er stram, cellulitter et lår som ser større ut fordi hun sitter og har vekt på det, etc. Men det viser hun ALDRI. Det er så patetisk, og farlig. Hun er et forferdelig forbilde og alle med SF burde styre bevisst unna henne, hun trigger på daglig basis. Dana Mercer viser jo dette fantastisk bra igjen og igjen, veldig viktig å se hennes insta poster for å bli klar over det. 30 4
~ Ada ~ Skrevet 18. juni 2023 #84118 Skrevet 18. juni 2023 Felis skrev (1 time siden): CBE reklamerte for Idyll Festivalen (hvorfor to ord?) i fjor også. Den gangen ble festivalledelsen gjort oppmerksom på styreleders stalking, trusler og hærverk. De benektet da ethvert samarbeid og hevdet at CBE måtte ha fått en billett av en bekjent, eventuelt blitt med noen de hadde samarbeid med. Åpenbart ga denne informasjonen festivalledelsen lyst til å inngå et offisielt samarbeid med CBE, siden det nå ikke er tvil om at hun representerer dem. Merkelig valg, all den tid festivalen finner sted i Fredrikstad, hvor de aller fleste kjenner til denne hendelsen, og man må anta at de besøkende stort sett består av lokale innbyggere. Hvordan få gjestene til å føle seg utrygge, liksom? Jo, inviter en aggressiv styreleder, hell i han masse alkohol og send han ut for å møte kundene dine. Det blir så hyggelig, atte... Ble ikke videre imponert av å se på IG'en til idyllfestivalen heller. Podcasten avslørte virkelig hvor ille stelt det er. Ikke skjønner jeg at (seriøse) aktører vil assosieres med sånt bunnivå. 18
K_mb Skrevet 18. juni 2023 #84119 Skrevet 18. juni 2023 hvalstad45 skrev (19 minutter siden): ja, jeg kan også se ekstremt tynn ut i noen vinkler, særlig når lyset faller riktig og man spenner muskler. Det kan alle som er ganske tynne/trente. Poenget er at også CBE kan ha mage som går ut og ikke er stram, cellulitter et lår som ser større ut fordi hun sitter og har vekt på det, etc. Men det viser hun ALDRI. Det er så patetisk, og farlig. Hun er et forferdelig forbilde og alle med SF burde styre bevisst unna henne, hun trigger på daglig basis. Dana Mercer viser jo dette fantastisk bra igjen og igjen, veldig viktig å se hennes insta poster for å bli klar over det. Helt enig med deg. Det er ingenting galt i at magen står litt ut, eller at man har en cellulitt eller tre. Derfor blir jeg irritert når CBE eller mannen en sjelden gang legger ut et naturlig bilde hvorpå en eller annen her inne må spekulere i eller kommentere at hun ser gravid ut og gjøre det til en negativ ting. Naturlige bilder burde applauderes! Ingen er perfekte, selv ikke CBE, men dessverre kan den type påvirkning hun driver med bidra til å trigge mennesker med dårlig selvbilde. 24 7
Pust Skrevet 18. juni 2023 #84120 Skrevet 18. juni 2023 Zenhouse skrev (30 minutter siden): De vil nok si til sitt forsvar at det var bare å trykke seg inn på den (bitte)lille linken/reklametaggen man såvidt så, da ville man fått all relevant info. Problemet er jo at «cowboy-Laila på fest» er ikke et sted jeg gidder å sjekke nærmere ut, så reklameverdien her er ganske lav. Haha, nemlig! Hvis jeg kun hadde sett CBEs reklame for festivalen ville jeg trodd det var køntrifestival, noe som definitivt ikke appellerer til meg. 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå