Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 hours ago, tøydokka said:

Bildene med brudgommen var mer enn sært for å si det sånn. Var helt merkelig å poste de bildene, her er noen:

IMG_20230615_114628.jpg

IMG_20230615_114610.jpg

Også med skiltet i bakgrunnen som sier Lena ❤️ Christian. Uten kontekst kunne en jo trodd det var et bilde av, tja, Lena og Christian som omfavner hverandre på bryllupsdagen (og ikke Christian og en random kvinnelig gjest som gnir seg inntil hverandre på førstnevntes bryllupsdag).

Stay classy, cbe.

• Liker 30
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Både photobomb og linselus er jo når noen dukker opp og distraherer det egentlige motivet. Her er det jo brudgommen som antageligvis kom når hun poserte for bilder av seg selv, så tok dem noen bilder sammen... igjen, feil capture til bilde, som virker som en gjenganger hos henne...

Endret av MacBeth
  • Liker 16
Skrevet

Jeg lurer på hvordan hun kan bruke filter på videoer og bilder uten at navnet på filteret står øverst? Bruker aldri filter selv, men har sett at det står hvilket filter som blir brukt når man filmer eller tar bilder. Kan noen fortelle meg det? 😄 Er totalt håpløs når det kommer til slike ting. 
Det MÅ jo være brukt filter på videoene om anyfin.no, hun ligner jo ikke seg selv i det heletatt! 

• Liker 6
Skrevet

Jeg tenker at hun legger ut de bildene med brudgommen for å vise: se hvor gode venner vi er/vi har. Vi(jeg) er populære. Vi har venner utenfor villa Kulås. Ser dere det??? 

Simple as that 

• Liker 22
Skrevet
Minombre skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvordan hun kan bruke filter på videoer og bilder uten at navnet på filteret står øverst? Bruker aldri filter selv, men har sett at det står hvilket filter som blir brukt når man filmer eller tar bilder. Kan noen fortelle meg det? 😄 Er totalt håpløs når det kommer til slike ting. 
Det MÅ jo være brukt filter på videoene om anyfin.no, hun ligner jo ikke seg selv i det heletatt! 

Bildene hennes er behandlet i Photoshop/Lightroom. Hun bruker ikke filtrene til snap/Instagram 

• Liker 5
Skrevet

Jeg reagerte ikke så mye på bildene av C og brudgommen i seg selv. Mest sannsynelig så er dette gode venner, og helt ok for alle involverte. Hyggelig, koselig, en kontekst rundt det hele osv. 

Men jeg reagerer på at det legges ut på en stor influencerkanal. Dette er private bilder spør man meg. På en stor offentlig reklamekanal (omstridt sådan, det må vi kunne si) - så "ber" de nettopp om at bildene skal vurderes, at det skal spekuleres, "inspireres" osv (det er jo hele poenget med å være en påvirker) 

Så, som innhold hos en influencer, hva inspirerer dette til? 

Som flere spør seg om: hva er budskapet? Antagelig ikke noe annet enn at de hygget seg med nære venner som giftet seg, tullet, tøyset og hadde et gøy øyeblikk og en flott feiring av brudeparet. Men i det det lages content av det - så blir det litt rart. De klarer ikke å skille mellom bedrift og privat - det er det dette sier meg. Dette kunne de hatt som private bilder. 

Når det er sagt, så syns jeg filmen av Caroline alene var fin. Hun var virkelig flott i den kjolen. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde uten kildehenvisning.

Måne, admin.

Skrevet

Nå er hun jammen meg syk igjen. Sånn går det når du presser kroppen til det ytterste og ikke hører etter når den roper nei. 

• Liker 18
Skrevet
Isild skrev (35 minutter siden):

Jeg reagerte ikke så mye på bildene av C og brudgommen i seg selv. Mest sannsynelig så er dette gode venner, og helt ok for alle involverte. Hyggelig, koselig, en kontekst rundt det hele osv. 

Men jeg reagerer på at det legges ut på en stor influencerkanal. Dette er private bilder spør man meg. På en stor offentlig reklamekanal (omstridt sådan, det må vi kunne si) - så "ber" de nettopp om at bildene skal vurderes, at det skal spekuleres, "inspireres" osv (det er jo hele poenget med å være en påvirker) 

Så, som innhold hos en influencer, hva inspirerer dette til? 

Som flere spør seg om: hva er budskapet? Antagelig ikke noe annet enn at de hygget seg med nære venner som giftet seg, tullet, tøyset og hadde et gøy øyeblikk og en flott feiring av brudeparet. Men i det det lages content av det - så blir det litt rart. De klarer ikke å skille mellom bedrift og privat - det er det dette sier meg. Dette kunne de hatt som private bilder. 

Når det er sagt, så syns jeg filmen av Caroline alene var fin. Hun var virkelig flott i den kjolen. 

Fint innlegg og enig! 

• Liker 1
Skrevet
EmilieH skrev (37 minutter siden):

Nå er hun jammen meg syk igjen. Sånn går det når du presser kroppen til det ytterste og ikke hører etter når den roper nei. 

Hun har sikkert bare tatt påfyll av noe igjen 😄

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
EmilieH skrev (1 time siden):

Passer fryktelig bra når hun er VIP gjest og skal reklamere for Idyll-festivalen fra i dag. Et av de få sponsa innleggene hun har som det faktisk er litt mat i. Kan det være fordi det regner mon tro... 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Malindalin skrev (2 timer siden):

Bildene hennes er behandlet i Photoshop/Lightroom. Hun bruker ikke filtrene til snap/Instagram 

Ok, jeg trodde det brukte å stå «fra kamerarull» dersom bildene/filmene var hentet fra telefonen og ikke spilt inn direkte i snap/insta. Takk for svar, jeg har mye å lære 😄

• Liker 2
Skrevet
h/k skrev (44 minutter siden):

Passer fryktelig bra når hun er VIP gjest og skal reklamere for Idyll-festivalen fra i dag. Et av de få sponsa innleggene hun har som det faktisk er litt mat i. Kan det være fordi det regner mon tro... 

Så Idyll-festivalen fortsetter med å kaste bort markedsførings-kronene sine på hasbeens og noksagt'er? 😛

• Liker 20
Skrevet
Linazer skrev (9 timer siden):

Jeg syns det er megafeil å legge ut disse bildene. De er helt sikkert uskyldige nok, men de virker å skulle gi inntrykk av at brudgommen er oppslukt av Caroline. Og det hører ikke hjemme i noens bryllup.

Screenshot_20230615-135328~2.png

Det er uspiselig å dele disse bildene fra bryllupet til venninne. Snakk om ALLTID må ha fokus på seg selv. Blir helt kvalm . 

• Liker 25
Skrevet
Zenhouse skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at hun legger ut de bildene med brudgommen for å vise: se hvor gode venner vi er/vi har. Vi(jeg) er populære. Vi har venner utenfor villa Kulås. Ser dere det??? 

Simple as that 

Ja men dog …. Dette er venninnes bryllupsdag - la nå henne få skinne og vis at du er en ekte god venninne som gleder deg over at din vakre flotte venninne gifter seg, Caroline. 

• Liker 16
Skrevet
Korsihalsen skrev (3 timer siden):

Hun har sikkert bare tatt påfyll av noe igjen 😄

Pleier jo komme tilbake fra «sykeopphold» med extra struttende lepper og pupper. 

• Liker 13
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...