lenebu Skrevet 15. juni 2023 #83981 Skrevet 15. juni 2023 4 hours ago, tøydokka said: Bildene med brudgommen var mer enn sært for å si det sånn. Var helt merkelig å poste de bildene, her er noen: Også med skiltet i bakgrunnen som sier Lena ❤️ Christian. Uten kontekst kunne en jo trodd det var et bilde av, tja, Lena og Christian som omfavner hverandre på bryllupsdagen (og ikke Christian og en random kvinnelig gjest som gnir seg inntil hverandre på førstnevntes bryllupsdag). Stay classy, cbe. 30 3
MacBeth Skrevet 15. juni 2023 #83982 Skrevet 15. juni 2023 (endret) Både photobomb og linselus er jo når noen dukker opp og distraherer det egentlige motivet. Her er det jo brudgommen som antageligvis kom når hun poserte for bilder av seg selv, så tok dem noen bilder sammen... igjen, feil capture til bilde, som virker som en gjenganger hos henne... Endret 15. juni 2023 av MacBeth 16
Minombre Skrevet 15. juni 2023 #83983 Skrevet 15. juni 2023 Jeg lurer på hvordan hun kan bruke filter på videoer og bilder uten at navnet på filteret står øverst? Bruker aldri filter selv, men har sett at det står hvilket filter som blir brukt når man filmer eller tar bilder. Kan noen fortelle meg det? 😄 Er totalt håpløs når det kommer til slike ting. Det MÅ jo være brukt filter på videoene om anyfin.no, hun ligner jo ikke seg selv i det heletatt! 6
Consita Skrevet 15. juni 2023 #83984 Skrevet 15. juni 2023 https://dinside.dagbladet.no/fritid/roper-varsko-ikke-gjor-det/79536895 9 2
Lilly Rose Skrevet 15. juni 2023 #83985 Skrevet 15. juni 2023 Consita skrev (Akkurat nå): https://dinside.dagbladet.no/fritid/roper-varsko-ikke-gjor-det/79536895 Å drasse med seg en polarhund, eller hund generelt i varmen er dyreplageri. 16 1
Zenhouse Skrevet 15. juni 2023 #83986 Skrevet 15. juni 2023 Jeg tenker at hun legger ut de bildene med brudgommen for å vise: se hvor gode venner vi er/vi har. Vi(jeg) er populære. Vi har venner utenfor villa Kulås. Ser dere det??? Simple as that 22
Malindalin Skrevet 15. juni 2023 #83987 Skrevet 15. juni 2023 Minombre skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvordan hun kan bruke filter på videoer og bilder uten at navnet på filteret står øverst? Bruker aldri filter selv, men har sett at det står hvilket filter som blir brukt når man filmer eller tar bilder. Kan noen fortelle meg det? 😄 Er totalt håpløs når det kommer til slike ting. Det MÅ jo være brukt filter på videoene om anyfin.no, hun ligner jo ikke seg selv i det heletatt! Bildene hennes er behandlet i Photoshop/Lightroom. Hun bruker ikke filtrene til snap/Instagram 5
Isild Skrevet 15. juni 2023 #83988 Skrevet 15. juni 2023 Jeg reagerte ikke så mye på bildene av C og brudgommen i seg selv. Mest sannsynelig så er dette gode venner, og helt ok for alle involverte. Hyggelig, koselig, en kontekst rundt det hele osv. Men jeg reagerer på at det legges ut på en stor influencerkanal. Dette er private bilder spør man meg. På en stor offentlig reklamekanal (omstridt sådan, det må vi kunne si) - så "ber" de nettopp om at bildene skal vurderes, at det skal spekuleres, "inspireres" osv (det er jo hele poenget med å være en påvirker) Så, som innhold hos en influencer, hva inspirerer dette til? Som flere spør seg om: hva er budskapet? Antagelig ikke noe annet enn at de hygget seg med nære venner som giftet seg, tullet, tøyset og hadde et gøy øyeblikk og en flott feiring av brudeparet. Men i det det lages content av det - så blir det litt rart. De klarer ikke å skille mellom bedrift og privat - det er det dette sier meg. Dette kunne de hatt som private bilder. Når det er sagt, så syns jeg filmen av Caroline alene var fin. Hun var virkelig flott i den kjolen. 26 2
Måne Rampelyset Skrevet 15. juni 2023 #83989 Skrevet 15. juni 2023 Tråden er ryddet for bilde uten kildehenvisning. Måne, admin.
EmilieH Skrevet 15. juni 2023 #83990 Skrevet 15. juni 2023 Nå er hun jammen meg syk igjen. Sånn går det når du presser kroppen til det ytterste og ikke hører etter når den roper nei. 18
Klink Skrevet 15. juni 2023 #83991 Skrevet 15. juni 2023 Isild skrev (35 minutter siden): Jeg reagerte ikke så mye på bildene av C og brudgommen i seg selv. Mest sannsynelig så er dette gode venner, og helt ok for alle involverte. Hyggelig, koselig, en kontekst rundt det hele osv. Men jeg reagerer på at det legges ut på en stor influencerkanal. Dette er private bilder spør man meg. På en stor offentlig reklamekanal (omstridt sådan, det må vi kunne si) - så "ber" de nettopp om at bildene skal vurderes, at det skal spekuleres, "inspireres" osv (det er jo hele poenget med å være en påvirker) Så, som innhold hos en influencer, hva inspirerer dette til? Som flere spør seg om: hva er budskapet? Antagelig ikke noe annet enn at de hygget seg med nære venner som giftet seg, tullet, tøyset og hadde et gøy øyeblikk og en flott feiring av brudeparet. Men i det det lages content av det - så blir det litt rart. De klarer ikke å skille mellom bedrift og privat - det er det dette sier meg. Dette kunne de hatt som private bilder. Når det er sagt, så syns jeg filmen av Caroline alene var fin. Hun var virkelig flott i den kjolen. Fint innlegg og enig! 1
Korsihalsen Skrevet 15. juni 2023 #83992 Skrevet 15. juni 2023 EmilieH skrev (37 minutter siden): Nå er hun jammen meg syk igjen. Sånn går det når du presser kroppen til det ytterste og ikke hører etter når den roper nei. Hun har sikkert bare tatt påfyll av noe igjen 😄 15 4
h/k Skrevet 15. juni 2023 #83993 Skrevet 15. juni 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Nå er hun jammen meg syk igjen. Sånn går det når du presser kroppen til det ytterste og ikke hører etter når den roper nei. Passer fryktelig bra når hun er VIP gjest og skal reklamere for Idyll-festivalen fra i dag. Et av de få sponsa innleggene hun har som det faktisk er litt mat i. Kan det være fordi det regner mon tro... 10 2
Minombre Skrevet 15. juni 2023 #83994 Skrevet 15. juni 2023 Malindalin skrev (2 timer siden): Bildene hennes er behandlet i Photoshop/Lightroom. Hun bruker ikke filtrene til snap/Instagram Ok, jeg trodde det brukte å stå «fra kamerarull» dersom bildene/filmene var hentet fra telefonen og ikke spilt inn direkte i snap/insta. Takk for svar, jeg har mye å lære 😄 2
Kollontaj Skrevet 15. juni 2023 #83995 Skrevet 15. juni 2023 Minombre skrev (17 minutter siden): Ok, jeg trodde det brukte å stå «fra kamerarull» dersom bildene/filmene var hentet fra telefonen og ikke spilt inn direkte i snap/insta. Takk for svar, jeg har mye å lære 😄 Kan bruke filter og fjerne filternavnet https://deletingsolutions.com/how-to-remove-instagram-filter-name-from-photo/ 8 1
Skrottefar Skrevet 15. juni 2023 #83996 Skrevet 15. juni 2023 h/k skrev (44 minutter siden): Passer fryktelig bra når hun er VIP gjest og skal reklamere for Idyll-festivalen fra i dag. Et av de få sponsa innleggene hun har som det faktisk er litt mat i. Kan det være fordi det regner mon tro... Så Idyll-festivalen fortsetter med å kaste bort markedsførings-kronene sine på hasbeens og noksagt'er? 😛 20
Minombre Skrevet 15. juni 2023 #83997 Skrevet 15. juni 2023 Kollontaj skrev (24 minutter siden): Kan bruke filter og fjerne filternavnet https://deletingsolutions.com/how-to-remove-instagram-filter-name-from-photo/ Aha! Syns det er så merkelig at folk som bruker filter ikke syns det er pinlig å treffe folk in real life 😄 Det har jeg aldri forstått. 21 6
Pusern3 Skrevet 15. juni 2023 #83998 Skrevet 15. juni 2023 Linazer skrev (9 timer siden): Jeg syns det er megafeil å legge ut disse bildene. De er helt sikkert uskyldige nok, men de virker å skulle gi inntrykk av at brudgommen er oppslukt av Caroline. Og det hører ikke hjemme i noens bryllup. Det er uspiselig å dele disse bildene fra bryllupet til venninne. Snakk om ALLTID må ha fokus på seg selv. Blir helt kvalm . 25
Pusern3 Skrevet 15. juni 2023 #83999 Skrevet 15. juni 2023 Zenhouse skrev (4 timer siden): Jeg tenker at hun legger ut de bildene med brudgommen for å vise: se hvor gode venner vi er/vi har. Vi(jeg) er populære. Vi har venner utenfor villa Kulås. Ser dere det??? Simple as that Ja men dog …. Dette er venninnes bryllupsdag - la nå henne få skinne og vis at du er en ekte god venninne som gleder deg over at din vakre flotte venninne gifter seg, Caroline. 16
Pusern3 Skrevet 15. juni 2023 #84000 Skrevet 15. juni 2023 Korsihalsen skrev (3 timer siden): Hun har sikkert bare tatt påfyll av noe igjen 😄 Pleier jo komme tilbake fra «sykeopphold» med extra struttende lepper og pupper. 13 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå