~ Ada ~ Skrevet 13. juni 2023 #83901 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Nå er det kjøkkenbilder igjen. Dvs. Caroline Berg Eriksen som poserer med bloggerfot, tits and booty. Tennene har fått samme farge som veggene (rettelse; skapene) for anledningen og malerpenselen er i sving. Huden skinner rynke-og linjefri, men ansiktsformen er igjen normal. Det samme er avstanden mellom øyne og øyebryn. Endret 13. juni 2023 av ~ Ada ~ 15 1
Kollontaj Skrevet 13. juni 2023 #83903 Skrevet 13. juni 2023 Det var jo en fotoshoot? Er vel derfor hun har med 🤭. Skikkelig humor. 11
Klink Skrevet 13. juni 2023 #83904 Skrevet 13. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (30 minutter siden): Nå er det kjøkkenbilder igjen. Dvs. Caroline Berg Eriksen som poserer med bloggerfot, tits and booty. Tennene har fått samme farge som veggene (rettelse; skapene) for anledningen og malerpenselen er i sving. Huden skinner rynke-og linjefri, men ansiktsformen er igjen normal. Det samme er avstanden mellom øyne og øyebryn. Noe med disse bildene gjør at det ser ut som en dukke. Disse må være fryktelig retusjert og redigert. 13
~ Ada ~ Skrevet 13. juni 2023 #83905 Skrevet 13. juni 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Det var jo en fotoshoot? Er vel derfor hun har med 🤭. Skikkelig humor. Ja, skikkelig casually og spontant. Bare ramla innom kjøkkenet. God på gjenbruk, som sagt. 10
Snødronninga Skrevet 13. juni 2023 #83906 Skrevet 13. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (3 minutter siden): Det er ingenting som er casual med den dama. Syklende hjem i kveldsola klarer hun heller ikke å være casual. Sånn «tilfeldig» strykes håret bak øret mens hånden ser forvridd og merkelig ut. (En posering vi har sett mye) Hun må være glad i den spisse haken og profilen, for vi får jo nesten aldri se ansiktet fra en annen vinkel. Glinsende kinnbein er prikken over i’en. Sikkert en dose filter også. Det er vel helt utenkelig å faktisk bare ta et casual bilde, smilende, med blikkontakt, eller naturlig. Instastory 23
~ Ada ~ Skrevet 13. juni 2023 #83907 Skrevet 13. juni 2023 Klink skrev (10 minutter siden): Noe med disse bildene gjør at det ser ut som en dukke. Disse må være fryktelig retusjert og redigert. Det blir ikke produsert noe til netfit uten at de selv har regien og da blir det dessverre slik. 8
~ Ada ~ Skrevet 13. juni 2023 #83908 Skrevet 13. juni 2023 Snødronninga skrev (17 minutter siden): Det er ingenting som er casual med den dama. Syklende hjem i kveldsola klarer hun heller ikke å være casual. Sånn «tilfeldig» strykes håret bak øret mens hånden ser forvridd og merkelig ut. (En posering vi har sett mye) Hun må være glad i den spisse haken og profilen, for vi får jo nesten aldri se ansiktet fra en annen vinkel. Glinsende kinnbein er prikken over i’en. Sikkert en dose filter også. Det er vel helt utenkelig å faktisk bare ta et casual bilde, smilende, med blikkontakt, eller naturlig. Instastory Hvor er kveldssola? 8 10
Surikatt Skrevet 13. juni 2023 #83909 Skrevet 13. juni 2023 Noe sier meg at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har mistet virkelighetsoppfatningen når de legger ut slike bilder. Det er et merkelig skue. Hele utseendet her er jo forandret. Lurer på hvordan hun kommer til å se ut til slutt. De to bildene fra kjøkkenet ser ut som noe fra en skrekkfilm. Jeg tenker egentlig bare : er det mulig? 29 1
vinterskog Skrevet 13. juni 2023 #83910 Skrevet 13. juni 2023 Bildene forklarer hvorfor cbe kan gå i spagaten. Overrørlighet medfører ikke sjeldent skader og lett for overtrening i muskler og skjelett, men tar seg fint ut på bilder om man vil fremstå som myk og pro-ana. Mesta av alt faller låten «i’m a barbie girl, in a barbie world» inn, men regner med cbe tar det som komplemang… 13
jordy Skrevet 13. juni 2023 #83911 Skrevet 13. juni 2023 Har aldri før sett noen som plasserer skitne sko på kjøkkenbenken, usj 🤮 41 2
Kollontaj Skrevet 13. juni 2023 #83912 Skrevet 13. juni 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Det er ingenting som er casual med den dama. Syklende hjem i kveldsola klarer hun heller ikke å være casual. Sånn «tilfeldig» strykes håret bak øret mens hånden ser forvridd og merkelig ut. (En posering vi har sett mye) Hun må være glad i den spisse haken og profilen, for vi får jo nesten aldri se ansiktet fra en annen vinkel. Glinsende kinnbein er prikken over i’en. Sikkert en dose filter også. Det er vel helt utenkelig å faktisk bare ta et casual bilde, smilende, med blikkontakt, eller naturlig. Instastory Hånden knytes lett og strammes (jeg får det samme «uttrykket» om jeg prøver), hals som strammes og understreker hvor lite avslappet CBE.no egentlig er i poseringen. Den hånda har ingen annen hensikt enn å signalisere sener og at hodet med hakepartiet fremstår mindre. Den er helt malplassert om bildet tolkes ut fra konteksten «kvinne i kveldssol». 34 4
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 13. juni 2023 Populært innlegg #83913 Skrevet 13. juni 2023 (endret) Såe...hvis jeg plasserer meg selv i lyset av kveldssola (spotlighten), poserer med strammet venstrehånd tilsynelatende ømt strykende en hårlokk bak øret med bakovervendt hode og haken i stram linje med skulderen, mens høyrehånd håndterer mobilkameraet nedenfra og oppover med vidvinkeleffekt. Lukker øynene mot horisonten og smiler nytende. Da er det altså kveldssola som er i fokus? Egenmekket selfie og tekst henger som vanlig ikke sammen, men det krever vel litt mot å skrive hva budskapet egentlig er: "Se så pen jeg er i kveldssola! Så tynn! Se på meg, se på meg, se på meg og nyt! Gi meg bekreftelser!" Endret 13. juni 2023 av Revenge o'Cavatina 55 2
Isild Skrevet 14. juni 2023 #83914 Skrevet 14. juni 2023 Lurer på hva de tenker om manglende suksess sånn egentlig. De hevder, sier og "spiller" at de er suksessfulle. De forsøker å spikre narrativet med å hele tiden si at andre er misunnelige, at "så mange spør..." osv. Men podcasten ble avslørende. Den slo ikke an på noen som helst måte, og gjenspeiler nok hvordan det egentlig ligger an. Så da lurer jeg på hvordan de syns det er å vite at de ikke når ut til særlig mange lenger. Det hjelper ikke å "rope" at man er kjempepopulær - når alle ser og vet at man ikke er det. Jeg mistenker at treningsreisen(e) blir avslørende på samme måten. Forstår ikke hvordan de kan leve av dette lenger. 34 4
rinne Skrevet 14. juni 2023 #83915 Skrevet 14. juni 2023 Podcasten har 468 følgere på Instagram, en ikke ubetydelig andel av dette utgjøres av bedrifter eller andre influensere (følger du meg, følger jeg deg). Det er fascinerende at hun trodde hun var populær nok til å starte en podcast uten annen beskrivelse enn «bli bedre kjent med Caroline». Ser de seg helt blinde på realiteten der de sitter i ekkokammeret de har skapt ved utstrakt sletting og blokkering? Folk er ikke interessert i å se «bak kulissen i livet». Det gjennomskues at podcasten bare er nok en kulisse, og at Caroline aldri kan slippe noen inn til den virkelige baksiden av fasaden. Bildekilde: Skjermdump IG 13.06.23 36 7
Isild Skrevet 14. juni 2023 #83916 Skrevet 14. juni 2023 (endret) rinne skrev (3 timer siden): Podcasten har 468 følgere på Instagram, en ikke ubetydelig andel av dette utgjøres av bedrifter eller andre influensere (følger du meg, følger jeg deg). Det er fascinerende at hun trodde hun var populær nok til å starte en podcast uten annen beskrivelse enn «bli bedre kjent med Caroline». Ser de seg helt blinde på realiteten der de sitter i ekkokammeret de har skapt ved utstrakt sletting og blokkering? Folk er ikke interessert i å se «bak kulissen i livet». Det gjennomskues at podcasten bare er nok en kulisse, og at Caroline aldri kan slippe noen inn til den virkelige baksiden av fasaden. Bildekilde: Skjermdump IG 13.06.23 Det har blitt et merkelig skue det hele. For de må ha ha tenkt og trodd at en "bli med bak kulissene i livet til Caroline"-podcast ville slå an - ellers ville de vel ikke ha lansert den. Klarer de ikke å innse at det etter 2015 stupte for "fotballfrue"? Frem til da var hun Norges største blogger med rundt 100 000 følgere. Engasjementet gjenspeilte seg i kommentarfelt osv. Men nå taler engasjementsrate på IG for seg. De skjuler antall likes, og et overveldende antall av følgerne er bots. De klarer ikke å gi slipp på storhetstiden. Istedet for å jobbe mot noe nytt som kunne blitt noe, tviholder de på at de er "superstars". Som du sier, så er det ingen som slipper inn bak noen kulisser der - det kommer aldri til å skje. De sletter, blokkerer og overser alt som handler om spørsmål til hva som foregår bak kulisser, og nekter å innrømme at de i det hele tatt har kulisser. Er det noe de har, så er det nettopp kulisser. Det fremstår som kulisser/oppstilt og posert alt de legger ut i kanalene sine. At de redigerte inn bikkja på julebildet sier vel det meste. Men, de insisterer på at de fortsatt er veldig populære, selv om det flaut lave antall følgere podcasten har på IG sier noe helt annet. Det begrenser seg til at de når ut til TMklinikken, tante "heldige koppen" og influencere som klør hverandre på ryggen.. Endret 14. juni 2023 av Isild 41 5
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 14. juni 2023 Populært innlegg #83917 Skrevet 14. juni 2023 Det på kjøkkenet oppfattet jeg som et forsøk på selvironi; hihi, jeg vet at dere vet at dette var en regissert photoshoot, men nå later vi som det liksom var på ekte og jeg bare helt casually lager meg en iskaffe på kjøkkenet 🤭 Humoren slår feil fordi resultatet skiller seg absolutt null fra det de ellers forsøker å passere som "tilfeldige øyeblikksbilder". Bilder fra frokost i senga, tur i skogen, 17. mai, puppene på vift i det samme kjøkkenet for litt siden - de er underlagt nesten like mye etterbehandling, like mye regi i forkant og Caroline bruker de samme stive og unaturlige poseringene. Den eneste forskjellen er at det her var et større team involvert enn bare Lars Kristian, og det var en større produksjon enn det er til hverdags. Men for oss ser det jo nøyaktig likedan ut som ethvert annet bilde i feeden, "🤭" Jeg kommenterer for øvrig aldri det jeg nå skal kommentere, rett og slett fordi jeg sjelden legger merke til det. Men de skitne joggeskoene oppå kjøkkenbenken føltes umiddelbart som å få en fyrstikk i øyet. Det hadde gått an å redigere vekk skitten fra sålen i det minste, men de var muligens for opptatt i motsatt ende av modellen. 63 12
Laia Skrevet 14. juni 2023 #83918 Skrevet 14. juni 2023 De skitne skoene på kjøkkenbenken var også det første jeg la merke til og for å være ærlig, ble ganske overrasket over. Grunnen til det er at CBE alltid ellers streber etter «perfeksjon» i bildene sine, og at alt annet på bildet (les: modellen) virker så til de grader striglet/polert. Og hun har tidligere understreket viktigheten av at bilder som legges ut må være «delikate» (dette gjaldt de mindreårige arbeiderne i CBE 😔). Skitne sko på overflater der man håndterer mat kan vel knapt sies å gå under den kategorien. 24 1
blåbærpai Skrevet 14. juni 2023 #83919 Skrevet 14. juni 2023 Sikkert bare litt lys/skygge på de skoene... ikke skitne må vite. 18
Pust Skrevet 14. juni 2023 #83920 Skrevet 14. juni 2023 Jeg vet ikke helt, men de fleste influenserkontoer er nå komplett hjernedøde og bringer hverken inspirasjon eller positiv underholdning. Det har tippet over i ren selvdyrking og «drit i annonsørene»-holdning, altså sager de over den grenen de sitter på. Treasures AS, med Caroline i front, er nå kun en fjollete tullekonto som eierne bruker for å rendyrke egen narsissisme og ekshibisjonistiske behov. Det svir i hjernen når jeg blar i den feeden. 37 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå