Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det kjøkkenbilder igjen. Dvs. Caroline Berg Eriksen som poserer med bloggerfot, tits and booty. Tennene har fått samme farge som veggene (rettelse; skapene) for anledningen og malerpenselen er i sving. Huden skinner rynke-og linjefri, men ansiktsformen er igjen normal. Det samme er avstanden mellom øyne og øyebryn. 

IMG_20230613_221953.png

IMG_20230613_222020.png

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var jo en fotoshoot? Er vel derfor hun har med 🤭. Skikkelig humor. 

• Liker 11
Skrevet
~ Ada ~ skrev (30 minutter siden):

Nå er det kjøkkenbilder igjen. Dvs. Caroline Berg Eriksen som poserer med bloggerfot, tits and booty. Tennene har fått samme farge som veggene (rettelse; skapene) for anledningen og malerpenselen er i sving. Huden skinner rynke-og linjefri, men ansiktsformen er igjen normal. Det samme er avstanden mellom øyne og øyebryn. 

IMG_20230613_221953.png

IMG_20230613_222020.png

Noe med disse bildene gjør at det ser ut som en dukke. Disse må være fryktelig retusjert og redigert. 

• Liker 13
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Det var jo en fotoshoot? Er vel derfor hun har med 🤭. Skikkelig humor. 

Ja, skikkelig casually og spontant. Bare ramla innom kjøkkenet. God på gjenbruk, som sagt.

• Liker 10
Skrevet
~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

IMG_20230613_222140.png

Det er ingenting som er casual med den dama. Syklende hjem i kveldsola klarer hun heller ikke å være casual. Sånn «tilfeldig» strykes håret bak øret mens hånden ser forvridd og merkelig ut. (En posering vi har sett mye) Hun må være glad i den spisse haken og profilen, for vi får jo nesten aldri se ansiktet fra en annen vinkel. Glinsende kinnbein er prikken over i’en. Sikkert en dose filter også. 

Det er vel helt utenkelig å faktisk bare ta et casual bilde, smilende, med blikkontakt, eller naturlig. 

Instastory

IMG_6035.jpeg

• Liker 23
Skrevet
Klink skrev (10 minutter siden):

Noe med disse bildene gjør at det ser ut som en dukke. Disse må være fryktelig retusjert og redigert. 

Det blir ikke produsert noe til netfit uten at de selv har regien og da blir det dessverre slik.

• Liker 8
Skrevet
Snødronninga skrev (17 minutter siden):

Det er ingenting som er casual med den dama. Syklende hjem i kveldsola klarer hun heller ikke å være casual. Sånn «tilfeldig» strykes håret bak øret mens hånden ser forvridd og merkelig ut. (En posering vi har sett mye) Hun må være glad i den spisse haken og profilen, for vi får jo nesten aldri se ansiktet fra en annen vinkel. Glinsende kinnbein er prikken over i’en. Sikkert en dose filter også. 

Det er vel helt utenkelig å faktisk bare ta et casual bilde, smilende, med blikkontakt, eller naturlig. 

Instastory

IMG_6035.jpeg

Hvor er kveldssola?

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet

Noe sier meg at Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen har mistet virkelighetsoppfatningen når de legger ut slike bilder. Det er et merkelig skue.  Hele utseendet her er jo forandret. Lurer på hvordan hun kommer til å se ut til slutt. De to bildene fra kjøkkenet ser ut som noe fra en skrekkfilm. Jeg tenker egentlig bare : er det mulig? 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Skrevet

Bildene forklarer hvorfor cbe kan gå i spagaten. Overrørlighet medfører ikke sjeldent skader og lett for overtrening i muskler og skjelett,  men tar seg fint ut på bilder om man vil fremstå som myk og pro-ana. 

Mesta av alt faller låten «i’m a barbie girl, in a barbie world» inn, men regner med cbe tar det som komplemang… 

• Liker 13
Skrevet

Har aldri før sett noen som plasserer skitne sko på kjøkkenbenken, usj 🤮

• Liker 41
  • Nyttig 2
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Instastory

IMG_6035.jpeg

Hånden knytes lett og strammes (jeg får det samme «uttrykket» om jeg prøver), hals som strammes og understreker hvor lite avslappet CBE.no egentlig er i poseringen. Den hånda har ingen annen hensikt enn å signalisere sener og at hodet med hakepartiet fremstår mindre. Den er helt malplassert om bildet tolkes ut fra konteksten «kvinne i kveldssol». 

• Liker 34
  • Nyttig 4
Skrevet

Lurer på hva de tenker om manglende suksess sånn egentlig. De hevder, sier og "spiller" at de er suksessfulle. De forsøker å spikre narrativet med å hele tiden si at andre er misunnelige, at "så mange spør..." osv. Men podcasten ble avslørende. Den slo ikke an på noen som helst måte, og gjenspeiler nok hvordan det egentlig ligger an. 

Så da lurer jeg på hvordan de syns det er å vite at de ikke når ut til særlig mange lenger. Det hjelper ikke å "rope" at man er kjempepopulær - når alle ser og vet at man ikke er det. 

Jeg mistenker at treningsreisen(e) blir avslørende på samme måten. 

Forstår ikke hvordan de kan leve av dette lenger. 

• Liker 34
  • Nyttig 4
Skrevet

Podcasten har 468 følgere på Instagram, en ikke ubetydelig andel av dette utgjøres av bedrifter eller andre influensere (følger du meg, følger jeg deg). 

Det er fascinerende at hun trodde hun var populær nok til å starte en podcast uten annen beskrivelse enn «bli bedre kjent med Caroline». Ser de seg helt blinde på realiteten der de sitter i ekkokammeret de har skapt ved utstrakt sletting og blokkering?

Folk er ikke interessert i å se «bak kulissen i livet». Det gjennomskues at podcasten bare er nok en kulisse, og at Caroline aldri kan slippe noen inn til den virkelige baksiden av fasaden.

Bildekilde: Skjermdump IG 13.06.23

4A01CA3C-ECC6-4C0D-ADAF-058CD0B6B2B7.jpeg

• Liker 36
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
rinne skrev (3 timer siden):

Podcasten har 468 følgere på Instagram, en ikke ubetydelig andel av dette utgjøres av bedrifter eller andre influensere (følger du meg, følger jeg deg). 

Det er fascinerende at hun trodde hun var populær nok til å starte en podcast uten annen beskrivelse enn «bli bedre kjent med Caroline». Ser de seg helt blinde på realiteten der de sitter i ekkokammeret de har skapt ved utstrakt sletting og blokkering?

Folk er ikke interessert i å se «bak kulissen i livet». Det gjennomskues at podcasten bare er nok en kulisse, og at Caroline aldri kan slippe noen inn til den virkelige baksiden av fasaden.

Bildekilde: Skjermdump IG 13.06.23

4A01CA3C-ECC6-4C0D-ADAF-058CD0B6B2B7.jpeg

Det har blitt et merkelig skue det hele. For de må ha ha tenkt og trodd at en "bli med bak kulissene i livet til Caroline"-podcast ville slå an - ellers ville de vel ikke ha lansert den. Klarer de ikke å innse at det etter 2015 stupte for "fotballfrue"? Frem til da var hun Norges største blogger med rundt 100 000 følgere. Engasjementet gjenspeilte seg i kommentarfelt osv. Men nå taler engasjementsrate på IG for seg. De skjuler antall likes, og et overveldende antall av følgerne er bots. 

De klarer ikke å gi slipp på storhetstiden. Istedet for å jobbe mot noe nytt som kunne blitt noe, tviholder de på at de er "superstars". 

Som du sier, så er det ingen som slipper inn bak noen kulisser der - det kommer aldri til å skje. De sletter, blokkerer og overser alt som handler om spørsmål til hva som foregår bak kulisser, og nekter å innrømme at de i det hele tatt har kulisser. Er det noe de har, så er det nettopp kulisser. Det fremstår som kulisser/oppstilt og posert alt de legger ut i kanalene sine. At de redigerte inn bikkja på julebildet sier vel det meste. 

Men, de insisterer på at de fortsatt er veldig populære, selv om det flaut lave antall følgere podcasten har på IG sier noe helt annet. Det begrenser seg til at de når ut til TMklinikken, tante "heldige koppen" og influencere som klør hverandre på ryggen.. 

Endret av Isild
  • Liker 41
  • Nyttig 5
Skrevet

De skitne skoene på kjøkkenbenken var også det første jeg la merke til og for å være ærlig, ble ganske overrasket over. Grunnen til det er at CBE alltid ellers streber etter «perfeksjon» i bildene sine, og at alt annet på bildet (les: modellen) virker så til de grader striglet/polert. Og hun har tidligere understreket viktigheten av at bilder som legges ut må være «delikate» (dette gjaldt de mindreårige arbeiderne i CBE 😔). Skitne sko på overflater der man håndterer mat kan vel knapt sies å gå under den kategorien.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Sikkert bare litt lys/skygge på de skoene... ikke skitne må vite.

• Liker 18
Skrevet

Jeg vet ikke helt, men de fleste influenserkontoer er nå komplett hjernedøde og bringer hverken inspirasjon eller positiv underholdning. Det har tippet over i ren selvdyrking og «drit i annonsørene»-holdning, altså sager de over den grenen de sitter på. Treasures AS, med Caroline i front, er nå kun en fjollete tullekonto som eierne bruker for å rendyrke egen narsissisme og ekshibisjonistiske behov. Det svir i hjernen når jeg blar i den feeden.

• Liker 37
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...