Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Minombre skrev (4 timer siden):

Det syns jeg er veldig spesielt, særlig med tanke på at hun flere ganger har sagt at hun er kristen. 

588BF456-33E3-455C-9195-9C18B58CA916.jpeg

Vinger fra kremmerhuset😂 Hendig!:gullengel:

• Liker 5
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (15 timer siden):

Det er virkelig så ubegripelig trist at det er mulig å manipulere slik. Takk som opplyser. Ikke rart at mange etterstreber uoppnåelig perfeksjon når så mange deler slike idealer uten å formidle at det er redigert etter alle kunstens regler.

Jeg kom til å tenke på en ung/ungdom som fortalte sin historie tilbake i tid. Et (kanskje bare ett) søk på trening resulterte i et skred av flere videoer med samme destruktive innhold. Slik opererer algoritmene, og det resulterte i sykelig treningsregime og negativt kroppsbilde. Ønsker ikke å dele link nå i ettertid av hensyn til den det gjelder, men det gjorde inntrykk. 

Når vi vet at så mange unge strever og har det vondt og at foreldre og de nærmeste går igjennom fortvilelse, sorg og maktesløshet i kampen for deres aller kjæreste, så er det forkastelig av bedriften å holde på slik.

Det hjelper heller ikke at kjente personer, som Vendela Kirsebom, som selv har bygget sin karriere på eget utseende, responderer bifallende på det som postes. Ei heller at en angivelig sykepleier skriver at Caroline Berg Eriksen ser like smashing ut i virkeligheten som på bildene.

Det er uforståelig at godt voksne mennesker ikke tar mer ansvar på internett der barn og unge ferdes.

Helt enig.

Umåtelig trist at en tobarnsmor (hva slags verdier og holdninger som videreføres til barna kan man undre seg over) lever av å manipulere utseende til det ugjenkjennelige. Hun kan ikke en gang la armene henge naturlig av frykt for at de skal se for "tykke" ut. Hele kroppen spennes, magen trekkes inn og dama ser kronisk anspent ut. Ingenting er naturlig eller overlatt til tilfeldighetene. Herr og fru redigerer og manipulerer til de har fått frem det som etter deres forskrudde syn er perfeksjon. Det er sykelig. 

Har også notert meg at Vendela er en av hennes største fans. Skuffende, da jeg egentlig har sansen for Vendela og synes hun har tatt aldringen og noen ekstra kilo med bedre fatning enn flere andre kjendiser. 

Endret av K_mb
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg stiller meg også ofe inntil veggen når jeg spiser...

image.png.19e4e135d0028481cacd49041a66d25a.png

Screenshot fra instanavigation

• Liker 34
  • Hjerte 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (1 minutt siden):

For ikke å snakke om at jeg alltid vifter med håret når jeg spiser, akkurat slik som Caroline gjorde i videoen 😍

• Liker 10
Skrevet
CityCityBangBang skrev (4 minutter siden):

Hun må virkelig nyte seg selv...

• Liker 10
Skrevet (endret)
FruJohansen skrev (3 timer siden):

"Vi justerer bare lys og skygge" uttalte de en gang. 

Dette bildet er ikke bare tungt etterarbeidet, det er retusjert - manuelt - på en måte som veldig tydelig avslører hva som er det ønskede inntrykket. Det er det samme som alltid, smal midje, sterk mage, stram kjevelinje, glatt hud. Det blir bare enda mer synlig når man vet at hvert enkelt penselstrøk er lagt på med denne intensjonen lengst fram i panna. Hver enkelt justering er gjenstand for et aktivt valg, som springer ut fra tanken: dette må skjules. Dette må framheves. Det blir finere hvis jeg gjør sånn. 

Det er forstemmende å tenke på hva slags vurderinger som er gjort underveis her. Når man redigerer et bilde på denne måten, sitter man med råfilen oppe på en skjerm og zoomer inn på de enkelte områder, bearbeider dem til de ser ut slik man ønsker. Helt ned til det hvite i øynene, og gjenskinnet over øyebrynet. Alle hudens flater er justert for tekstur og farge, for at "lys og skygge" skal forme kroppen etter "kunstnerens" idealforestilling. (Og helt fullstendig fristilt fra hvordan lyset naturlig faller i bildet, det viktigste er at kroppens skygger gjør det de skal) 

En ting er å gjøre dette med (eller mot) seg selv. Men her er det grunn til å anta at en ektemann sitter og gjør dette arbeidet på et bilde av sin kone.  

Det er bare så sykt og trist. 

Også betale for å få likes? How low can you go???

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 18
Gjest Blinkie
Skrevet (endret)
~ Ada ~ skrev (På 1.6.2023 den 20.28):

IMG_20230601_202623.png

IMG_20230601_202651.png

Hjelpes cbe/lke. Enda en ufattelig dårlig redigert utgave av cbe. Hvem er det de tror de lurer? 

Endret av Blinkie
Skrevet
CityCityBangBang skrev (44 minutter siden):

Og denne seksualiserte spisingen fra mor, med en dose proana, lå i går ved siden av videoer av barna som er ønsket materiale for det mørke nettet.

Det er rimelig lite som foregår av ansvarlig vurdering hos bedriftseierne når de legger ut slikt, hver for seg ille nok, sammen er det en iskaldt kynisk og fullstendig ansvarsløst!

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet
Felis skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke hatt tid til recap på noen uker, og strengt tatt tror jeg det har vært bra for meg med en pause. Men jeg tok for meg dagens episode og synes kvaliteten har fått en oppsving. "Jentene" husker faktisk ting de har gjort siden sist, og begge har hatt et minimum av innhold i livene sine. De har også sjekket nyhetssakene på forhånd, slik at vi slipper å sitte og høre på at de scroller. Det er gørrkjedelig, selvsentrert og navlebeskuende, men det er likevel bedre enn sist...

Pinsa er over og i dag er det tirsdag, innleder Caroline (eller fredag, da, for alle lytterne hennes, men vi teller nok ikke)

Caroline synes at mai har så mange fridager og for henne er det mandag i dag (fremdeles fredag)

Caroline spør Susan om hvorfor vi feirer pinse. Susan vet ikke, men Caroline stiller forberedt, for hun har googlet det. Hun googler det hvert år, forteller hun, men så glemmer hun det igjen. Her bekrefter hun vel det jeg har hatt mistanke om lenge, hun har seriøse utfordringer med hukommelsen. Ikke rart hun tror det hun legger ut på story forsvinner etter 24 timer...

Caroline leser det hun fant om pinsen og spør Susan om hun visste at første pinsedag var offentlig flaggdag. Det visste ikke Susan, og Caroline sier at hun synes det er rart at vi skal flagge da.

Hvorfor flagger vi? spør hun. For å markere noe? svarer Susan.

Så drar hun skillet mellom stat og kirke, som @Frøkenfryden skriver om. Caroline føler at Norge alltid vil være et kristent land, men det er ikke Lars Kristian enig i. Susan er veldig glad for at søndag er hviledag.

Caroline flagget ikke, for hun var ikke hjemme. Susan spør om Caroline hadde "flagra" hvis hun var hjemme, men det hadde ikke Caroline, for hun var ikke klar over at hun skulle det. De flagget på hytta, men de flagger alltid sent.

Hvis vi skal være helt korrekte, så tolker jeg det dit hen at Caroline ikke reagerer på selve pinsefeiringen, men hun skjønner ikke hvorfor vi flagger (eller flagrer, som Susan kaller det, hun er jo så god på ord og uttrykk) i pinsen, siden vi skilte stat og kirke.

Caroline har tatt årets første bad. Hun vet ikke hvor varmt det var, for "den som måler temperaturen (termometer) har lagt (ligget) under (vann) siden i fjor, så den var full av grønske". Hun tipper det var 10-12 grader.Susan mener det må ha vært mye varmere. Selv var jeg uti Hvalerskjærgården sist helg, og der var det 12 grader, så jeg tenker Caroline var spot on. Det var i tillegg iskald vind, så jeg droppet bading. 

Hun vurderte lenge å dukke hodet, men så kom hun på at hun skulle ut å løpe, og hun orker ikke å løpe med vått hår. Og så får vi en lang utgreiing om søsteren til Caroline, som er isbader. Det har Caroline også lyst til å bli, men hun er redd for å drukne. De neste minuttene driver Caroline høytlesning fra google og Susan holder høflig kjeft. Isbading er sikkert gøy, men disse to damene får det til å høres usigelig kjedelig ut.

Etter 12 minutter virker det som de legger isbading bak seg og går over til mer generell bading. Ingen av jentene (36 og 38) kan stupe. Caroline er redd for å få vann i nesa og liker derfor heller ikke å dykke. Men når hun er full tar hun bomba og dykker uten problemer, forteller hun, og da har hun full kontroll. 

36 minutter igjen og Susan skal få komme til orde. Susan: Hva skjer med at lissom alt som er av av idrett må lissom settes setter på disse lange helgene?

Susan har glemt å handle til pinsen fordi ungene skulle på sportsarrangementer. Men heldigvis bor hun i hovedstaden, så de har søndagsåpne butikker. Men der var det så kaos at de bestemte seg for å bestille take away i stedet. Men dagen etter hadde de heller ikke handlet, og siden de var på Tusenfryd, så bestemte de seg for å spise der. Men det tok 75 minutter å vente på maten, og da den dukket opp var den så dårlig at den ikke kunne spises. Susan hadde lavt blodsukker og var sint, men kjeftet på en snill måte. Så reflekterer jentene litt over at det er 75 minutter av livet til Susan. 75 MINUTTER! (det er en brøkdel av alle minuttene jeg ikke får igjen på grunn av denne podcasten, men jeg hører ikke på med lavt blodsukker...)

Susan klaget på Tusenfryd på SoMe, så da fikk hun svar ganske fort. Hun skal kanskje få en kompensasjon.

Caroline synes det er rart at Tusenfryd ikke tar grep, for den parken har vært der så lenge. Og så synes hun det er vanskelig å finne sunn mat på fornøyelsesparker. Men så kom hun på at hun har vært i Animal Kingdom i USA, og der var det bra mat. Hun avbryter så ofte og så lenge at det er så vidt Susan får fullført historien sin.

Caroline har holdt sin første yin yoga-time, etter at hun studerte yoga.( Ja, hun kaller det kurset hun gikk for å "studere yoga") 

Hun hadde timen sammen med venninnen på skjønnhetsklinikken, for hun har jo studert yoga sammen med Caroline. Deltakerne var et knippe fine jenter som var invitert. Det var veldig annerledes enn de trygge rammene de hadde på kurset, sier hun. Det gikk fint, i følge Caroline, alle var positive. Men selv om hun var ferdig klokka 20.30 var hun ikke hjemme før 23, for de ble sittende og skravle. 

Og så kommer hun på at hun har gjort en ting til siden sist, hun har vært på photoshoot. Det var den gøyeste arbeidsdagen den uka! Det var for noe som kommer, som hun gleder seg veldig til å dele. Caroline ble veldig sliten. Og DA skulle hun ut på løpetur. Da hadde hun veldig-veldig lyst til å droppe treningsøkta på kvelden, men hvis hun skulle droppet økta hver gang hun ikke orker å trene, da måtte hun droppet mange økter i løpet av en uke. Det går jo ikke...

Nyhetssakene denne gangen er at man ikke skal legge brød i handleposer. Rema 1000 har skrevet på posene sine at de ikke skal brukes til oppbevaring av mat, men det er ikke alle "butikk-skjedene" som gjør det, sier Susan, så det var bra hun leste det i nyhetene...

Caroline har fått med seg at justisministeren har vrikket på rumpa i New York. Caroline stusset på at det var en rar setting å vise frem rumpa i. Hun mener Mehl kunne laget en video om FN-toppmøte, og en hvor hun viste antrekket, ikke blande de to. Susan spør "gjør henne sånn?" (viser antrekk som en influenser). Det vet ikke Caroline, men hun synes det var rart at de hadde filmet rumpa hennes. På FN-møte bør man få med hele kroppen. Antrekket var kjempefint, det er begge enige om. Caroline synes nakenkjolen på Elle-gallaen passet veldig fint, for det var ikke i en politisk setting. Hva slags jobb Mehl gjør som justisminister har de sannsynligvis ikke reflektert over, det er antrekkene som teller.

Susan fant en artikkel om at jeans-skjørt er in. Og Caroline har tilfeldigvis på seg et jeans-skjørt.

Susan har lest at bøtene for mobilbruk i bil har blitt skyhøye. Sist uke ble hun stoppet av politiet for å drive på telefonen mens hun kjørte bil. Men det gjorde hun ikke, forsikrer hun, hun sminket seg bare mens hun ventet på grønt lys. Hun slapp med en advarsel. Caroline ser ofte at folk sitter på telefonen når hun kjører forbi på motorveien. Caroline er en veldig god sjåfør. 

Caroline har kommet over en nyhet, som egentlig ikke er en nyhet, fordi hun har hørt om det før. Saken er at ikke all revet ost er ost. Hvis det ikke er ost heter det bare revet. Susan bruker bare mozzarella.

Det er det som har beveget seg i nyhetsbildet siden sist vi snakket sammen, oppsummerer Caroline. Det er ganske fascinerende, egentlig, hvor snever verden disse to har. Og her ligger vel forklaringen på hvorfor de fremstår som de gjør...

Tom.for.ord… 🤦‍♀️

• Liker 18
Skrevet

@Felis vet ikke om jeg skal applaudere eller kondolere og vise medfølelse.

• Liker 24
  • Hjerte 7
Skrevet (endret)
Felis skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke hatt tid til recap på noen uker, og strengt tatt tror jeg det har vært bra for meg med en pause. Men jeg tok for meg dagens episode og synes kvaliteten har fått en oppsving. "Jentene" husker faktisk ting de har gjort siden sist, og begge har hatt et minimum av innhold i livene sine. De har også sjekket nyhetssakene på forhånd, slik at vi slipper å sitte og høre på at de scroller. Det er gørrkjedelig, selvsentrert og navlebeskuende, men det er likevel bedre enn sist...

Pinsa er over og i dag er det tirsdag, innleder Caroline (eller fredag, da, for alle lytterne hennes, men vi teller nok ikke)

Caroline synes at mai har så mange fridager og for henne er det mandag i dag (fremdeles fredag)

Caroline spør Susan om hvorfor vi feirer pinse. Susan vet ikke, men Caroline stiller forberedt, for hun har googlet det. Hun googler det hvert år, forteller hun, men så glemmer hun det igjen. Her bekrefter hun vel det jeg har hatt mistanke om lenge, hun har seriøse utfordringer med hukommelsen. Ikke rart hun tror det hun legger ut på story forsvinner etter 24 timer...

Caroline leser det hun fant om pinsen og spør Susan om hun visste at første pinsedag var offentlig flaggdag. Det visste ikke Susan, og Caroline sier at hun synes det er rart at vi skal flagge da.

Hvorfor flagger vi? spør hun. For å markere noe? svarer Susan.

Så drar hun skillet mellom stat og kirke, som @Frøkenfryden skriver om. Caroline føler at Norge alltid vil være et kristent land, men det er ikke Lars Kristian enig i. Susan er veldig glad for at søndag er hviledag.

Caroline flagget ikke, for hun var ikke hjemme. Susan spør om Caroline hadde "flagra" hvis hun var hjemme, men det hadde ikke Caroline, for hun var ikke klar over at hun skulle det. De flagget på hytta, men de flagger alltid sent.

Hvis vi skal være helt korrekte, så tolker jeg det dit hen at Caroline ikke reagerer på selve pinsefeiringen, men hun skjønner ikke hvorfor vi flagger (eller flagrer, som Susan kaller det, hun er jo så god på ord og uttrykk) i pinsen, siden vi skilte stat og kirke.

Caroline har tatt årets første bad. Hun vet ikke hvor varmt det var, for "den som måler temperaturen (termometer) har lagt (ligget) under (vann) siden i fjor, så den var full av grønske". Hun tipper det var 10-12 grader.Susan mener det må ha vært mye varmere. Selv var jeg uti Hvalerskjærgården sist helg, og der var det 12 grader, så jeg tenker Caroline var spot on. Det var i tillegg iskald vind, så jeg droppet bading. 

Hun vurderte lenge å dukke hodet, men så kom hun på at hun skulle ut å løpe, og hun orker ikke å løpe med vått hår. Og så får vi en lang utgreiing om søsteren til Caroline, som er isbader. Det har Caroline også lyst til å bli, men hun er redd for å drukne. De neste minuttene driver Caroline høytlesning fra google og Susan holder høflig kjeft. Isbading er sikkert gøy, men disse to damene får det til å høres usigelig kjedelig ut.

Etter 12 minutter virker det som de legger isbading bak seg og går over til mer generell bading. Ingen av jentene (36 og 38) kan stupe. Caroline er redd for å få vann i nesa og liker derfor heller ikke å dykke. Men når hun er full tar hun bomba og dykker uten problemer, forteller hun, og da har hun full kontroll. 

36 minutter igjen og Susan skal få komme til orde. Susan: Hva skjer med at lissom alt som er av av idrett må lissom settes setter på disse lange helgene?

Susan har glemt å handle til pinsen fordi ungene skulle på sportsarrangementer. Men heldigvis bor hun i hovedstaden, så de har søndagsåpne butikker. Men der var det så kaos at de bestemte seg for å bestille take away i stedet. Men dagen etter hadde de heller ikke handlet, og siden de var på Tusenfryd, så bestemte de seg for å spise der. Men det tok 75 minutter å vente på maten, og da den dukket opp var den så dårlig at den ikke kunne spises. Susan hadde lavt blodsukker og var sint, men kjeftet på en snill måte. Så reflekterer jentene litt over at det er 75 minutter av livet til Susan. 75 MINUTTER! (det er en brøkdel av alle minuttene jeg ikke får igjen på grunn av denne podcasten, men jeg hører ikke på med lavt blodsukker...)

Susan klaget på Tusenfryd på SoMe, så da fikk hun svar ganske fort. Hun skal kanskje få en kompensasjon.

Caroline synes det er rart at Tusenfryd ikke tar grep, for den parken har vært der så lenge. Og så synes hun det er vanskelig å finne sunn mat på fornøyelsesparker. Men så kom hun på at hun har vært i Animal Kingdom i USA, og der var det bra mat. Hun avbryter så ofte og så lenge at det er så vidt Susan får fullført historien sin.

Caroline har holdt sin første yin yoga-time, etter at hun studerte yoga.( Ja, hun kaller det kurset hun gikk for å "studere yoga") 

Hun hadde timen sammen med venninnen på skjønnhetsklinikken, for hun har jo studert yoga sammen med Caroline. Deltakerne var et knippe fine jenter som var invitert. Det var veldig annerledes enn de trygge rammene de hadde på kurset, sier hun. Det gikk fint, i følge Caroline, alle var positive. Men selv om hun var ferdig klokka 20.30 var hun ikke hjemme før 23, for de ble sittende og skravle. 

Og så kommer hun på at hun har gjort en ting til siden sist, hun har vært på photoshoot. Det var den gøyeste arbeidsdagen den uka! Det var for noe som kommer, som hun gleder seg veldig til å dele. Caroline ble veldig sliten. Og DA skulle hun ut på løpetur. Da hadde hun veldig-veldig lyst til å droppe treningsøkta på kvelden, men hvis hun skulle droppet økta hver gang hun ikke orker å trene, da måtte hun droppet mange økter i løpet av en uke. Det går jo ikke...

Nyhetssakene denne gangen er at man ikke skal legge brød i handleposer. Rema 1000 har skrevet på posene sine at de ikke skal brukes til oppbevaring av mat, men det er ikke alle "butikk-skjedene" som gjør det, sier Susan, så det var bra hun leste det i nyhetene...

Caroline har fått med seg at justisministeren har vrikket på rumpa i New York. Caroline stusset på at det var en rar setting å vise frem rumpa i. Hun mener Mehl kunne laget en video om FN-toppmøte, og en hvor hun viste antrekket, ikke blande de to. Susan spør "gjør henne sånn?" (viser antrekk som en influenser). Det vet ikke Caroline, men hun synes det var rart at de hadde filmet rumpa hennes. På FN-møte bør man få med hele kroppen. Antrekket var kjempefint, det er begge enige om. Caroline synes nakenkjolen på Elle-gallaen passet veldig fint, for det var ikke i en politisk setting. Hva slags jobb Mehl gjør som justisminister har de sannsynligvis ikke reflektert over, det er antrekkene som teller.

Susan fant en artikkel om at jeans-skjørt er in. Og Caroline har tilfeldigvis på seg et jeans-skjørt.

Susan har lest at bøtene for mobilbruk i bil har blitt skyhøye. Sist uke ble hun stoppet av politiet for å drive på telefonen mens hun kjørte bil. Men det gjorde hun ikke, forsikrer hun, hun sminket seg bare mens hun ventet på grønt lys. Hun slapp med en advarsel. Caroline ser ofte at folk sitter på telefonen når hun kjører forbi på motorveien. Caroline er en veldig god sjåfør. 

Caroline har kommet over en nyhet, som egentlig ikke er en nyhet, fordi hun har hørt om det før. Saken er at ikke all revet ost er ost. Hvis det ikke er ost heter det bare revet. Susan bruker bare mozzarella.

Det er det som har beveget seg i nyhetsbildet siden sist vi snakket sammen, oppsummerer Caroline. Det er ganske fascinerende, egentlig, hvor snever verden disse to har. Og her ligger vel forklaringen på hvorfor de fremstår som de gjør...

Fantastisk. 🥳Jeg har også hørt hele i dag og det som slår meg mest er nok tiden alt tar. Sånn som med Mehl. Det ville tatt en Afteposten-pod 30 sekunder å si noe om videoen og skille privatliv og poltikk men Caroline maler og maler på det. Syns til og med Susan er litt sånn «Jaja jeg skjønner». Lenge før det er over. Det fremstår veldig ungt og tenåring, man tror man må forklare seg SÅ inmari mye. Vi har jo snakket om dette alle vi voksne og lest og hørt, vi skjønner!

Rett skal også være rett, jeg lo sist fredag da Susan hadde tatt selvbruning i proseccofylla. Litt herlig menneskelig. Caroline hadde aldri det da. Så klart🙄

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 28
Skrevet
Teddi skrev (6 timer siden):

Jeg var på en sommerfest her om dagen, og kom i snakk med en mann som kunne fortelle at han får betalt for å like influenseres innlegg på insta. Han får med jevne mellomrom tilsendt en liste over influensere og spesifikke innlegg som han skal like og ev. kommentere på, og så får han penger for det i etterkant. Kan ikke huske om han sa summen, eller om dette er varierende fra gang til gang. Jeg spurte om det var noen faste, og da svarte han at CBE ofte var med der. 
Fikk ikke spurt mer enn det, men er det dette som er å kjøpe seg følgere? Trodde nemlig det var falske kontoer som var opprettet kun for å like innlegg, men det er kanskje en kombinasjon? 

Jeg har ikke tid å lete etter kilde nå, men sist jeg sjekket litt om det med kjøp av følgere så var jeg inne på flere sider hvor de selger følgere.

Der stod det på minst en av sidene, at de hadde virkelige, reelle følgere fra Skandinavia som både kommenterte og trykket likes på influencernes publiseringer. Husker ikke hva det kostet. Men det da markedsført som "ekte følgere" som ikke kan avsløres som falske følgere, fordi de legger igjen "relevante" kommentarer.

Det stod til og med hvor mange slike de samarbeidet med i Skandinavia, og pris på å kjøpe slike. Så ingen tvil om at influencerne betaler for slike "ekte følgere", med de "ekte følgerne" er også betalt.

Juks og bedrag over hele linja, med andre ord. Fordi de ekte falske følgerne for lett blir avslørt nå... derfor måtte de ta det videre til å skape "ekte falske kjøpere". Dette mener jeg går rett i villedende markedsføring mtp. at influencerne bruker sine følgertall og engasjement når de markedsfører seg mot annonsører de kan samarbeide med. Når skal lovverket som forbyr dette komme på plass, skal tro? Er 2050 for optimistisk, siden myndighetene ikke etter 10 år enda har fått på plass lovverk for å beskytte de uskyldige barna til slike influencere...?

En annen ting - det har flere ganger her inne vært vist til at CBE har fått plutselige hopp på runde antall følgere.

Jeg tror det snart kommer et hopp til med falske følgere - men da i en annen form. Samme steder som tilbyr pakker med falske følgere har nemlig nå også begynt å tilby pakker med ikke runde tall. Disse kan kjøpes som enkelt pakker - men man kan også kjøpe pakker med ikke runde tall, med varierende antall, og disse falske følgerne spres utover dager/uker/måneder slik at det skal være mye vanskeligere å oppdage at en influencer har kjøpt seg nye følgere.

Så når jeg kikker i krystallkulen min her og nå så er jeg temmelig sikker på at kløen bak høyre øre og i venstre lilletå betyr at Treasure/CBE/Netfit snart kommer til å få stigende antall følgere igjen, men da med ikke runde tall, variable tall som spres utover. Klør på nesa også nå, så temmelig sikker på at denne spådommen slår til ;)

• Liker 20
  • Nyttig 16
Skrevet

@Felis🙌🙏👏

Så enig med de som skriver at denne podcasten er sååå avslørende, mange brikker man lurte på som bare klikker på plass… Helt umulig å vite om man skal le eller grine…

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

@Felis Jeg er litt målløs. Kan faktisk ikke forestille meg en kontekst der dette hadde vært en gangbar samtale mellom to voksne kvinner. Er det faktisk noen som snakker på den måten? (Tydeligvis, men…) Bare den Mehl-saken. Jøye. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet (endret)
Blinkie skrev (1 time siden):

Hjelpes cbe/lke. Enda en ufattelig dårlig redigert utgave av cbe. Hvem et det de tror de lurer? 

Seg selv og ca 20 til.

By the way, digger Henrik Troy 🤩😂 Foreløpig er han ikke gjennomskuet av ekteparet,  mon tro hvor lenge til det skjer 😅

Endret av K_mb
  • Liker 18
Skrevet (endret)

Kan si det sånn, nivået på innholdet og diskusjonen her i tråden er skyhøyt i forhold til innholdet i "Life by Caroline". Burde ikke bli sjokkert etter å ha hørt flere episoder, men så blir jeg det litt allikevel. Jeg tør påstå at de fleste aktive og engasjerte i denne tråden har en mye høyere intelligens og modenhet enn Caroline og Susan. Med utgangspunkt i hvordan de fremstår i podden. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 23
Skrevet
Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Kan si det sånn, nivået på innholdet og diskusjonen her i tråden er skyhøyt i forhold til innholdet i "Life by Caroline". Burde ikke bli sjokkert etter å ha hørt flere episoder, men så blir jeg det litt allikevel. Jeg tør påstå at de fleste aktive og engasjerte i denne tråden har en mye høyere intelligens og modenhet enn Caroline og Susan. Med utgangspunkt i hvordan de fremstår i podden. 

Selv SE fremstår som genial sammenlignet med dette nivået. 

• Liker 19
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Det er jo der studiolyset er rigget, og det går jo nesten ikke an å ta bilder uten proff belysning. Man vil jo se best mulig ut. 🤡 Dessuten, nok en anledning til å vise frem magen. Klassisk CBE! 

• Liker 14
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Hvorfor setter hun seg ikke ned?

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...