Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Jeg har rapportert henne ikke mindre enn 9 ganger. I følge instagram så er det visst bare å blokkere henne, så jeg slipper å plages av å se innholdet... :roll: De har jo for mange rapporter må dere skjønne! Argh!

går
Vi har ikke fjernet carolinebergeriksenno sin historie
På grunn av det store antallet rapporter vi mottar, har teamet vårt ikke hatt mulighet til å gjennomgå denne historien.
Det er imidlertid et par ting du kan gjøre for å unngå å se innhold du kan oppleve som opprørende.
Hvis du ikke ønsker å se carolinebergeriksenno på Instagram, kan du slutte å følge, dempe eller blokkere vedkommende for å skjule disse innleggene og kommentarene i oppdateringen din. Du kan også legge til bestemte ord, uttrykk eller emojier i kommentarfilteret i innstillingene.
Hvis du vil rapportere denne historien for innhold som er i strid med våre retningslinjer for fellesskapet, f.eks. hatefulle ytringer, rasistisk språkbruk eller mobbing, kan du sende inn en ny rapport.

De har virkelig lært av influencerne 🤮Ditt ansvar når du ser influencernes skadelige helsefarlige innhold. Blaaa for en drittgjeng. 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet

Ingen poeng anmelde til instagram, de lar alt stå. Om det da ikke er en ammende pupp da. Eller kvinner med brystkreft. 

noen som har sendt mail til apollo? Jeg er blokka fra insta til filterfrua, så kan ikke legge ved dokumentasjon. 😛 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
loffen skrev (6 timer siden):

Jeg har rapportert henne ikke mindre enn 9 ganger. I følge instagram så er det visst bare å blokkere henne, så jeg slipper å plages av å se innholdet... :roll: De har jo for mange rapporter må dere skjønne! Argh!

går
På grunn av det store antallet rapporter vi mottar, har teamet vårt ikke hatt mulighet til å gjennomgå denne historien.
Det er imidlertid et par ting du kan gjøre for å unngå å se innhold du kan oppleve som opprørende.
Hvis du ikke ønsker å se carolinebergeriksenno på Instagram, kan du slutte å følge, dempe eller blokkere vedkommende for å skjule disse innleggene og kommentarene i oppdateringen din. Du kan også legge til bestemte ord, uttrykk eller emojier i kommentarfilteret i innstillingene.
Hvis du vil rapportere denne historien for innhold som er i strid med våre retningslinjer for fellesskapet, f.eks. hatefulle ytringer, rasistisk språkbruk eller mobbing, kan du sende inn en ny rapport.

Så ihht Instagram så er fremtiden altså at barn og ungdom selv må ta ansvar for å blokkere innhold som kan være skadelig for dem. Dette fordi det er så store mengder rapportering av skadelig innhold at bildedelingstjenesten ikke har kapasitet til å følge med på det. 

Fy f ! 

• Liker 19
  • Nyttig 9
Gjest Gapatrosten
Skrevet

Jeg kunne sikkert vært i målgruppen til den treningsreisen. Men når jeg klikker meg inn på sidene til Apollo, finner jeg veldig lite relevant informasjon. Det står for eksempel ikke noe om hvor mange fellesøkter og/eller veiledningstimer man får, bare: «Du velger selv hvor mye fra programmet du vil delta på.»

https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender/netfit

Det er også interessant at Apollo ikke har tatt med Netfit-turen i oversikten over yogareiser, det kan altså se ut til at reiseselskapet er klar over at det ikke er noe ekte yogaopplegg. https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/yogareiser

Heller ikke hvis man klikker seg inn på løpereiser, finner man Netfit-turen: https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/loping

Skal man tilfeldig snuble over Netfits treningsreise fra Apollos sider, må man klikke seg inn på gruppetrening (https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/gruppetrening) eller den komplette kalenderen der alt er med (https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser/treningskalender).

Her er det helt tydelig Netfit som prøver å surfe på Apollos merkevare, og ikke omvendt. Jeg håper dette slår tilbake på Apollo, som låner troverdighet til et helt useriøst treningsopplegg. 

Skrevet

Etter det «mystiske» bykset med økning av følgertall på flere tusen over et par dager, har det gått ganske så fort nedover igjen for kanalen. I løpet av de siste dagene har svært mange avfulgt. Kan det være en sammenheng mellom content og de tapte følgerne mon tro? 🤷‍♀️ (Ikke at jeg tror bedriften CBE ser/bryr seg om det). 

Tallet er per i dag 300 506. Og hvis følgerne fortsetter å flykte med samme rate som nå, går det ikke lang tid de bikker under den magiske 300 000 grensen (på nytt). 

kilde til statistikk: socialblade.com

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Laia skrev (6 minutter siden):

Etter det «mystiske» bykset med økning av følgertall på flere tusen over et par dager, har det gått ganske så fort nedover igjen for kanalen. I løpet av de siste dagene har svært mange avfulgt. Kan det være en sammenheng mellom content og de tapte følgerne mon tro? 🤷‍♀️ (Ikke at jeg tror bedriften CBE ser/bryr seg om det). 

Tallet er per i dag 300 506. Og hvis følgerne fortsetter å flykte med samme rate som nå, går det ikke lang tid de bikker under den magiske 300 000 grensen (på nytt). 

kilde til statistikk: socialblade.com

Jeg spår en plutselig overveldende interesse snart vil oppstå og følgerne vil flokkes i pene avrundede porsjoner. Mulig det må en click-bait-pupp eller noe lignende til for å sannsynliggjøre denne spontane heftige interessen. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
Inocybe skrev (8 minutter siden):

Jeg spår en plutselig overveldende interesse snart vil oppstå og følgerne vil flokkes i pene avrundede porsjoner. Mulig det må en click-bait-pupp eller noe lignende til for å sannsynliggjøre denne spontane heftige interessen. 

Jeg tror du er inne på noe 😅

Men det gjenstår å se om det våges å satse på en gjentagelse….unnskyld mente satse på at overveldende interesse oppstår (bare så kjedelig at de onde spåkvinnene på KG gjennomskuer det så lett)

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (8 timer siden):

går

Det samme har jeg fått opp hver gang jeg har rapportert henne. De virker ikke å ta særlig mye ansvar. 

• Liker 13
Skrevet

Man kan samarbeide med Apollo på flere måter, enten er man engasjert som instruktør av dem, eller man kan arrangere en reise i samarbeid med dem. Det som skiller mest her, er hvor mye ansvar Apollo har for deg som arrangør. Ingen av avtalene er spesielt gullkantet.. 

Jeg vil tro at dersom dette var noe som Apollo hadde initiert, ville de promotert det på en annen (tydeligere) måte på sine sider. Nå virker det som om Netfit har ansvaret for å hanke inn deltakere. Ikke det enkleste året å skulle satse på noe sånt, når avisene er fulle av hvor sykt dyrt det er å reise utenlands for tiden, samt at levekostnadene galopperer hjemme også. Som vanlig kan det virke som de saler opp feil hest igjen. 

Ang det siste som er diskutert her. Legg merke til hvordan håret ligger nå for tiden. Hun har jo vært veldig opptatt av dette selv, og det er åpenbart at hun er veldig fornøyd med at det er blitt så langt (og det er selvfølgelig helt greit!) Hun har ikke spesielt tykt hår, så hun jobber synlig mye med volumet. Sett i lys av de andre virkemidlene som brukes mye, er det vanskelig å si om hun styler håret for håret sin del, eller om målet er å ha størst mulig hode. 

• Liker 32
  • Nyttig 6
Skrevet

Den siste posten på insta, og med sangen "All eyes om me".... Jeg gremmes!!!!🙈🙈🙈

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Galdame skrev (8 minutter siden):

Den siste posten på insta, og med sangen "All eyes om me".... Jeg gremmes!!!!🙈🙈🙈

Spent på om alle kommentarene under får stå…

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
59 minutter siden, snute said:

Spent på om alle kommentarene under får stå…

De kan i hvert fall få stå her: 

image.thumb.png.bc0057cd6044669ba370f221418e11f0.png

Men skremmende at en som har noe med kosthold og sykepleier i tittelen kommenterer med Emoji med hjerteøyne og flammer....... 🙈

Endret av CityCityBangBang
Tillegg
  • Liker 32
Skrevet
Galdame skrev (1 time siden):

På TikTok ligger samme video men med en annen låt- " Wow look at her now". Låtvalgene er ikke tilfeldige. 😄 Komisk og interessant å se hvor selvopptatt hun er/fremstiller seg.

• Liker 38
  • Nyttig 7
Skrevet

Ved en tilfeldighet begynte jeg å se på treningsbøker fra rundt 2010. Da var fokuset på å trene for å bli fin. Tips til flat mage, sexy rumpe og pene armer. Det var ikke fokus på treningsglede, men at damer bør trene for å bli fine og sexy. På denne tiden hadde også Caroline sin storhetstid. Husker hun ga ut en bok: Fotballfrues dagbok - Lekker mat for en smalere kropp. 

Siden den gang har det skjedd mye. Nå fokuserer bøker og moderne influensere på å bli sterk, oppleve mestring og at trening er gøy. Caroline derimot, henger igjen på 2010-tallet hvor kvinner skulle trene for å bli sexy og tynne. Innleggene hennes er et sammensurium om hvor slitsomt og fælt det er å trene, for deretter å presentere lettkledde bilder hvor skygger og redigering skal få henne til å se tynn, sexy og muskuløs ut. Det fremstår harry og gammeldags, og feministen i meg blir irritert. 

• Liker 41
  • Nyttig 8
Skrevet

Netfit reise: igjen ingen tydelig målgruppe, ikke løpetrening ikke yoga, men en generell gruppetrening. Men uten å si moe om hvilken gruppetrening. Jeg skulle lett bli med på noe sånt, men da vil jeg jo vite hvor mange treningstimer er det lagt opp til, hvilket nivå, hvilken trening som tilbys. Samme som jeg gjør når jeg velger treningscenter, der ser jeg også på hva slags trening som tilbys og når, ut i fra egen interesse. 

slik som de fleste gjør, tipper jeg. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet (endret)
CityCityBangBang skrev (1 time siden):

De kan i hvert fall få stå her: 

image.thumb.png.bc0057cd6044669ba370f221418e11f0.png

Men skremmende at en som har noe med kosthold og sykepleier i tittelen kommenterer med Emoji med hjerteøyne og flammer....... 🙈

Nå har CBE svart…  Og sykepleier ett eller annet bekrefter at hun ser akkurat like smashing ut i virkeligheten. 

Endret av snute
.
  • Liker 12
Skrevet (endret)
snute skrev (12 minutter siden):

Nå har CBE svart - det var ingen filter på filmen… Og sykepleier ett eller annet bekrefter at hun ser akkurat like flott ut i virkeligheten…. 

nå gjengir du upresist. Hun skriver 

«det er direkte fra kamera på mobilen min fra i går tidlig 😂🤷🏼‍♀️»

Endret av PallePalle
  • Liker 20
Skrevet
PallePalle skrev (16 minutter siden):

nå gjengir du upresist. Hun skriver 

«det er direkte fra kamera på mobilen min fra i går tidlig 😂🤷🏼‍♀️»

Ja, det er sant 😂 Hva mener hun egentlig? 

Det er flere som mener hun ser annerledes ut på filmen og det blir visst tolket som at hun ikke ser bra ut i virkeligheten, men tror de fleste syns hun er finere i virkeligheten (uten filter eller sminke eller hva det er som gjør at hun er så ulik…) 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
snute skrev (28 minutter siden):

Ja, det er sant 😂 Hva mener hun egentlig? 

Det er flere som mener hun ser annerledes ut på filmen og det blir visst tolket som at hun ikke ser bra ut i virkeligheten, men tror de fleste syns hun er finere i virkeligheten (uten filter eller sminke eller hva det er som gjør at hun er så ulik…) 

Det kalles å gå rundt grøten for å slippe å innrømme filterbruk, et skikkelig "Goddag mann økseskaft" svar 🤡  

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet

Klart det er fra mobilen, hvor ellers? De som ikke forstår seg på filter lar seg kanskje lure, men det kan ikke være mange. At hun orker å leve sånn! 

• Liker 29
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...