Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

871 likes på innlegget om treningsreisen. 

Ikke på dette, her er det 100

BBECF006-8709-4E5D-A707-920596D19692.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (7 minutter siden):

Ikke på dette, her er det 100

BBECF006-8709-4E5D-A707-920596D19692.jpeg

Det kommer opp 100 uansett hvor mange som har likt, om det ikke er under 100, selvsagt. 

4764F51E-3B4A-465C-80DF-D3CB0860E428.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
23 minutter siden, Ersa said:

Det er så teit med Stalker-filming igjennom buskene😂IMG_7957.thumb.jpeg.1843ca1c89cf57fcdc30bf5688b771a9.jpeg

Ja, for det er jo ingen som skjønner hvem som filmer eller hvorfor hun går så tilgjort... 🙄

• Liker 13
Skrevet
Ersa skrev (58 minutter siden):

Det er så teit med Stalker-filming igjennom buskene😂IMG_7957.thumb.jpeg.1843ca1c89cf57fcdc30bf5688b771a9.jpeg

Lars K Eriksen er jo godt kjent med den type aktivitet 😂

• Liker 31
  • Nyttig 4
Skrevet

Det har vel ikke vært noen flere annonsører etter den berømmelige acer-pc'en og «elsk på deg»?

• Liker 7
Skrevet

Hei Lars Kristian.

Jeg tror dette er noe du har glemt å nevne for kona di... Just saying! 

image.png.91f6e3056ef2c9028ab88de627ed398f.png

• Liker 34
  • Nyttig 5
Skrevet

Her ser det ut som hun har kjempestort hode og bitteliten kropp. 

Screenshot_20230526-170635_Instagram.jpg

• Liker 11
Skrevet
CityCityBangBang skrev (5 minutter siden):

Hei Lars Kristian.

Men aktivitet f.eks gåing i pulssone 1eller 2 er vel også restitusjon. Eller?

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, ingo said:

Men aktivitet f.eks gåing i pulssone 1eller 2 er vel også restitusjon. Eller?

Vet ikke. Spør LKE. He's the expert! ☺️

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
CityCityBangBang skrev (3 timer siden):

Hei Lars Kristian.

Dette blir bare så pinlig av Lars Kristian Eriksen.

Han dokumenterer overtrening selv. Han dokumenterer manglende fysisk hvile selv.

Og så kritiserer han andre som restituerer - og har rett! - for å ta feil... Dette er pinlig, LKE!

Men - jeg antar det er slikt man har ut av seg når man ikke har nok utdanning og velger å bruke tiden der andre er på jobb til å hvile... slik at han orker å overtrene mer...

Tragisk!

Tror dette er desperate utsagn for å skape en reaksjon, forsøke å gjøre seg aktuell. Men om det er målet hans må han i det minste vite hva han snakker om...

Restitusjon kan gjøre på flere måter, fullstendig treningsfri (full hvile) er en måte - aktiv restitusjon med lavintensitetsaktivitet er en annen, da kan det å gå være en slik aktivitet. Skal man ha god restitusjon over tid så trenger man gjerne begge deler, både aktiv restitusjon og full hvile.

Restitusjon brukes innimellom også om det som enkelte i toppidrettsmiljøet har fornorsket til "utvasking". Da med tanke på å bruke lavintensitetsaktivitet for å "vaske ut" muskulaturen etter hard trening. En person som da kanskje har stått opp grytidlig 17. mai for å ta en hardere økt, så kan det å med barna i barnetoget etterpå ha en "utvaskende" effekt, selv om "utvasking" som regel gjøres som direkte etter høy belastning. Men rett hjem, i dusjen, spise frokost og så gå tur, det er grei nok restitusjon.

Så for noen kan det å gå i 17. mai-tok faktisk være fin restitusjon hvis man ellers trener mye og/eller hardt, eller har trent tidligere på morgenen.

Lars Kristian Eriksen - det finnes faktisk en god del forskning på dette...

• Liker 31
  • Nyttig 2
Skrevet

Dagens bilder og påstander fra CBE og LKE skriker desperasjon i mine øyne.

Man fortsetter ikke å ta "stalkerbilder" når man selv har en stalkerhistorikk, LKE!

Man legger ikke ut så manipulerte bilder, med filter, av seg selv at man ser helt uproposjonal ut og fullstendig spiseforstyrret ut, CBE, når man er mor som nærmer seg 40 år og har små døtre/barn!

Og kommentaren til LKE om restitusjon...

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (3 timer siden):

Ja, her har hun vært ivrig og filtrert seg selv til det ugjenkjennelige med vilje fordi hun er misfornøyd med seg selv. Det må jo være grunnen til at hun holder på sånn. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Surikatt skrev (27 minutter siden):

Ja, her har hun vært ivrig og filtrert seg selv til det ugjenkjennelige med vilje fordi hun er misfornøyd med seg selv. Det må jo være grunnen til at hun holder på sånn. 

Det er slik hun ønsker å se ut. 

• Liker 9
Skrevet
Ersa skrev (5 timer siden):

Hvem går slik og deiligere seg selv? 🙈

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (7 timer siden):

Det var noen som nevnte på her i tråden at gode apper tar åresvis å utvikle, så ikke rart at fruen sin aldri kommer... Inger in dubai har jo mirakuløst nok klart å få til en app sammen med mannen sin på bare noen måneder. En faktisk app. Ikke bare en illusjon om noe som "comming soon". 

Årevis?

Jeg har en sønn som jobber med blant annet app utvikling, og ingen av appene han har utviklet har tatt årevis. Og, ja, de er gode. Vil ikke nevne noen av de i fare for gjenkjennelse. 

• Liker 21
Skrevet
FruRosa skrev (4 timer siden):

HVA SER DU, Caroline?

Jeg vet ikke hva du ser, men jeg ser en kvinne som sliter. Jeg ser en bedriftseier som ikke lenger er istand til å dele et interessant innhold på sine bedriftskanaler, og egentlig ikke gidder prøve på det en gang. Så hun vender seg som vanlig bort fra kamera, bort fra følgerne, bort fra det at det ikke egentlig er noe innhold i det som publiseres, men som likevel forsøker å posere på en slik måte at hun forhåpentligvis får noen "likes", helt uten at hun gjør noe.

Jeg ser en kvinne som via Netfit viser at hun og resten av "teamet" forsøker et karriereskift, uten å ha utdanning nok til det. Og jeg undres - hvordan tror denne bedriftskvinnen at andre kan ta henne på alvor som "trener" når hun selv hele tiden legger ut bilder av seg selv som viser et så forstyrret forhold til eget utseende, egen kropp, og hva hun mener er "ideal". Jeg lurer på hvordan hun tror andre vil ta trenerrollen hennes på alvor, når hun unngår virkeligheten, unngår kontakt med følgerne, og unngår eget virkelige utseende? Du er flott slik du er helt naturlig, Caroline, men det er ikke den du viser i bedriftens kanaler.

Jeg ser en bedriftskvinne som egentlig ikke helt vet hva hun selv ser, og det er en bedriftskvinne som nok burde finne seg noe helt annet å gjøre... om ikke av noen annen grunn, så for at egne barn skal slippe å vokse opp med å se bedriftseiermor vrenge og vri og forfalske eget utseende for hele verden.

Skift kurs!

• Liker 27
  • Nyttig 9
Skrevet
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Dette blir bare så pinlig av Lars Kristian Eriksen.

Han dokumenterer overtrening selv. Han dokumenterer manglende fysisk hvile selv.

Og så kritiserer han andre som restituerer - og har rett! - for å ta feil... Dette er pinlig, LKE!

Men - jeg antar det er slikt man har ut av seg når man ikke har nok utdanning og velger å bruke tiden der andre er på jobb til å hvile... slik at han orker å overtrene mer...

Tragisk!

Tror dette er desperate utsagn for å skape en reaksjon, forsøke å gjøre seg aktuell. Men om det er målet hans må han i det minste vite hva han snakker om...

Restitusjon kan gjøre på flere måter, fullstendig treningsfri (full hvile) er en måte - aktiv restitusjon med lavintensitetsaktivitet er en annen, da kan det å gå være en slik aktivitet. Skal man ha god restitusjon over tid så trenger man gjerne begge deler, både aktiv restitusjon og full hvile.

Restitusjon brukes innimellom også om det som enkelte i toppidrettsmiljøet har fornorsket til "utvasking". Da med tanke på å bruke lavintensitetsaktivitet for å "vaske ut" muskulaturen etter hard trening. En person som da kanskje har stått opp grytidlig 17. mai for å ta en hardere økt, så kan det å med barna i barnetoget etterpå ha en "utvaskende" effekt, selv om "utvasking" som regel gjøres som direkte etter høy belastning. Men rett hjem, i dusjen, spise frokost og så gå tur, det er grei nok restitusjon.

Så for noen kan det å gå i 17. mai-tok faktisk være fin restitusjon hvis man ellers trener mye og/eller hardt, eller har trent tidligere på morgenen.

Lars Kristian Eriksen - det finnes faktisk en god del forskning på dette...

Om jeg ikke husker feil, sa han selv i podcasten Grøgaards hule da han gjestet den høsten -22 at han ikke restituerer med full hvile, men med roligere løpeturer.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Eller at LKE har fått henne til å bli som hun har blitt, og det er noe jeg ikke betviler i det hele tatt med tanke på hans syn om hvordan kvinner skal se ut

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (8 minutter siden):

Om jeg ikke husker feil, sa han selv i podcasten Grøgaards hule da han gjestet den høsten -22 at han ikke restituerer med full hvile, men med roligere løpeturer.

Da er hans twitterinnlegg enda mer uforståelig. Men, forsåvidt ikke overraskene 🤪

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...