Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 hours ago, Frøkenfryden said:

Og.. I feel I need.. aarghh den gjør så vondt den engelsken😫 

Mangler bare;» I like to ten som smokelse before yoga training! « 🔥🔥🔥

Smokelse 😂

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, MarianneE said:

Også kjent som noe vi andre bruker 10 minutter på før evt etter jobb. #krevendedag?

CBE ønsker åpenbart at det skal gis trampeklapp, jubel, og laurbær for selvfølgeligheter. 

Fra nå av skal jeg legge ut på IG hver gang jeg tar ut søpla. Reels med passende musikk, selvsagt. Og Gud hjelpe meg så sint jeg vil bli hvis jeg ikke sporenstreks for en helsikkes masse flamme-emojier og skryt. Jeg har jo tross alt tatt ut søppelet!

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet
40 minutter siden, Hunter7 said:

CBE ønsker åpenbart at det skal gis trampeklapp, jubel, og laurbær for selvfølgeligheter. 

Fra nå av skal jeg legge ut på IG hver gang jeg tar ut søpla. Reels med passende musikk, selvsagt. Og Gud hjelpe meg så sint jeg vil bli hvis jeg ikke sporenstreks for en helsikkes masse flamme-emojier og skryt. Jeg har jo tross alt tatt ut søppelet!

Hvis du vil ha flammer og skryt, må du holde inn magen, skyte ut brystet osv, og ha full teatersminke først. Masse jobb, det, si!

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil ha trampeklapp og heiarop hver gang jeg lager middag eller vanner plantene. Tenk å ha et så lite spennende liv at du må få skryt for noe som er helt selfølgelig i et vanlig liv. De burde få seg en jobb hvor det er hektisk, de hadde fått bakoversveis og blitt stressa etter noen dager er jeg redd. 

• Liker 16
Skrevet

Skulle du ha sett! CBE ser faktisk ut som seg selv på videoer som andre har tatt! 😂🤦‍♀️

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
¤flicka¤ skrev (8 minutter siden):

Det som er litt «morsomt» (og nå får jeg sikkert kritikk for ikke å være konstruktiv, og kanskje verre ting) er at når jeg forestiller meg at CBE gjør husarbeid, så er det med samme trege, «forførende» bevegelser som hun bruker i story eller reels når hun feks sjenker en kaffekopp eller setter sammen en blomsterbukett. Med samme henførte ansiktsutrykk, også. Blir lattermild av å tenke på at hun bærer ut søpla barbent i blondekjole, og må ta en pause på trappa for å stirre tankefullt ut i lufta mens hun slenger litt på håret og kanskje tar en liten piruett. For ikke å tenke på når hun vasker do 😬 (hvis hun gjør sånt, da)

Grunnen til at du tenker som du gjør, det er pga. det narrativet CBE og LKE / Treasure AS i 10-14 år har valgt å skape på bedriftens kanaler.

Narrativet de fortsetter å tviholde på er blitt en parodi på seg selv, og det blir latterlig, i slik grad at det er vanskelig å ikke le av det...

... den tiden man ikke har lyst å rase eller gråte over hvordan de har eksponert egne barns oppvekst så horribelt, og ellers fronter innhold som er skadelig for andre...

• Liker 9
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (9 minutter siden):

I dag har jeg hatt fri og latet meg med en bok, men også dusjet og sminket meg, vasket to maskiner med klær og hengt ut, bakt to brett rundstykker, kjøpt noen sommerplanter, tatt backup av noen jobber, kost meg med to kopper kaffe, drukket et glass nypresset appelsinsaft og spist to rundstykker, ett med leverpostei og ett med gulost, delikat pyntet med hhv sylteagurk og grønn paprika. Håret har sikkert vokst en anelse, og jeg brakk nesten en negl. Hadde jeg løpt på mølle i sportsbh og tatt noen barnebilder, kunne jeg oppdatert instagrammen min én hel måned på dagens dont. Og klokka er bare halv fem. 

Du rekker nok å lage innhold for en måned til i dag - for klokka var ikke halv fem da du skrev innlegget, den var bare halv fire ;)

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
¤flicka¤ skrev (25 minutter siden):

Det som er litt «morsomt» (og nå får jeg sikkert kritikk for ikke å være konstruktiv, og kanskje verre ting) er at når jeg forestiller meg at CBE gjør husarbeid, så er det med samme trege, «forførende» bevegelser som hun bruker i story eller reels når hun feks sjenker en kaffekopp eller setter sammen en blomsterbukett. Med samme henførte ansiktsutrykk, også. Blir lattermild av å tenke på at hun bærer ut søpla barbent i blondekjole, og må ta en pause på trappa for å stirre tankefullt ut i lufta mens hun slenger litt på håret og kanskje tar en liten piruett. For ikke å tenke på når hun vasker do 😬 (hvis hun gjør sånt, da)

Salgsvideoen fra Siljan comes to mind. 

• Liker 20
Skrevet
Pusern3 skrev (3 timer siden):

Klassisk hos oss er at vi tar effektivt av sengetøyet på morgenen og glemmer av det til natten kommer. Så da blir det 5 min stress før vi legger osd 😜 i Sarpsborg er det vist et heldags prosjekt…. «What to sau…»

Helt normalt det der 😄

• Liker 5
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Salgsvideoen fra Siljan comes to mind. 

• Liker 24
  • Hjerte 4
Skrevet
3 hours ago, Villroses hage said:

Hvis du vil ha flammer og skryt, må du holde inn magen, skyte ut brystet osv, og ha full teatersminke først. Masse jobb, det, si!

Hva?!? Og jeg som trodde mitt ringe vesen ville være mer enn nok. Hallo?!? Det er jo moi !, og ikke noen hvem som helst. 

Til alle som har gjort noe i dag - være seg stort eller lite. Her er et utvalg påvirker-aksepterte emojier dere kan pynte dere med. 

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥🔥🔥🔥 

❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 💯💯💯💯💯💯 

🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤  🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤  🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤  🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤 

💪💪💪💪💪💪💪 💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪  💪💪💪💪💪💪💪 

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑  🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 

🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾  🍾 🍾  🍾  🍾  🍾 

• Liker 24
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Gjest NordreSving
Skrevet

@Sursøtsaus, du brukte ordet «treningsglad» og det satte meg på tanken om akkurat hvor det skurrer.
Selv er jeg ikke treningsglad og er således i målgruppa som nybegynner. 
Ut fra egen erfaring vil jeg anta at mange som ikke har løpt så mye før enten a) er unge eller b) ikke har likt å løpe.

Jeg innbiller meg nemlig at folk som ikke har begynt med løping ikke har den omtalte treningsgleden. Da blir dørstokkmila laaaang. Uten å ha den forståelsen vil CBE og team Netfit ikke ha de riktige forutsetningene for å kunne hjelpe for som vanlig tar de jo utgangspunkt i seg selv, og lager et opplegg som en treningsglad person ville motiveres av men en nybegynner vil jo ikke nødvendigvis besitte det som skal til. 

Legger man til at opplegget er identisk med det de selv liker å gjøre (inkl mølleløping) så viser det jo bare at de ikke har noen utvidet kompetanse annet enn tanken om at det som fungerer for dem sikkert fungerer for andre. 

Jeg ler litt av det med mølle-forslaget for snakk om å overkomplisere det. De aller fleste nybegynnere har ingen mølle i kjelleren, så forslaget innebærer jo at for å følge forslagene deres må du melde deg inn på et treningssenter. Da er jo spørsmålet om hvorfor ikke man heller kjøper treningssenterets program inkl PT…

Skrevet
Hunter7 skrev (8 timer siden):

Exactly (for å dra en internasjonal, som enkelte foretrekker..).

Som tidligere vært inne på, trodde jeg ikke friske, voksne mennesker trengte atferdsmodifikasjon. 

• Liker 6
Skrevet
Ellie77 skrev (6 timer siden):

Skulle du ha sett! CBE ser faktisk ut som seg selv på videoer som andre har tatt! 😂🤦‍♀️

Og kjøkkenbenken har normal høyde! 😳

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet
Vipser skrev (11 minutter siden):

Og kjøkkenbenken har normal høyde! 😳

Den er sikkert senkbar. 😬

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg fatter ikke vitsen med å fortelle hvor tungt det er, men at hun gjennomfører likevel. Dette er jo total skivebom, og hun er en farlig påvirker. At ingen i omgivelsene reagerer på det regimet. Og de skal liksom inspirere og trene andre? Hjelpes. 

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet

Er ikke du ennå, og stort sett alltid, foran kamera?

IMG_20230525_225822.png

• Liker 17
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...