Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (1 minutt siden):

Jeg ser poenget med beskrivelsene, men jeg klikker ikke "liker" på innleggene jeg synes går over streken. Dessuten kan man rapportere, noe jeg av og til gjør. Jeg gidder ikke å holde på slik som du gjør, for å si det sånn. 

Poenget med å kalle noen seriemorder og lik… ok… rart barn mobber. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Jeg har beklaget det innlegget? Samtidig avslører det bare at jeg faktisk er enig i kritikken,  men likevel kritisk og uenig i mye som skrives eller rettere sagt måten det skrives på. 

og du avslører din agenda. Klager på meg og skal ta meg , men når andre skriver det samme og laaangt verre ting så sier du deg ikke enig med meg- nei du fortsetter å skal ta meg! 

Forskjellen på deg og de andre brukerne er himmelvid; du er i tråden for å kritisere alle andres innlegg, de andre er kritiske til influenceren. Om det var særlig bra skrevet av dem? Det er ikke det som adresseres her. Du får rapportere innlegg du mener er over streken, slik vi andre gjør. 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet
59 minutter siden, MacBeth said:

Å dra sammenligninger til en seriemorder og et lik, da er man langt over grensa for hva som er saklig kritikk. Har sett flere kommentarer på bildet, som har negativt innhold men fremdeles er saklig... 

Er enig der. Men man skal ikke se borti fra at han legger ut sånne bilder nettopp for å få en reaksjon.... Jo flere som reagerer, jo flere klikk....  Paret er tydeligvis desperat etter oppmerksomhet, da tar de alle mulige midler i bruk, selv om det fremstiller dem i dårlig lys. Med eller uten barna ......

• Liker 5
Skrevet
Klink skrev (13 minutter siden):

Jeg har beklaget det før og sier også nå at det var dumt.  Se heller hva som skrives av forskjellige brukere i dag

Det er det du selv som må gjøre. Du valgte i stedet å selv fokusere på ditt eget stygge innlegg med samme innhold for en tid tilbake, og le rått av at det fikk kritikk. Det er ikke å beklage.

Hva jeg har gjort i anledning de siterte innleggene vet du jo ingenting om.

• Liker 25
Skrevet (endret)
Aricia skrev (3 minutter siden):

Det er det du selv som må gjøre. Du valgte i stedet å selv fokusere på ditt eget stygge innlegg med samme innhold for en tid tilbake, og le rått av at det fikk kritikk. Det er ikke å beklage.

Hva jeg har gjort i anledning de siterte innleggene vet du jo ingenting om.

Nei det var ikke intensjonen min. Le rått? Jeg forundrer meg over at det fikk så mye kritikk når dette skrives av flere brukere. Og ja ler av dobbeltmoralen. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Poenget med å kalle noen seriemorder og lik… ok… rart barn mobber. 

Jeg mente, jeg kan se hva de mente med beskrivelsene. (På grunn av mørke og dystre bilder) Betyr ikke at jeg støtter oppunder. 

• Liker 3
Skrevet

Blir mest flau av å se på bildet til LKE. Han prøver vel å se mørk, sporty og mystisk ut, men ser bare sur og utslitt ut.

• Liker 14
Skrevet
Irja skrev (5 minutter siden):

Blir mest flau av å se på bildet til LKE. Han prøver vel å se mørk, sporty og mystisk ut, men ser bare sur og utslitt ut.

Men det er vel utslitt han er etter treningsøkta? 

Skrevet

Er det vanlig å ha med seg barn på en treningsreise? Er det tidligere nevnt noe opplegg for barn på denne turen? Syns det var så rart å plutselig skrive at deltakere oppfordres til å ta med barna. 

Syns det er synd at CBE poserer slik hun gjør på gruppebildet. Man ser jo at hun spenner alle muskler og er anspent i ansiktet. De andre på bildet ser jo mye mer avslappet og imøtekommende utIMG_7950.thumb.jpeg.d45f335cf464fd12b776c84d0651c220.jpeg enn CBE.

kilde:CBE insta

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Ersa skrev (18 minutter siden):

Er det vanlig å ha med seg barn på en treningsreise? Er det tidligere nevnt noe opplegg for barn på denne turen? Syns det var så rart å plutselig skrive at deltakere oppfordres til å ta med barna. 

Syns det er synd at CBE poserer slik hun gjør på gruppebildet. Man ser jo at hun spenner alle muskler og er anspent i ansiktet. De andre på bildet ser jo mye mer avslappet og imøtekommende utIMG_7950.thumb.jpeg.d45f335cf464fd12b776c84d0651c220.jpeg enn CBE.

Hva skal CBE gjøre på treningsreisen når hun ikke kan bruke filter i møte med andre? På bildet her er det tydelig filterbruk og/eller mye redigering av hennes ansikt.

I tillegg poserer hun veldig, som du nevner. Hun tilte bekkenet fremover for å få større sete, har bloggerfot, spenner magen, har plassert hendene og fingrene slik at hun skaper en illusjon om enda smalere midje.

Dette er bare trist, av en som liksom forsøker å skape seg nye inntekter. Heller ikke når det gjelder trening greier CBE å gjøre annet enn å posere og jukse på bilder som ikke merkes med retusjert person.

Ikke en gang et smil for å late som om dette er noe hun gleder seg til får hun frem.

På dette bildet ser faktisk LKE imøtekommende og blid ut - så det er bra!

Men CBE er like stiv, posert og filtrert som alltid. Ikke mye yogalærer der...

• Liker 39
Skrevet
Klink skrev (30 minutter siden):

Men det er vel utslitt han er etter treningsøkta? 

Å kutt ut. Du er gjennomskuet. 

Kollontaj skrev (1 time siden):

Forskjellen på deg og de andre brukerne er himmelvid; du er i tråden for å kritisere alle andres innlegg, de andre er kritiske til influenceren. Om det var særlig bra skrevet av dem? Det er ikke det som adresseres her. Du får rapportere innlegg du mener er over streken, slik vi andre gjør. 

Les hva @Kollontajskriver og prøv å ta det til deg. Men agendaen din virker dessverre åpenbar…

• Liker 20
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Ersa skrev (1 time siden):

Dette bildet viser tydelig hva som er CBE sitt fokus, nemlig å vise kropp. De andre som er avbildet har på seg aktuelt treningstøy, mens CBE har den korteste trenings shortsen jeg har sett. I tillegg gjør den toppen hun har på seg ingen nytte , når det gjelder funksjonalitet. Hvordan kan man trene yoga eller løpe i noe sånt? Så kropp fremfor autentisk trenings image som ville vært naturlig når man skal selge inn en treningsreise. 

Endret av Lill :)
Skrevet

Begge gutta ser imøtekommende ut, damene noe stivere i uttrykket. Det hadde ikke skadet med et smil, dette er jo publisert i salgsøyemed. Blikket til dama til høyre er imidlertid vennlig og kommuniserer iallfall såpass med mottakeren at jeg får positive vibber. CBE har som vanlig et uttrykk som i beste fall kan karakteriseres som blankt. 

• Liker 34
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (13 minutter siden):

Begge gutta ser imøtekommende ut, damene noe stivere i uttrykket. Det hadde ikke skadet med et smil, dette er jo publisert i salgsøyemed. Blikket til dama til høyre er imidlertid vennlig og kommuniserer iallfall såpass med mottakeren at jeg får positive vibber. CBE har som vanlig et uttrykk som i beste fall kan karakteriseres som blankt. 

Helt enig. Det fascinerende med CBE AS må vel være den kommunikative avstanden til mottakeren, som ser ut til å øke for hver dag som går. 

Innspillet ditt med den andre kvinnen er egentlig helt på kornet; hun har et «vinnende vesen», på grunn av øyne og smil som smitter over på mottaker. At ikke daglig leder eller styreleder i Treasures har tatt noe som helst utdannelse innenfor markedet de opererer i og som gir dem inntekter (salg, salg, salg), er for meg utrolig. Da hadde de kanskje visst hva som, ja faktisk, selger.

Endret av Frukthage
  • Liker 20
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Jeg har beklaget det innlegget? Samtidig avslører det bare at jeg faktisk er enig i kritikken,  men likevel kritisk og uenig i mye som skrives eller rettere sagt måten det skrives på. 

og du avslører din agenda. Klager på meg og skal ta meg , men når andre skriver det samme og laaangt verre ting så sier du deg ikke enig med meg- nei du fortsetter å skal ta meg! 

Du trekker frem din egen kommentar på utseende og blir snurt når andre er enig at det var dårlig av deg. Det er merkelig å kritisere andre for det samme som du selv har gjort. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

I tillegg poserer hun veldig, som du nevner. Hun tilte bekkenet fremover for å få større sete, har bloggerfot, spenner magen, har plassert hendene og fingrene slik at hun skaper en illusjon om enda smalere midje.

Dette er bare trist

Ja, det er ikke friskt og er et forferdelig forbilde. Og de andre hviler hendene på hoftene på en avslappet måte, ikke anspent rundt livet. De andre ser inviterende og vennlige ut. 

Edit: ser nå at gruppebildet kommer sist i bilderekka. Først to solo av cbe. Det er utenfor min fatteevne hvordan noen orker å være så selvsentrert og selvbevisst. 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 25
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Ser imøtekomme ut og det å være det på ordentlig er to forskjellige ting. Det å skape et falskt bilde av seg selv er jo noe de fleste begynner å bli lei nå. LKE er vel ikke så herlig irl, så at han ser grei ut på bilde er irrelevant. Vet ikke hvem han andre er. Håper han er en bedre person. Hun andre dama ser naturlig pen ut, men vet jo aldri. Men hun gjør seg ikke til som CBE og ja, hun har et pent blikk syns jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (21 minutter siden):

Ser imøtekomme ut og det å være det på ordentlig er to forskjellige ting. Det å skape et falskt bilde av seg selv er jo noe de fleste begynner å bli lei nå. LKE er vel ikke så herlig irl, så at han ser grei ut på bilde er irrelevant. Vet ikke hvem han andre er. Håper han er en bedre person. Hun andre dama ser naturlig pen ut, men vet jo aldri. Men hun gjør seg ikke til som CBE og ja, hun har et pent blikk syns jeg. 

Jeg tolket bildet, dvs hva personene kommuniserer med uttrykkene sine, ikke personlige egenskaper. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Nutz skrev (11 timer siden):

Uten å latterliggjøre - han gjør virkelig ikke det. Det er lett å se at han kjører kroppen for hardt og ser ut til å lide av mangel på både søvn og næring. LKE er yngre enn meg, men ser eldre ut. Han virker til å ha mistet seg selv helt.

Han likner knapt på den mannen vi så på bilder etc for noen år siden. Hadde blitt redd jeg om jeg møtte han seende slik ut og med det cripy blikket. Uff

• Liker 8
Skrevet
Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Hva skal CBE gjøre på treningsreisen når hun ikke kan bruke filter i møte med andre? På bildet her er det tydelig filterbruk og/eller mye redigering av hennes ansikt.

Dette er bare trist, av en som liksom forsøker å skape seg nye inntekter. Heller ikke når det gjelder trening greier CBE å gjøre annet enn å posere og jukse på bilder som ikke merkes med retusjert person.

Ikke en gang et smil for å late som om dette er noe hun gleder seg til får hun frem.

På dette bildet ser faktisk LKE imøtekommende og blid ut - så det er bra!

Men CBE er like stiv, posert og filtrert som alltid. Ikke mye yogalærer der...

Hun ser knapt ekte vare ut. Har en slags voksfigur image. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...