Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

CBE planlegger yogahelg i august/september, fint hun vil skaffe seg erfaring, men hvorfor vente så lenge? Skjønner ikke opplegget deres.   

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

CBE planlegger yogahelg i august/september, fint hun vil skaffe seg erfaring, men hvorfor vente så lenge? Skjønner ikke opplegget deres.   

Hvor ser du det? Hun planlegger å holde eller dra på? 

• Liker 3
Skrevet
Snødronninga skrev (6 minutter siden):

Det at de nå har gjort netfit på insta privat, sier også sitt. 

Det ble nok for mye jobb for Lasse Trakassør å overvåke og blokkere kommentarer når kontoen var åpen 😛

• Liker 33
  • Nyttig 2
Skrevet
Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Det ble nok for mye jobb for Lasse Trakassør å overvåke og blokkere kommentarer når kontoen var åpen 😛

Jeg oppdaget først i dag at netfit var åpen igjen på IG. Sikkert vært det en stund. Et par timer senere er den altså igjen stengt. Og dette skal man altså ikke le av..

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

Gjest NordreSving
Skrevet

Jeg mener å huske at de søkte etter frilans folk som skulle bidra med kundebehandling. Fant dokumentasjon på det her:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=27503596

Det var altså i januar 2021 at de søkte etter folk, som da skulle bidra fra samme vår. Det vitner om en så useriøs og virkelighetsfjern tilnærming der de jo på det tidspunktet ikke kunne ha hatt ting på plass. Hva skjedde egentlig med de som søkte på disse stillingene? Og er det fortsatt slik at de skal overlate kunden til slike frilansere? Jeg nekter å tro at CBE og LKE har kapasitet til å trene folk 24/7, så da er de jo avhengige av at noen tar en del av jobbene. Står de noe i infoen om at andre vil fungere som trenere? 

Gjest Doktorgraden
Skrevet

«Spør oss om hva som helst»- 

-men, ikke bli overrasket om vi sletter og blokkerer, samt gjør siden privat. 

Kan det bli mer useriøst? 

Skrevet

Heisann, peeps! Som dere alle vet liker jeg å være kreativ og være meg, og fant for en stund siden at tilhenger is da shit, så jeg ville utvide geskjeften og ta lappen på tilhenger og lære det videre i solen. Jeg har tross alt kjørt med tilhenger hele livet, sier markedsføringen. Jeg er utdannet tilhengerryggerlærer etter å ha brukt sånn omlag, cirka, kanskje, tror ikke jeg husker det egentlig, mulig det er 5 obligatoriske timer før oppkjøring, så selvsagt kan jeg bistå deg med rygging både til høyre og venstre. Jeg legger opp et eget tilhengerprogram for deg og heier på deg mens du rygger, mens gubben legger opp til lukeparkering med henger så lenge du ikke klager og hater på mine avkledte metoder som tilhengerryggelærer. I så fall kommer han hjem til deg og lærer deg hva du ikke skal gjøre, med telefonisk oppfølging som 24/7 ekstraservice.

Eller noe sånt.

• Liker 30
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Heisann, peeps! Som dere alle vet liker jeg å være kreativ og være meg, og fant for en stund siden at tilhenger is da shit, så jeg ville utvide geskjeften og ta lappen på tilhenger og lære det videre i solen. Jeg har tross alt kjørt med tilhenger hele livet, sier markedsføringen. Jeg er utdannet tilhengerryggerlærer etter å ha brukt sånn omlag, cirka, kanskje, tror ikke jeg husker det egentlig, mulig det er 5 obligatoriske timer før oppkjøring, så selvsagt kan jeg bistå deg med rygging både til høyre og venstre. Jeg legger opp et eget tilhengerprogram for deg og heier på deg mens du rygger, mens gubben legger opp til lukeparkering med henger så lenge du ikke klager og hater på mine avkledte metoder som tilhengerryggelærer. I så fall kommer han hjem til deg og lærer deg hva du ikke skal gjøre, med telefonisk oppfølging som 24/7 ekstraservice.

Eller noe sånt.

😂

• Liker 6
Skrevet

Er kanskje ikke lov å signere innlegg her med yrkestittel, men er utdannet av yrkene LKE utga seg for.. Og kjenner på en liten lyst til å få kostråd fra disse, for å vurdere hvor uforsvarlig dette er

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg lurer på om Apollo egentlig vet hva/hvem de har inngått et samarbeid med i forbindelse med denne trenings-reisen, for det er ikke noe pluss i boka akkurat det å bli assosiert med disse liksom-ekspertene på det de bedriver 😛

• Liker 27
Skrevet
Frk.Fjas skrev (6 minutter siden):

Er kanskje ikke lov å signere innlegg her med yrkestittel, men er utdannet av yrkene LKE utga seg for.. Og kjenner på en liten lyst til å få kostråd fra disse, for å vurdere hvor uforsvarlig dette er

LKE har vel utgitt seg for å være det meste av yrkestitler regner jeg med, så det er ingen fare 😛

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet
PallePalle skrev (10 timer siden):

Så useriøse svar. De skjønner ikke kunden side i det hele tatt virker det som. som om man vil kjøpe et produkt som «blir nok», og hun vet ikke hva de tilbyr eller hva hun selv skal levere 

Null respekt for kunder og potensielle kunder som jo betaler mye penger for å delta. 

• Liker 12
Skrevet
Frisk Frosk skrev (10 timer siden):

Se der, ja, den villedende markedsføringen er i full gang allerede.

The Shala, som arrangerte yogakurset Caroline Berg Eriksen, har selv lagt ut på egne sider (dokumentert her inne tidligere) oversikt over hvor mye undervisning de tilbyr kundene på kurset. Det er LANGT under de obligatoriske timene som Yoga Alliance krever kurset som et minimum skal inneholde for at kursdeltakerne skal få et YTT200-sertifikat. Det er helt spesifikke krav til bl.a. timer med lærer, med fysisk tilstedeværelse (over nett er ikke akseptert for det kravet) hvor lærer og elev er på samme sted. Dette og flere andre krav for sertifikatet er ufravikelige. The Shala har IKKE gitt sine studenter dette, ut fra hva The Shala grundig har dokumentert på egne sider.

Her kommer dermed Caroline Berg Eriksen med en løgn. Dvs. om de har hatt "200+" timer med all nettbaserte timer, så oppfyller de uansett IKKE kravene som Yoga Alliance krever man skal ha oppfylt for å få et YTT200-sertifikat.

Og ikke bare det, her påstår Caroline Berg Eriksen og Netfit at den som skal ha ansvaret for løping i appen, det er hennes mann, Lars Kristian Eriksen. Mens på appens hjemmesider står det at det er Caroline Berg Eriksen som har ansvaret for løpingen (jepp, hun helt uten relevant utdanning...).

Da er spørsmålet hvorfor de velger å starte et nytt satsingsområde med flere lovbrudd - både brudd på merking av retusjert utseende, og villedende markedsføring hvor tjenesten selges til kunde som noe Caroline uten utdannelse skal ha ansvar for løpedelen, mens det egentlig er hennes mann, Lars Kristian Eriksen. Det er jo helt åpenbare grunner til hvorfor de ikke fronter tjenesten med ham, all den tid han er kjent for sitt kvinnefiendtlige syn på nett og i media, og for å drive stalking både på nett og i virkeligheten. Det gjør seg kanskje ikke like bra å reklamere for? Og det er jo ille for dem, siden han er den eneste av dem som har noe relevant kurs.

Screenshot 2023-05-18 at 22-20-39 APP - Netfit.png

Lyser useriøsitet og ingen respekt for kundene. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Før man kjøper noe i dag så sjekker de aller fleste nettsiden, og googler andres erfaringer. Man sjekker omtaler og omdømme. 

Med lukket nettside, sletting/blokkering av omtale, hårreisende google-resultat -  og ingen tidligere erfaring med kunder å vise til - så ser jeg ikke helt for meg at hverken Netfit, treningsreiser eller yoga med Caroline  blir "det helt store". 

De kan slette og blokkere alt de orker, de får ikke slettet det faktum at de har et lurvete rykte, og ingenting å vise til ift det de nå forsøker å selge,  annet enn kritikk for thinspo, misbruk av yrkestitler og LKE sine kvinne- og vektfiendtlige syn.

At det hele virker å skulle være noe "hemmelig" (da går jalla-alarmen hos meg)  er også svært lite profesjonellt. 

Endret av Isild
  • Liker 39
  • Nyttig 2
Skrevet

Men har LKE samarbeid med salamoon nå? Eller kan hvem som helst løpe for de? 

kilde. Instagram 

Screenshot_20230520_063218_Instagram.jpg

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg tenker at det er flott dersom de nå omsider blir opptatte på heltid med en treningsapp. Det at folk melder seg på treningsreiser med folk de ikke sjekker bakgrunnen til, får egentlig folk ta på sin egen kappe. Det blir en enorm øyeåpner for CBE og LKE å måtte forholde seg til ekte kunder, og jeg håper paret vokser masse på denne turen.

Appen fremstår veldig omfattende og jeg tviler sterkt på at de vil klare å følge opp på den måten som de lover dersom de får mer enn en liten håndfull med kunder. En hard arbeidsdag for CBE har i mange år bestått av f eks to møter i Oslo, hvor halvparten av arbeidstiden går med til bilkjøring og kafé (selv om IG-feeden viser at hun stort sett har holdt seg hjemme de siste årene). Så det blir sikkert spennende for de som velger å følge med.

Endret av Rastebenk
  • Liker 33
Skrevet

Så de sletter og stenger IG siden i stedet for å svare på et helt relevant spørsmål? Ikke så god start og viser dessverre ikke vilje til forandring. Minner meg om min øverste leder som bare skal fortelle oss/legge frem hva som skjer av forandringer i vår arbeidsdag mens vi bare skal lytte og ikke stille spørsmål… Det funker svært dårlig for å si det pent…

Det jeg undrer meg over er at det ikke virker som om de ilp av disse syv årene med planlegging av netfit ikke har brukt tiden til å skaffe seg mer kompetanse innen trening og ernæring. De har i stedet fortsatt å fokusere på seg selv, det virker helt merkelig, de kunne jo gjort fremskritt på disse årene, ikke minst fått positive kundeomtaler/erfaringer. I stedet sitter man igjen med flere negative opplevelser/omtaler rundt den som tross alt kan mest om trening av de to. Jeg tenker de må virkelig jobbe hardt for å snu dette og da er ikke det å slette, blokkere og stenge veien å gå, de må jo forstå såpass?

• Liker 40
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...