123Frustrert Skrevet 19. mai 2023 #82841 Skrevet 19. mai 2023 Når du akkurat har tatt yogakurs og ikke husker hvor mange timer kurset var.. det er ganske gøy siden yogakurs veldig ofte betegnes med antall timer kurset krever (undervisning pluss praksis for å bestå). 24 6
Lilly Rose Skrevet 19. mai 2023 #82842 Skrevet 19. mai 2023 123Frustrert skrev (1 minutt siden): Når du akkurat har tatt yogakurs og ikke husker hvor mange timer kurset var.. det er ganske gøy siden yogakurs veldig ofte betegnes med antall timer kurset krever (undervisning pluss praksis for å bestå). Husker ikke eksakt antall timer? 😂 26
PallePalle Skrevet 19. mai 2023 #82843 Skrevet 19. mai 2023 123Frustrert skrev (2 minutter siden): Når du akkurat har tatt yogakurs og ikke husker hvor mange timer kurset var.. det er ganske gøy siden yogakurs veldig ofte betegnes med antall timer kurset krever (undervisning pluss praksis for å bestå). Så useriøse svar. De skjønner ikke kunden side i det hele tatt virker det som. som om man vil kjøpe et produkt som «blir nok», og hun vet ikke hva de tilbyr eller hva hun selv skal levere 27
Aricia Skrevet 19. mai 2023 #82844 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Rastebenk skrev (1 time siden): Vi får håpe at netfit lanseres snart, da får CBE forhåpentligvis ikke lenger tid til å utlevere ungene sine eller vise frem silikonpuppene sine. Vinn-vinn for absolutt alle parter. Jeg oppfattet at det var Danae Mercers eksponering av barn @Malum siktet til. (For mht CBE.no er det vel litt flere ting enn barneeksponeringen som skuffer - men selvsagt og definitivt den også). Endret 19. mai 2023 av Aricia 11
123Frustrert Skrevet 19. mai 2023 #82845 Skrevet 19. mai 2023 Lilly Rose skrev (8 minutter siden): Husker ikke eksakt antall timer? 😂 Antar vedkommende som er så ufin og stiller slike spørsmål snart blir blokkert.. det får være måte på å drive med hets liksom. 28 1
Isola2 Skrevet 19. mai 2023 #82846 Skrevet 19. mai 2023 Lilly Rose skrev (8 minutter siden): Husker ikke eksakt antall timer? 😂 200 t pluss…? Var det ikke snakk om noen helger…? Eller regner hun egen yogatrening inn som «erfaring»? 31
Lilly Rose Skrevet 19. mai 2023 #82847 Skrevet 19. mai 2023 Isola2 skrev (1 minutt siden): 200 t pluss…? Var det ikke snakk om noen helger…? Eller regner hun egen yogatrening inn som «erfaring»? Ja, så at det var noen helger på Instagram. Vet ikke hvordan hun legger sammen timer og regner, men det blir for dumt å svare så svevende når de skal arrangere treningstur. 15
Kollontaj Skrevet 19. mai 2023 #82848 Skrevet 19. mai 2023 Isola2 skrev (3 minutter siden): 200 t pluss…? Var det ikke snakk om noen helger…? Eller regner hun egen yogatrening inn som «erfaring»? Jeg blir så lattermild. ☺️ Det ER så useriøst! 32 1
Lilly Rose Skrevet 19. mai 2023 #82849 Skrevet 19. mai 2023 123Frustrert skrev (4 minutter siden): Antar vedkommende som er så ufin og stiller slike spørsmål snart blir blokkert.. det får være måte på å drive med hets liksom. Ja, blokker & slett er et kjent fenomen. 10
Rastebenk Skrevet 19. mai 2023 #82850 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Aricia skrev (54 minutter siden): Jeg oppfattet at det var Danae Mercers eksponering av barn @Malum siktet til. (For mht CBE.no er det vel litt flere ting enn barneeksponeringen som skuffer - men selvsagt og definitivt den også). Det har du rett i, jeg leste litt for fort og misforsto. Jeg er helt enig i at det er veldig skuffende at til og med styrtrike Dana Mercer utleverer ungen sin. Vi får håpe det går fort over, hun og mannen trenger hvert fall ikke pengene som slik barneutlevering genererer. Og selv om hun av og til viser babybilder og av og til går litt for dypt inn i utfordringene som mor for et identifiserbart barn, så er det viktig å anerkjenne alt hun gjør for å gi jenter og kvinner positive kroppsbilder. Endret 19. mai 2023 av Rastebenk 8
Laia Skrevet 19. mai 2023 #82851 Skrevet 19. mai 2023 (endret) «hvilken tekst sikter du til»? (Ref. CBE sitt svar til den som spurte. Det virker ikke som de har helt kontrollen på eget produkt. Det kommer så et spørsmål om de ikke skal trene løpere. Til dette svarer CBE at det er nok coach Eriksen som skal ha hovedansvaret her. De har imidlertid lansert «Run strong» konsept, der et av elementene beskrives som: «Intervalløkter hvor Caroline pusher deg gjennom økten». Hva betyr dette da? At hun faktisk ikke er involvert i dette opplegget (som hun jo sier i kommentarfeltet) men at appen kanskje vil gi automatisk genererte heiarop med Caroline-stemme? Skal kunden føle seg spesielt heldig, og at dette er å anse som en slags generøs bonus-tjeneste? Og det med timeantallet i yoga-utdanningen som ikke «huskes eksakt»….bare 🙈 Det ser for øvrig ut som de legger seg på priser fra 49 kr/mnd (basis) og opp til 189 kr/mnd (treningspakke) i appen, fra nettsiden netfit.no Endret 19. mai 2023 av Laia 30 1
LilleSnupp Skrevet 19. mai 2023 #82852 Skrevet 19. mai 2023 Lilly Rose skrev (1 time siden): Husker ikke eksakt antall timer? 😂 Har de slettet den øverste kommentaren? Ser ikke slik ut når jeg sjekker hos meg.
Era Vulgaris Skrevet 19. mai 2023 #82853 Skrevet 19. mai 2023 Laia skrev (33 minutter siden): «hvilken tekst sikter du til»? (Ref. CBE sitt svar til den som spurte. Det virker ikke som de har helt kontrollen på eget produkt. Det kommer så et spørsmål om de ikke skal trene løpere. Til dette svarer CBE at det er nok coach Eriksen som skal ha hovedansvaret her. De har imidlertid lansert «Run strong» konsept, der et av elementene beskrives som: «Intervalløkter hvor Caroline pusher deg gjennom økten». Hva betyr dette da? At hun faktisk ikke er involvert i dette opplegget (som hun jo sier i kommentarfeltet) men at appen kanskje vil gi automatiske generert heiarop med Caroline-stemme? Skal kunden føle seg spesielt heldig, og at dette er å anse som en slags generøs bonus-tjeneste? Og det med timeantallet i yoga-utdanningen som ikke «huskes eksakt»….bare 🙈 Det ser for øvrig ut som de legger seg på priser fra 49 kr/mnd (basis) og opp til 189 kr/mnd (treningspakke) i appen, fra nettsiden netfit.no De framstår som useriøse og upålitelige. Jeg ville aldri ha kjøpt tjenester fra et firma som tilsynelatende har så dårlig oversikt og kontroll over egen virksomhet, og ikke kan gi meg konkrete svar på det jeg lurer på. I tillegg til alt annet de viser fram i sine kanaler, som gjør det utrolig lite fristende å benytte seg av dem. 24 1
Lilly Rose Skrevet 19. mai 2023 #82854 Skrevet 19. mai 2023 LilleSnupp skrev (2 minutter siden): Har de slettet den øverste kommentaren? Ser ikke slik ut når jeg sjekker hos meg.
Malum Skrevet 19. mai 2023 #82855 Skrevet 19. mai 2023 (endret) Rastebenk skrev (5 timer siden): Vi får håpe at netfit lanseres snart, da får CBE forhåpentligvis ikke lenger tid til å utlevere ungene sine eller vise frem silikonpuppene sine. Vinn-vinn for absolutt alle parter. Aricia skrev (4 timer siden): Jeg oppfattet at det var Danae Mercers eksponering av barn @Malum siktet til. (For mht CBE.no er det vel litt flere ting enn barneeksponeringen som skuffer - men selvsagt og definitivt den også). Jeg mente selvfølgelig Danae Mercer sin eksponering av datteren sin, ja. Det er daglig deling av helt private stunder via video og bilde. Hun er et forbilde når det kommer til kamp mot kroppspress og thinspo men hun har virkelig ikke fått med seg en dritt når det kommer til barns rett til privatliv. Veldig synd. Endret 19. mai 2023 av Malum 24 4
Lilly Rose Skrevet 19. mai 2023 #82856 Skrevet 19. mai 2023 Lilly Rose skrev (1 time siden): Tror ikke de har slettet den.
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 19. mai 2023 Populært innlegg #82857 Skrevet 19. mai 2023 Denne kommentaren ble tydeligvis for drøy. Slettet.. merkelig firma det der 62 14
h/k Skrevet 19. mai 2023 #82858 Skrevet 19. mai 2023 Laia skrev (3 timer siden): «hvilken tekst sikter du til»? (Ref. CBE sitt svar til den som spurte. Det virker ikke som de har helt kontrollen på eget produkt. Det kommer så et spørsmål om de ikke skal trene løpere. Til dette svarer CBE at det er nok coach Eriksen som skal ha hovedansvaret her. De har imidlertid lansert «Run strong» konsept, der et av elementene beskrives som: «Intervalløkter hvor Caroline pusher deg gjennom økten». Hva betyr dette da? At hun faktisk ikke er involvert i dette opplegget (som hun jo sier i kommentarfeltet) men at appen kanskje vil gi automatisk genererte heiarop med Caroline-stemme? Skal kunden føle seg spesielt heldig, og at dette er å anse som en slags generøs bonus-tjeneste? Og det med timeantallet i yoga-utdanningen som ikke «huskes eksakt»….bare 🙈 Det ser for øvrig ut som de legger seg på priser fra 49 kr/mnd (basis) og opp til 189 kr/mnd (treningspakke) i appen, fra nettsiden netfit.no Jeg syens prisene er latterlig lave. Skal de tilby personlig oppfølging ligger andre aktører på 3-4.000 i mnd. Dette skal de få til for 189? 😂 6 1
Klementine Skrevet 19. mai 2023 #82859 Skrevet 19. mai 2023 123Frustrert skrev (6 minutter siden): Denne kommentaren ble tydeligvis for drøy. Slettet.. merkelig firma det der Denne kommentaren avkler jo bedriften fullstendig! Læreren i dette tilfellet har vel ikke hatt ansvar for mer enn innledningen til en yogaklasse, og da innenfor "trygge" rammer av likesinnende. Helt utrolig. Er ikke rart at hun har prestasjonsangst! Veldig spent på hvem som melder seg på denne turen - og om læreren selv må sykemelde seg fra sine forpliktelser grunnet "migrene" underveis og kunstig høyt arbeidspress. 43 3
vinterskog Skrevet 19. mai 2023 #82860 Skrevet 19. mai 2023 Burde sende dette til apollo, selv om cbe.no står for alt, så er det jo apollo sitt navn som dras ned i søla. 24 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå