Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det. Og så er det mye som er oppramset titusen ganger før så er liksom ikke mer å si om eksponering av barn og thinspo. 

Men å kritisere andre «ti tusen ganger» for å skrive om det er greit? 

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke mer å si om eksponering av barn og thinspo

Seriøst? @Klink

Fordi det er tatt opp før, skal vi altså ikke ta det opp flere ganger, selv om eksponeringen og thinspoen fortsatt skjer daglig. Fin logikk.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (4 minutter siden):

Så utrolig stusselig å måtte stå som tobarnsmor, gift kvinne i midten av 30 - årene og flashe opererte bryster. 

Tror du det er gjort med vilje? Jeg tenker det er en glipp og at hun blir å slette øyeblikket hun blir gjort oppmerksom på det. 

Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (28 minutter siden):

Men å kritisere andre «ti tusen ganger» for å skrive om det er greit? 

Jeg kritiserer ikke andre for å skrive om det. 

Revenge o'Cavatina skrev (17 minutter siden):

ikke mer å si om eksponering av barn og thinspo

Seriøst? @Klink

Fordi det er tatt opp før, skal vi altså ikke ta det opp flere ganger, selv om eksponeringen og thinspoen fortsatt skjer daglig. Fin logikk.

Jeg har ikke så mye mer å tilføye enn det som allerede er skrevet her til det kjedsommelige. Har på ingen måte ment ingen skal skrive om det, bare å fortsette. 
Og når hadde hygiene noe med eksponering av barn og thinspo å gjøre? 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Loboto skrev (7 minutter siden):

Tror du det er gjort med vilje? Jeg tenker det er en glipp og at hun blir å slette øyeblikket hun blir gjort oppmerksom på det. 

Det tror jeg også. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Loboto skrev (24 minutter siden):

Klink skrev (16 minutter siden):

Det tror jeg også. 

Tror dere virkelig det? 😄 For det første tror jeg hun vil påstå at man ikke ser noen nipple, for det andre viser det seg at hun liker å vise litt pupp i ny og ne. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 34
Skrevet
Lafamiglia skrev (18 timer siden):

Synd for henne at det ikke finnes bunader hvor magen er naken. Dermed må hun faktisk dekke den til på 17. mai! Kjedelige greier.

CityCityBangBang skrev (18 timer siden):

Der ga du jo henne en super idé å jobbe med. Den tipper jeg hun hopper på! 😅

Hun kan jo sy en selv. 

På Debatten på tirsdag (eller mandag?) var det mange som hadde sydd bunad (festdrakt) selv. Mange av dem var jo fine, men det er nok ikke sikkert at Caroline sin variant hadde blitt like bra.... 

Ikke tror jeg hun gidder heller 😁

• Liker 4
Skrevet
Rastebenk skrev (2 timer siden):

Tror du virkelig at utrente/lubne kvinner vil betale for å la seg trene av disse to og de verdiene som de har frontet de siste 15 årene? Ingen restitusjon, trene mens man er syk, trene mens man er skadet osv. CBE suger inn magen på alle bilder og redigerte til og med gravidmagen sin mindre.

Nei, men de som allerede er slanke, men som føler de trenger å bli ENDA slankere vil betale. Nok av de rundt omkring. De som bare må gå ned noen kilo til. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Klink skrev (13 minutter siden):

Jeg kritiserer ikke andre for å skrive om det. 

Jeg har ikke så mye mer å tilføye enn det som allerede er skrevet her til det kjedsommelige. Har på ingen måte ment ingen skal skrive om det, bare å fortsette. 
Og når hadde hygiene noe med eksponering av barn og thinspo å gjøre? 

Du har alltid noe å tilføye når det gjelder kritikken mot CBE, rart det der. Her diskuterer det ikke kun thinspo og barneeksponering, men hva som enn legges ut på bedriftskanalene. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 11
Skrevet (endret)
Loboto skrev (1 time siden):

Hadde du en link til den treningsappen du synes var bra som var jobbet med i 7 år? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (22 minutter siden):

Tror dere virkelig det? 😄 For det første tror jeg hun vil påstå at man ikke ser noen nipple, for det andre viser det seg at hun liker å vise litt pupp i ny og ne. 

Jeg tror det var en glipp denne gangen. Det var ikke sånn at man la spesielt merke til det eller at det virket som hun ville vise. Uansett støter ikke meg. 

Skrevet (endret)
Klink skrev (24 minutter siden):

Jeg tror det var en glipp denne gangen. Det var ikke sånn at man la spesielt merke til det eller at det virket som hun ville vise. Uansett støter ikke meg. 

Begrunn og utdyp grunnene til at du tror dette? 

Tillegg: For jeg tar for gitt at du har noen argumenter, og at ikke feks det å si imot er den eneste begrunnelsen for og det eneste målet med innlegget ditt?

Endret av Aricia
  • Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet
Loboto skrev (1 time siden):

Ingen bilder blir lagt ut på slump. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Jeg tror ingenting er tilfeldig eller glipp med hva denne bedriften legger ut. Ingenting. 

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Noen synes kritikk av eksponering av mindreårige gjentas til det kjedsommelige. Andre synes det er så viktig at det aldri kan gjentas nok.

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (11 minutter siden):

Jeg tror ingenting er tilfeldig eller glipp med hva denne bedriften legger ut. 

Hadde det vært en glipp, var det vel bare å legge ut et annet bilde hvor "glippen" ikke var så synlig. Det blir nok ikke tatt bare et bilde av den situasjonen der, men mange. For så å plukke ut å retusjere det de håper vil få mest oppmerksomhet.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Oppland skrev (2 minutter siden):

Hadde det vært en glipp, var det vel bare å legge ut et annet bilde hvor "glippen" ikke var så synlig. Det blir nok ikke tatt bare et bilde av den situasjonen der, men mange. For så å plukke ut å retusjere det de håper vil få mest oppmerksomhet.

En glipp ja.. 🥴

• Liker 17
Skrevet
Loboto skrev (2 timer siden):

En glipp? Alt annet er nøye kalkulert , men du tenker altså dette er en glipp?🤔

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...