Populært innlegg K_mb Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82381 Skrevet 11. mai 2023 (endret) skruf skrev (1 time siden): Man skal være et forbilde for sine barn for å forebygge mobbing, ekskludering og klasseskiller, det gjør man ikke ved å legge ut sånne meldingsdialoger som Caroline gjorde i dokø. Det at hun og venninna latterliggjorde en som var på do viser hvor utrolig umodne de er, og det er ikke vanskelig å skjønne hvilke holdninger og verdier de fører videre til sine barn. Barn lærer hjemme og tar etter foreldrenes verdier, meninger og menneskesyn. Mobbing forekommer allerede i barnehagen. Du kan tidlig spotte hvilke jenter som kommer til å bli klassens dronning som kjører splitt og hersk, og som sørger for ekskludering. (men ifg Caroline, da hun fikk kommentarer på at hun skaper et klasseskille fra tidlig alder ved å holde disse overdådige bursdagene da barna var mindre så svarte hun at det var ikke noe problem så lenge man snakket med barna om at alle ikke har like mye penger og at man er fra ulike kår🙄) Dagen til CBE I går: latterliggjøring av et fremmed menneske på et toalett, sysle med 17.mai-bordet 1 uke før dagen, hvorpå hun fikk et stort dilemma: hvilken serviett skal hun velge?? Litt spraying av sengetøy, så var det helfigur-bilde om noen sandaler... Kan man ha det mer bedagelig på det hun kaller jobb? At å ha sånne "arbeidsdager" gir nok penger i kassa til å kunne holde overdådige bursdager som kanskje barn av helsearbeidere, barnehagepersonalet eller skoleansatte ikke har mulighet til er kvalmende. Og at hun med sitt meningsløse virke er frekk nok til å heve seg over andre (penger og ulike kår) er til å spy av. Endret 11. mai 2023 av K_mb 50 5
bun9 Skrevet 11. mai 2023 #82382 Skrevet 11. mai 2023 Er det noen andre enn meg som blir sjøsyk av å se spesielt matlagingsvideoene? Skal det liksom være "estetisk" å filme med en ekstra ustødig hånd? 8
Populært innlegg EmilieH Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82383 Skrevet 11. mai 2023 K_mb skrev (18 minutter siden): Dagen til CBE I går: latterliggjøring av et fremmed menneske på et toalett, sysle med 17.mai-bordet 1 uke før dagen, hvorpå hun fikk et stort dilemma: hvilken serviett skal hun velge?? Litt spraying av sengetøy, så var det helfigur-bilde om noen sandaler... Kan man ha det mer bedagelig på det hun kaller jobb? At å ha sånne "arbeidsdager" gir nok penger i kassa til å kunne holde overdådige bursdager som kanskje barn av helsearbeidere, barnehagepersonalet eller skoleansatte ikke har mulighet til er kvalmende. Og at hun med sitt meningsløse virke er frekk nok til å heve seg over andre (penger og ulike kår) er til å spy av. For ikke å snakke om mannen. Hva gjør han? Løper rundt og rundt i skogen eller tar bilder av kona. Tenk å gjøre så lite samfunnsnytte i en alder av rundt 40. 49 8
K_mb Skrevet 11. mai 2023 #82384 Skrevet 11. mai 2023 EmilieH skrev (15 minutter siden): For ikke å snakke om mannen. Hva gjør han? Løper rundt og rundt i skogen eller tar bilder av kona. Tenk å gjøre så lite samfunnsnytte i en alder av rundt 40. 🎯 16 4
Gjest Bulsara Skrevet 11. mai 2023 #82385 Skrevet 11. mai 2023 Pæddan skrev (2 timer siden): Hun går forbi jobben min flere ganger i uken og ut i fra holdningen hennes, så ser hun stakkarslig, folkesky og helt normal ut. Lite å spore mht fillers og filter.. mulig hun egentlig ikke vil bli sett i "natura"? Lurer på om noen har poengtert dette til henne, at hun ikke ser lik ut IRL enn på nettet. Ser jeg henne igjen, skal jeg faktisk gjøre det. Vil gjerne spørre henne om hvorfor hun fremstiller seg så ulikt slik hun egentlig ser ut. All den tid hun lever av å eksponere seg selv og livet sitt, synes jeg det er helt innenfor å ta kontakt med henne(så lenge ikke barna er med så klart)
Glufseguri Skrevet 11. mai 2023 #82386 Skrevet 11. mai 2023 Bulsara skrev (5 minutter siden): Lurer på om noen har poengtert dette til henne, at hun ikke ser lik ut IRL enn på nettet. Ser jeg henne igjen, skal jeg faktisk gjøre det. Vil gjerne spørre henne om hvorfor hun fremstiller seg så ulikt slik hun egentlig ser ut. All den tid hun lever av å eksponere seg selv og livet sitt, synes jeg det er helt innenfor å ta kontakt med henne(så lenge ikke barna er med så klart) I så fall nytt innhold til pådden om de onde, onde, onde KG-damene som oppsøker henne personlig😏 20 3
Populært innlegg Stargaze Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82387 Skrevet 11. mai 2023 «Me time» …. Endelig 😜 - — er jo ikke annet en metime hos de to der. 62 3
Kollontaj Skrevet 11. mai 2023 #82388 Skrevet 11. mai 2023 (endret) Stargaze skrev (34 minutter siden): «Me time» …. Endelig 😜 - — er jo ikke annet en metime hos de to der. Tror CBE på det selv? Me time. Når du har soset rundt hele dagen med null innsats for andre eller noe som helst viktig. Ungene er på skolen. Hva driver CBE med hjemme som gjør at frisørbesøk er «me time»? Er ikke hele dagen «me time»? Endret 11. mai 2023 av Kollontaj 39 4
solmåneogstjerner Skrevet 11. mai 2023 #82389 Skrevet 11. mai 2023 Bulsara skrev (58 minutter siden): Lurer på om noen har poengtert dette til henne, at hun ikke ser lik ut IRL enn på nettet. Ser jeg henne igjen, skal jeg faktisk gjøre det. Vil gjerne spørre henne om hvorfor hun fremstiller seg så ulikt slik hun egentlig ser ut. All den tid hun lever av å eksponere seg selv og livet sitt, synes jeg det er helt innenfor å ta kontakt med henne(så lenge ikke barna er med så klart) Herregud, ikke gjør det. Da blir ihvertfall bilen din ødelagt. Sørg i det minste for å ha hemmelig telefonnummer. 22 4
Populært innlegg Dark Star Skrevet 11. mai 2023 Populært innlegg #82390 Skrevet 11. mai 2023 Jeg tror nesten ikke at jeg vet noe mer nitrist enn CBE. Om det er personene, merkevaren, bedriftskanalen går egentlig for det samme, for når du eier og leder en bedrift så er du en person. Disse personene i CBE-sirkuset tar så mange dårlige valg, er uprofesjonelle i sin e påvirkerkanaler, oppfører seg ofte som noen idioter og fremstiller seg selv som fullstendig sandblåste i hodet. Når man ikke trodde at nivået kunne bli lavere legges det altså ut en venninnechat om å stå utenfor dodøra der noen gjør noe naturlig og fullstendig nødvendig for en menneskekropp. Tenk om det er en en slik person som omtalt over her med sykdom og dertilhørende problemer som sitter på det doet. Jeg blir knust av tanken😢 For noen dårlige folk. 46 1 13
K_mb Skrevet 11. mai 2023 #82391 Skrevet 11. mai 2023 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Tror CBE på det selv? Me time. Når du har soset rundt hele dagen med null innsats for andre eller noe som helst viktig. Ungene er på skolen. Hva driver CBE med hjemme som gjør at frisørbesøk er «me time»? Er ikke hele dagen «me time»? Er da ingen så har mer "me time" enn ekteparet Eriksen 🤦♀️ "Me time" er unnagjort når barna kommer hjem hver dag. Endret 11. mai 2023 av K_mb 18 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 11. mai 2023 #82392 Skrevet 11. mai 2023 bun9 skrev (3 timer siden): Er det noen andre enn meg som blir sjøsyk av å se spesielt matlagingsvideoene? Skal det liksom være "estetisk" å filme med en ekstra ustødig hånd? Er gjerne tigging om spons? Spesialbestikk med stabilisator og tyngde for å holde hånden stødig.. 6
NettoppJa Skrevet 11. mai 2023 #82393 Skrevet 11. mai 2023 Dark Star skrev (1 time siden): Jeg tror nesten ikke at jeg vet noe mer nitrist enn CBE. Om det er personene, merkevaren, bedriftskanalen går egentlig for det samme, for når du eier og leder en bedrift så er du en person. Disse personene i CBE-sirkuset tar så mange dårlige valg, er uprofesjonelle i sin e påvirkerkanaler, oppfører seg ofte som noen idioter og fremstiller seg selv som fullstendig sandblåste i hodet. Når man ikke trodde at nivået kunne bli lavere legges det altså ut en venninnechat om å stå utenfor dodøra der noen gjør noe naturlig og fullstendig nødvendig for en menneskekropp. Tenk om det er en en slik person som omtalt over her med sykdom og dertilhørende problemer som sitter på det doet. Jeg blir knust av tanken😢 For noen dårlige folk. Det er helt tragisk hvor lite reflektert man kan bli av å surre rundt hjemme uten kontakt med det virkelige liv. Lifebycaroline har det tøft som måtte oppleve at kaffen ble kald. Kilde lifebycaroline igpost. 37 3
Rev. Revenge Skrevet 11. mai 2023 #82394 Skrevet 11. mai 2023 visningsnavnpåkg skrev (8 timer siden): Hva privatpersonen Caroline mener om å gå på do er fullstendig uinteressant. Med en gang hun legger det ut i sin bedriftskanal, hvis formål er å påvirke andre, blir det helt merkelig. Hva ønsker hun å formidle her? Hvordan skal dette inspirere? Hvordan vil hun påvirke oss med dette? Vil hun påvirke oss til å tenke at bæsj er teit og offentlig toaletter ikke er for noe annet enn selfies? Hva skal jeg, med relativt stort annonsebudsjett og markedsansvar, tenke om en slik kanal? Med de holdningene hun og gemalen til stadighet fremviser via annonsesalgskanalene sine, er de rett og slett for ignorante og samtidig for atale til å noensinne fortjene en kaffekopp med meg. I tillegg kjører de bedriften sin i grøfta ved å fortsette å ignorere berettiget kritikk, kun ha fokus på seg selv, samt opprettholde villedende markedsføring av Treasures AS, Netfit AS og merkevaren carilinebergeriksenno via juks og fanteri med filter, redigering og påståtte yrkestitler, kompetanse og erfaring. Samt hemningsløs og utdatert eksponering av egne barn. Nei takk fra kommunikasjonsrådgiver. 26 1
K_mb Skrevet 11. mai 2023 #82395 Skrevet 11. mai 2023 (endret) NettoppJa skrev (12 minutter siden): Det er helt tragisk hvor lite reflektert man kan bli av å surre rundt hjemme uten kontakt med det virkelige liv. Lifebycaroline har det tøft som måtte oppleve at kaffen ble kald. Kilde lifebycaroline igpost. Ja det er informative og viktige opplysninger CBE har å by på... Det er ingenting annet enn et tomt skall uten innhold. At man kan tjene penger på å gjøre ingenting er helt ufattelig. Men nå til dags kan man jo også tjene penger på promp i glass og brukte sokker. Endret 11. mai 2023 av K_mb 18 1
Gjest Marsh Skrevet 11. mai 2023 #82396 Skrevet 11. mai 2023 NettoppJa skrev (15 minutter siden): Det er helt tragisk hvor lite reflektert man kan bli av å surre rundt hjemme uten kontakt med det virkelige liv. Lifebycaroline har det tøft som måtte oppleve at kaffen ble kald. Kilde lifebycaroline igpost. Tro hvor lang tid hun bruker på å ta selfier i speilet på offentlige toaletter?
Korsihalsen Skrevet 11. mai 2023 #82397 Skrevet 11. mai 2023 Marsh skrev (2 minutter siden): Tro hvor lang tid hun bruker på å ta selfier i speilet på offentlige toaletter? Hun trives tydeligvis ganske godt på offentlige toaletter 😄 Hun måtte nok ikke på do når hun ventet i kø men å ta seg en avhengigselfie... 🤣 19
NettoppJa Skrevet 11. mai 2023 #82399 Skrevet 11. mai 2023 Marsh skrev (21 minutter siden): Tro hvor lang tid hun bruker på å ta selfier i speilet på offentlige toaletter? Hun kom seg inn til slutt da. Det var godt. Og så husket hun tilogmed å sette på vidvinkel slik at kroppen blir lengst og tynnest mulig, og hodet er helt proporsjonalt stort i forhold til føttene. Kilde cbeno insta 33 1
Frisk Frosk Skrevet 11. mai 2023 #82400 Skrevet 11. mai 2023 annsme89 skrev (7 timer siden): Jeg tipper det skjer veldig lite i dagliglivet til CBE verdt å dele på bedriftens kanaler.. Mulig denne meldingsutvekslingen er det mest morsomme CBE har opplevd den siste tiden. Uansett merkelig å anta at dette er godt innhold for følgerne sine.. Det begynner å bli litt surrealistisk hele greia, synes jeg. Her forsøker de å gjøre en liten karrierevridning (yoga og treningsreiser), men de velger å gjøre det med løgner hvor de hevder å ha mer kompetanse og erfaring enn de faktisk har. Villedende med andre ord, ikke til å stole på! I podkasten velger CBE å skyte vilt rundt seg og legge skyld på egne problemer på alle andre, eller det er umodent prepubertilt innhold om egen russefeiring som de legger under fanen "nyheter". Det avsløres både voldsom umodenhet og at bedriftseier ikke følger med i tiden eller samfunnet (her er det flere ting å nevne, men 1. mai og barneeksponering er jo to nylige ting som er tatt opp). Og fra løgner til pre-pubertal oppførsel på podkast, så er de nå nede i verre innhold enn barnehagebarn. Barnehagebarn kan til en viss grad unnskyldes om de fleiper slik om en naturlig kroppsfunksjon. Men her har vi en eier av og frontfigur for en millionbedrift, som lyver på seg kompetanse om kropp, som ønsker å fremstille seg selv seriøst når det kommer til kropp og trening - og så latterliggjør hun at noen gjør en helt naturlig ting på toalettet. Mer enn noe annet avslører bedriftseier Caroline Berg Eriksen at hun ikke egner i rollene som yogalærer, påvirker, en som formidler treningsråd eller trener andre. Innholdet på hennes bedriftskanal er for tiden thinspo, dårlig utførte yoga- og treningsøvelser, overtrening, et selvsentrert fokus på bedriftseiers thinspo-mage og seksualisering av bedriftseiers kropp iblandet overeksponering av egne barn - og alt dette har for lenge siden passert bisarr "forretningsdrift". Bedriftseierne av Treasure AS virker å ikke ha noen kontroll på hva de holder på med lenger - og dokumenterer det daglig selv. 38 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå