Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
FruJohansen skrev (5 timer siden):

Jeg har selv bare hørt netthat- episodene, men koser meg også med referatene til Felis. 

Det jeg lurer på er hva de egentlig gjør hele dagen, og uken? Caroline skjønner ikke hvordan folk har tid til å sitte her på KG, men når hun selv skal fortelle hva hun har drevet med de siste 7 dagene, har hun ingenting. 

Bare sånn for å ha forsvart min egen tidsbruk i dette innlegget, så sitter jeg i en parkert bil på vei til jobb (og ble akkurat vitne til at noen  rygget rett bak i en stolpe i parkeringshuset og smadret hekken på bilen sin, stakkars.) Har tid å drikke opp kaffen min og skrive dette, det tok to minutter å lese meg opp i tråden. 

Hun hadde hatt ett møte, der neseborene ble vokset, dessuten hadde hun og familien vært på søndagstur og hun hadde stått opp tidlig for å løpe ute (og løpe ute med Ozo krever mye ekstra tid for han bæsjer fem ganger de første km! 😮‍💨🏳️ 

Historien om voksingen endte (i mine ører) opp som særs dårlig reklame for venninnens klinikk, med voks og bomull som ble sittende fast i LKs nesebor og to jenter (damer) som fniser hysterisk. Får venninnen til å virke så uprofesjonell, at jeg hadde ikke dratt dit etter å høre slik. 

• Liker 26
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
FrkGordon skrev (1 time siden):

Hun hadde hatt ett møte, der neseborene ble vokset, dessuten hadde hun og familien vært på søndagstur og hun hadde stått opp tidlig for å løpe ute (og løpe ute med Ozo krever mye ekstra tid for han bæsjer fem ganger de første km! 😮‍💨🏳️ 

Historien om voksingen endte (i mine ører) opp som særs dårlig reklame for venninnens klinikk, med voks og bomull som ble sittende fast i LKs nesebor og to jenter (damer) som fniser hysterisk. Får venninnen til å virke så uprofesjonell, at jeg hadde ikke dratt dit etter å høre slik. 

Så dette er bakteppe for uttalelser som at hun ikke forstår hvordan andre har tid til å sitte på KG noen minutter om dagen, eller enda viktigere; hvorfor andre ikke bruker dagene sine på noe mer nyttig? Skjønner…

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 30
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (3 timer siden):

Har de skjult lyttertallene? (leste det lenger opp her) De bruker mye tid på å skjule at de ikke slår an. Skjuler antall likes, blokkerer alt av tilbakemeldinger som ikke er flatterende, de som står igjen er som regel bare et flaut fåtall. De unnlater å svare noe særlig ang treningsreisene fordi de antar at spørsmålene kommer fra "haters" (skulle jo tro de "få" (ifølge dem selv) som utgjør trollgjengen av ALLE de som elsker dem, ville drukne trollene ganske kjapt. Hvorfor blir de ikke nedrent av konfetti og heiarop?) 

LKE sine kontoer er ikke større en kontoene til en hvilken som helst annen hvermansen. 

Så hvor er egentlig alle disse tusenvis av "fans", lyttere og kunder ?

Det er så flaut å se på dette her. 

Det kan jo se ut som om de tror at et hvert spørsmål de får automatisk tolkes som kritikk, det fremstår paranoid å skjule slik de gjør, og ikke svare skikkelig.  Dårlig for business må det også være, for hvem bruker penger på treningsreise med en aktør som ikke gir skikkelig svar på det potensielle kunder lurer på?

At CBE uttaler at alt hun får kritikk for, gjør hun bare mer av, faller da også inn under denne antakelsen om at alle tilbakemeldinger er kritikk. Det er jo fullstendig uprofesjonelt, og de graver sin egen grav ved å holde på sånn. 

Hvis hun i fullt alvor tror at hun kan leve av å bare være seg selv i overskuelig framtid så mistenker jeg at hun møter en hard realitet snart. 

• Liker 18
Skrevet

Angående podcasten, som jeg dessverre har forsøkt å høre et par episoder av.. Hørte også en episode med Sophie Elise, og ikke at jeg er noe fan av henne heller, men til og med hun høres laaaangt mer oppegående ut, og ikke minst har hun faktisk noe å by på, i form av ekte meninger om ikke annet. Det er faktisk flaut å høre på LBC, vil bare finne ei pute. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Heldige kaffen som får deg på besøk, står det i kommentarfeltet under siste innlegg. Heldige kaffen!! :bolledeig:

• Liker 26
  • Hjerte 2
Skrevet
Snødronninga skrev (9 minutter siden):

Heldige kaffen som får deg på besøk, står det i kommentarfeltet under siste innlegg. Heldige kaffen!! :bolledeig:

Sikkert tanta til LKE 😂

• Liker 13
Skrevet
Skrottefar skrev (28 minutter siden):

Sikkert tanta til LKE 😂

Det er tanta, ja, men det har nok blitt en intern spøk hos dem etter den første famøse kommentaren om den heldige kaffekoppen som hvilte i skrittet på nevøen (håååpper jeg!!!) 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Er ikke langt mellom gjenbruk av innlegg nå, forøvrig like umerket som sist. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Til og med Lothepus har skjønt at man må lage innhold, og han er til sammenligning veldig god på det.

• Liker 14
Skrevet

I går fikk vi vite at LKE er bortreist i helgen,  samtidig får et av barna omgangssyke. CBE løper en lang tur med Ozo i tilfelle det blir hennes tur. Dvs forhåpentligvis har hun barnevakt,  men ikke særlig snilt å risikere å smitte en utenifra 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Begynner å tro at vedkommende følger nøye med her inne og ønsker å få litt drama i håp om å dra nye følgere til bedriften eller i det minste gi noen flere klikk. Men det er virkelig pinlig kommentar!

• Liker 10
Skrevet
Pasha skrev (23 minutter siden):

I går fikk vi vite at LKE er bortreist i helgen,  samtidig får et av barna omgangssyke. CBE løper en lang tur med Ozo i tilfelle det blir hennes tur. Dvs forhåpentligvis har hun barnevakt,  men ikke særlig snilt å risikere å smitte en utenifra 

Det sier mye om det ortorektiske forholdet bedriftseier fronter til trening...

Dette er lavmål og trist - og viser bare nok en gang at hun ikke har noe som helst som treningsinfluencer eller instruktør å gjøre!

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Det sier mye om det ortorektiske forholdet bedriftseier fronter til trening...

Dette er lavmål og trist - og viser bare nok en gang at hun ikke har noe som helst som treningsinfluencer eller instruktør å gjøre!

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Story House Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer.

Endret av Spamalot
  • Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Er ikke langt mellom gjenbruk av innlegg nå, forøvrig like umerket som sist. 

Og den klassiske:

image.thumb.png.33de8da2ff2631e7794a6ce876f10128.png

kommer nok rabattkoder snart i story

kilde cbeno insta kommentarfelt

• Liker 16
Skrevet
Spamalot skrev (6 minutter siden):

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Story House Egmont et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer.

Mitt innlegg har ikke noe med persondebatt å gjøre!

Bedriftseier(ne) har i flere år frontet et ortorektisk forhold til trening, hvor de trener tross både skader og sykdom, at de ikke greier å la være å trene m.m. Det er vel dokumentert i bedriftens bedriftskanaler, dette er det narrativet bedriftseierne selv velger å fronte på egne bedriftskanaler.

Å diskutere bedriftens innhold, det er ikke persondebatt.

Bedriftseier har selv valgt å gjøre dette til innhold på sin(e) bedriftskanaler.

Ergo er det helt innenfor å diskutere innholdet som legges ut.

Siden bedriften fronter et usunt, og potensielt skadelig, forhold til trening, så er bedriftens innholdsprofil definitivt noe som bør og må diskuteres - slik at vi kan få luket ut slike potensielle skadelige influencere fra bransjen.

• Liker 31
  • Nyttig 2
Gjest Blinkie
Skrevet
NettoppJa skrev (37 minutter siden):

Og den klassiske:

image.thumb.png.33de8da2ff2631e7794a6ce876f10128.png

kommer nok rabattkoder snart i story

kilde cbeno insta kommentarfelt

Herrgud altså 🙄 cbe/lke er noen dårlige forbilder. Jeg skjønner ikke hvordan folk ka se opp til slike folk. Hjelpes.

Skrevet
Blinkie skrev (5 minutter siden):

Herrgud altså 🙄 cbe/lke er noen dårlige forbilder. Jeg skjønner ikke hvordan folk ka se opp til slike folk. Hjelpes.

Det er nå stort sett "the usual suspects" som kommenterer... familie, stalkers, håpløst forelskede, og venner. 

• Liker 8
Skrevet
Spamalot skrev (45 minutter siden):

* Persondebatt

Bommet du på siteringen her tro? @Frisk Frosk sitt innlegg har ingenting med persondebatt å gjøre. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Gjest Blinkie
Skrevet
NettoppJa skrev (40 minutter siden):

Det er nå stort sett "the usual suspects" som kommenterer... familie, stalkers, håpløst forelskede, og venner. 

Det stemmer.

Skrevet
Sol79 skrev (3 timer siden):

Til og med Lothepus har skjønt at man må lage innhold, og han er til sammenligning veldig god på det.

Tror det er Randi som skal ha kred for den kontoen👍

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...