Rastebenk Skrevet 1. mai 2023 #82021 Skrevet 1. mai 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Jo jeg skriver ofte det i journal på jobb. Elsk på depresjon i forbedring! 😂 Jepp! Og hvis noen er uenige i din tolkning så skal de faktisk la være å lese pasientjournalen, for da er de bare nesevise møkkakjerringer som gir deg personlig angst. Eventuelt så undertegner du som lege eller en annen beskyttet yrkestittel med skikkelig tyngde, for da kan haterne med maskuline lår hvert fall bare holde kjeft 💯🙌 Don't hate the pleiers, hate the game 🏃♂️ Endret 1. mai 2023 av Rastebenk 27 1 3
Zenhouse Skrevet 1. mai 2023 #82022 Skrevet 1. mai 2023 Jeg satte meg til rette og hørte nesten 5 min av siste podcast-episode. Var litt nysgjerrig på hvordan de HØRTES ut. Innholdsmessig er jeg jo oppdatert via tråden her 😊 Har ikke så mye å tilføye- men er litt overrasket over at på under 5 min hørte jeg ordene : What the fuck, shit, herregud og jævlig. Av en el annen grunn forventet jeg ikke det av «jentene» ( som de omtaler seg som i teaserne til episodene) 25 3
Lafamiglia Skrevet 1. mai 2023 #82023 Skrevet 1. mai 2023 Det jeg synes er mest slående med instakontoen, er at hovedpersonaen ikke ser ut til å ha et liv overhodet, og dessuten at hun ikke ser ut til å ha refleksjoner, meninger, eller å bry seg om verden rundt seg. Dermed blir det jo fullstendig uinteressant å følge den. 30 5
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mai 2023 #82024 Skrevet 1. mai 2023 Lafamiglia skrev (1 minutt siden): Det jeg synes er mest slående med instakontoen, er at hovedpersonaen ikke ser ut til å ha et liv overhodet, og dessuten at hun ikke ser ut til å ha refleksjoner, meninger, eller å bry seg om verden rundt seg. Dermed blir det jo fullstendig uinteressant å følge den. Det er som om hun har skapt en figur i some om du skjønner hva jeg mener.. Filter og poseringer som gjør at hun ikke ligner på seg selv en gang. Det oppleves som å se inn i et utstillingsvindu der figuren lever et kunstig liv. 20
Ice-91 Skrevet 1. mai 2023 #82025 Skrevet 1. mai 2023 Føler dette er et typisk eks på hvordan svare på spørsmål uten å svare på selve spørsmål 😅 13
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mai 2023 #82026 Skrevet 1. mai 2023 Ice-91 skrev (1 minutt siden): Føler dette er et typisk eks på hvordan svare på spørsmål uten å svare på selve spørsmål 😅 Det er god dag mann økseskaft svar.. 17
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 1. mai 2023 Populært innlegg #82027 Skrevet 1. mai 2023 Nå viser CBE frem russedressen på story. 😳 Jeg blir flau på andres vegne. Dette er en slik anledning. 😬 44 6
Surikatt Skrevet 1. mai 2023 #82028 Skrevet 1. mai 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Ja, de glemmer å merke både titt og ofte. Det samme gjelder merking av retusjert person i reklame. De har aldri merket med retusjert person i reklame. Hun retusjerer jo ikke bildene av seg selv eller bruker filtre. Imponert over hvordan det er mulig å endre utseende etter hva som passer seg. 18
Laia Skrevet 1. mai 2023 #82029 Skrevet 1. mai 2023 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): At de satser på det er jo tydelig etter at LKE sa at det som legges ut på Story "ikke teller". Mon tro om oppdragsgiverne av reklameoppdragene ser det på samme måte for produkt de betaler bedriften for å utføre på best mulig måte? Oppdragsgiverne er vel også ansvarlig for korrekt reklamemerking. Det er en skam at de ikke følger opp og at de slipper unna med det. Egentlig er dette økonomisk kriminalitet, men så «lav-tetskel» (men dog i et stort omfang) at det antagelig ikke prioriteres av myndighetsinstanser. 19 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 1. mai 2023 #82030 Skrevet 1. mai 2023 Surikatt skrev (44 minutter siden): De har aldri merket med retusjert person i reklame. Hun retusjerer jo ikke bildene av seg selv eller bruker filtre. Imponert over hvordan det er mulig å endre utseende etter hva som passer seg. Det er «skygge og lys».. 5 2
Era Vulgaris Skrevet 1. mai 2023 #82031 Skrevet 1. mai 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Nå viser CBE frem russedressen på story. 😳 Jeg blir flau på andres vegne. Dette er en slik anledning. 😬 Midtlivskrise. 15 3
Kollontaj Skrevet 1. mai 2023 #82032 Skrevet 1. mai 2023 Era Vulgaris skrev (6 minutter siden): Midtlivskrise. Hvis noen av mine venner dro frem russedressen (selv i fuktig lag), ville jeg blitt usedvanlig forundret og pinlig berørt. Her vises den frem for 300’ «venner». Men hver sin lyst, det er jo langt fra det verste de driver med. ☺️ 22
Era Vulgaris Skrevet 1. mai 2023 #82034 Skrevet 1. mai 2023 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Hvis noen av mine venner dro frem russedressen (selv i fuktig lag), ville jeg blitt usedvanlig forundret og pinlig berørt. Her vises den frem for 300’ «venner». Men hver sin lyst, det er jo langt fra det verste de driver med. ☺️ Det er jo ganske merkelig at hun er så opptatt av russetid i hennes alder. Snakker om det i podcasten og nå avbildes russedressen på bedriftskonto. 29
Snødronninga Skrevet 1. mai 2023 #82035 Skrevet 1. mai 2023 Era Vulgaris skrev (21 minutter siden): Det er jo ganske merkelig at hun er så opptatt av russetid i hennes alder. Snakker om det i podcasten og nå avbildes russedressen på bedriftskonto. Når du hører henne snakke i podcasten (Susan også forsåvidt), så er det kanskje ikke så rart likevel. Jeg synes hun høres umoden ut og lite reflektert og opplyst. 33 3
Glufseguri Skrevet 1. mai 2023 #82036 Skrevet 1. mai 2023 Era Vulgaris skrev (41 minutter siden): Det er jo ganske merkelig at hun er så opptatt av russetid i hennes alder. Snakker om det i podcasten og nå avbildes russedressen på bedriftskonto. Noen blir stuck i videregående😏 29 3
Kollontaj Skrevet 1. mai 2023 #82037 Skrevet 1. mai 2023 Tydelig et mønster: ble kalt for Barbie/jålete på vgs, kjørte på med mer jåling ble omtalt som for skinny, redigerte seg enda tynnere får kritikk for eksponering av barn på blogg, fortsetter med det likevel og i andre kanaler feks story får kritikk for overforbruk og reklame for nye klær hele tiden, men gjør samarbeid med ultrafast fashionbrands får kritikk for stålkanter på ski når de har med hund, fortsetter året etter og sånn går no dagan 39 6
Gjest NordreSving Skrevet 1. mai 2023 #82038 Skrevet 1. mai 2023 Vet ikke om denne er delt her før, men kom over en konto hvor det er flere eksempler på hvorfor det å eksponere barna er problematisk. https://www.instagram.com/reel/CqGmGtmjd_i/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
cerruti Skrevet 1. mai 2023 #82039 Skrevet 1. mai 2023 Kollontaj skrev (3 timer siden): Nå viser CBE frem russedressen på story. 😳 Jeg blir flau på andres vegne. Dette er en slik anledning. 😬 Slik nostalgi er bare kleint og kjedelig for alle andre enn en selv og andre medruss. 12
Stargaze Skrevet 1. mai 2023 #82040 Skrevet 1. mai 2023 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Det er jo ganske merkelig at hun er så opptatt av russetid i hennes alder. Snakker om det i podcasten og nå avbildes russedressen på bedriftskonto. Hun har jo ikke så mye annet å snakke om dessverre, tiden har stoppet opp innenfor de fire veggene til cbe. Nesten pinlig at hun ikke har bedre tema med så mye som skjer i verden. Hun lever i sin egne selvsentrerte umodne verden. Kjenner ikke en eneste som ville funnet på å delt russedressen midt i 30-årene. Kanskje bevege seg ut av bobla, følge med på nrk.no et par dager og få et blikk av den virkelige verden. Så kan hun kanskje få noe å snakke om som gjør henne relevant. istedet gir stadige fjortistema. 29 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå